onkohan pepe willbergillä kappaletta jonka nimi on "aamu"? tahtoisin löytää kyseisen kappaleen sanat yms... mutta netin avulla en ainakaan oo löytäny... so help?
en muista paljoa sanoja, etenkään tarkalleen mutta esim kertosäkeessä lauletaan "...mä vain tahdon olla näin..." kappale on tosi kaunis (mielestäni) ja se oli lauantain 28.9 bumtsi bumissa... =)
tunnistaisko joku kappaletta näin vähillä ja huonoilla tiedoilla?
ai niin, saattaa kyllä olla niinkin että willberg on vain tehnyt sanat/ sävelen tähän aamu-lauluun ja joku muu esittää sen... =/ KUKA?!
pepe willberg: "aamu"?
8
1690
Vastaukset
- tanja
olisikohan mahdollisesti kyseessä kappale"lämmin aamuhetki"tai "on lämmin aamuhetki"..? en oo itekkään ihan varma laulun nimestä....
mut siin lauletaan et: "kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään ihan lähelläin..."?- hanna
Kyseinen kappale on Pepe Willbergin kappale ja se on nimeltään "Aamu". Kappale alkaa tosiaan sanoilla: "Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin, niin lämpimänä oot sä vasten kasvojain...". Myös Kurre on levyttänyt k.o. kappaleen, mutta tunnetumpi se on Pepen esittämänä.
- semipro
Aamu / pepe willberg & Markku Johansson
löytyy esim Suuri Toivelaulukirja 2/ss 200-201 - annu
semipro kirjoitti:
Aamu / pepe willberg & Markku Johansson
löytyy esim Suuri Toivelaulukirja 2/ss 200-201kiitos!!!! =)
- AAMU(uninen)
kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin, niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin. siihen mä jään. sä tuot niin hiljaa kätes kädellein ja sanot kultasein mä näin tahdon olla vaan.
mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan...(jotenki noin alku mut sit en muistakkaan muuta. tosi hyvä biisi ei voi muuta sanoo...) - minä
ladata sen koneellesi kazaan kautta, minä ainakin tein niin
- Oikea vastaus
Olen tehnyt siitä sovituksen, jota voi käyttää vaikka karaokena. Tarvittavan Melody Assistantin voi imuroida tuolta:
http://www.myriad-online.com/
Jos ilmoitat email-osoitteen voin lähettää sen.
PS. Kone myös laulaa sen suomeksi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703510Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483413Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463302- 532759
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301933- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401645Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä911610- 391380