onkohan pepe willbergillä kappaletta jonka nimi on "aamu"? tahtoisin löytää kyseisen kappaleen sanat yms... mutta netin avulla en ainakaan oo löytäny... so help?
en muista paljoa sanoja, etenkään tarkalleen mutta esim kertosäkeessä lauletaan "...mä vain tahdon olla näin..." kappale on tosi kaunis (mielestäni) ja se oli lauantain 28.9 bumtsi bumissa... =)
tunnistaisko joku kappaletta näin vähillä ja huonoilla tiedoilla?
ai niin, saattaa kyllä olla niinkin että willberg on vain tehnyt sanat/ sävelen tähän aamu-lauluun ja joku muu esittää sen... =/ KUKA?!
pepe willberg: "aamu"?
8
1678
Vastaukset
- tanja
olisikohan mahdollisesti kyseessä kappale"lämmin aamuhetki"tai "on lämmin aamuhetki"..? en oo itekkään ihan varma laulun nimestä....
mut siin lauletaan et: "kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään ihan lähelläin..."?- hanna
Kyseinen kappale on Pepe Willbergin kappale ja se on nimeltään "Aamu". Kappale alkaa tosiaan sanoilla: "Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin, niin lämpimänä oot sä vasten kasvojain...". Myös Kurre on levyttänyt k.o. kappaleen, mutta tunnetumpi se on Pepen esittämänä.
- semipro
Aamu / pepe willberg & Markku Johansson
löytyy esim Suuri Toivelaulukirja 2/ss 200-201 - annu
semipro kirjoitti:
Aamu / pepe willberg & Markku Johansson
löytyy esim Suuri Toivelaulukirja 2/ss 200-201kiitos!!!! =)
- AAMU(uninen)
kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin, niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin. siihen mä jään. sä tuot niin hiljaa kätes kädellein ja sanot kultasein mä näin tahdon olla vaan.
mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan...(jotenki noin alku mut sit en muistakkaan muuta. tosi hyvä biisi ei voi muuta sanoo...) - minä
ladata sen koneellesi kazaan kautta, minä ainakin tein niin
- Oikea vastaus
Olen tehnyt siitä sovituksen, jota voi käyttää vaikka karaokena. Tarvittavan Melody Assistantin voi imuroida tuolta:
http://www.myriad-online.com/
Jos ilmoitat email-osoitteen voin lähettää sen.
PS. Kone myös laulaa sen suomeksi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703