tervehdys, tälläkin palstalla ovat jotkut keskustelleet tuosta kiusallisesta vaivasta.
vaivahan on melko yleinen ympäri maailman, ja sen syytä ei tunneta, on lähinnä eri oppikuntia jotka eivät pääse yksimielisyyteen vaivan pääsyystä.
olen tutkinut asiaa itse paljon. olen törmännyt mielenkiintoiseen seikkaan, useimmilla miehillä jotka kärsivät vaivasta on hampaissaan huomattavan paljon amalgaamipaikkoja.
monissa maissa, mm. ruotsissahan amalgaamia ei enää käytetä terveysriskien vuoksi, ja tuhansien tutkimusten mukaan joita amalgaamin käytöstä on tehty on todettu että se aiheuttaa mitä erikoisimpia vaivoja, mutta yksilölliset erot ovat suuria.
tekisinkin nyt hyvin epävirallisen gallupin palstan eturauhas kroonikoiden keskuudessa, onko teillä amalgaamipaikkoja hampaissa ja jos on niin suunnilleen kuinka monta?
krooninen eturauhastulehdus
12
3039
Vastaukset
- resuhammas
tere.
Minulla on suu täynnä amalgaamia ja olen keski-ikäinen mies, ei ainakaan vielä ole edustusrauhanen oireillut, onneksi. - tutkimus sinulla.
Minulla on ollut erittäin ikävä krooninen eturauhastulehdus jo kahdeksan vuotta. Ja suussa on vielä amalgaamipaikkoja. Niitä on rikkoutumisen vuoksi vaihdettu muovisiin, mutta vielä niitä on. Myös muita tulehduksia on vuosien varrella ollut. Mikään ei ole auttanut eturauhastulehduksessa, josko syy on noissa amalgaamipaikoissa.
- harrastelija lekuri
olisi mielenkiintoista tietää mitä olet kokeillut ja mitä et, jos mikään ei ole auttanut 8 vuoden aikana.
- harrastelija lekuri
liittyykö noiden amalgaamien rikkoutumisen ajankohta pahentuneisiin vaivoihin? rikkoontuneista paikoista voi lieta paljonkin elohopeaa elimistöön.
- nuori mies
mites kyseinen tulehdus oireilee?
- kokeilut
harrastelija lekuri kirjoitti:
olisi mielenkiintoista tietää mitä olet kokeillut ja mitä et, jos mikään ei ole auttanut 8 vuoden aikana.
Pahimmat oireet: erittäin tiheä virtsaamistarve, kipua ja karvastelua virtsaputkessa.
-lämpötyyny, lämpökylvyt
-monet antibioottikuurit, peräpuikot ja tulehduskipulääkkeet
-Gefina, Xatral, Tetralysal, Omnic, Detrusitol
parasta aikaa menossa Omnic( rinnakkaislääke Tamsumin), jota olen syönyt puoli vuotta, ei vielä ainakaan auttanut. Määräävät krooniseen tulehdukseen noita liikakasvulääkkeitäkin.
-monet luontaistuotteet
-soijajauho
-kamomillatee
-yleensä vesi ja mielellään kuuma on hyväksi, mutta joutuu hyppäämään koko ajan vessassa.
-lämpimät täsmävesisuihkut peräaukon seudulle ja alavatsaan helpottavat.
Vaiva on ikävän arvaamaton, jos tänään on parempi päivä, niin huomenna ilman syytä se voi olla vaikka kuinka hankala. Käynyt mielessä, että rauhoittuisiko eturauhanen, jos muuttaisi lämpimämpään maahan.
En varmaan muistanut kaikkea, mutta melko paljon kuitenkin. Olen yrittänyt onkia tietoa vaikka mistä ja tuo amalgaamipaikka- aihe on kiinnostava. En muista paheniko vaiva paikkaongelmien yhteydessä, mutta olisi mukava, jos joku paikat vaihtanut kertoisi, että helpottiko vaiva sen seurauksena. Meillä Suomessa käytetään edelleen amalgaamia ja sitä on meillä keski- ikäisillä suussa lähes kaikilla. Onkohan elimistön elohopeapitoisuus mitattavissa? Tuo paikkojen vaihto- operaatio on iso ja kallis juttu.
- Dr. Watson
hyvä syy kaikkiin vaivoihin tuo amalgaami. Yhtä hyviä ovat mm. homeet, sähköallergia, kännykällä
puhuminen ja maasäteily.- yksinkertaisesti
se, että unohtui villahousut ;D.
Mutta lääke on mieluisa, sillä nainti nimittäin auttaa ja sopiva annos on joka kolmas päivä. - aapeli-a
yksinkertaisesti kirjoitti:
se, että unohtui villahousut ;D.
Mutta lääke on mieluisa, sillä nainti nimittäin auttaa ja sopiva annos on joka kolmas päivä.pitää pyytää lääkäriltä resepti jotta muijakin uskoo :-)
- jaksa uskoa
että amalgaami olisi eturauhasongelmien taustalla. Itsellä oli kroonista tulehdusta muutama vuosi sitten mutta se ratkesi sillä että aloin vihdoin ja viimein pitämään pitkiä kalsareita talvella. Lisäksi aloin syömään sinkkiä josta itsellä oli muutenkin puutetta. Nämä ovat auttaneet eikä mitään tulehduksia ole enää ollut. Sinkin tiedetään auttavan eturauhasongelmiin. Sitä saa esim. ihan tabletteina tai sitten voi napostella kurpitsansiemeniä.
- sinkkiä...
nautit vuorokaudessa? Suositus lienee 50 mg.
- sinkkiä
sinkkiä... kirjoitti:
nautit vuorokaudessa? Suositus lienee 50 mg.
3x15 mg vuorokaudessa eli 45 mg. Syön sitä oikeestaan läpi talven, välillä pausseja pitäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82982632Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682