kuinka kauan siittiöt elävät esim kankaassa... eli jose vaikka lakanassa on spermaa ja sen päällä menee alasti niin voiko tulla raskaaksi... kaveri kysäisi... mikä on vastaus
kaveri kysy...
6
3290
Vastaukset
- Tare
Tiesitkö että ilma tappaa siittiöt.
- tohtorisetä
Jos se sperma on kuivunut siihen lakanaan niin silloin se on mennyt kyllä käyttökelvottomaksi. Ei ne siittiöt katsos ole mitään kirppuja, jotka elelevät vaatteissa ja hyppäävät tarvittaessa vaikka metrin hedelmöittämään jotain viatonta naarasta. Jos se sperma on aivan tuoretta, eli esim. vasta siihen lakanaan runkattu, niin se sperma on kyllä vielä hengissä, mutta on aika todennäköistä, että siitä voi tulla raskaaksi. Siis vaikka siittiöt osaavat jossain määrin "uida" itse limakalvoilla, niin eivät ne ihan siitä huulilta löydä kohtuun asti. Juuri siitä syystä se penis on sen muotoinen ja samasta syystä siemensyöksy on siemensyöksy eikä mikään siittiönoro. Käytännössä siis riskiä ei ole.
- tohtorisetä
"Jos se sperma on aivan tuoretta, eli esim. vasta siihen lakanaan runkattu, niin se sperma on kyllä vielä hengissä, mutta on aika todennäköistä, että siitä voi tulla raskaaksi."
Siis on epätodennäköistä tulla raskaaksi lakanassa olevasta spermasta...Piti sanomani...
- vanhempi osakas
siittiöt säilyvät sopivissa olosuhteissa monta vuorokautta elossa.
Itseänikin joskus huoletti sama juttu ja kysyin joltain asiatuntijalta neuvoa ja hän kertoi, että se on epätodennäköistä, mutta kuitenkin siihen on mahdollisuus.
Jos et sitä lakanaa työntele sisääsi siitä kohti missä on spermaa niin sanoisin, että et varmaan tule raskaaksi.- myi myi
"siittiöt säilyvät sopivissa olosuhteissa monta vuorokautta elossa."
mä oon katsonut c.s.i.ta, toi ei pidä paikkaansa! - nimis
Se siittiöiden elämälle sopivat olosuhteet tarkoittavat ruumiinlämpöä, limakalvoa ja sopivaa kosteutta. Esim. emättimen sisällä siittiöt voivat säilyä hedelmöityskunnossa kaksikin päivää, mutta lakanassa eivät. Siis ei hätää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658