greatest lovesongs vol. 666- levyllä villen kanssa kappaleessa (Don´t fear)The reaper?
Kuka laulaa?
6
1308
Vastaukset
- HIMmee fani
villen kanssa laulelee (Don't fear) the reaper-biisissä villen nuoruudenrakkaus Sanna eli June Hyde. Se on kuulemma 1/2 britti...
- mun muistaakseni
se June oli kylläkin Linden exä. No, voihan se silti olla MYÖS Villen varhainen ihastus. Ja voinhan mä muistaa ihan väärinkin.
- him or die
June Hyde näyttelee myös salatuissa elämissä teresaa
- shadow
On June Hyde,se oli kait Villen kouluaikainen ihastus,Linden exä,niin ainakin muistaisin...:)
- DarkLight
Salkkareitten teresa LAULAA HIMin levyllä?!Ohhoh, en ois kyllä arvannu!No tosi hyvä laulu ääni sillä kyllä on,ei voi kieltää..Ketä tulossa provinssiin 2006?:)
- johanna
DarkLight kirjoitti:
Salkkareitten teresa LAULAA HIMin levyllä?!Ohhoh, en ois kyllä arvannu!No tosi hyvä laulu ääni sillä kyllä on,ei voi kieltää..Ketä tulossa provinssiin 2006?:)
Teresa se lesbo ranskan opettaja? Kyllä se linden eksä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991