Löysin Positiivarit-sivulta vinkin tällaisesta tuotteesta, mutten tiedä mistä alkaisin hakemaan. Jos olette törmänneet, laitatteko tietoa, kiitokset!:
"...se on PIENEN ILTARUKOUS -pussi, se on puuvillakankaasta valmistettu noin 26*27 cm kokoinen pussi, jonka sisällä on 7 pienelle sopivaa iltarukousta pieniin tyynyihin painettuna. Iltarukouspussin päällä ja tyynyissä on myös käsinpainettu aiheeseen sopiva kuva.
Tarkoitus on että pussin voi ripustaa lapsen sängyn lähelle niin että lapsi voi joka ilta nostaa pussista rukouksen, jonka joku aikuinen hänelle sitten lukee....Hintakin pussilla on edullinen vain 13 euroa."
Pienen iltarukous-pussi?
Mistä saa
3
1094
Vastaukset
- nii-in
sillee
- Susanna
...sellaisen! :)
Kurikan Martat tekee sellaisia! Ne on ihania :)
Ota yhteyttä Sirpa Keski-Antilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069