Hei!
Onko kokemuksia kampaajalla käynneistä Thaimaassa? Paljon maksaa (esim. leikkaus ja väri) ja millaiset on ollut tulokset?
Kampaajalle Thaimaassa
7
4730
Vastaukset
- hintaisia
Jos menet hienoon paikkaan, hinta on yhtä paljon kuin Suomessakin (esim. jotkut luksusostoskeskusten kampaamot).
Katujen varsilta löytyy yleensä varsin hyviä kampaamoita ja hinnat ovat edulliset sekä työn jälki hyvää. Esim. kestoväri ja leikkaus puolipitkiin hiuksiin 900 THB, raidat 1000 THB, leikkaus pesuineen 200 THB, pesu ja kampaus 150 THB. Nämä ihan esimerkkihintoja omasta kokemuksestani. Thaimaassa hinnat on yleensä merkitty selkeästi kampaamon ikkunaan.
Palvelu on loistavaa ja voit siinä samalla yleensä teettää manikyyrin tai pedikyyrin n. 150 bahtilla.- hirveä kokemus
Mulla on AIVAN HIRVEÄ KAMPAAJAKOKEMUS thaiamaasta. Että omalla vastuulla!
- mira
komuksen mukaan suosittelen menemään kampaajalle täällä suomessa.Kun menet tuttuun paikkaan täällä suomessa niin tiedät mitä saat. Siellä thaimaassa et tiedä mitä saat ja hinta on sama kuin täällä. Siitä arvasta sinä itse sitten päätät.
- dkjghdkj
Thaimaalainen kutri kun on hiukan toisenlainen kuin suomihaituva.. menepä siihen "kadunvarsikampaamoon" niin yllätys on taattu esim. värjäyksen tai permiksen jälkeen!
- blondi
maksoin vaaleista raidoista pitkiin hiuksiin 50 euroa. opas suositteli vain kahta kampaajaa pattayalla, missä voi vaalentaa turvallisesti.
tulos oli erittäin hyvä, samoin palvelu. päänahan hieronnat ym. vaalean hiuksen shampoo maksoi 25 euroa. elikkä aika suomen hinnoissa.
tummat värit ja leikkuu oli edullista eli kaverit pääsi halvemmalla. kaikki oli tyytyväisiä ja meitä oli 5 naista kerralla kampaajalla. - kokemukseni
Itse kävin muutama kuukausi sitten Thaimaassa. Siellä tuli sitten mentyä kampaajalle. Meinasi tulla itku kun se kampaaja saksi menemään. Lopputulos oli aivan kamala. Piikkisuorat hiukset aivan päänmyötäisesti, keskellä päätä jakaus. Onneksi siitä noin litralla lakkaa ja samalla määrällä geeliä ym. sai oikeesti kivan. Eli leikkauksessa ei kai lopulta ollu kamalasti vikaa, vaan siinä, miten se kampaaja laitto ne hiukset. Tosiaan lopulta olin sitte tyytyväinen.
Makso muistaakseni 200 BHT eli noin neljä euroa, pesun kera. Ja koskaan en oo niin mukavassa tuolissa istunu kampaajalla ku siellä hiuksia pestessä. Okei, ne tais pestä hiukset jollain Palmoliven suihkusaippualla, mutta se tuoksu hyvältä ja ne pesi HYVIN ja samalla sai kunnon päähieronnan =) Mutta kannattaa hieman varauksella suhtautua, etenkin jos kommunikointi ei pelaa. - Värjäilijä
Olen pari kertaa käynyt "kadunvarsikampaamoissa" värjäyttämässä hiukseni ja molemmilla kerroilla tulos ihan hyvä. Molemmilla kerroilla otin pitkiin hiuksiini värin ja päälle muutaman raidan. Ekan kerran hintaa en muista, mutta tällä kertaa (viime viikolla) maksoi punertava väri muutama vaaleampi raita 1000 bahtia eli n. 20 euroa, siis pitkiin ohuisiin ja pehmeisiin suomi-hiuksiini. Kampaaja kokeili hiuslaatuani, ennenkuin alkoi tehdä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642