undu poika sairastaa..7kk ikäinen..ollut viikonverran vaisu..nukkuu paljon,ja vähä ruokanen..paikka mis häkki on ei sijaitse vetoisessa paikassa..ripulia ei ole..koskaan ei ole suostunnut syömään vihanneksia-hedelmiä?miten saan sen oppimaan syömään?
mikä avuksi
1
250
Vastaukset
- parrot..
ensinnäkin onko sinulla vain 1 lintu?
kai tiedät että undut parvilintuja,niitä pitää olla vähintään 2. Yksin elävä undu ei ole iloinen,eikä sen elämä ole hääppöistä,eikä se paljon innostu mistään,tai laulakaan jos on yksin.
jos sinulla vain 1 lintu,suosittelen kaverin hommaamista pian.
kyllä vaan minulla undut jyrsivät porkkanoita,omenaa ,kurkkua,salaattia,kun yksi näyttää mallia muut seuraavat.
jos sinulla taas 2 lintua,undusi todennäköisesti sairastunut, vuotaako linnun nokka,tai rahiseeko hengitys? joskus voi johtua ilmapussipunkeista.
sinuna veisin linnun eläinlääkärille,jos kerta jo viikon ollut kipeä,kotikonstit eivät silloin tehoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954