Olipas taas juttu....
Eihän Einiä edes näkynyt koko ohjelmassa... puhuivat vaan...
Ihan tyhmää mainostaa koko juttua jos ei ko. henkilöä edes NÄY!!!!
Petyin kyllä hieman....
Einiä ei edes näkynyt :(
5
392
Vastaukset
- anteksi
ihminen on erehtyväinen...
Toivotaan, että ensi viikon perjantaina...- Bad advertisement
Minä toivon, että ensi viikolla Eini on kans mukana. Oon nimittäin Einin suusta itse asian keikalla kuullut ja siitä on hänen nettisivuillaan ollu mainosta kans. Ihme, jos ei ensi kerralla tule. Ainoa syy, miksi tuota huonohkoa sketsisarjaa ees oon kattonut, on että Eini vierailee siinä.
Oon samaa mieltä, että oli ikävää mainostaa tämän viikon jaksoa Einillä, kun ei sitten ollut vielä mukanakaan. Johtaa ihmisiä harhaan..
Hyi hyi, mtv3! - Eini-fani 2
Bad advertisement kirjoitti:
Minä toivon, että ensi viikolla Eini on kans mukana. Oon nimittäin Einin suusta itse asian keikalla kuullut ja siitä on hänen nettisivuillaan ollu mainosta kans. Ihme, jos ei ensi kerralla tule. Ainoa syy, miksi tuota huonohkoa sketsisarjaa ees oon kattonut, on että Eini vierailee siinä.
Oon samaa mieltä, että oli ikävää mainostaa tämän viikon jaksoa Einillä, kun ei sitten ollut vielä mukanakaan. Johtaa ihmisiä harhaan..
Hyi hyi, mtv3!Oli kyllä meille Eini-faneille tosi suuri pettymys..
Mtv3 kuitenkin mainosti sitä, siis Einiä ja antoi meidän ymmärtää, että Eini esiintyisi seuraavassa jaksossa Studio Impossiblessa, mutta näin ei kuitenkaan käynyt..
Toivon ja uskon, että seuraavan viikon perjantaina Eini olisi viihdyttämässä meitä kaikkia kotikatsomoissamme!!!
Eini rules anyway!!
Onhan Eini kuitenkin maailman kaunein ja ihanin nainen kaikesta huolimatta... HUOM!!! > (minun mielestäni)!
Sanoo ihmiset mitä vaan, mutta tämä on minun mielipiteeni!!
Ja Eini omaa IHANAT SIELUKKAAT SILMÄT !!! Eini-fani 2 kirjoitti:
Oli kyllä meille Eini-faneille tosi suuri pettymys..
Mtv3 kuitenkin mainosti sitä, siis Einiä ja antoi meidän ymmärtää, että Eini esiintyisi seuraavassa jaksossa Studio Impossiblessa, mutta näin ei kuitenkaan käynyt..
Toivon ja uskon, että seuraavan viikon perjantaina Eini olisi viihdyttämässä meitä kaikkia kotikatsomoissamme!!!
Eini rules anyway!!
Onhan Eini kuitenkin maailman kaunein ja ihanin nainen kaikesta huolimatta... HUOM!!! > (minun mielestäni)!
Sanoo ihmiset mitä vaan, mutta tämä on minun mielipiteeni!!
Ja Eini omaa IHANAT SIELUKKAAT SILMÄT !!!Einiä kauniimpaa ei voi olla...paitsi kerran näin Tampereella yhden kivan näköisen kioskimyyjän, joka yltää lähes samoihin pistelukuihin!
- Uusi yritys
Tänäänhän tuo sarja taas tulee ja kyllä uskoisin, että Teräsvillan poikia näytetään. Eini on noissa kuvaksissa viime kesänä käynyt ja viimeksi jo niin lähelle päästiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427