Einiä ei edes näkynyt :(

Sippu^

Olipas taas juttu....

Eihän Einiä edes näkynyt koko ohjelmassa... puhuivat vaan...
Ihan tyhmää mainostaa koko juttua jos ei ko. henkilöä edes NÄY!!!!

Petyin kyllä hieman....

5

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteksi

      ihminen on erehtyväinen...

      Toivotaan, että ensi viikon perjantaina...

      • Bad advertisement

        Minä toivon, että ensi viikolla Eini on kans mukana. Oon nimittäin Einin suusta itse asian keikalla kuullut ja siitä on hänen nettisivuillaan ollu mainosta kans. Ihme, jos ei ensi kerralla tule. Ainoa syy, miksi tuota huonohkoa sketsisarjaa ees oon kattonut, on että Eini vierailee siinä.

        Oon samaa mieltä, että oli ikävää mainostaa tämän viikon jaksoa Einillä, kun ei sitten ollut vielä mukanakaan. Johtaa ihmisiä harhaan..

        Hyi hyi, mtv3!


      • Eini-fani 2
        Bad advertisement kirjoitti:

        Minä toivon, että ensi viikolla Eini on kans mukana. Oon nimittäin Einin suusta itse asian keikalla kuullut ja siitä on hänen nettisivuillaan ollu mainosta kans. Ihme, jos ei ensi kerralla tule. Ainoa syy, miksi tuota huonohkoa sketsisarjaa ees oon kattonut, on että Eini vierailee siinä.

        Oon samaa mieltä, että oli ikävää mainostaa tämän viikon jaksoa Einillä, kun ei sitten ollut vielä mukanakaan. Johtaa ihmisiä harhaan..

        Hyi hyi, mtv3!

        Oli kyllä meille Eini-faneille tosi suuri pettymys..

        Mtv3 kuitenkin mainosti sitä, siis Einiä ja antoi meidän ymmärtää, että Eini esiintyisi seuraavassa jaksossa Studio Impossiblessa, mutta näin ei kuitenkaan käynyt..

        Toivon ja uskon, että seuraavan viikon perjantaina Eini olisi viihdyttämässä meitä kaikkia kotikatsomoissamme!!!

        Eini rules anyway!!

        Onhan Eini kuitenkin maailman kaunein ja ihanin nainen kaikesta huolimatta... HUOM!!! > (minun mielestäni)!

        Sanoo ihmiset mitä vaan, mutta tämä on minun mielipiteeni!!

        Ja Eini omaa IHANAT SIELUKKAAT SILMÄT !!!


      • Eini-fani 2 kirjoitti:

        Oli kyllä meille Eini-faneille tosi suuri pettymys..

        Mtv3 kuitenkin mainosti sitä, siis Einiä ja antoi meidän ymmärtää, että Eini esiintyisi seuraavassa jaksossa Studio Impossiblessa, mutta näin ei kuitenkaan käynyt..

        Toivon ja uskon, että seuraavan viikon perjantaina Eini olisi viihdyttämässä meitä kaikkia kotikatsomoissamme!!!

        Eini rules anyway!!

        Onhan Eini kuitenkin maailman kaunein ja ihanin nainen kaikesta huolimatta... HUOM!!! > (minun mielestäni)!

        Sanoo ihmiset mitä vaan, mutta tämä on minun mielipiteeni!!

        Ja Eini omaa IHANAT SIELUKKAAT SILMÄT !!!

        Einiä kauniimpaa ei voi olla...paitsi kerran näin Tampereella yhden kivan näköisen kioskimyyjän, joka yltää lähes samoihin pistelukuihin!


    • Uusi yritys

      Tänäänhän tuo sarja taas tulee ja kyllä uskoisin, että Teräsvillan poikia näytetään. Eini on noissa kuvaksissa viime kesänä käynyt ja viimeksi jo niin lähelle päästiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe