tavoittelussa. Onneksi on naamari jolla voin edes osittaa peittää tämän pahan olon. Se naamari tosin on aika pieni....
Epäonnistuin
1
623
Vastaukset
- on sellaista
mitä ei huomaa, se pitää piilottaa muilta.... olen niin kovin surullinen koska niin minäkin ajattelen... olen niin kovin kovin surullinen... en kestä kohdata kavereita oikeasti, ja pakoilen kaikkea........ koska minulla on niin huono omatunto.. ja pidän eräästä henkilöstä niin kovasti, mutta pelkään ihmisiä.... en uskalla... henkilö tietää että pidän hänestä enemmän kuin muista... hän on minulle paras henkilö, mutta en voi saada häntä koska hän ei tajua sitä, että miten minä uskaltaisin tehdä jotain, kun en edes usko että minusta pidetään................. auttakaa mua..pliis mä kaipaan luottamusta... enkä saa sitä mistään.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848