Ketkä suomalaiset nais- ja miesartistit ovat teidän mielestänne
a) nousussa?
b) laskussa?
Nousussa ja laskussa
29
3344
Vastaukset
- ovat
nousussa; mikko mäkeläinen, anneli mattila, tommi soidinmäki ja johanna pakonen
- HENNA PORISTA
MIEHISTÄ EHDOTTOMASTI CHARLES BLOGMAN, MIKKO MÄKELÄINEN JA TOMMI SOIDINMÄKI OVAT MIELESTÄNI NOUSUSSA... NAISISTA VOIS MAINITA AINASKIN ANNELI MATTILAN!
- pantteri
eija kantola on jälleen nousussa!
Tapsa Kansa on nousussa, Eija Kantola, Jari Sillanpää ( eilisen paljastuksensa johdosta).
- että silleen
a) Kari Tapio
b) T Kansaa
- Ellu
ainakin näillä artisteilla
1. Jani Wickholm
2. Anneli Mattila
3. Johanna Pakonen
4. Tommi Soidinmäki
5. Mikko Mäkeläinen
6. Anssi Kela
7. Janne Raappana
8. Eija Kantola
9. Simo Silmu- Johtoporras
Minun käsittääkseni Anssi Kela on menossa alas ja lujaa..
Nousussa
Eini
Laskussa
Meiju Suvas
Marita Taavitsainen
Jari Sillanpäästä en osaa vielä sanoa, laskussa on ollut, aika taantumaa, mutta toisaalta viime päivien tempaukset saattavat synnyttää myös positiivista!
- Kirsti
Saska Helmikallio
- rita
Nousussa ovat
Mikko Mäkeläinen,
Taikakuu,
Anne Mattila,
Simo Silmu.- Pike
Tapani Kansa
Eini
Anne Mattila
Yölintu
Mikko Mäkeläinen - Lissu83
Neljänsuora
Mikko Mäkeläinen,
Jari Sillanpää,
Simo Silmu.
- Luulen mä
Matti Nykänen nousussa.
- kata
nousussa
simo silmu, tommi soidinmäki, mikko mäkeläinen, anneli mattila, anne mattila, johanna pakonen!!!- Kummajainen
Tällä hetkellä kaksi herraa on kovasti nousussa, eli Tommi ässä ja Mikko "ämmä" !!!
- amanda hki
nousussa ovat ehdottomasti
tommi s.
eija k.
mikko m.
taikakuu
anna e.- Just me
Minä en muiden noususta tai laskusta osaa arvella suuntaan tai toiseen, mutta Soidinmäen Tommia olen "tutkaillut" sillä silmällä jonkin aikaa ja voin vain todeta, että nousussa mies on huimaavaa vauhtia...
- Monnis
nousussa
eini ,kansan tapsa ,mattilat, tommi s ,mikko m
jari sillanpää
laskussa
johanna pakonen, kirka- kissanpäivä
Kirka on kyllä menossa alas.
Ja Eini jatkaa matkaa ylös.
- Saapas
Aika suuresti kertoo nuo keikkakalenterit siitä kuka on nousussa ja kukaa laskussa. On vielä ryhmä; suosio vakiintunut!
Nousua ainakin; Mikko Mäleläinen, Tommi Soidenmäki, Anneli Mattila, Johanna Pakonen ja Eini sekä Taikakuu.
Selvässä laskussa; Kati Fors, Kari Hirvonen, Saija Tuupanen.
Suosio vakiintunut; Tomi Markkola, Janne Tulkki, Kari Tapio, Tapani Kansa, Anne Mattila.- samaa
mieltä olen noiden suhteen!!! myöskin eija kantola on vakiinnuttanut paikkansa...
- Upside
Nimimerkki Saapas, olen aivan samaa mieltä kanssasi nousussa olevien artistien suhteen, mutta laskua en lähde arvailemaan.........?
- Inge
Laskussa: Kari Tapio,Anita Hirvonen ,Sillanpää ja Danny
Nousussa: Mattilat,Eini - tanja
oma mielipiteeni on aikas selvä, nousussa ovat:
1. mikko mäkeläinen
2. tommi soidinmäki
3. mattilat
4. simo silmu
5. johanna pakonen
nää on näitä nuoremman polven laulajia, mutta mielestäni maininnan arvoisia!!!- lisäksi
Nämä juuri nousussa lisättynä vielä Juha Metsäperällä
Laskussa ainakin Jari Sillanpää
- Hartsu
a)nousussa Annika Eklund
b)laskussa Arja Koriseva - puolesta
ainakin mäkeläinen, mattilat ja soidinmäki ovat ainakin kovasssa nosteessa...
- Eini-fani 3
Keikkojen puolesta Eini on kovasssa nosteessa.
- jenkkihumbba
Eivätköhän nuo vanhat konkarit Kari Tapio, Tapani Kansa, Simo Silmu, Paula Koivuniemi, Anna Eriksson ja Agents pidä pintansa tänäkin kesänä ja tanssijalan liikkeessä...Uusien tangokuninkaallisten tultua valituiksi, saavat he yrittä vallata alaa, vaan vaikeeta saattaa olla - niin moni on jäänyt unohduksiin...Iskelmämaailma on houkuttelevaa,ehkä antoisaakin, mutta niin katoavaistakin...pinnalle voi päästä, mutta siellä pysyminen vaikeata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910