ovat koko maailman historiassa tappaneet ihmisiä enemmän kuin mikään muu aatteellinen joukkio.
Yli 100 miljoonaa uhria 60 vuodessa.
Toisin ajattelijoiden tappaminen on ollut heidän arkisimpia metodeita vallassa pysymiseksi.
Kommunistit
30
1421
Vastaukset
Sinäkin ns. virallista anteeksipyyntöä ennenkuin lopetat tämän toistuvan viestin lähettämisen? Jos niin on, niin tässä se tulee: "Pyydän täten ihmiskunnalta anteeksi kaikkien kommunistien puolesta heidän tekemistään hirmuteoista". Olen tosin vain ajatuksiltani ns. Marx´ilainen kommunisti, en puolueen jäsen, mutta haittako se.
vom- monta on ..
On tielle tielle uupunut. Kuinkapa heiltä voi anteeksi pyytää, jos he tuonentuvilla ovat. Aatteensa ja toisen hidalgon takia. Toivottavasti niitä ei tule lisää.
monta on .. kirjoitti:
On tielle tielle uupunut. Kuinkapa heiltä voi anteeksi pyytää, jos he tuonentuvilla ovat. Aatteensa ja toisen hidalgon takia. Toivottavasti niitä ei tule lisää.
Miten paljon maailmassa oikein on tapettu ihmisiä oikeistolaisten toimesta?
Yhdysvallat on käynyt laittomia hyökkäys-sotia ympäri maailmaa omien etujensa puolesta, lisäksi he ovat vastuussa monista verisistä vallankaappauksista joiden seurauksena kyseiseen valtioon on saatu aikaan diktatuurihallitus, joka on rikkonut ihmisoikeuksia ja teloittanut ihmisiä mielensä mukaan.
Hitlerin natsi-Saksa oli kuitenkin maailman kaikkien aikojen pahin kansanmurhaajavaltio, heidän hallituksen tarkoituksena oli koko juutalaisväestön tappaminen sukupuuttoon. Lisäksi natsit ovat vastuussa myös muista itä-Euroopan väestöön kohdistuneista kansanmurhista. Suomen oikeistolaiset antoivat myös sota-aikana täyden tukensa Hitlerin fasistivaltiolle, tietenkin sen takia koska heidän tarkoituksena oli suur-Suomen aikaan saaminen ja omien etujensa ajaminen laittomilla sotatoimilla Neuvostoliittoa vastaan.- Kalle
DarkFear kirjoitti:
Yhdysvallat on käynyt laittomia hyökkäys-sotia ympäri maailmaa omien etujensa puolesta, lisäksi he ovat vastuussa monista verisistä vallankaappauksista joiden seurauksena kyseiseen valtioon on saatu aikaan diktatuurihallitus, joka on rikkonut ihmisoikeuksia ja teloittanut ihmisiä mielensä mukaan.
Hitlerin natsi-Saksa oli kuitenkin maailman kaikkien aikojen pahin kansanmurhaajavaltio, heidän hallituksen tarkoituksena oli koko juutalaisväestön tappaminen sukupuuttoon. Lisäksi natsit ovat vastuussa myös muista itä-Euroopan väestöön kohdistuneista kansanmurhista. Suomen oikeistolaiset antoivat myös sota-aikana täyden tukensa Hitlerin fasistivaltiolle, tietenkin sen takia koska heidän tarkoituksena oli suur-Suomen aikaan saaminen ja omien etujensa ajaminen laittomilla sotatoimilla Neuvostoliittoa vastaan.Vastaisitko Darkki hyvä nyt
1) Mikä on olennainen ero sinun ja verenhimoisen skinin välillä?
2)Miten sinut voi luokitella suvaitsevaiseksi?
Koko kysymyksen asettelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000014096408
/Kalle, joka monen muun mukana odottaa suurella mielenkiinnolla Darkin vastuksia Kalle kirjoitti:
Vastaisitko Darkki hyvä nyt
1) Mikä on olennainen ero sinun ja verenhimoisen skinin välillä?
2)Miten sinut voi luokitella suvaitsevaiseksi?
Koko kysymyksen asettelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000014096408
/Kalle, joka monen muun mukana odottaa suurella mielenkiinnolla Darkin vastuksia1. Minun ja näiden äärioikeistolaisten uusnatsien välillä on erona se, että minä en liiku kaupungilla hakkaamassa ulkomaalaisia, kuten skineillä on aina tapana. Lisäksi hyväksyn kaikki ihmiset samanlaisina yksilöinä, välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta. Rikollisia en tietenkään hyväksy, mutta minulle on aivan sama onko rikollinen suomalainen vai ulkomaalainen.
2. Edellisestä vastauksesta pitäisi selvitä jo melko hyvin se, miksi pidän itseäni suvaitsevaisena. Pidän itseäni suvaitsevaisena siitä syystä, koska hyväksyn kaikki ihmiset saman arvoisina välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta.
Sen ei pitäisi tehdä minusta mitenkään ahdasmielistä, kun en hyväksy äärioikeistolaisia uusnatseja, väkivaltarikollisia, sekä muita rikollisryhmiä.- itäisillä
DarkFear kirjoitti:
Hitlerin natsi-Saksa oli kuitenkin maailman kaikkien aikojen pahin kansanmurhaajavaltio, heidän hallituksen tarkoituksena oli koko juutalaisväestön tappaminen sukupuuttoon. Lisäksi natsit ovat vastuussa myös muista itä-Euroopan väestöön kohdistuneista kansanmurhista. Suomen oikeistolaiset antoivat myös sota-aikana täyden tukensa Hitlerin fasistivaltiolle, tietenkin sen takia koska heidän tarkoituksena oli suur-Suomen aikaan saaminen ja omien etujensa ajaminen laittomilla sotatoimilla Neuvostoliittoa vastaan.Onko mahdollista, että itäisillä mailla on joukkohautoja. Onko ne vain . . kenenkä tekemiä? Ennen vallankumousta siellä käytettiin "tolympin solmiota". Menetelmä on hidas. Emmehän tiedä ei oltu"sorkanpidossa" Katyni. Babijar
- Kalle
DarkFear kirjoitti:
1. Minun ja näiden äärioikeistolaisten uusnatsien välillä on erona se, että minä en liiku kaupungilla hakkaamassa ulkomaalaisia, kuten skineillä on aina tapana. Lisäksi hyväksyn kaikki ihmiset samanlaisina yksilöinä, välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta. Rikollisia en tietenkään hyväksy, mutta minulle on aivan sama onko rikollinen suomalainen vai ulkomaalainen.
2. Edellisestä vastauksesta pitäisi selvitä jo melko hyvin se, miksi pidän itseäni suvaitsevaisena. Pidän itseäni suvaitsevaisena siitä syystä, koska hyväksyn kaikki ihmiset saman arvoisina välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta.
Sen ei pitäisi tehdä minusta mitenkään ahdasmielistä, kun en hyväksy äärioikeistolaisia uusnatseja, väkivaltarikollisia, sekä muita rikollisryhmiä.'----------------------------------
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000035&posting=22000000009243197
"Mielestäni kaikki skinit pitäisi laittaa vankilaan mielipiteidensä perusteella, aluksi hyvä tuomio voisi olla vaikka sellainen 20-vuotta vankeutta joka suoritettaisiin jossain siperian pakkotyölaitoksessa. Voisi pahinkin uusnatsi miettiä tekojaan kun joutuisi painamaan duunia 50-asteen pakkasessa. "
--------------------------------------- '
Tämänkaltainen ihmisten tuomitseminen on siis normaalia kommunismissa. Tässä lauseessa tule mukavasti ilmi kommunistien suvatsevaisuus.
/Kalle, joka ei ole yhtään hämmästynyt - hän tietää stalinin teot, jotka puhuvat kommunismin puolesta niin kauan kuin maan päällä on yksikin kommunisti - skinien
DarkFear kirjoitti:
1. Minun ja näiden äärioikeistolaisten uusnatsien välillä on erona se, että minä en liiku kaupungilla hakkaamassa ulkomaalaisia, kuten skineillä on aina tapana. Lisäksi hyväksyn kaikki ihmiset samanlaisina yksilöinä, välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta. Rikollisia en tietenkään hyväksy, mutta minulle on aivan sama onko rikollinen suomalainen vai ulkomaalainen.
Sen ei pitäisi tehdä minusta mitenkään ahdasmielistä, kun en hyväksy äärioikeistolaisia uusnatseja, väkivaltarikollisia, sekä muita rikollisryhmiä.ja sinunkaltaistesi välillä on se, että nahkapäiden viha kohdistuu "ulkopuolisiin", mutta teillä kommunisteilla on luokkataistelumeininki, jolloin maalitauluna ovat erityisesti oman maan kansalaiset. Minä ymmärrän asian niin, että sinun kommariporukkasi on sekä ahdasmielinen, että rikollinen. Se suvaitsevaisuudesta. Niin että haista sinä punikki paska!
- Vova
DarkFear kirjoitti:
Hitlerin natsi-Saksa oli kuitenkin maailman kaikkien aikojen pahin kansanmurhaajavaltio, heidän hallituksen tarkoituksena oli koko juutalaisväestön tappaminen sukupuuttoon. Lisäksi natsit ovat vastuussa myös muista itä-Euroopan väestöön kohdistuneista kansanmurhista. Suomen oikeistolaiset antoivat myös sota-aikana täyden tukensa Hitlerin fasistivaltiolle, tietenkin sen takia koska heidän tarkoituksena oli suur-Suomen aikaan saaminen ja omien etujensa ajaminen laittomilla sotatoimilla Neuvostoliittoa vastaan.Toisen maailmansodan jälkeen amerikkalaisia joukkoja jäi ainakin Saksaan,Japaniin ja Etelä-Koreaan.Sijoituspaikoissaan heitä siedettiin varsin hyvin.Venäläisiä joukkoja puolestaan sijoitettiin Varsovanliiton maihin.Muistetaan,Berliinin,Budapestin,Prahan ja Varsovan kansannousut.Ikuinen venäläinen dilemma:Miksi "ystävämaiden" ihmiset vihaavat meitä???
skinien kirjoitti:
ja sinunkaltaistesi välillä on se, että nahkapäiden viha kohdistuu "ulkopuolisiin", mutta teillä kommunisteilla on luokkataistelumeininki, jolloin maalitauluna ovat erityisesti oman maan kansalaiset. Minä ymmärrän asian niin, että sinun kommariporukkasi on sekä ahdasmielinen, että rikollinen. Se suvaitsevaisuudesta. Niin että haista sinä punikki paska!
Onko se "ulkopuolisiin" kohdistunut väkivalta sitten mielestäsi oikeutettua?
Millä perusteella väität sellaista että kommunisteilla olisi jotain vihaa oman maansa kansalaisia kohtaan? Minulla ei ole mitään vihaa oman maan kansalaisia kohtaan, mutta rasisteja tulen kyllä vihaamaan ikuisesti.
Näistä väkivaltaisista äärioikeistolaisryhmistä löytyvät kuitenkin ne kaikkein pahimmat rikolliset, sitä tosiasiaa kenenkään on aivan turha yrittää kieltää. Kommunistit eivät hyökkää kaupungilla väkivaltaisesti syyttömien ihmisten kimppuun, kuten rasistisilla uusnatseilla on aina tapana tehdä.- bonaqua
DarkFear kirjoitti:
Millä perusteella väität sellaista että kommunisteilla olisi jotain vihaa oman maansa kansalaisia kohtaan? Minulla ei ole mitään vihaa oman maan kansalaisia kohtaan, mutta rasisteja tulen kyllä vihaamaan ikuisesti.
Näistä väkivaltaisista äärioikeistolaisryhmistä löytyvät kuitenkin ne kaikkein pahimmat rikolliset, sitä tosiasiaa kenenkään on aivan turha yrittää kieltää. Kommunistit eivät hyökkää kaupungilla väkivaltaisesti syyttömien ihmisten kimppuun, kuten rasistisilla uusnatseilla on aina tapana tehdä.tuli tässä mieleen tämmönen..sinä ja skinit pidätte yhtä suuressa arvossa vapaata maata.
skinien mielestä ulkopuolisia ihmisiä ei saisi päästää suomeen vaan suomi pitäisi olla vain vapaa suomalaisille..ei kiva.
sinun mielestäsi vapaa suomi ei ole puolustamisen arvoinen ja olisit kernaasti ollu vangittu neukkulainen..ei kiva..eli et anna arvoa vapaudelle. Lisäksi et pidä siittä että ihminen voi vapaasti ansaita ja menestyä tai sanoa mielipiteitään..rikkaat roskiin ja skinit vankilaan..toki molemmat pienen hakkauksen jälkeen..rasismi on väärin mutta ei mielipiteiden vuoksi saa joutua vankilaan. ei ahkeruudella saamiensa rahojen takia ole hirviö.
olet ehkä oksettavin ja kaksinaamaisin otus tällä palstalla..jopa ruskista hölmömpi. jos saisit mitään valtaa elämässäsi niin 100% varmuudella käyttäisit sitä väärin.
"Näistä väkivaltaisista äärioikeistolaisryhmistä löytyvät kuitenkin ne kaikkein pahimmat rikolliset"
kato peiliin ja kävele poliisi asemalle..komunatsi. uusnatsien lapset kasvavat samallaisen aivopesun uhreina missä sinäkin. bonaqua kirjoitti:
tuli tässä mieleen tämmönen..sinä ja skinit pidätte yhtä suuressa arvossa vapaata maata.
skinien mielestä ulkopuolisia ihmisiä ei saisi päästää suomeen vaan suomi pitäisi olla vain vapaa suomalaisille..ei kiva.
sinun mielestäsi vapaa suomi ei ole puolustamisen arvoinen ja olisit kernaasti ollu vangittu neukkulainen..ei kiva..eli et anna arvoa vapaudelle. Lisäksi et pidä siittä että ihminen voi vapaasti ansaita ja menestyä tai sanoa mielipiteitään..rikkaat roskiin ja skinit vankilaan..toki molemmat pienen hakkauksen jälkeen..rasismi on väärin mutta ei mielipiteiden vuoksi saa joutua vankilaan. ei ahkeruudella saamiensa rahojen takia ole hirviö.
olet ehkä oksettavin ja kaksinaamaisin otus tällä palstalla..jopa ruskista hölmömpi. jos saisit mitään valtaa elämässäsi niin 100% varmuudella käyttäisit sitä väärin.
"Näistä väkivaltaisista äärioikeistolaisryhmistä löytyvät kuitenkin ne kaikkein pahimmat rikolliset"
kato peiliin ja kävele poliisi asemalle..komunatsi. uusnatsien lapset kasvavat samallaisen aivopesun uhreina missä sinäkin.Kommunistien ja skinien toiminta eroaa täydellisesti toisistaan, eikä meitä kommunisteja voi ollenkaan verrata näihin väkivaltaisiin uusnatseihin.
Suvaitsevaisena ja oikeudenmukaisena ihmisenä minä kannatan monikulttuurista yhteiskuntaa, koska mielestäni kaikki ihmiset ovat saman arvoisia keskenään ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta. Mielestäni kaikilla ulkomaalaisilla on täysi oikeus tulla suomeen.
Olen aina ollut sitä mieltä että suomi ei ole mitenkään puolustamisen arvoinen valtio, ja näiden oikeistolaisten on aivan turha puhua minulle jotain maanpuolustuksen ja suomen itsenäisyyden tärkeydestä.
En pidä näistä rikkaista porvareista, koska he ovat minun näkökulmasta katsottuna luokkavihollisia. Mutta en silti vihaa rikkaita porvareita läheskään yhtä paljon kun äärioikeistolaisia rasisteja, enkä nyt silti ole hakkaamassa ihmisiä heidän omaisuutensa takia. Näin ollen minulla ei siis ole mitään yhteistä näiden skinirasistien kanssa, jotka saattavat hakata ihmisiä jopa heidän ulkonäkönsä takia.
Itse en ole kasvanut minkään aivopesun uhrina, jos niin luulet. Olen aina ajatellut asioista itsenäisesti ja näin ollen uskallan olla asioista eri mieltä näiden oikeistolaisten kanssa.- perusteella?
DarkFear kirjoitti:
Näistä väkivaltaisista äärioikeistolaisryhmistä löytyvät kuitenkin ne kaikkein pahimmat rikolliset, sitä tosiasiaa kenenkään on aivan turha yrittää kieltää. Kommunistit eivät hyökkää kaupungilla väkivaltaisesti syyttömien ihmisten kimppuun, kuten rasistisilla uusnatseilla on aina tapana tehdä.Mainitsin jo äskeisessä kirjoituksessani sanan luokkataistelu, jonka sinä darkkis sivuutit ilman mitään kommenttia. Ymmärrämmekö kenties sen erilailla? Minä ymmärrän sen niin, että prolet alistavat/tuhoavat kaikki muut yhteiskuntaluokat. Turha yrittää kiistää, kommunismin historia on pullollaan tuota kuvottavaa touhua. Tietääkseni on Suomessakin tietyt punaporukat listoja laatineet "lahtareista, jotka ensimmäisenä tapetaan", ja taidat olla sinäkin listoja laatineiden joukossa.
Rasisti et varmasti ole, koska tuhoaisit ihmisiä rotuun ja väriin katsomatta luokkataistelun nimissä!
Terveisin työläinen, vaan ei kommunisti perusteella? kirjoitti:
Mainitsin jo äskeisessä kirjoituksessani sanan luokkataistelu, jonka sinä darkkis sivuutit ilman mitään kommenttia. Ymmärrämmekö kenties sen erilailla? Minä ymmärrän sen niin, että prolet alistavat/tuhoavat kaikki muut yhteiskuntaluokat. Turha yrittää kiistää, kommunismin historia on pullollaan tuota kuvottavaa touhua. Tietääkseni on Suomessakin tietyt punaporukat listoja laatineet "lahtareista, jotka ensimmäisenä tapetaan", ja taidat olla sinäkin listoja laatineiden joukossa.
Rasisti et varmasti ole, koska tuhoaisit ihmisiä rotuun ja väriin katsomatta luokkataistelun nimissä!
Terveisin työläinen, vaan ei kommunistiEnsinnäkin SKP ja suomalaiset kommunistit eivät ole laatimassa mitään listoja, siitä ketkä tulevat joutumaan teloitetuksi. Ainakin 1930-luvulla ja sotien aikana suomen oikeistolaiset ja suojeluskuntalaiset vainosivat ja teloittivat kommunisteja, sekä sodan vastustajia, jotka kritisoivat suomen armeijan sotatoimia Neuvostoliittoa vastaan. Pahimmat lahtarit ovat aina löytyneet oikeistolaisten, ja etenkin näiden suojeluskuntalaisten riveistä.
Jos kommunistit laativat joskus talvisodan aikana listoja lahtareista, jotka tullaan teloittamaan, niin voin ihan rehellisesti sanoa sen ettei minulla ainakaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Voit katsoa tuolta profiilista minun ikäni, joten varmaan huomaat sen etten ole vielä edes syntynyt sotien aikana.- voikaan.
DarkFear kirjoitti:
Kommunistien ja skinien toiminta eroaa täydellisesti toisistaan, eikä meitä kommunisteja voi ollenkaan verrata näihin väkivaltaisiin uusnatseihin.
Suvaitsevaisena ja oikeudenmukaisena ihmisenä minä kannatan monikulttuurista yhteiskuntaa, koska mielestäni kaikki ihmiset ovat saman arvoisia keskenään ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta. Mielestäni kaikilla ulkomaalaisilla on täysi oikeus tulla suomeen.
Olen aina ollut sitä mieltä että suomi ei ole mitenkään puolustamisen arvoinen valtio, ja näiden oikeistolaisten on aivan turha puhua minulle jotain maanpuolustuksen ja suomen itsenäisyyden tärkeydestä.
En pidä näistä rikkaista porvareista, koska he ovat minun näkökulmasta katsottuna luokkavihollisia. Mutta en silti vihaa rikkaita porvareita läheskään yhtä paljon kun äärioikeistolaisia rasisteja, enkä nyt silti ole hakkaamassa ihmisiä heidän omaisuutensa takia. Näin ollen minulla ei siis ole mitään yhteistä näiden skinirasistien kanssa, jotka saattavat hakata ihmisiä jopa heidän ulkonäkönsä takia.
Itse en ole kasvanut minkään aivopesun uhrina, jos niin luulet. Olen aina ajatellut asioista itsenäisesti ja näin ollen uskallan olla asioista eri mieltä näiden oikeistolaisten kanssa.Skinit kun ovat pääsääntöisesti vain jengejä, joista on harmia loppujen lopuksi aika harvoille. Mutta sinä ja sinunlaisesi olette vaarallisempia, te olette kuin syöpäsoluja, jotka pyrkivät mädättämään yhteiskunnan ja tekemään siitä pelkän vankileirien saariston.
- entäs se luokkataistelu?
DarkFear kirjoitti:
Ensinnäkin SKP ja suomalaiset kommunistit eivät ole laatimassa mitään listoja, siitä ketkä tulevat joutumaan teloitetuksi. Ainakin 1930-luvulla ja sotien aikana suomen oikeistolaiset ja suojeluskuntalaiset vainosivat ja teloittivat kommunisteja, sekä sodan vastustajia, jotka kritisoivat suomen armeijan sotatoimia Neuvostoliittoa vastaan. Pahimmat lahtarit ovat aina löytyneet oikeistolaisten, ja etenkin näiden suojeluskuntalaisten riveistä.
Jos kommunistit laativat joskus talvisodan aikana listoja lahtareista, jotka tullaan teloittamaan, niin voin ihan rehellisesti sanoa sen ettei minulla ainakaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Voit katsoa tuolta profiilista minun ikäni, joten varmaan huomaat sen etten ole vielä edes syntynyt sotien aikana.Tuossa toisessa kirjoituksessa mainitsit vihaavasi porvareita, koska he ovat luokkavihollisia. Mitäs heille tapahtuisi jos pääsisitte valtaan? Ja saanko udella ammattiasi/koulutustasi? Eli oletko aito työläinen vai yliopistohihhuli, joka leikkii kovaa komua (ts. mitä luokkaa herra itse edustaa)? Sivari ainakin näyt olevan.
Huvittaa, kun leimaat isänmaalliset ihmiset oikeistolaisiksi porvareiksi.
Mitäs siihen sanot, että allekirjoittanut kuuluu työväestöön, äänestää SDP:tä, on reservin upseeri ja isänmaallinen, sekä maanpuolustushenkinen? No joka tapauksessa taidan olla luokkavihollinen, koska jos en ole puolellasi, olen sinua vastaan...
työläinen vaan ei kommunisti entäs se luokkataistelu? kirjoitti:
Tuossa toisessa kirjoituksessa mainitsit vihaavasi porvareita, koska he ovat luokkavihollisia. Mitäs heille tapahtuisi jos pääsisitte valtaan? Ja saanko udella ammattiasi/koulutustasi? Eli oletko aito työläinen vai yliopistohihhuli, joka leikkii kovaa komua (ts. mitä luokkaa herra itse edustaa)? Sivari ainakin näyt olevan.
Huvittaa, kun leimaat isänmaalliset ihmiset oikeistolaisiksi porvareiksi.
Mitäs siihen sanot, että allekirjoittanut kuuluu työväestöön, äänestää SDP:tä, on reservin upseeri ja isänmaallinen, sekä maanpuolustushenkinen? No joka tapauksessa taidan olla luokkavihollinen, koska jos en ole puolellasi, olen sinua vastaan...
työläinen vaan ei kommunistiTotta kai porvarit ovat meille kommunisteille luokkavihollisia, joita kohtaan ei minulta ainakaan löydy minkäänlaisia sympatioita. Rasistit ovat myös luokkavihollisia, joiden mielipiteitä en hyväksy millään tavalla ja juuri sen vuoksi haluaisinkin rangaista kaikkia rasisteja heidän väärien mielipiteidensä takia.
Itse olen ammattikoulun käynyt, joten siinä mielessä voin sanoa olevani aito työläinen. Voin myöntää rehellisesti edustavani pienituloisia työläisiä. Siviilipalveluksen olen suorittanut, koska oikeistolaisten ihailema suomen armeija edustaa juuri kaikkia niitä vääriä elämänarvoja, jotka ovat kaikin tavoin minun aatemaailmani vastaisia.
Minulle isänmaalliset oikeistolaiset ovat juuri näitä vääräuskoisia luokkavihollisia, heidän joukosta nimittäin löytyvät juuri ne jotka jaksavat jauhaa tästä maanpuolustuksen ja suomen itsenäisyyden tärkeydestä. Lisäksi nämä isänmaalliset oikeistolaiset väittävät myös sellaista skeidaa, että se armeija olisi muka jotenkin jokaisen suomalaisen miehen velvollisuus.
Täytyy myöntää että äänestin itse Halosta presidentin vaaleissa, koska hän oli meille todellisille vasemmistolaisille käytännössä ainoa ehdokas. Mieluummin olisin tietenkin äänestänyt Vasemmistoliiton tai SKP:n presidenttiehdokasta, jos he olisivat asettaneet oman ehdokkaansa näihin vaaleihin.- työläinen vaan ei kommunisti
DarkFear kirjoitti:
Totta kai porvarit ovat meille kommunisteille luokkavihollisia, joita kohtaan ei minulta ainakaan löydy minkäänlaisia sympatioita. Rasistit ovat myös luokkavihollisia, joiden mielipiteitä en hyväksy millään tavalla ja juuri sen vuoksi haluaisinkin rangaista kaikkia rasisteja heidän väärien mielipiteidensä takia.
Itse olen ammattikoulun käynyt, joten siinä mielessä voin sanoa olevani aito työläinen. Voin myöntää rehellisesti edustavani pienituloisia työläisiä. Siviilipalveluksen olen suorittanut, koska oikeistolaisten ihailema suomen armeija edustaa juuri kaikkia niitä vääriä elämänarvoja, jotka ovat kaikin tavoin minun aatemaailmani vastaisia.
Minulle isänmaalliset oikeistolaiset ovat juuri näitä vääräuskoisia luokkavihollisia, heidän joukosta nimittäin löytyvät juuri ne jotka jaksavat jauhaa tästä maanpuolustuksen ja suomen itsenäisyyden tärkeydestä. Lisäksi nämä isänmaalliset oikeistolaiset väittävät myös sellaista skeidaa, että se armeija olisi muka jotenkin jokaisen suomalaisen miehen velvollisuus.
Täytyy myöntää että äänestin itse Halosta presidentin vaaleissa, koska hän oli meille todellisille vasemmistolaisille käytännössä ainoa ehdokas. Mieluummin olisin tietenkin äänestänyt Vasemmistoliiton tai SKP:n presidenttiehdokasta, jos he olisivat asettaneet oman ehdokkaansa näihin vaaleihin.Niinpä niin...
vääriä mielipiteitä ja vääräuskoisia vihollisia, sinähän tosiaan olet suvaitsevainen:) Ja ollakseen työläinen pitää tehdä töitä, ei siihen riitä se, että käydään ammattikoulu (ja sekin käyty vain sen vuoksi, että työttömyyskorvaus juoksee alle 25:n vuoden iässä vain jos on ammatillinen koulutus).
Paskat sinä mikään työläinen ole, olet vain kateellinen väliinputoaja ja siksi muille katkera ja vihamielinen.
ps. pidän myös hevistä, muuta yhteistä meillä ei sitten olekkaan... työläinen vaan ei kommunisti kirjoitti:
Niinpä niin...
vääriä mielipiteitä ja vääräuskoisia vihollisia, sinähän tosiaan olet suvaitsevainen:) Ja ollakseen työläinen pitää tehdä töitä, ei siihen riitä se, että käydään ammattikoulu (ja sekin käyty vain sen vuoksi, että työttömyyskorvaus juoksee alle 25:n vuoden iässä vain jos on ammatillinen koulutus).
Paskat sinä mikään työläinen ole, olet vain kateellinen väliinputoaja ja siksi muille katkera ja vihamielinen.
ps. pidän myös hevistä, muuta yhteistä meillä ei sitten olekkaan...Pitäisikö suvaitsevaisten sitten hyväksyä myös rasisit, sekä heidän epäoikeudenmukaiset mielipiteensä? Tekeekö se ihmisestä ahdasmielisen jos hän ei hyväksy esim. murhamiehiä ja muita vaarallisia rikollisia?
Mistä ihmeestä keksit sellaista etten minä muka olisi työelämässä? Olen tehnyt elämässäni myös pienipalkkaista duunia, toisin kun nämä luokkaviholliseni, eli rikkaiden porvariperheiden kakarat, jotka ovat saaneet elämässään kaiken ilmaiseksi.
En ole mitenkään katkera ja vihamielinen muita ihmisiä kohtaan, mutta en vaan hyväksy fasistisia mielipiteitä koska ne ovat kaikin tavoin omien elämänarvojeni vastaisia.
Heavy ja metallimusiikki on ollut aina lähellä sydäntäni ja mielestäni metallimusiikki sopiikin hyvin yhteen kommunismin kanssa.- työläinen vaan ei ...
DarkFear kirjoitti:
Pitäisikö suvaitsevaisten sitten hyväksyä myös rasisit, sekä heidän epäoikeudenmukaiset mielipiteensä? Tekeekö se ihmisestä ahdasmielisen jos hän ei hyväksy esim. murhamiehiä ja muita vaarallisia rikollisia?
Mistä ihmeestä keksit sellaista etten minä muka olisi työelämässä? Olen tehnyt elämässäni myös pienipalkkaista duunia, toisin kun nämä luokkaviholliseni, eli rikkaiden porvariperheiden kakarat, jotka ovat saaneet elämässään kaiken ilmaiseksi.
En ole mitenkään katkera ja vihamielinen muita ihmisiä kohtaan, mutta en vaan hyväksy fasistisia mielipiteitä koska ne ovat kaikin tavoin omien elämänarvojeni vastaisia.
Heavy ja metallimusiikki on ollut aina lähellä sydäntäni ja mielestäni metallimusiikki sopiikin hyvin yhteen kommunismin kanssa."Pitäisikö suvaitsevaisten sitten hyväksyä myös rasisit, sekä heidän epäoikeudenmukaiset mielipiteensä? Tekeekö se ihmisestä ahdasmielisen jos hän ei hyväksy esim. murhamiehiä ja muita vaarallisia rikollisia?"
Kyllä pitää, ja sen takia tuskin kukaan meistä on suvaitsevainen. Ja sinusta tekee ahdasmielisen se asia, että tunnut lukevan vaarallisten rikollisten, murhamiesten ja rasistien porukkaan mm. seuraavat ryhmät: oikeistolaiset, porvarit heidän kakaransa, isänmaalliset, varakkaat, fasistit (=kaikki, jotka ajattelevat toisin kuin sinä). Kaikkia näitä sinä haluaisit rankaista.
Ja siitä työelämästä; Sanoit käyneesi ammattikoulun ja että se tekee sinusta työläisen. Kesätyö mäkkärin tiskin takana tms. ei tee sinusta työläistä.
Kateus ei ole voimavara, se ruokkii vain katkeruutta, joka syö ihmistä sisältäpäin. En itsekään pidä "rikkaiden porvarien hemmotelluista kakaroista", mutta en vihaa enkä kadehdi heitä, pikemminkin minua huvittaa heidän kukkoilunsa. Eri asia on tietysti, jos tulevat minulle päin naamaa isottelemaan.
Minä teen ruumiillista työtä ja olen ylpeä siitä ja itsestäni. Ja kun olen ylpeä omista tekemisistäni, ei minun tarvitse kadehtia muita. Ala sinäkin hyödyntämään omia voimavarojasi ja hanki elämä, sen sijaan että hoet noita onttoja kommunistifraaseja. - Kalle
DarkFear kirjoitti:
Pitäisikö suvaitsevaisten sitten hyväksyä myös rasisit, sekä heidän epäoikeudenmukaiset mielipiteensä? Tekeekö se ihmisestä ahdasmielisen jos hän ei hyväksy esim. murhamiehiä ja muita vaarallisia rikollisia?
Heavy ja metallimusiikki on ollut aina lähellä sydäntäni ja mielestäni metallimusiikki sopiikin hyvin yhteen kommunismin kanssa.Suvaitsevainen ihminen ei kirjoita näin lähimmäisestään :
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000035&posting=22000000009243197
"Mielestäni kaikki skinit pitäisi laittaa vankilaan mielipiteidensä perusteella, aluksi hyvä tuomio voisi olla vaikka sellainen 20-vuotta vankeutta joka suoritettaisiin jossain siperian pakkotyölaitoksessa. Voisi pahinkin uusnatsi miettiä tekojaan kun joutuisi painamaan duunia 50-asteen pakkasessa."
Onko tämä mielestäsi suvautsevaisen henkilön kirjoittamaa tekstiä??
Niin, ei ole meidän muidenkaan mielestä. Mot, mot ja motmot sinne stalinistilaan
/Kalle, joka toteaa punikin itse myöntäneen omilla viesteillään olevansa todella suvaitsematon kommunisti - oikea stalinistien esikuva ja .... - bonaqua
DarkFear kirjoitti:
Heavy ja metallimusiikki on ollut aina lähellä sydäntäni ja mielestäni metallimusiikki sopiikin hyvin yhteen kommunismin kanssa.sinun ei tarvi suvaita rasismia mutta rasistille et voi mitään..et voi heittää häntä tyrmään pelkän mielipiteensä vuoksi. jos hän toimii rasistisesti niin se on eri asia..
et taida tuntea edes yhtään porvarin kakaraa..sinä kateellinen komunatsi..
älä ala lokeroimaan musiikkia politiikkaan..jätä edes joku pyhä rauhaan. millos alat pitään valkoista kaapua ja huppua? työläinen vaan ei ... kirjoitti:
"Pitäisikö suvaitsevaisten sitten hyväksyä myös rasisit, sekä heidän epäoikeudenmukaiset mielipiteensä? Tekeekö se ihmisestä ahdasmielisen jos hän ei hyväksy esim. murhamiehiä ja muita vaarallisia rikollisia?"
Kyllä pitää, ja sen takia tuskin kukaan meistä on suvaitsevainen. Ja sinusta tekee ahdasmielisen se asia, että tunnut lukevan vaarallisten rikollisten, murhamiesten ja rasistien porukkaan mm. seuraavat ryhmät: oikeistolaiset, porvarit heidän kakaransa, isänmaalliset, varakkaat, fasistit (=kaikki, jotka ajattelevat toisin kuin sinä). Kaikkia näitä sinä haluaisit rankaista.
Ja siitä työelämästä; Sanoit käyneesi ammattikoulun ja että se tekee sinusta työläisen. Kesätyö mäkkärin tiskin takana tms. ei tee sinusta työläistä.
Kateus ei ole voimavara, se ruokkii vain katkeruutta, joka syö ihmistä sisältäpäin. En itsekään pidä "rikkaiden porvarien hemmotelluista kakaroista", mutta en vihaa enkä kadehdi heitä, pikemminkin minua huvittaa heidän kukkoilunsa. Eri asia on tietysti, jos tulevat minulle päin naamaa isottelemaan.
Minä teen ruumiillista työtä ja olen ylpeä siitä ja itsestäni. Ja kun olen ylpeä omista tekemisistäni, ei minun tarvitse kadehtia muita. Ala sinäkin hyödyntämään omia voimavarojasi ja hanki elämä, sen sijaan että hoet noita onttoja kommunistifraaseja.Mielestäni se ei vielä tee kenestäkään ahdasmielistä, jos ei hyväksy murhamiehiä, raiskaajia, väkivaltarikollisia, skinejä ym. yhteiskunnan pohjasakkaa. Maailmassa on kyllä suvaitsevaisia ihmisiä, mutta vain todella harva heistä hyväksyy nämä edellä mainutut ryhmät.
Kuten sanoin jo aikaisemmin sen, että en suinkaan vihaa oikeistolaisia porvareita ja heidän hemmoteltuja kakaroitaan, yhtä paljon kun näitä äärioikeistolaisia uusnatseja ja muita rikollisia.
Hyväksyn myös eriävät mielipiteet, jos he hyväksyvät minun mielipiteeni. En tarkoita että kaikkien pitäisi olla täysin samaa mieltä minun kanssani, ja että olisin vaatimassa kaikkia äänestämään SKP:ta. Kaikki tuntemani oikeistolaiset eivät suinkaan ole samanlaisia kun suurin osa heistä, sillä jotkut pystyvät jopa hyväksymään minun epäisänmaallisuuteni ja siviilipalvelukseni.
Miten sitten määrittelet tarkalleen sen, mikä on niin sanotusti oikea työläinen ja mikä ei?
Miten perustelet sen että kaikille ei välttämättä ole sitä työtä tarjolla, vaikka olisikin ammatillinen koulutus? Sitä paitsi kaikki työ on aina tärkeää, vaikka se ei olisikaan niin vaativaa ja taloudellisesti tuottavaa.
Neuvostoliitossa ja muissa kommunistivaltioissa oli se hyvä puoli, että siellä kaikille oli työtä tarjolla, vaikka ei olisikaan ammatillista koulutusta, työkokemusta ja riittävän hyvää ammattitaitoa. Kapitalistivaltioissa työntekijöitä irtisanotaan jatkuvasti taloudellisten syiden takia, lisäksi työntekijöiltä vaaditaan jatkuvasti entistä kovempaa ammattitaitoa ja koulutusta. Kaiken huipuksi monet firmat alkavat suosia entistä enemmän näiden vuokratyöfirmojen palveluita, koska heidän palkkaaminen tulee edullisemmaksi kun vakituisen henkilökunnan pitäminen.- työläinen vaan ei ...
DarkFear kirjoitti:
Mielestäni se ei vielä tee kenestäkään ahdasmielistä, jos ei hyväksy murhamiehiä, raiskaajia, väkivaltarikollisia, skinejä ym. yhteiskunnan pohjasakkaa. Maailmassa on kyllä suvaitsevaisia ihmisiä, mutta vain todella harva heistä hyväksyy nämä edellä mainutut ryhmät.
Kuten sanoin jo aikaisemmin sen, että en suinkaan vihaa oikeistolaisia porvareita ja heidän hemmoteltuja kakaroitaan, yhtä paljon kun näitä äärioikeistolaisia uusnatseja ja muita rikollisia.
Hyväksyn myös eriävät mielipiteet, jos he hyväksyvät minun mielipiteeni. En tarkoita että kaikkien pitäisi olla täysin samaa mieltä minun kanssani, ja että olisin vaatimassa kaikkia äänestämään SKP:ta. Kaikki tuntemani oikeistolaiset eivät suinkaan ole samanlaisia kun suurin osa heistä, sillä jotkut pystyvät jopa hyväksymään minun epäisänmaallisuuteni ja siviilipalvelukseni.
Miten sitten määrittelet tarkalleen sen, mikä on niin sanotusti oikea työläinen ja mikä ei?
Miten perustelet sen että kaikille ei välttämättä ole sitä työtä tarjolla, vaikka olisikin ammatillinen koulutus? Sitä paitsi kaikki työ on aina tärkeää, vaikka se ei olisikaan niin vaativaa ja taloudellisesti tuottavaa.
Neuvostoliitossa ja muissa kommunistivaltioissa oli se hyvä puoli, että siellä kaikille oli työtä tarjolla, vaikka ei olisikaan ammatillista koulutusta, työkokemusta ja riittävän hyvää ammattitaitoa. Kapitalistivaltioissa työntekijöitä irtisanotaan jatkuvasti taloudellisten syiden takia, lisäksi työntekijöiltä vaaditaan jatkuvasti entistä kovempaa ammattitaitoa ja koulutusta. Kaiken huipuksi monet firmat alkavat suosia entistä enemmän näiden vuokratyöfirmojen palveluita, koska heidän palkkaaminen tulee edullisemmaksi kun vakituisen henkilökunnan pitäminen."Kuten sanoin jo aikaisemmin sen, että en suinkaan vihaa oikeistolaisia porvareita ja heidän hemmoteltuja kakaroitaan, yhtä paljon kun näitä äärioikeistolaisia uusnatseja ja muita rikollisia."
Yhtä paljon? Vihaat kuitenkin? Et edelleenkään ole vastannut, mitä näille luokkavihollisille tapahtuisi jos pääsisitte valtaan.
Tarkoitukseni ei ollut mollata näitä mäkkäri ym. kesätöitä, vaan pointti oli se, että ei pelkkä kesätyö tee sinusta työläistä. Noita samoja hommia ovat sitäpaitsi tehneet myös ne "hemmotellut kakarat" opiskeluaikoinaan. Ja oikeassa olet siinä, että näinä päivinä työntekijöiden selkänahasta revitään enemmän ja kenkää tulee, mutta siitähän ei nyt meidän keskustelussamme ole kyse.
Ja vastaahan jo vihdoinkin ylläesitettyihin kysymyksiin. Meikäläiseen ei tehoa tuo kiertely ja kaartelu / puheenaiheen vaihto. työläinen vaan ei ... kirjoitti:
"Kuten sanoin jo aikaisemmin sen, että en suinkaan vihaa oikeistolaisia porvareita ja heidän hemmoteltuja kakaroitaan, yhtä paljon kun näitä äärioikeistolaisia uusnatseja ja muita rikollisia."
Yhtä paljon? Vihaat kuitenkin? Et edelleenkään ole vastannut, mitä näille luokkavihollisille tapahtuisi jos pääsisitte valtaan.
Tarkoitukseni ei ollut mollata näitä mäkkäri ym. kesätöitä, vaan pointti oli se, että ei pelkkä kesätyö tee sinusta työläistä. Noita samoja hommia ovat sitäpaitsi tehneet myös ne "hemmotellut kakarat" opiskeluaikoinaan. Ja oikeassa olet siinä, että näinä päivinä työntekijöiden selkänahasta revitään enemmän ja kenkää tulee, mutta siitähän ei nyt meidän keskustelussamme ole kyse.
Ja vastaahan jo vihdoinkin ylläesitettyihin kysymyksiin. Meikäläiseen ei tehoa tuo kiertely ja kaartelu / puheenaiheen vaihto.Totta kai olen aina vihannut luokkavihollisiani, eli rasisteja, isänmaallisia oikeistolaisia, sekä rikkaita porvareita ja heidän pilalle hemmoteltuja kakaroitaan, jotka eivät ole ikinä tehneet mitään omaisuutensa eteen. Mahdollisen vallankumouksen tapahtuessa, olisin oikein tyytyväinen kun näiden luokkavihollisten suuromaisuus ja muut rikkaiden huvitukset otettaisiin pois heiltä.
Mistä ihmeestä nyt keksit sellaista että minä tekisin jotain kesätöitä Mcdonaldsissa?
Voin sanoa ettei minua pahemmin houkuttele kesätyöt jonkun jenkkien suurfirman palkkalistoilla, jossa työläisten oikeuksista ei ole juuri tietoakaan.
Minun käsitykseni mukaan nämä porvariperheiden kakarat eivät tee mitään töitä opiskeluaikoinaan, koska he turvautuvat mieluummin vanhempiensa lompakkoon.
Otin vaan nämä nykyajan työelämän ongelmat täällä esille, koska näihin ongelmiin oikeistolaiset ovat juuri syyllisiä. Joten älä ihmettele miksi minulta ei löydy sympatioita näitä oikeistolaisia kohtaan. Toivottavasti minun vastaukseni olivat nyt vihdoinkin tarpeeksi selviä.bonaqua kirjoitti:
sinun ei tarvi suvaita rasismia mutta rasistille et voi mitään..et voi heittää häntä tyrmään pelkän mielipiteensä vuoksi. jos hän toimii rasistisesti niin se on eri asia..
et taida tuntea edes yhtään porvarin kakaraa..sinä kateellinen komunatsi..
älä ala lokeroimaan musiikkia politiikkaan..jätä edes joku pyhä rauhaan. millos alat pitään valkoista kaapua ja huppua?Maailma olisi paljon parempi paikka ilman turhaa rasismia, joten sen vuoksi rasismi, rikollisuus ja epäoikeudenmukaisuus pitäisi kitkeä pois yhteiskunnasta kovia keinoja kaihtamatta. Rasistit saisivat vaihtaa mielipiteitään, sillä siitä ei olisi mitään haittaa kenellekkään.
Musiikin otin tässä nyt puheenaiheeksi lähinnä sen takia, koska jotkut äärioikeistolaismieliset ovat väittäneet sellaista skeidaa ettei metallimusiikin kuuntelu muka sopisi yhteen vasemmistolaisten mielipiteiden kanssa. Minun mielestäni synkkä metallimusiikki sopii täydellisesti yhteen punaisen aatteen kanssa. Mitä mahdat oikein tarkoittaa tuolla valkoisella kaavulla ja hupulla?
Voin sanoa etten tule tuollaisia Ku klux klanin kuteita käyttämään, sillä suosin pukeutumisessa pääasiassa mustia vaatteita.- työläinen vaan ei ...
DarkFear kirjoitti:
Totta kai olen aina vihannut luokkavihollisiani, eli rasisteja, isänmaallisia oikeistolaisia, sekä rikkaita porvareita ja heidän pilalle hemmoteltuja kakaroitaan, jotka eivät ole ikinä tehneet mitään omaisuutensa eteen. Mahdollisen vallankumouksen tapahtuessa, olisin oikein tyytyväinen kun näiden luokkavihollisten suuromaisuus ja muut rikkaiden huvitukset otettaisiin pois heiltä.
Mistä ihmeestä nyt keksit sellaista että minä tekisin jotain kesätöitä Mcdonaldsissa?
Voin sanoa ettei minua pahemmin houkuttele kesätyöt jonkun jenkkien suurfirman palkkalistoilla, jossa työläisten oikeuksista ei ole juuri tietoakaan.
Minun käsitykseni mukaan nämä porvariperheiden kakarat eivät tee mitään töitä opiskeluaikoinaan, koska he turvautuvat mieluummin vanhempiensa lompakkoon.
Otin vaan nämä nykyajan työelämän ongelmat täällä esille, koska näihin ongelmiin oikeistolaiset ovat juuri syyllisiä. Joten älä ihmettele miksi minulta ei löydy sympatioita näitä oikeistolaisia kohtaan. Toivottavasti minun vastaukseni olivat nyt vihdoinkin tarpeeksi selviä.Suuri osa näistä porvariperheiden kakaroista joutuu tekemään töitä opiskeluaikanaan, siitä pitää progressiivinen verotus huolen. Esim. itselläni nousi toissa vuonna vuositulot bruttona n. 5000€, mutta tilipussissa tuo muutos ei paljoakaan näkynyt. Eivät kaikki porvarit mitään sikarikkaita ole. Tosin pelimiehet pistävät osan tuloistaan poikimaan osakkeisiin, joista voi joskus tulla mukavasti lisää tuohta.
Minä tienaan vuodessa n. 34 t€ ja vaimo n. 23 t€, mutta kummasti kaikki rahat menevät laskuihin, asuntolainaan ym. Lapsien elättäminenkään ei ole kaikista halvin harrastus... En ole syntynyt kultalusikka suussa, kaiken mitä minulla on, olen ansainnut työnteolla ja velkarahalla, enkä sillä että kadehtisin muita joilla on enemmän kuin minulla.
Ja mitä enemmän joku tienaa, sitä enemmän hän maksaa veroja ja sitä myöden antaa panoksensa yhteiskunnan hyvinvoinnille. Ei hyvätuloisuus ole rikos! Keinottelijat ovat asia erikseen. Ja keinottelijoihin lasken myös rahamiesten lisäksi nämä sosiaalitukien väärinkäyttäjät, joilla ei ole haluakaan tehdä töitä, vaan loisivat mieluummin meidän työtätekevien verorahoilla. - työläinen vaan ei ...
DarkFear kirjoitti:
Hitlerin natsi-Saksa oli kuitenkin maailman kaikkien aikojen pahin kansanmurhaajavaltio, heidän hallituksen tarkoituksena oli koko juutalaisväestön tappaminen sukupuuttoon. Lisäksi natsit ovat vastuussa myös muista itä-Euroopan väestöön kohdistuneista kansanmurhista. Suomen oikeistolaiset antoivat myös sota-aikana täyden tukensa Hitlerin fasistivaltiolle, tietenkin sen takia koska heidän tarkoituksena oli suur-Suomen aikaan saaminen ja omien etujensa ajaminen laittomilla sotatoimilla Neuvostoliittoa vastaan.Hitlerin natsi-Saksa tuli hyvänä kakkosena, idolisi isä aurinkoinen tapatti noin 30 miljoonaa kansalaistaan, puhumattakaan itä-Euroopan väestöstä. Raukat, jotka selvisivät Hitleristä, saivat tuta Stalinin hirmuteot. Eikä ollut juutalaisilla hyvät olot neuvostoliitossakaan.
Itävallassa tuomittiin kansanmurhan kiistäjä vankeuteen, mitäs tuollaiselle historian vääristäjälle kuin sinä pitäisi tehdä. - bonaqua
DarkFear kirjoitti:
Maailma olisi paljon parempi paikka ilman turhaa rasismia, joten sen vuoksi rasismi, rikollisuus ja epäoikeudenmukaisuus pitäisi kitkeä pois yhteiskunnasta kovia keinoja kaihtamatta. Rasistit saisivat vaihtaa mielipiteitään, sillä siitä ei olisi mitään haittaa kenellekkään.
Musiikin otin tässä nyt puheenaiheeksi lähinnä sen takia, koska jotkut äärioikeistolaismieliset ovat väittäneet sellaista skeidaa ettei metallimusiikin kuuntelu muka sopisi yhteen vasemmistolaisten mielipiteiden kanssa. Minun mielestäni synkkä metallimusiikki sopii täydellisesti yhteen punaisen aatteen kanssa. Mitä mahdat oikein tarkoittaa tuolla valkoisella kaavulla ja hupulla?
Voin sanoa etten tule tuollaisia Ku klux klanin kuteita käyttämään, sillä suosin pukeutumisessa pääasiassa mustia vaatteita.totta kai rasismi on väärin ja rikkaat sinusta rikollisia mutta ei ketään sen takia voi laitoksiin sulkea..olet aikamoinen yleistäjä ja suvaitsematon itsekkin. mielestäni sinäkin kuuluisit kaltereiden taakse
jos joku mukiloi mustan ukon siksi ettei pidä hänen väristään..on eri asia..silloin linnaan ja avain kaivoon..ei mielipiteen vuoksi..vai kannatatko sitäkin että totaalikieltäytyjät istuu linnassa? kun kerran mielipiteen vuoksi vangitsemista kannatat.
sitä tarkoitin että milloin alat polttaan ristejä ja vaatiin mielipidevankeja enemmän suomeen..kun et suvaitse vapauttakaan. myös menestyvät ja asiansa hyvin tehneet roviolle..niinhän
haet syyllisiä syyttömistä samoin kuin aatu juutalaisista..et näin ollen ole häntä yhtään parempi.
metallimusa sopii kommareille siinä missä porvareillekkin..siittä olen samaa mieltä. musiikki ei kuulu politiikkaan. bonaqua kirjoitti:
totta kai rasismi on väärin ja rikkaat sinusta rikollisia mutta ei ketään sen takia voi laitoksiin sulkea..olet aikamoinen yleistäjä ja suvaitsematon itsekkin. mielestäni sinäkin kuuluisit kaltereiden taakse
jos joku mukiloi mustan ukon siksi ettei pidä hänen väristään..on eri asia..silloin linnaan ja avain kaivoon..ei mielipiteen vuoksi..vai kannatatko sitäkin että totaalikieltäytyjät istuu linnassa? kun kerran mielipiteen vuoksi vangitsemista kannatat.
sitä tarkoitin että milloin alat polttaan ristejä ja vaatiin mielipidevankeja enemmän suomeen..kun et suvaitse vapauttakaan. myös menestyvät ja asiansa hyvin tehneet roviolle..niinhän
haet syyllisiä syyttömistä samoin kuin aatu juutalaisista..et näin ollen ole häntä yhtään parempi.
metallimusa sopii kommareille siinä missä porvareillekkin..siittä olen samaa mieltä. musiikki ei kuulu politiikkaan.En suinkaan ole väittänyt että rikkaat olisivat rikollisia, elleivät he sitten ole syyllistyneet johonkin sellaiseen joka on valtion laissa kiellettyä. Mielestäni rauhanomainen ja oikeudenmukainen yhteiskunta toteutuisi paremmin ilman rasistista ajattelua ja ilmapiiriä.
Totaalikieltäytyjät ovat joutuneet vankilaan sen vuoksi, koska he ovat kieltäytyneet tappamisen opettelusta. Antimilitaristinen vakaumus ei pitäisi olla mikään rikos, mutta rasistinen ajattelu sen sijaan pitäisi olla rikos.
Mistä keksit sellaista että olisi vaatimassa suomeen enemmän mielipidevankeja? Jos nyt viittaat tällä totaalikieltäytymiseen, niin totta kai minusta olisi hyvä asia mitä enemmän tästä maasta vaan löytyisi armeijasta kieltäytyviä miehiä.
En hae syyllisiä syyttömistä, joten älä vertaa Hitlerin ajatusmaailmaa minun ajatuksiini koska niillä ei ole mitään yhteistä keskenään.
Tietenkin jotkut bändit/artistit ovat tehneet hieman poliittisia sanoituksia, mutta todellisuudessa politiikka ei pitäisi liittyä musiikkiin. Jotkut äärioikeistolaismieliset fasistit vaan jaksavat väittää siitä, ettei metallimusiikin kuuntelu muka sopisi kommunistimielisille henkilöille, koska heidän mielestä metallimusiikki sopii paremmin yhteen natsismin kanssa. Itse uskallan kyllä protestoida rohkeasti tätä asiaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425821Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593219SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342305Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134