Selvin päin tämäkin päivä alkoi. Mielellään olisin nukkunut viikon univelkoja pois, mutta seinän takana nuoriso ryyppää ja mesoaa Olympilaisia. Hakevat alakerran kaupasta keppanaa jo klo. 07. Sitähän pitää saada niin "vapaasti" ostaa nykyään. Mutta minulle ei alkomaholi tänäänkään maita.
Lauantai 25.2.2006
6
995
Vastaukset
Tosi kaunis auringon paiste.Tällaisena kauniina talvipäivänä on tosi hienoa olla raittiina,eikä krapulassa tai viinahöyryissä.Kaikille hyvää viikonvaihdetta.
- paranoidi
Tipatta aion olla tämän kauniin päivän.
Koko Lauantai ja Pörrille onnittelut 8 kuukaudesta!
- Cettuz!
selvinpäin.
- Mimmuli1
Täytyy sanoa, että tänään on ensimmäisen raittiin viikonlopun jälkeen todella paha paikka. Viinahammasta kolottaa aikalailla. Heti tuo keväinen auringonpaiste ja vähäiset pakkaslukemat saavat aikaan ihmeellisiä juttuja.
Onnittelut vaan pitkään raittiina olleille.Älä anna periksi, minulla myös välissä iskee kauhea viinan himo. Illanko jaksaa taistella, aamulla on hieno olotila. Viikonloppuna kyllä kuluu suklaata ja jäätelöä, se on kuitenkin pienempi paha kun kalja. t. Lema
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804