Kolahriin pitäs saaha kulkehmaan noppeimat junat mitä maholista ko moni tullee etelästä hiihtohmaan kairoile tai laskettelehmaan läntisheen Laphiin.
Mie luulen että se saattais tuua lissää lohestaki kiinnostunheita, jos tänne pääsis hopusti kesken kiihreitten kalastahmaan. Häätyis vain järjestää sitte hyvin maholisuus vuokrata venheitä ja muita tilpehöörejä turisteile. Ja autoja tietenki.
Sähköjunat Kolahriin
4
597
Vastaukset
- niin kerkiät harrastamhaan
tähellisiä asioita
Niin mie tehin ja hyvä tuli.
Sielä etelässä laukathaan paljon tyhjän kiihreen perässä ja voi voi ko kaikki maksaa niin paljon. Pittää tehä töitä kovasti, että saapi net kulissit ylläpiettyä.
Mutta sitä sait mitä tilasikki, joten älä valita junista...- olekhaan
Emmie tartte muuttaa takasi ko en ole koskhaan lähtenykhään.
Rautateitten kalusto mennee vanhaksi kymmenen vuuen kuluttua ja sen takia häätyis saaha sähkö Kolarin junhiin.
Minun kulissit on paremin ko sie luuletkhaan että sen puohleen ihan sama, mutta turismin takia on kyllä väliä.
- Kuuleppa
Kolarista ei nimelä kannatte puhua, jos meinaa ylös vakeä saaha. Ylläs saattaa kelvata, sillä olipa melkonen tafiikki tienpäälä tänhään.
Siirrethään kuntakeskus Äkäslompolhoon ja nimeksi kunnale vaikka IsoYlläs. Saattaa tosin olla seki turhaa rahanpolttoa, koska voi käyä niin, että Kolarin kunta liitethään elinkelvottomana kuntauuistuksen yhteyessä puoliksi Muonihoon ja Pelhoon. Muoniolaiset ei ole raan perhään puhuhneet hiiskaustakhaan eli riittä varmhaan ko pääsee sitte raitheila Suur-Pelhoonki asti.- totta?
Taisit vitsin murjasta. Pellossa ei ole muuta suurta, ko ihmisten luulot ittestään.
Turistit ajjaa sen ohi, viinakaupassa saattaat pysähtyä, muuttei muuten.
Junien kulun loppuminen on aiheellinen huoli. Jos net ei Kolariin asti menis, niin ei taitas olla koko raiteita Tornion yläpuolela.
Pellon ja Ylitornion vois liittää huoletta yhteen. Kolari kuuluu enämpi Tunturi-Lappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798