Kuka on vastuussa?

totuuden_torvi

Kuka on vastuussa Linuxista? Tämä kysymys tuli mieleen katseltuani Linuxin puolueettomassa testissä hajoittamien laitteiden röykkiötä. Kuka on vastuussa Linuxin bugeista? Kenelle voin lähettää reklamaation?

13

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai elä sittenkään

      sinun ei varmaan kannata laittaa osoitettasi julkiseksi kaiken sen provoilun jälkeen. Voipi nimittäin nokka kohdata hitausvomia. Ihan vaan arvaisin näin olevan.

    • äijänkäppänä

      "totuuden torvesta"

      Ottasit edes ton ensimmäisen sanan pois
      nimimerkistäsi.

    • vastaa

      windowsin käytössä rikkoutuneista laitteista?
      Häh?
      Jos on ilmanen tai halapa, niin on turha huudella vastuiden perään, kun hintavillakaan ei ole mitään vastuuta jos olet lukenut paketeista... ei vastaa mistään...

    • -RE-

      Sinä.

    • voin ottaa ne "rikkoutuneet" laitteet vastaan, voin tulla jopa hakemaan ne luotasi... Mutta EN VASTAA GNU/Linuxin "vioista"...
      Ai niin ja winukan uptime tällä hetkellä?
      :-P

      • puusilimä

        "Ai niin ja winukan uptime tällä hetkellä?"

        eihän tuota woi windowsilla edes mitata kun heti ekan 3kt päivityksen jälkeen se reboot on pakollinen :D
        vmwareen asensin windowsin ja lähinnä nauratti se käynnistelyrumba.. ja kaikenlisäk siihen tuli 3 eri pöpöä vaikka oli palomuurit ja tutkat asennettu :D


      • puusilimä kirjoitti:

        "Ai niin ja winukan uptime tällä hetkellä?"

        eihän tuota woi windowsilla edes mitata kun heti ekan 3kt päivityksen jälkeen se reboot on pakollinen :D
        vmwareen asensin windowsin ja lähinnä nauratti se käynnistelyrumba.. ja kaikenlisäk siihen tuli 3 eri pöpöä vaikka oli palomuurit ja tutkat asennettu :D

        mutta kysyppä toi TT:lta... Huomaan että sulta on jäänyt monet naurut väliin, kun hän on sitä "puolueetonta" testiään mainostanut, joka on edelleenkin kesken!
        :-D


      • Pentti Nelonen
        djmosse kirjoitti:

        mutta kysyppä toi TT:lta... Huomaan että sulta on jäänyt monet naurut väliin, kun hän on sitä "puolueetonta" testiään mainostanut, joka on edelleenkin kesken!
        :-D

        Totuus on se, jonka lähes kaikki tietääkin, että TT:llä ei ole mitään testiä. Jätkä puhuu paskaa minkä ehtii...ja silloin kun tänne yleensä pääsee. Onneksi hän on nykyään niin usein bannissa.


    • linux hardware

      Pistä reklamaatio täydellisine yhteystietoineen tänne: [email protected], niin tehdään pakettiratkaisu, joka varmasti tyydyttää useimpia.

    • jonnelby

      Missä tuommoinen testi on ollut?

      • Pentti Nelonen

        Sitä totuuden torven paljon puhumaa testiä ei ole olemassakaan. Jätkä koittaa vedättää linux-porukkaa 6-0, tosin eipä mene vedätys läpi.


    • on vastuussa

      mikki$otkun tuotteista? Lueppas se EULA uudestaan.

      • ottaen

        >...EULA uudestaan.

        Siellä lukee näin:

        "...YOU ARE NOT ENTITLED TO ANY DAMAGES, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO CONSEQUENTIAL DAMAGES..."

        Eli jos tuon allekirjoitettuaan vielä olisi uhkarohkeutta edes vaatia jostain korvauksia niin vastassa on armeija mikkiksen käyttäjien itsensä maksamia huippupalkkaisia juristeja. Sopii arvata miten siinä "taistelussa" käy. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe