Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nintendogs keskustelu 6

Nintendogs

Eli tein tän vaan nyt kun se yks meni lukkoon

159

15415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli...

      Eli oliko sulla jotain sanottavaakin tästä aiheesta, kun "teit tän"?

      • willer

        nimimerkki eli.. ehkä tää keskustelu ei merkitse sulle mitään,mut meille jolla on nintendogs tää saattaa jopa merkitä jotain! >:/


      • Nintendogs
        willer kirjoitti:

        nimimerkki eli.. ehkä tää keskustelu ei merkitse sulle mitään,mut meille jolla on nintendogs tää saattaa jopa merkitä jotain! >:/

        Mulla on nintendogs... Että silleen


      • willer
        Nintendogs kirjoitti:

        Mulla on nintendogs... Että silleen

        sori jos luulit niin! tarkotin sitä eli.. tyyppiä.
        anteeksi jos erehdyin viittaamaan kehenkään muuhun!


      • eli...
        Nintendogs kirjoitti:

        Mulla on nintendogs... Että silleen

        No onhan minullakin Nintendogs. Niin että kysyin vain, että onko kenties jotain sanottavaakin kyseisestä pelistä, kun kerran niin kärkkäästi "tehtiin tää". Vai olenko aivan erehtynyt luullessani, että tämä sivusto on keskustelemista varten?

        Sille voi olla syykin, miksi joitain täysin turhia keskusteluja lukitaan tai poistetaan, jos ei keskustelijoilla ole mitään asiaa. Tiukempaa linjaa vaan pitäisi vetää täälläkin!


      • willer
        eli... kirjoitti:

        No onhan minullakin Nintendogs. Niin että kysyin vain, että onko kenties jotain sanottavaakin kyseisestä pelistä, kun kerran niin kärkkäästi "tehtiin tää". Vai olenko aivan erehtynyt luullessani, että tämä sivusto on keskustelemista varten?

        Sille voi olla syykin, miksi joitain täysin turhia keskusteluja lukitaan tai poistetaan, jos ei keskustelijoilla ole mitään asiaa. Tiukempaa linjaa vaan pitäisi vetää täälläkin!

        se keskustelu 5 oli täynnä! ei sen takia et se oli turha. se oli niin suosittu aihe et se tuli täyteen!


      • huskie
        eli... kirjoitti:

        No onhan minullakin Nintendogs. Niin että kysyin vain, että onko kenties jotain sanottavaakin kyseisestä pelistä, kun kerran niin kärkkäästi "tehtiin tää". Vai olenko aivan erehtynyt luullessani, että tämä sivusto on keskustelemista varten?

        Sille voi olla syykin, miksi joitain täysin turhia keskusteluja lukitaan tai poistetaan, jos ei keskustelijoilla ole mitään asiaa. Tiukempaa linjaa vaan pitäisi vetää täälläkin!

        Nämä "viralliset" Nintendogs-keskustelut on olleet syksystä asti just sitä varten, ettei tuohon DS-palstalle tulisi niin paljon yksittäisiä Nintendogs-aiheisia ketjunavauksia.


      • HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
        willer kirjoitti:

        se keskustelu 5 oli täynnä! ei sen takia et se oli turha. se oli niin suosittu aihe et se tuli täyteen!

        HÄÄÄÄ mist puhutaa niinku mul o nindendogs siperianhuskei :) siin jotai ! ku ei niinku tiiä mist puhutaa ku ei kerrottu alus ?


      • HUSKYYYYYYYYYYYYYYYY
        HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:

        HÄÄÄÄ mist puhutaa niinku mul o nindendogs siperianhuskei :) siin jotai ! ku ei niinku tiiä mist puhutaa ku ei kerrottu alus ?

        on mul eläviiki huskei :) siis viis villii valjakkohauvaa :)


    • OIKEA Kaya

      Miks joku on käyny kirjottelemassa mun nimimerkillä tohon nintendogs keskustelu 5:een?? En oo käyny täällä PITKÄÄN aikaan, ja joku on keksiny että voikin käyttää samaa nimimerkkiä! Mulla ei todellakaan oo 50 000 trainerpointsia täynnä, ENKÄ ole löytäny jackrusselbookia!!!
      KEKSI OMA NIMIMERKKI, älä kopioi muitten, kaikki ei pakolla tiedä ettet oo sama Kaya! Mä en oo siis kirjottanu mitään sen "pöh" viestin jälkeen! Ne viestit on vaan jonkun mielestä ilmeisen hauskaa pilaa tai jotain.. Ei naurata D:

      • willer

        ihan oikea kaya ole rekisteröitynyt? joten ethän se voi olla sinäkään? olen todella pahoillani jos olen väärässä!


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        ihan oikea kaya ole rekisteröitynyt? joten ethän se voi olla sinäkään? olen todella pahoillani jos olen väärässä!

        Toisaalta, pokemon-palstalla joltain tyypilt oli varastettu rekisteröity nimimerkki, tai se oli sitten ite käyny kirjottelee aikuisten palstoilla (tiedätte mitä tarkotan).


      • willer
        MrMario kirjoitti:

        Toisaalta, pokemon-palstalla joltain tyypilt oli varastettu rekisteröity nimimerkki, tai se oli sitten ite käyny kirjottelee aikuisten palstoilla (tiedätte mitä tarkotan).

        paha juttu jos toi on totta! kai se sai sen takas loppujen lopuks?


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        paha juttu jos toi on totta! kai se sai sen takas loppujen lopuks?

        Kävin siellä joskus kuukausi sitten. Sen Pokemon-palstan sheriffi Umbba ja ilmeisesti muutkin eivät uskoneet sitä, että joku olis varastanu sen. en oo käyny siel sen jälkeen, joten en tiiä, onko se saanu sen takas. Mutta ei pelkoa, tuskin hakkerit käyttää aikaansa tällasten nimimerkkien tietojen saamiseen. Esim. IRC-galleriassa asia on toinen, sillä kun sinne rekisteröidytään, pitää laittaa henkilötunnuksen etuosa. On joku lauseke, miten se takaosakin saadaan laskettuu. Tietenkin sinne jonkun nimimerkkiin murtautuva voi saada henkilötunnuksen selville. Ai niin, kyllähän tänne suomi24kin laitetaan se syntymäpäivä... No, aivan sama, ei ne hakkerit jaksa kuluttaa sellaseen aikaa hirveesti. Ja tietysti, jos laittaa salasanaksi salasana, niin senhän saa helposti selville. No, tää meni aika kauaksi aiheesta...


      • OIKEA Kaya

        no, sitten...


    • willer

      eli kun kysyit et mikä mun enkka on championchipissä kiekonheitossa niin en oo ikinä päässy sinne championiin asti :/ se on jotenki mulle liian vaikee laji xD tottelevaisuus ja agility on helpoimmat mun mielest. molemmis oon voittanu ainakin 10 kertaa peräkkäin championin :D

      • Nintendogs

        ok.. :D kysyin kun mulla on jotain 41


      • Tomira

        pakko sanoo et oon itte voittanu mun koirankaa agilityn 23 kertaa peräkkäin ja jos katotaan kaikil ni oon yli 50 kertaa voittanu koska niin mä ne rahat sainki ja oon myyny myös jotain tavaraa mut en oo voittanu koirankaa peräkkäin 50 kertaa vaa 23 :D


      • willer
        Tomira kirjoitti:

        pakko sanoo et oon itte voittanu mun koirankaa agilityn 23 kertaa peräkkäin ja jos katotaan kaikil ni oon yli 50 kertaa voittanu koska niin mä ne rahat sainki ja oon myyny myös jotain tavaraa mut en oo voittanu koirankaa peräkkäin 50 kertaa vaa 23 :D

        mä en edes jaksais laskee monta kertaa oon voittanu peräkkäin tottelevaisuudessa ja agilityssä. tää alkaa mennä nyt kyllä ihan mahtailuks. joten sanon viel et en kinä oo päässy kiekonheitos championiin asti :)


      • .a.l.

        Mulle ei kuulu tää juttu ,mut mun koira on Miiko (shetlanninlammaskoira) on championluokassa...


      • .a.l.

        halusin siis vaan kertoo joten en kehu. sitä paitsi varmaan moni muukin on champion luokassa.


      • willer
        .a.l. kirjoitti:

        halusin siis vaan kertoo joten en kehu. sitä paitsi varmaan moni muukin on champion luokassa.

        ...että olisin ainut championissa tottelevaisuudessa jos sitä tarkotit... >:(


      • Xhosa

        Mun shetlanninlammaskoira Tricky on 42-kertainen agility-championship voittaja. Frisbeenheitossa pudotaan Master Classiin koko ajan, kun heitän liian lyhyitä heittoja ja saan jokaisesta heitosta 10 pistettä tai 6 pistettä. Nyt on tähtäimessä tottelevaisuuden Expert class. Kunhan toi otus vielä oppisi hyppäämisen, niin vois osallistuakin. Suurella vaivalla sain opetettua koirani breikkaamaan, seisomaan käsillä ja tanssimaan.
        Trainereita mulla on jotain 51 000. Nyt puuttuu roduista vain dalmis ja jackrusseli...


      • nintendog
        .a.l. kirjoitti:

        Mulle ei kuulu tää juttu ,mut mun koira on Miiko (shetlanninlammaskoira) on championluokassa...

        Heips! nii onko tietoa nintendogs koodeista??tiedän yhen sivun.


      • newfoundlandinkoira
        nintendog kirjoitti:

        Heips! nii onko tietoa nintendogs koodeista??tiedän yhen sivun.

        kun menee siihen koiran harjaukseen nii saa ihen trainerpointsin per minuutti.


      • .a.l.
        willer kirjoitti:

        ...että olisin ainut championissa tottelevaisuudessa jos sitä tarkotit... >:(

        ..todellakaaan tarkottanu sitä!! Ei nyt heti tarvii suuttua,sitä paitsi mä en oo semmonen ihminen joka pitää itteensä kaikkia parempina. Halun vaan välillä tuoda itteni esiin ku mun paras kaveri loukkaa mua oikeestaan melkeen joka päivä sanomalla jotain eikä kukaan ees ikinä kuuntele loppuun mitä mä yritän sanoa :(


      • .a.l.
        Xhosa kirjoitti:

        Mun shetlanninlammaskoira Tricky on 42-kertainen agility-championship voittaja. Frisbeenheitossa pudotaan Master Classiin koko ajan, kun heitän liian lyhyitä heittoja ja saan jokaisesta heitosta 10 pistettä tai 6 pistettä. Nyt on tähtäimessä tottelevaisuuden Expert class. Kunhan toi otus vielä oppisi hyppäämisen, niin vois osallistuakin. Suurella vaivalla sain opetettua koirani breikkaamaan, seisomaan käsillä ja tanssimaan.
        Trainereita mulla on jotain 51 000. Nyt puuttuu roduista vain dalmis ja jackrusseli...

        jaa..mullakin on jo jotain 46 000 trainerpoinsia ja Lucky on 20 kertanen agilitymestari. Tottelevaisuudessa oon championluokassa mun kultasella noutajalla ja se on jo kerran melkeein tullu ekaks.. JA TÄÄ EI TODELLAKAAN OLLU MITÄÄN KEHUMISTA KOSKA TIEDÄN KYLLÄ ETTÄ ON MUA 1000000000000000000000000000 PAREMPIA!! EI MULLA EES OO OLLU NINTENDO DS KU JOTAIN 4KK


      • MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
        nintendog kirjoitti:

        Heips! nii onko tietoa nintendogs koodeista??tiedän yhen sivun.

        Mikä sivu?


      • piparminttu girl
        nintendog kirjoitti:

        Heips! nii onko tietoa nintendogs koodeista??tiedän yhen sivun.

        Tietääkö kukaan mitään hyvää nintendogs koodi sivua?? Olisi mukava tietää esim raha koodi taikka joku muu koodi! Vastailkaa pian.


      • lyfs,.zvS<>Kfhd?
        piparminttu girl kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mitään hyvää nintendogs koodi sivua?? Olisi mukava tietää esim raha koodi taikka joku muu koodi! Vastailkaa pian.

        On sellane ku tulee se mis lukee nintendo nii paina kaikkii nappei tai sit siin ku lukee nintendogs! Mul se ei oo toiminu... mut traineri pointsei saa kun eka peset koiras ja sitte meet harjaa mut et harjaa! ja ku nukut pid toiminnas harjaukses koko ajan ku nukutg lataukses... aamul sul sit on jotai 700 enemm traineri pointsii....jos auttaa.......


      • .,.,
        nintendog kirjoitti:

        Heips! nii onko tietoa nintendogs koodeista??tiedän yhen sivun.

        Mikä nettisivu?


    • Wem

      Niin minkälainen se Desktop on, kun en haluaisi ihan turhaan tuhlata rahoja... Kun se siinä kuvassa näkyy vaan pöytänä. Entä se Seaside? Ja minkä nimisiä koiria teillä on? Mulla on kolme: Siberian Husky Tähti, Beagle Baaba ja Yorkshire Terrier Peto. Jos ostan neljännen dogin(olen ajatellut tehdä niin)niin minkä ostan? Mikä on suosikkinne näistä: Dalmatian, Pemborke Welsh Corgi, Shetland Sheepdog, Cavalier K.C. Spaniel, Shih Tzu taikka sitten Pug. Jonkun noista olen ajatellut ostaa, en osaa päättää minkä... Ok, tämä viesti oli nyt kyllä aika turha, mutta tulipahan kirjoiteltua!

      • willer

        sheltti on paras noista ehdoista! desktop on seaside on ranta jossa näkyy meri ja laituri ja talo. ihan kiva. desktopkin on ihan kiva mut sitä en oikein osaa kuvailla.

        mun koirien nimet on illi ja RullaPulla


      • MrMario
        willer kirjoitti:

        sheltti on paras noista ehdoista! desktop on seaside on ranta jossa näkyy meri ja laituri ja talo. ihan kiva. desktopkin on ihan kiva mut sitä en oikein osaa kuvailla.

        mun koirien nimet on illi ja RullaPulla

        shih zhu on ihan kiva koira, se taitaa olla ihan hyvä kiekonheitossa, kun siskolla on se. Mun Beagle, Rolle, taas ei jaksa keskittyy ollenkaan kiekonheittoon.


      • nullianni

        DALMATIAN!!!!!!! PAKKO MÄ SUUTUN JOS SÄ ET LAITA SITÄ


      • nullianni

        kenel mä kirjotin?ota se dalmatian bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis


    • Tomira

      että katselen yhdessä osoitteessa anime ja manga ohjelmia joten en ole tullut siksi keskustelemaan nintendogsista ;(
      Ja tänään tulin tänne keskustelemaan ja en ole saanut dalmis hattua ollenkaan ;(

    • Wem

      Talo asiaa... Eli jos nyt ostaisin Seasiden ja Tatami Roomin, niin pystyykö niiden talojen välillä vaihtelemaan? Ja pääseekö siihen alkuperäiseen taloon takaisin? Jos minä nyt ensin sattuisin ostamaan Seasiden ja sen perään Tatami Roomin, niin häipyykö se Seaside sitten sillä tavalla, että se pitäisi taas sitten ostaa uudestaan? Vai pystyisinkö sitten vaihtamaan Seasiden, Tatami Roomin ja alkuperäisen talon kanssa? Ok, taas tuli NIIN sekava, turha ja outo viesti, mutta olkoon... Kyselen sitten taas kun tulee kysyttävää mieleen.

      • Tomira

        jos ostats seasiden ja sen jälkeen haluut tatamin ja sitku ostat tatamin ni seaside häipyy mutta on siltin vielä talokaupassa ja ei maksa enään mitään.
        Ja voit vaihtaa sen takaisisn jos haluat..


      • Wem
        Tomira kirjoitti:

        jos ostats seasiden ja sen jälkeen haluut tatamin ja sitku ostat tatamin ni seaside häipyy mutta on siltin vielä talokaupassa ja ei maksa enään mitään.
        Ja voit vaihtaa sen takaisisn jos haluat..

        Oi kiitos, KIITOS! Olen pitkään jo miettinyt, että pitäisiköhän vaihtaa taloa. Entä se alkuperäinen talo? Löytyykö sekin sitten sieltä kaupasta maksuttomana?


      • Tomira
        Wem kirjoitti:

        Oi kiitos, KIITOS! Olen pitkään jo miettinyt, että pitäisiköhän vaihtaa taloa. Entä se alkuperäinen talo? Löytyykö sekin sitten sieltä kaupasta maksuttomana?

        kaikki mitkä talot olet ostanut löytyy maksuttomana ja se myös minkä saa ekana kun alkaa pelaamaan nintendogsia


      • akfhdlk?AL<McfnzS?

        kyl voit vaihtaa eik tarvii maksaa!!!!!! Eiks oo kivaa! onks sul mit raha koodii??????????? Vastaile jookostaa?????


    • Wem

      Tyhmiä kysymyksiä riittää. Eli: Jos ostan Seasiden, niin löytyykö se alkuperäinen kämppä sieltä talokaupasta maksuttomana? Ja mikä se toinen salarotu on ja mistä sen saa? Niin, mulla on siis dalmatialainen...

      • Kaya

        Ei noi sun kysymykset ole yhtään tyhmiä :D


      • Kaya
        Kaya kirjoitti:

        Ei noi sun kysymykset ole yhtään tyhmiä :D

        oho, tajusin vasta että nykyään mun kaikki vastaukset alkaa sanalla "pöh" :DD


      • Wem
        Kaya kirjoitti:

        oho, tajusin vasta että nykyään mun kaikki vastaukset alkaa sanalla "pöh" :DD

        Mut osaatko sä vastata mun kysymyksiin, pöh?


      • willer

        toinen salarotu on jack russel jonka saa jack russel bookista. ja kaikki mitkä olet jo ostanut voi ostaa uudestaan EIKÄ ne maksa enää mitään. eli voit vaihtaa aina takaisin jos haluat


      • jkfhk.ajgfdklAHJfsd.A

        Joo kun ostaa toisen nii vanhan saa ilmaseks! Salarotui on kai shiba ja jack russelli... jossai luki et saa leopardi kun on 120,000 traineri pointsii... onnee etsint!!!!!


    • MrMario

      Kuinka monta rotua Nintendogsissa on kaikkiaan? Ja saako johonkin versioon ne kaikki rodut, mitkä muissakin on? Mulla on mäyräkoiraversio :).

      • Tomira

        mullakin on mäyris ja eikö se olisi vähän tyhmää jos yhteen versioon saa vain ne kaikki rodut.. sehän on ihan päivänselvää että kaikkiin jaa ne samat rodut..


      • willer

        eli kaikissa versioissa saa yhteensä 20 rotua jos salarodut lasketaan(?)


    • Tomira

      niin että ei se riipu siitä että kuinka paljon on trainerpointseja että saa jackrusselin..
      Oli pakko sanoo ku on valitettu että ei oo saanu jackrusselii vaikka on jo yli (joku summa) pointseja eikä oo saanu jackrusselia :P

    • Wem

      Jos olen nyt ostanut Seasiden, niin kuinkas monta vuotta menee että saan sen?

      • Tomira

        nyt kun ostit sen millon ostitkaan niin kestaa
        24 h ainaski


      • willer

        n. päivä kai siihen menee


      • SimsShelia
        willer kirjoitti:

        n. päivä kai siihen menee

        Tai siis se tyhjä CD, niin mites tuota käytetään? Vai toimiiko se vaan Bark Modessa?


      • w.e.M
        SimsShelia kirjoitti:

        Tai siis se tyhjä CD, niin mites tuota käytetään? Vai toimiiko se vaan Bark Modessa?

        Joo, se toimii vain Bark Modessa. Siihen kuuluu äänittää joku viesti juttu, joka sitte kuuluu, kun tuut siihen Bark Mode paikkaan. Olipas epäselvää... Kysy jos jokin asia jäi vaivaamaan mieltä. :)


      • willer
        SimsShelia kirjoitti:

        Tai siis se tyhjä CD, niin mites tuota käytetään? Vai toimiiko se vaan Bark Modessa?

        voit äänittää siihen vaikka et olisikaan bark modessa. menet levyihin (music) ja painat white recordista. paina rec nappulaa (punainen) ja siirrä piikki levyn reunaan ja samalla puhu mikkiin. ota piikki levyltä pois kun olet valmis. voit kuunnella äänitystäsi painamalla play (vihreä)

        Korjatkaa joku jos olen väärässä!


    • Tomira

      hei kaikki taas jälleen..!
      tuli mieleen että mitä muita eläin pelejä haluisitte?
      Mä haluisin nintencats ja nintenhorses
      xD
      Tuli vain mieleen...
      Ja älkää luulko että olen kyllästynyt nintendogsiin!
      Pelaan sitä vieläkin kuola pskella ^^

      • w.e.M

        Hyvä kysymys! Joo, ite haluaisin NintenCats ja NintenCows... xD Tai ton NintenCows tilalle NintenFarm tai jotain...


      • huskie
        w.e.M kirjoitti:

        Hyvä kysymys! Joo, ite haluaisin NintenCats ja NintenCows... xD Tai ton NintenCows tilalle NintenFarm tai jotain...

        Jos haluat lehmiä, kanoja ja lampaita ym. maatilan eläimiä hoitaa niin hanki Harvest Moon. :D Tosin se keskittyy enemmän koko maatilan ylläpitoon kuin pelkkiin eläimiin mutta kuitenki.

        Mulle ei oikein tule mieleen muita...koira on silleen ainoa eläin, mistä tuommosen simulaation saa kunnolla tehtyä. NintenHorses voisi periaatteessa toimia sekin, mutta saisko siihen sitten mitään muita järkeviä kilpailuja kuin jonkun esteratsastusradan. Kunhan ei vaan tule mitään uusia Nintendogs-versioita enää, missä ei olisi muuta uutta kuin uudet koirarodut (tyyliin Pokèmon....)


      • willer

        mä haluaisin ehkä jonkullaisen eksoottiseten eläinten nintendo-pelin. esin tiikeri jne...


      • SimsShelia
        willer kirjoitti:

        mä haluaisin ehkä jonkullaisen eksoottiseten eläinten nintendo-pelin. esin tiikeri jne...

        Ne ole jo suunnittelemassa jotain Nintenpets :iä? Siinä voi ottaa kuulemma jotain muuta eläimiä kuin koiria,... Esim. Papukaijat,liskot sun muut olisi hyviä :)


      • SimsShelia
        SimsShelia kirjoitti:

        Ne ole jo suunnittelemassa jotain Nintenpets :iä? Siinä voi ottaa kuulemma jotain muuta eläimiä kuin koiria,... Esim. Papukaijat,liskot sun muut olisi hyviä :)

        Ketäs on lempi sellanen.. no, ''virtuualiohjattu'' koirankouluttaja esim. Marialla Petey- schautseri ja MeiMeillä Angel- Pinseri.


      • willer
        SimsShelia kirjoitti:

        Ne ole jo suunnittelemassa jotain Nintenpets :iä? Siinä voi ottaa kuulemma jotain muuta eläimiä kuin koiria,... Esim. Papukaijat,liskot sun muut olisi hyviä :)

        samaa mieltä!


      • willer
        SimsShelia kirjoitti:

        Ketäs on lempi sellanen.. no, ''virtuualiohjattu'' koirankouluttaja esim. Marialla Petey- schautseri ja MeiMeillä Angel- Pinseri.

        spot. en muista sen "omistajan" nimee.

        mul ei oo ikinä tullu petey vastaan! oon kyl kuullu sen nimen kisoissa,mut ei se oo vastaan köpötelly :/ ne lenkittäjät kai vaihtelee?


      • huskie
        willer kirjoitti:

        spot. en muista sen "omistajan" nimee.

        mul ei oo ikinä tullu petey vastaan! oon kyl kuullu sen nimen kisoissa,mut ei se oo vastaan köpötelly :/ ne lenkittäjät kai vaihtelee?

        Luulen, että eri versioissa on (samat) eri kouluttajat. Onkos esim. sulla Labrador & friends, koska mullakin siinä oli Spot, sellanen vaaleanruskea shiba inu. Sen omistaja on se kilpailujen kommentaattori Archie.

        Mun lempparivastaantulija oli Butters...kaikki koirani tulivat sen kanssa hyvin toimeen.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Luulen, että eri versioissa on (samat) eri kouluttajat. Onkos esim. sulla Labrador & friends, koska mullakin siinä oli Spot, sellanen vaaleanruskea shiba inu. Sen omistaja on se kilpailujen kommentaattori Archie.

        Mun lempparivastaantulija oli Butters...kaikki koirani tulivat sen kanssa hyvin toimeen.

        mul on labbis versio ja mul tulee kaikki spotin kanssa toimeen :) mulla kukaan ei tykkää buttersista! eikä popista (poppi)


      • newfoundlandinkoira
        willer kirjoitti:

        samaa mieltä!

        okei sain nintendogsin just... näin netissä kuvia jostain option valikosta ??? mut en kyl oo päässy siihen tietääkö joku miten siihen mennään? vai onko sitä ees epäilen kyllä kiitos etu käteen.:)


      • I_love_nintendogs
        willer kirjoitti:

        spot. en muista sen "omistajan" nimee.

        mul ei oo ikinä tullu petey vastaan! oon kyl kuullu sen nimen kisoissa,mut ei se oo vastaan köpötelly :/ ne lenkittäjät kai vaihtelee?

        Kun aloitin uudestaan pelin niin mulla tuli eri koiria. Esim. Nugget (shiba) ei tullut enään lenkillä vastaan vaan Pik (sheltti).


      • willer
        I_love_nintendogs kirjoitti:

        Kun aloitin uudestaan pelin niin mulla tuli eri koiria. Esim. Nugget (shiba) ei tullut enään lenkillä vastaan vaan Pik (sheltti).

        mul oli ihan sama juttu kun alotin alusta!


      • Nasu
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        okei sain nintendogsin just... näin netissä kuvia jostain option valikosta ??? mut en kyl oo päässy siihen tietääkö joku miten siihen mennään? vai onko sitä ees epäilen kyllä kiitos etu käteen.:)

        Hei, kuulin nyt vasta noista salaroduista. Omistan nindendogs chihuqahua version. Kysyisin siis, missä vaiheessa te olette saaneet jonkun salarodun auki? Mulla on 12562 trainer pistettä...
        Ja sinulle newfoundlandinkoira, tässäpä ohjeet option valikkon menosta: Olet päävalikossa ja paina sitten Go Out. Sen jälkeen painat Info oikeasta alareunasta ja sen jälkeen System Settings. Siinä on niitä asetuksia ja niitä voi muuttaa.


      • huskie
        Nasu kirjoitti:

        Hei, kuulin nyt vasta noista salaroduista. Omistan nindendogs chihuqahua version. Kysyisin siis, missä vaiheessa te olette saaneet jonkun salarodun auki? Mulla on 12562 trainer pistettä...
        Ja sinulle newfoundlandinkoira, tässäpä ohjeet option valikkon menosta: Olet päävalikossa ja paina sitten Go Out. Sen jälkeen painat Info oikeasta alareunasta ja sen jälkeen System Settings. Siinä on niitä asetuksia ja niitä voi muuttaa.

        Moneskohan kerta, kun kirjotan tämän tänne kun se on niin helppo muistaa. :D Eli mulla löytyi jackrusselin avaava esine 30 000 kouluttajapisteen kohdalla. Siihen ei muistaakseni kuitenkaan pisteet suoraan vaikuta mutta dalmatialaiseen oli joku alaraja...olisko ollut 20 000 pistettä.


      • willer
        huskie kirjoitti:

        Moneskohan kerta, kun kirjotan tämän tänne kun se on niin helppo muistaa. :D Eli mulla löytyi jackrusselin avaava esine 30 000 kouluttajapisteen kohdalla. Siihen ei muistaakseni kuitenkaan pisteet suoraan vaikuta mutta dalmatialaiseen oli joku alaraja...olisko ollut 20 000 pistettä.

        dalmista ei saa kuin vasta sitten 20 000 pisteellä tai enemmällä? onko jack russelissa sama juttu?


      • wanna-be-potato
        willer kirjoitti:

        dalmista ei saa kuin vasta sitten 20 000 pisteellä tai enemmällä? onko jack russelissa sama juttu?

        Sain oman dalmatialaiseni eilen (nintendogs mäyris). Kerron yhen faktan; Se piipaa-ulvonta ei vaikuta sen löytämiseen yhtään. Löysin Fireman's hatin gymin vieressä olevan järven kohdalta.

        Viimeks piipaan kuulin kaks päivää sitte :p

        Pitäs se jackrussell viel saad ^^


      • huskie
        willer kirjoitti:

        dalmista ei saa kuin vasta sitten 20 000 pisteellä tai enemmällä? onko jack russelissa sama juttu?

        Tuo juttu, että salarodut voi saada vasta kun on tietty määrä pisteitä, ei ilmeisesti olekaan totta. En tiedä mistä tuon olin joskus saanut päähäni. O.o Toisaalta on todennäköisempää löytää harvinaisia tavaroita mitä pitempään on pelannut ja silloinhan on tietty enemmän pisteitäkin mutta mitään pisterajaa niihin ei ole.

        Clover Clock Lucky Collar tuo kuulema onnea.


      • Hopea Husky ^^
        huskie kirjoitti:

        Jos haluat lehmiä, kanoja ja lampaita ym. maatilan eläimiä hoitaa niin hanki Harvest Moon. :D Tosin se keskittyy enemmän koko maatilan ylläpitoon kuin pelkkiin eläimiin mutta kuitenki.

        Mulle ei oikein tule mieleen muita...koira on silleen ainoa eläin, mistä tuommosen simulaation saa kunnolla tehtyä. NintenHorses voisi periaatteessa toimia sekin, mutta saisko siihen sitten mitään muita järkeviä kilpailuja kuin jonkun esteratsastusradan. Kunhan ei vaan tule mitään uusia Nintendogs-versioita enää, missä ei olisi muuta uutta kuin uudet koirarodut (tyyliin Pokèmon....)

        Oon kuullu että Nintendo tekee sellasen pelin kun Nintenpets, jossa on sitten ties mitä elukoita.


      • Hopea Husky ^^
        willer kirjoitti:

        spot. en muista sen "omistajan" nimee.

        mul ei oo ikinä tullu petey vastaan! oon kyl kuullu sen nimen kisoissa,mut ei se oo vastaan köpötelly :/ ne lenkittäjät kai vaihtelee?

        .. Archie ja Spot! Spot on saman näkönen kun mun Amy n_n


      • HopeaHusky
        huskie kirjoitti:

        Tuo juttu, että salarodut voi saada vasta kun on tietty määrä pisteitä, ei ilmeisesti olekaan totta. En tiedä mistä tuon olin joskus saanut päähäni. O.o Toisaalta on todennäköisempää löytää harvinaisia tavaroita mitä pitempään on pelannut ja silloinhan on tietty enemmän pisteitäkin mutta mitään pisterajaa niihin ei ole.

        Clover Clock Lucky Collar tuo kuulema onnea.

        Jee ^^ Laitankin ne heti päälle.
        Kuis monella pisteellä saa Chihuahuan? On Mäyris versio mulla.. ó.o


      • willer
        wanna-be-potato kirjoitti:

        Sain oman dalmatialaiseni eilen (nintendogs mäyris). Kerron yhen faktan; Se piipaa-ulvonta ei vaikuta sen löytämiseen yhtään. Löysin Fireman's hatin gymin vieressä olevan järven kohdalta.

        Viimeks piipaan kuulin kaks päivää sitte :p

        Pitäs se jackrussell viel saad ^^

        kiitos tiedosta.. epäilin tuota asiaa jo jonkin aikaa ;)


      • dachshund
        HopeaHusky kirjoitti:

        Jee ^^ Laitankin ne heti päälle.
        Kuis monella pisteellä saa Chihuahuan? On Mäyris versio mulla.. ó.o

        Mulla on kans nuo clover clock ja vaan 1 lucky collar:( Mut käytän sitä samaa eri koirilla:)


      • newfoundland
        Hopea Husky ^^ kirjoitti:

        .. Archie ja Spot! Spot on saman näkönen kun mun Amy n_n

        mun kamulla on myös nintendogs kun sen nintendogs meni rikki nii se joutu alottaan alusta ja sit lenkillä tuli vastaan sen oma vanha koira...?


      • huskie
        newfoundland kirjoitti:

        mun kamulla on myös nintendogs kun sen nintendogs meni rikki nii se joutu alottaan alusta ja sit lenkillä tuli vastaan sen oma vanha koira...?

        Kaveri taitaa huijata. Mitenkähän se peli meni rikki niin, että sillä vielä kuitenkin pystyy pelaamaan? :)


      • tyttötyyppi
        willer kirjoitti:

        mul on labbis versio ja mul tulee kaikki spotin kanssa toimeen :) mulla kukaan ei tykkää buttersista! eikä popista (poppi)

        minä aijon ostaa myös labbisversion! Tässä tulee hieman "tenttiä"!
        1. mitä pidät roduista?
        2. kuinka paljon rotuja on?
        3. kuinka monta niitä koiria voi olla SAMAAN AIKAAN?
        4. Mitä tapahtuu jos koira syö roskaa lenkin aikana?


      • newfoundlandinkoira
        tyttötyyppi kirjoitti:

        minä aijon ostaa myös labbisversion! Tässä tulee hieman "tenttiä"!
        1. mitä pidät roduista?
        2. kuinka paljon rotuja on?
        3. kuinka monta niitä koiria voi olla SAMAAN AIKAAN?
        4. Mitä tapahtuu jos koira syö roskaa lenkin aikana?

        1.mitä pidät roduist:hauskat rodut.
        2.kuinka monta rotuu:20 yhteensä aluks kuus.
        3.kuinka monta koiraa voi olla yhtä aikaa:3 koiraa
        4.mitä tapahtuu jos koira syö roskaa lenkillä:no se on vähän heikkona noin kymmenen sekunttia.


      • newfoundlandinkoira
        huskie kirjoitti:

        Kaveri taitaa huijata. Mitenkähän se peli meni rikki niin, että sillä vielä kuitenkin pystyy pelaamaan? :)

        ...ne vei sen kato korjaamoon


      • Xhosa
        huskie kirjoitti:

        Luulen, että eri versioissa on (samat) eri kouluttajat. Onkos esim. sulla Labrador & friends, koska mullakin siinä oli Spot, sellanen vaaleanruskea shiba inu. Sen omistaja on se kilpailujen kommentaattori Archie.

        Mun lempparivastaantulija oli Butters...kaikki koirani tulivat sen kanssa hyvin toimeen.

        Mulla on labbisversio, ja tulee vastaan seuraavat koirat:
        Tyrone & Buster (villakoira)
        Shino & Poofle (cavalier king charlesin spanieli)
        ? & Spot (shiba)
        ? & Eclair (shiba)
        ? & Maggie (yorkshirenterrieri)
        ? & Coby (chihuahua)
        ? & Puffy (mopsi)
        ? & Charlie (shih tzu)

        Kai niitä vielä joitain on, mutta ei mulla ainakaan mitään Buttersia ole. Kai lempivastaantulija(t) on Spot ja Eclair, sillä shelttini ystävystyy niiden kanssa aina.


      • Xhosa
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        1.mitä pidät roduist:hauskat rodut.
        2.kuinka monta rotuu:20 yhteensä aluks kuus.
        3.kuinka monta koiraa voi olla yhtä aikaa:3 koiraa
        4.mitä tapahtuu jos koira syö roskaa lenkillä:no se on vähän heikkona noin kymmenen sekunttia.

        En oikein tiedä, tarkoititko sitä että voi olla KOTONA kolme koiraa, se pitää paikkansa. Yhteensä tosin voi olla kahdeksan koiraa, viisi koirahotellissa, kolme kotona.


      • BulleroTYHMÄ
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        1.mitä pidät roduist:hauskat rodut.
        2.kuinka monta rotuu:20 yhteensä aluks kuus.
        3.kuinka monta koiraa voi olla yhtä aikaa:3 koiraa
        4.mitä tapahtuu jos koira syö roskaa lenkillä:no se on vähän heikkona noin kymmenen sekunttia.

        Miten saa kellonajan muutettua?? Kun sanoitte että menkää siihen infoon niin ei sieltä pysty?


      • moikkeliskoikkelismm
        Hopea Husky ^^ kirjoitti:

        Oon kuullu että Nintendo tekee sellasen pelin kun Nintenpets, jossa on sitten ties mitä elukoita.

        oikeestikko


      • Susannanintteri
        SimsShelia kirjoitti:

        Ketäs on lempi sellanen.. no, ''virtuualiohjattu'' koirankouluttaja esim. Marialla Petey- schautseri ja MeiMeillä Angel- Pinseri.

        Mun suosikkikouluttaja on ehdottomasti se yks millä on pinseri! En muista onko sen tyypin vai koiran nimi Chelsea, mutta kumminkin, mulla on ollut nintendogs monta vuotta ja vaan yhen kerran Chelsea (jos se nyt oli se koira) on ärhennellyt mun koiralle. Se on ainakin mäyriksessä ja chihussa. Spot on mun inhokki, sen omistaja on ärsyttävä ja ainoastaan yks mun koiristani (oikea räyhänhenki sekin) on ystävystynyt sen kanssa. Muille se räyhää. Mutta ehkä eri versioissa on eriluonteiset koirat? Ehkä Spot on jonkun pelissä oikea enkeli :)


      • nullianni
        Susannanintteri kirjoitti:

        Mun suosikkikouluttaja on ehdottomasti se yks millä on pinseri! En muista onko sen tyypin vai koiran nimi Chelsea, mutta kumminkin, mulla on ollut nintendogs monta vuotta ja vaan yhen kerran Chelsea (jos se nyt oli se koira) on ärhennellyt mun koiralle. Se on ainakin mäyriksessä ja chihussa. Spot on mun inhokki, sen omistaja on ärsyttävä ja ainoastaan yks mun koiristani (oikea räyhänhenki sekin) on ystävystynyt sen kanssa. Muille se räyhää. Mutta ehkä eri versioissa on eriluonteiset koirat? Ehkä Spot on jonkun pelissä oikea enkeli :)

        spot ON PARAS ÄLÄ SANO SITÄ INHOKIKSI!


    • Wanna-be-potato

      Osaako joku luetella kaikki erikoisesineet vaikkapa nintendogs mäyriksestä?

      mua harmittaa kun rikoin Very Fine vasen >.<
      Ku kattelin sitä laittamal se siihe koira tilaan ja lähin siit nuolest pois. RUUKKU MENI SÄPÄLEIKS!!! >:// Löytyykö vaasien sisält mitään?

      Mul on kaks Mario Kartia mäyrikses, saako siin muit karteja?

      • huskie

      • dachshund
        huskie kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001311&posting=22000000013452693


        Jos noita tarkotit?

        Very Fine-vaaseja alat varmaan saada jossain vaiheessa useemminkin, joten ei ollut hirveä menetys. Mäkin hajotin yhen tahallani, koska siinä sanottiin, että se sisällä on jotain, mutta ei siitä mitään saanut. Muistaakseni ei edes rahavarat lisääntyneet, vaikka katoin että siinä olisi ollut jotain kolikoita vähän aikaa näkyvissä kun se hajosi.

        Mä löysin Fine Vasen ja mä särin sen nii oli siel muutama kolikko:)


      • SimsShelia
        dachshund kirjoitti:

        Mä löysin Fine Vasen ja mä särin sen nii oli siel muutama kolikko:)

        JackRussel Terrierin saa jos löydät lenkiltä JackRussel Bookin, ja Dalmatialaisen saa, jos löytää
        Fireman's Hatin!


      • Labradorinnoutaja
        SimsShelia kirjoitti:

        JackRussel Terrierin saa jos löydät lenkiltä JackRussel Bookin, ja Dalmatialaisen saa, jos löytää
        Fireman's Hatin!

        MÄ SAIN JACK RUSSELIN!! JEEE, mut mä kyll haluisin mielummin Dalmatialaisen


      • willer
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        MÄ SAIN JACK RUSSELIN!! JEEE, mut mä kyll haluisin mielummin Dalmatialaisen

        olen samaa mieltä siitä,että ottaisinko mieluummin dalmiksen vai russelin. eli dalmis mieluummin kuin russel ainakin minulle...


      • hamtamdogs

        Mäyriksessä ei muita autoja tule,mutta Labradorin versiossa voi saada sellaisen auton nimeltä Peach Kart,jossa ajaa joku prinsessa tai en tiedä ajaako siinä kuningatar mutta sitten Chihuahua versiossa voi saada sellasen kuin Bowser Kart josta mulla ei ole tietoa.


      • newfoundland
        hamtamdogs kirjoitti:

        Mäyriksessä ei muita autoja tule,mutta Labradorin versiossa voi saada sellaisen auton nimeltä Peach Kart,jossa ajaa joku prinsessa tai en tiedä ajaako siinä kuningatar mutta sitten Chihuahua versiossa voi saada sellasen kuin Bowser Kart josta mulla ei ole tietoa.

        prinsessa auton...


    • hanna122

      Jee! sain nintendogssin! ihanaa xDmitä huoneistoja tai siis taloja tulee tähän labbis versioon.saako muute vaasista enemmä jos sen rikkoo vai kun sen vie kippikselle?

      • hanna122

        tarkoitin kirppikselle. xD ja tuottaako noi tavarat oikeesti onnee se kello ja kaulapanta?


      • newfoundlandinkoira
        hanna122 kirjoitti:

        tarkoitin kirppikselle. xD ja tuottaako noi tavarat oikeesti onnee se kello ja kaulapanta?

        kai ne tuottaa onnee no luulen kuiteski ja siitä vaasist saa kyl varmasti enemmän kirppiksel.
        muute pikku vinkki jos kyllästyy peliin jos on vaik kaikki tavarat nii kantsee alottaa alusta.


      • newfoundlandinkoira
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        kai ne tuottaa onnee no luulen kuiteski ja siitä vaasist saa kyl varmasti enemmän kirppiksel.
        muute pikku vinkki jos kyllästyy peliin jos on vaik kaikki tavarat nii kantsee alottaa alusta.

        jos luettelisitte missä järjestyksessä kenneliin tulee koirat niiku vaikka et eka tulee mäyris sitten chihuahua ja silleen...


      • willer
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        jos luettelisitte missä järjestyksessä kenneliin tulee koirat niiku vaikka et eka tulee mäyris sitten chihuahua ja silleen...

        versiosta. esim. labbis versiossa mopsi on eka rotu minkä saa,mutta mäyris versiossa se voi olla vaikka villakoira! (se ei siis ole eka minkä siinä saa..)


      • newfoundlandinkoira
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        jos luettelisitte missä järjestyksessä kenneliin tulee koirat niiku vaikka et eka tulee mäyris sitten chihuahua ja silleen...

        joku sano et se sano muka tyhmii kysymyksii mut tässä tulee tyhmii kysymyksii.
        1.onko eri versioissa eri huoneet???
        2.mitä kelloilla tehään???
        3.voiko koirasta tulla sairas???
        muistakaa vastata edelliseen kyssääni.
        kiitti etu käteen


      • newfoundlandinkoira
        willer kirjoitti:

        versiosta. esim. labbis versiossa mopsi on eka rotu minkä saa,mutta mäyris versiossa se voi olla vaikka villakoira! (se ei siis ole eka minkä siinä saa..)

        mut siis labbigsessapaha


      • SimsShelia
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        joku sano et se sano muka tyhmii kysymyksii mut tässä tulee tyhmii kysymyksii.
        1.onko eri versioissa eri huoneet???
        2.mitä kelloilla tehään???
        3.voiko koirasta tulla sairas???
        muistakaa vastata edelliseen kyssääni.
        kiitti etu käteen

        1. En ole varma, mutta ei varmaan.
        2. No tuo oli kieltämättä pönttö kysymys. No miksi sulla on kotonas kelloja? Koristeina? NIISTÄ KATOTAAN AIKA!!
        3. No jos se syö pilaantunutta ruokaa lenkillä, niin se on sairas n. 6 sekkaa..


      • newfoundlandin koira
        SimsShelia kirjoitti:

        1. En ole varma, mutta ei varmaan.
        2. No tuo oli kieltämättä pönttö kysymys. No miksi sulla on kotonas kelloja? Koristeina? NIISTÄ KATOTAAN AIKA!!
        3. No jos se syö pilaantunutta ruokaa lenkillä, niin se on sairas n. 6 sekkaa..

        ...


      • newfoundlandinkoira
        newfoundlandin koira kirjoitti:

        ...

        voiko barg modessa olla jos on eri kodeissa nii toisen kaa


      • SimsShelia
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        voiko barg modessa olla jos on eri kodeissa nii toisen kaa

        Riippuu miten pitkä välimatka. Jos kaverisi asuisi esim. yläpuolella (kerrostalossa), niin voisi se toimia... Välimatka on n. 30 m.


      • h.a.p
        SimsShelia kirjoitti:

        Riippuu miten pitkä välimatka. Jos kaverisi asuisi esim. yläpuolella (kerrostalossa), niin voisi se toimia... Välimatka on n. 30 m.

        jos haluutte uusi nintendogsin kaltasii pelejä nii kaikki jolla on peliplaneettalla tunnus nii kandsee osallistuu yhteen kilpailuun sienl pitää kertoo joku uus nintendogsin kaltanen peli ja paras ehotus voittaa en tiiä sit julkastaanko se peli mut voitto nintendogseja mut mä ainakin ehottaisin nintendogs2
        siin ois lisää rotuja niiku newfoundlandinkoira ja bernhardilainen...ja sit siinä pystyis vähä niiku sims2 muokkaamaan mis on pilkku ja värin pystyis ite päättän ja et onko se lihava ja siis ois hirveesti rotuja ja sit lenkillä ku tulee koirii nii ne ois sellasii jolla joku oikeesti pelaa ja ois lisää tavaraa kannattaa osallistuu.


    • Yayad

      Eli siis mistä kohtaa ne saa ? :DD
      Ja kuinka monen pisteen välein saa uuden koira rodun ?

      • huskie

        Et voi vaikuttaa niiden löytymiseen muuten kuin kävelemällä mahdollisimman monen kysymysmerkin yli ja keräämällä niitä pelkästään tiellä näkyviä lahjapaketteja. Ne voi siis löytyä mistä kohtaa vaan...tai olla löytymättä.

        Alussa saa 2000 pisteen välein jotain uutta, voi olla myös uusi sisustus eikä aina rotu. Sitten kun pisteitä on kertynyt jotain ~30 000 ja yli, niin saa enää 5000 pisteen välein mitään.


      • tyhmyri
        huskie kirjoitti:

        Et voi vaikuttaa niiden löytymiseen muuten kuin kävelemällä mahdollisimman monen kysymysmerkin yli ja keräämällä niitä pelkästään tiellä näkyviä lahjapaketteja. Ne voi siis löytyä mistä kohtaa vaan...tai olla löytymättä.

        Alussa saa 2000 pisteen välein jotain uutta, voi olla myös uusi sisustus eikä aina rotu. Sitten kun pisteitä on kertynyt jotain ~30 000 ja yli, niin saa enää 5000 pisteen välein mitään.

        VOIKO NINTENDOGSISSA KOIRAT SAAHA PENTUJA?


      • Masterzelda
        tyhmyri kirjoitti:

        VOIKO NINTENDOGSISSA KOIRAT SAAHA PENTUJA?

        Ei valitettavasti voi....


      • ANgeL_&lt;
        Masterzelda kirjoitti:

        Ei valitettavasti voi....

        Haluaisin Jack Russelin. Miten sen saa? ;<
        Auttakaa mua pliis...


      • newfoundlandinkoira
        ANgeL_&lt; kirjoitti:

        Haluaisin Jack Russelin. Miten sen saa? ;<
        Auttakaa mua pliis...

        ...saa jos löytää lenkillä jack russel boogin.


      • newfoundlandinkoira
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        ...saa jos löytää lenkillä jack russel boogin.

        tietääkö joku voiko ostaa erillaisii ruoka kuppeja ja onko kukaan saanu sellasen pannan jossa on punasii ja valkosii raitoja poikittain ja siinä on rusetti??


      • nullianni
        tyhmyri kirjoitti:

        VOIKO NINTENDOGSISSA KOIRAT SAAHA PENTUJA?

        ei koska NE on pentuja.


    • Nimetön

      Sorry taidan kysyä ihan päivänselvää asiaa mutta eikö niin että alun perin siellä kennelissä on ne kaikki kuusi rotua? vai? siis esim onhan tossa mäyriksessä heti se mäyris,beagle, shih tzu, mopsi, husky ja kultainennoutaja eli saa valita noista kuudesta minkä haluaa ottaa... Vai saako vain ensin sen mäyräkoiran? Aijon ostaa viikonloppuna sen eli minulla ei ole vielä sitä.

      • tigerbella

        Toi on sit mun viesti tuli vaan nimettömänä siis mun tigerbellan :D


      • Annie93

        Jokaisessa versiossa on aluksi kuusi rotua ja saat valita niistä minkä haluat.

        Hyviä pelihetkiä Nintendogsin kanssa!
        -Annie-


      • tigerbella
        Annie93 kirjoitti:

        Jokaisessa versiossa on aluksi kuusi rotua ja saat valita niistä minkä haluat.

        Hyviä pelihetkiä Nintendogsin kanssa!
        -Annie-

        Okei kiitos paljon


      • newfoundlandinkoira
        tigerbella kirjoitti:

        Okei kiitos paljon

        joku muita koodeja kun sen koiran harjaus koodin???


      • tahra
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        joku muita koodeja kun sen koiran harjaus koodin???

        mulla ainakaan ei tuu siitä harjauspaikasta mitään pisteitä.. ;o


      • newfoundlandinkoira
        tahra kirjoitti:

        mulla ainakaan ei tuu siitä harjauspaikasta mitään pisteitä.. ;o

        kato tulee yks per minuutti.


      • :DD
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        joku muita koodeja kun sen koiran harjaus koodin???

        Onhan tämäkin tavallaan "koodi." Menet vain joihinkin kilpailuihin ja jos menee huonosti, painat vaan poweri, mutta ennen kun kilpailu on päättynyt, koska muuten peli voi tallentua. :D
        Kätevää, jos koira on munailevaa sorttia! :)


      • newfoundland
        :DD kirjoitti:

        Onhan tämäkin tavallaan "koodi." Menet vain joihinkin kilpailuihin ja jos menee huonosti, painat vaan poweri, mutta ennen kun kilpailu on päättynyt, koska muuten peli voi tallentua. :D
        Kätevää, jos koira on munailevaa sorttia! :)

        vaikka minulla onkin nintendogs niin en tiedä muutamia juttuja... vaihtuuko nintendogsissa vuoden ajat (en oo ainakaan huomannu jos vaihtuu) ja voiko nintendoDSsän kuoret vaihtaa???


      • H.a.p
        newfoundland kirjoitti:

        vaikka minulla onkin nintendogs niin en tiedä muutamia juttuja... vaihtuuko nintendogsissa vuoden ajat (en oo ainakaan huomannu jos vaihtuu) ja voiko nintendoDSsän kuoret vaihtaa???

        voisko joku antaa jonki laisen listan siitä missä järjestyksessä tulee koira rodut labrador versiossa???kiitti jo etu käteen.


      • tigerbella
        H.a.p kirjoitti:

        voisko joku antaa jonki laisen listan siitä missä järjestyksessä tulee koira rodut labrador versiossa???kiitti jo etu käteen.

        Ei siihen taida olla järjestystä.... Ne tulee lenkiltä löytämien tavaroiden avulla tai sitten kouluttaja pisteillä


      • koodeja.
        newfoundlandinkoira kirjoitti:

        joku muita koodeja kun sen koiran harjaus koodin???

        Mulla on loputtomat rahat. Voisin saada jos haluisin myös täydet trainer pointsit. Mutta ei ne oo koodei. Jos hankit Action Replayn, voit saada kaikkiin nintendo-peleihin koodeja! Tosi kätevää!


      • trainerpoints
        koodeja. kirjoitti:

        Mulla on loputtomat rahat. Voisin saada jos haluisin myös täydet trainer pointsit. Mutta ei ne oo koodei. Jos hankit Action Replayn, voit saada kaikkiin nintendo-peleihin koodeja! Tosi kätevää!

        Mahdunkos tämän keskustelun vakiporukkaan? =) mulla on nintendogs Chihuahua ja labbisversiot, ja sitten siinä kolme koiraa, ensimmäinen koirani sheltti tyttö Tara, sitten chihuahua poika Figo ja viimeisenä eilen ostettuna huskytyttö Nelly.
        Trainereita saa parhaiten jos käyttää koiria niin usein vuorokaudessa kun mahollista, niin kisoissa ja lenkillä ja rapsuttelee, syöttää makupaloja ja HARJAA paljon =))


      • Koirafani95
        trainerpoints kirjoitti:

        Mahdunkos tämän keskustelun vakiporukkaan? =) mulla on nintendogs Chihuahua ja labbisversiot, ja sitten siinä kolme koiraa, ensimmäinen koirani sheltti tyttö Tara, sitten chihuahua poika Figo ja viimeisenä eilen ostettuna huskytyttö Nelly.
        Trainereita saa parhaiten jos käyttää koiria niin usein vuorokaudessa kun mahollista, niin kisoissa ja lenkillä ja rapsuttelee, syöttää makupaloja ja HARJAA paljon =))

        Olen siis sama tyyppi kuin Koirafani95, eli älkää ihmetelkö kun on samat koirat ;)) Niin nimeni siis on Koirafani95, ei trainerpoints


      • hopsu4ever
        Koirafani95 kirjoitti:

        Olen siis sama tyyppi kuin Koirafani95, eli älkää ihmetelkö kun on samat koirat ;)) Niin nimeni siis on Koirafani95, ei trainerpoints

        onks tää viel voimassa?


      • Koirafani95
        hopsu4ever kirjoitti:

        onks tää viel voimassa?

        Minä ainakin voisin alkaa käydä täällä :))


      • Koirafani95
        Koirafani95 kirjoitti:

        Minä ainakin voisin alkaa käydä täällä :))

        Siis jos joku haluaa Nintendogs vinkkejä, niin voin kertoa. `No kerron jo nyt xD...

        - Jos koirat vain makailevat läähättäen tai silmät kiinni tekemättä mitään, niin kannattaa ruokkia ne ja laittaa sitten Naptime soimaan. Kun koirien antaa nukkua noin 10 minuuttia rauhassa, niin herättyään ne ovat tosi virkeitä!
        - Jos joku koiristasi on väsynyt ja haluaisi nukkua, mutta joku koiristasi häiritsee sitä, niin kutsu häiritsijä luoksesi ja rapsuttele sitä. Silloin se rauhoittuu!
        - Jos haluat lenkillä ihan sikana hyviä lahjoja, niin kannattaa tehdä näin: vaihda jollekin koiristasi Knit Hat, jollekin Lucky Collar ja jollekin Striped Ribbon. Vaihda kelloksi Clover Clock ja syntymäpäivämääräksi se päivä, mikä lenkillelähtöpäivä on! Nuo esineet ja asusteet tuovat onnea ja "synttäriesi" kunniaksi saat erikoisempia lahjoja.
        - Jos koirasi nälkätila on Normal, niin syötä sille koirankeksejä.
        - Jos koirasi pelkää esim. keppiä niin heittele keppiä tarpeeksi paljon, jotta koirat tottuvat siihen.

        Siinä oli joitain, ja jos tämä keskustelu herää eloon niin saatte kysellä lisää vinkkejä! :))


      • MinäItseua5he0t
        Koirafani95 kirjoitti:

        Siis jos joku haluaa Nintendogs vinkkejä, niin voin kertoa. `No kerron jo nyt xD...

        - Jos koirat vain makailevat läähättäen tai silmät kiinni tekemättä mitään, niin kannattaa ruokkia ne ja laittaa sitten Naptime soimaan. Kun koirien antaa nukkua noin 10 minuuttia rauhassa, niin herättyään ne ovat tosi virkeitä!
        - Jos joku koiristasi on väsynyt ja haluaisi nukkua, mutta joku koiristasi häiritsee sitä, niin kutsu häiritsijä luoksesi ja rapsuttele sitä. Silloin se rauhoittuu!
        - Jos haluat lenkillä ihan sikana hyviä lahjoja, niin kannattaa tehdä näin: vaihda jollekin koiristasi Knit Hat, jollekin Lucky Collar ja jollekin Striped Ribbon. Vaihda kelloksi Clover Clock ja syntymäpäivämääräksi se päivä, mikä lenkillelähtöpäivä on! Nuo esineet ja asusteet tuovat onnea ja "synttäriesi" kunniaksi saat erikoisempia lahjoja.
        - Jos koirasi nälkätila on Normal, niin syötä sille koirankeksejä.
        - Jos koirasi pelkää esim. keppiä niin heittele keppiä tarpeeksi paljon, jotta koirat tottuvat siihen.

        Siinä oli joitain, ja jos tämä keskustelu herää eloon niin saatte kysellä lisää vinkkejä! :))

        Minä haluaisin tietää lisää koodeja tai no, vinkkejä!


      • nullianni
        Koirafani95 kirjoitti:

        Siis jos joku haluaa Nintendogs vinkkejä, niin voin kertoa. `No kerron jo nyt xD...

        - Jos koirat vain makailevat läähättäen tai silmät kiinni tekemättä mitään, niin kannattaa ruokkia ne ja laittaa sitten Naptime soimaan. Kun koirien antaa nukkua noin 10 minuuttia rauhassa, niin herättyään ne ovat tosi virkeitä!
        - Jos joku koiristasi on väsynyt ja haluaisi nukkua, mutta joku koiristasi häiritsee sitä, niin kutsu häiritsijä luoksesi ja rapsuttele sitä. Silloin se rauhoittuu!
        - Jos haluat lenkillä ihan sikana hyviä lahjoja, niin kannattaa tehdä näin: vaihda jollekin koiristasi Knit Hat, jollekin Lucky Collar ja jollekin Striped Ribbon. Vaihda kelloksi Clover Clock ja syntymäpäivämääräksi se päivä, mikä lenkillelähtöpäivä on! Nuo esineet ja asusteet tuovat onnea ja "synttäriesi" kunniaksi saat erikoisempia lahjoja.
        - Jos koirasi nälkätila on Normal, niin syötä sille koirankeksejä.
        - Jos koirasi pelkää esim. keppiä niin heittele keppiä tarpeeksi paljon, jotta koirat tottuvat siihen.

        Siinä oli joitain, ja jos tämä keskustelu herää eloon niin saatte kysellä lisää vinkkejä! :))

        tosi hyviä ohjeita!


      • nullianni
        Koirafani95 kirjoitti:

        Siis jos joku haluaa Nintendogs vinkkejä, niin voin kertoa. `No kerron jo nyt xD...

        - Jos koirat vain makailevat läähättäen tai silmät kiinni tekemättä mitään, niin kannattaa ruokkia ne ja laittaa sitten Naptime soimaan. Kun koirien antaa nukkua noin 10 minuuttia rauhassa, niin herättyään ne ovat tosi virkeitä!
        - Jos joku koiristasi on väsynyt ja haluaisi nukkua, mutta joku koiristasi häiritsee sitä, niin kutsu häiritsijä luoksesi ja rapsuttele sitä. Silloin se rauhoittuu!
        - Jos haluat lenkillä ihan sikana hyviä lahjoja, niin kannattaa tehdä näin: vaihda jollekin koiristasi Knit Hat, jollekin Lucky Collar ja jollekin Striped Ribbon. Vaihda kelloksi Clover Clock ja syntymäpäivämääräksi se päivä, mikä lenkillelähtöpäivä on! Nuo esineet ja asusteet tuovat onnea ja "synttäriesi" kunniaksi saat erikoisempia lahjoja.
        - Jos koirasi nälkätila on Normal, niin syötä sille koirankeksejä.
        - Jos koirasi pelkää esim. keppiä niin heittele keppiä tarpeeksi paljon, jotta koirat tottuvat siihen.

        Siinä oli joitain, ja jos tämä keskustelu herää eloon niin saatte kysellä lisää vinkkejä! :))

        lisäälisäälisäälisää ja nje!!!!!


      • nullianni
        nullianni kirjoitti:

        lisäälisäälisäälisää ja nje!!!!!

        mikä hat mikä collar mikä ribbon ja miten se synttäri???


      • nullianni
        Koirafani95 kirjoitti:

        Siis jos joku haluaa Nintendogs vinkkejä, niin voin kertoa. `No kerron jo nyt xD...

        - Jos koirat vain makailevat läähättäen tai silmät kiinni tekemättä mitään, niin kannattaa ruokkia ne ja laittaa sitten Naptime soimaan. Kun koirien antaa nukkua noin 10 minuuttia rauhassa, niin herättyään ne ovat tosi virkeitä!
        - Jos joku koiristasi on väsynyt ja haluaisi nukkua, mutta joku koiristasi häiritsee sitä, niin kutsu häiritsijä luoksesi ja rapsuttele sitä. Silloin se rauhoittuu!
        - Jos haluat lenkillä ihan sikana hyviä lahjoja, niin kannattaa tehdä näin: vaihda jollekin koiristasi Knit Hat, jollekin Lucky Collar ja jollekin Striped Ribbon. Vaihda kelloksi Clover Clock ja syntymäpäivämääräksi se päivä, mikä lenkillelähtöpäivä on! Nuo esineet ja asusteet tuovat onnea ja "synttäriesi" kunniaksi saat erikoisempia lahjoja.
        - Jos koirasi nälkätila on Normal, niin syötä sille koirankeksejä.
        - Jos koirasi pelkää esim. keppiä niin heittele keppiä tarpeeksi paljon, jotta koirat tottuvat siihen.

        Siinä oli joitain, ja jos tämä keskustelu herää eloon niin saatte kysellä lisää vinkkejä! :))

        mistä muuten saa niitä vehkeitä ja miten laitetaan se synttäri????


      • nullianni
        H.a.p kirjoitti:

        voisko joku antaa jonki laisen listan siitä missä järjestyksessä tulee koira rodut labrador versiossa???kiitti jo etu käteen.

        voiko JOKU ees tehä mulle listan koira järjestyksessä olevat koirat mäyrä koira versiossa...
        BLIIS?


    • opetetaan

      kerjäämään?? siis oon kokeillu sitä et laitetaa se koira seisoo / istuu ja sit kaulasta alan ''vetää'' ylöspäin sitä mut ei toimi. mul on ollu Nintendogs pari vuotta ja aina oon saanu koiralle opetettuu sen kerjäämisen. nyt ei onnaa......... :(

      • nullianni

        KERJÄÄMINEN??en tajuu.


    • Jokinvain

      Se vaatii kärsivällisyyttä. :D Ei munkaa koirat aina heti alkanu kerjää vaikka kuinka vedin tikkuu ylöspäin koiran vatsan(?) alta.

    • anaaliii

      Kannattaisko mun ostaa mäyrisversio ku mulla on jo dalmis??

    • Rakastaa snautsereit

      moi oon 12vuotias tyttö oulusta. Mulla on nintendogs.
      Tässä muutamia nimiä
      Raksu miksu tiko john don miko shadow rainbow nana nanna marjeta gold goldy silver nakki naksu jerome gin weed koyuki alpha ariel zero sony furi fuji juusto lili jere jeri minsku dara faxe leo seriffi hutch kisaragi akame riki chibi tesshin minazuki lydia xavier tomas pätkä lara tara sara karo kaibutsu uzuki orion bella bellatrix akatora kurotora chutora ben ken sniper kurojaki lector thunder wilson oliver bill smith kirikaze jinnai.Siinä oli jotain ja älkää ihmetelkö sillää oon suuri ginga fani

    • AfriPafrii

      ööö... Tyhmyyttäni kysyn... mistä trainerpointsit tai jotku näkee? X)

    • nullianni

      Trainerpointsi on vähä niinku piste.
      Sen avulla saa juttuja.:DD

    • thedarkwolf4040

      Ne saa näkyville infovalikosta. Eli ensin go out ja sitten info. Sitten tulee vaihtoehtoja ja valitset niistä sen ylimmän (en muista miten siinä luki)

    • Moppop

      Mun toises pelis on jotaa päälle 23000 trainerpointsii ja toises vaa leiri 8000 :D eli aika vähä kummissakii ((::

    • omppukoirapro9

      Moi
      Koirani:

      Laku -Shiba inu, musta, poika
      Osaa liikkeet: Istu, Maahan, Tassu, High Five, Kieri
      Kiekonheitto: Champion x1
      Agility: Champion x2
      TOKO: -
      Onni -Saksanpaimen koira, vaalean ruskea, mustaa selässä, poika
      Osaa liikkeet: Istu, Maahan, High Five
      Kiekonheitto: -
      Agility: Open class
      TOKO: -

    • öö

      miten nindendolsissa saa lisää rahaa :D

    • heartlessone

      ^ lisää rahaa saa käymällä kilpailuissa tai myymällä tavaroita :)

    • nintendogsi.fani

      Hei! Käykää kaikki sivuillani! Googlaa NintenDOGSIfani siellä kerrotaan pentujuttuja ja pieniä vinkkejä!

    • nintendogsi.fani

      Mun koira Perdita: Uusin koira joka oli ennen ongelmakoira mutta eipäa ole enää! Osaa temput: istu,maahan,tassu,selälleen,häntä,haukoittele,hyppy,kerjää,voltti,breikkaa,pyöri kerjäysasennossa,seiso etutassuilla ja hyppää selältä neljälle jalalle. Kaikki ihan surkeita. Vaan 11 voittoo champpionchippejen tokossa ja saman verran agilityssä. Frisbeenheitossa vaan open classit voitettu. PS. käykää täällä: http://kuvablogi.com/kb/37527/ .

    • ~Nenya

      Hei tyypit, jos viitsitte kertoa sen, että nintendogsissa voi saada pentuja, niin kertokaapa minkälaisia pentuja olette saaneet?

      • Dogihullu

        Minusta nintendogsissa ei voi saada pentuja, saatan olla väärä. Miten saa helpoiten Jack Russell kirjan? Olen yrittänyt etsiä sitä lenkiltä aina kun voi mennä lenkille, koirilla on ollut striped rusetit, lucky collar ja sit se knit hat. Synttärit on ollu joka päivä ja se kello (mikä tuottaa onnee?) on ollut käytössä.
        Oon uus tääl ja mul on ollut nintendogs jo 4vuotta: ) Kiitti tosi paljon jos vastaatte!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe