Raiskausfantasiat

Sani

Monilla naisilla on nk. raiskausfantasioita. Kukaan ei kai oikeasti halua tulla raiskatuksi. Siis pahoinpidellyksi, raiskatuksi vasten tahtoaan, satutetuksi sillä tavalla, raskaaksi tai sukupuolitautien kantajaksi sen kautta.

Raiskausfantasia on kiehtonut minua käsitteenä. Sillä tarkoitetaan naisen halua menettää kontrolli. Olla niin hurmaava, ettei mies pysty vastustamaan häntä. Fantasioissa mies on aina miellyttävä, hän ei lopulta satuta naista (ellei fantasioijalla ole masokistisia taipumuksia) Mies on ikäänkuin saavuttamaton, täydellinen ja "johtajauros" joka dominoi. Ja nainen voi fantasiassaan olla hetken täydellisen upea, himoittava olento, jota tämä mies ei vain voi vastustaa. Lopulta fantasian idea on se, että nainen tavallaan tekee aloitteen olemalla vastustamaton.

Fantasiassa nainen on himon ja toiminnan objektina, passiivisena, nautittavana, käytettävänä. Mies on taitava, määrätietoinen, hallitseva. Fantasian akti voi olla rajukin, mutta koska fantasiassaan nainen "on" molemmat aktin osapuolet, fantasiamies tietää tarkalleen mitä tehdä, mikä ei ole liian rajua jne. Mikä tietysti todellisuudessa on tietysti lähes mahdotonta.

Nainen nauttii fantasiassaan siitä, ettei hän pysty kontrolloimaan tilannetta, miestä eikä omaa nautintoaan. Fantasiassa nainen tulee täysin tyydytetyksi, yleensä myös mies.

Usein fantasiaan liittyvät pelon ja luottamuksen elementit. Toisinaan nainen fantasiassaan "pelkää" tätä miestä, joka sitten näyttää olevansa täydellinen rakastaja ja voittaa naisen luottamukisen. Toisinaan pelko kulkee kiihottavana elementtinä koko fantasian läpi saavuttamatta ikinä luottamusta. Naiset useimmiten tarvitsevat luottamusta voidakseen nauttia seksistä.

Eli, ne jotka ovat kuullet naisten usein fantasioivat raiskatuksi tulemisesta niin tiedoksi, termi on hieman harhaanjohtava.

36

9375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hyvä kirjoitus sinulla.

Pitää muistaa että on luonnonlaki, että nainen haluaa tulla raiskatuksi, samalla tavoin kun mies haluaa ottaa mitä miehelle kuuluu.

Itse olen ottanut n. kymmenkunta kertaa, eikä kukaan ole valittanut, tahi mennyt poliisin juttusille.

nimim. Naiset saa mitä naiset haluaa

• Sani

Oletko tietoinen siitä, että voit myös itse käydä ilmoittautumassa poliisille ja kertoa että olet raiskannut kymmenen naista? Voin suositella. Jonain päivänä kohtaat kuitenkin naisen, joka ei pelkää sinua ja pääset vastuuseen teoistasi. Olisi mielenkiintoista tietää, onko sinulla yhtään ystävää? Kaltaisesi eivät ole suosiossa miesten, eikä naisten parissa.

Se, että fantasioi jostain, ei tarkoita sitä että haluaa toteuttaa tai jonain päivänä toteuttaan fantasiansa.

Edellisessä kirjoituksessani puhuin fantasiasta, joka ei ole todellisuutta. Jos sinulla on vaikeuksia erottaa todellisuus ja omat fantasiasi ja epätodellisuutesi keskenään, suosittelen terapiaa. Voihan se olla ettei kyseessä kuitenkaan ole skitsofrenia.

Nykyään on vaikeaa määrittää mikä on luonnollista tai luonnonlaki ihmisen seksuaaalisuuden osalta. Pelkästä lisääntymisestä on menty aika kauas. Naisen vartalo ei lopulta ole ikinä kuulunut miehelle, kaikkein vähiten nykyaikana.

Äkkiä sinusta saa mielikuvan, että sinun olisi pitänyt henkisen kehityksesi perusteella syntyä kivikaudelle. Olet turhautunut naisten itsenäisyyteen ja kykyyn kontrolloida omaa ruumistaan, seksuaalisuuttaan ja lisääntymistään. Se on aivan liikaa luolamiehelle, joka ei pysty itse kontrolloimaan omia impulssejaan. Kaikesta päätellen olet myös mies, joka ei saa naista muuten kuin raiskaamalla. Ja sinä myös tiedät sen.

Uskon inhimmillisyyteen, ei yksikään täysijärkinen mies halua raiskata naista. En voi kuvitella sinua ihmisenä, en miehenä, pelkkänä eläimenä.

En kirjoituksellani yllytä ketään raiskaamaan, sinunlaisesi hakevat oikeutuksensa mistä tahansa. Jokainen, joka osaa lukea ja myös ymmärtää lukemaansa, tajuaa mitä tarkoitin.

Nimimerkki: ensimmäisestä poliisille ilmoittanut, toisen yriittäjän pahoinpidellyt itse.

• et haluut!!
        Sani kirjoitti:

Oletko tietoinen siitä, että voit myös itse käydä ilmoittautumassa poliisille ja kertoa että olet raiskannut kymmenen naista? Voin suositella. Jonain päivänä kohtaat kuitenkin naisen, joka ei pelkää sinua ja pääset vastuuseen teoistasi. Olisi mielenkiintoista tietää, onko sinulla yhtään ystävää? Kaltaisesi eivät ole suosiossa miesten, eikä naisten parissa.

Se, että fantasioi jostain, ei tarkoita sitä että haluaa toteuttaa tai jonain päivänä toteuttaan fantasiansa.

Edellisessä kirjoituksessani puhuin fantasiasta, joka ei ole todellisuutta. Jos sinulla on vaikeuksia erottaa todellisuus ja omat fantasiasi ja epätodellisuutesi keskenään, suosittelen terapiaa. Voihan se olla ettei kyseessä kuitenkaan ole skitsofrenia.

Nykyään on vaikeaa määrittää mikä on luonnollista tai luonnonlaki ihmisen seksuaaalisuuden osalta. Pelkästä lisääntymisestä on menty aika kauas. Naisen vartalo ei lopulta ole ikinä kuulunut miehelle, kaikkein vähiten nykyaikana.

Äkkiä sinusta saa mielikuvan, että sinun olisi pitänyt henkisen kehityksesi perusteella syntyä kivikaudelle. Olet turhautunut naisten itsenäisyyteen ja kykyyn kontrolloida omaa ruumistaan, seksuaalisuuttaan ja lisääntymistään. Se on aivan liikaa luolamiehelle, joka ei pysty itse kontrolloimaan omia impulssejaan. Kaikesta päätellen olet myös mies, joka ei saa naista muuten kuin raiskaamalla. Ja sinä myös tiedät sen.

Uskon inhimmillisyyteen, ei yksikään täysijärkinen mies halua raiskata naista. En voi kuvitella sinua ihmisenä, en miehenä, pelkkänä eläimenä.

En kirjoituksellani yllytä ketään raiskaamaan, sinunlaisesi hakevat oikeutuksensa mistä tahansa. Jokainen, joka osaa lukea ja myös ymmärtää lukemaansa, tajuaa mitä tarkoitin.

Nimimerkki: ensimmäisestä poliisille ilmoittanut, toisen yriittäjän pahoinpidellyt itse.

Näin nämä reppanat raiskaajat kuvittelee et naiset haluu et ne raiskataan.Hyvät miehet raiskatkaa äitinne ekaksi ja menkää ladotaakse ja tehkää yhteiskunnalle palvelus. Tiedätte kyllä mikä niin ei tätäkään palstaa olisi.

• en haluu
        et haluut!! kirjoitti:

Näin nämä reppanat raiskaajat kuvittelee et naiset haluu et ne raiskataan.Hyvät miehet raiskatkaa äitinne ekaksi ja menkää ladotaakse ja tehkää yhteiskunnalle palvelus. Tiedätte kyllä mikä niin ei tätäkään palstaa olisi.

Minä en ole koskaan fantasioinut minkäänlaisesta raiskauksesta, eli tajutkaa nyt vähä-älyiset miehet ettei tuo fantasia pyöri joka ikisen naisen haaveissa.

• 324345

Mene Somaliaan...

Vaatteet pois ja raiskaa kyläpäällikön alaikäiset tyttäret ja naiset...

Voi olla ettei poliisia tarvita sen jälkeen kun 10 norsun kokoista somalia käynyt sisälläsi kostamassa...

Ei muuta kuin menoksi...

• bmad-29
        Sani kirjoitti:

Muuten.

Millä lailla nykynainen on itsenäinen?
        Nykynainen nimenomaan etsii pitkää ja patriarkaalista miestä, joka pitää huolta yhteiskunnallisesta asemastaan ja "naisestaan". Ei siis mitään itsestään huolehtimista.

Toinen juttu. Tuskin ne lyhyet heiveröiset
        miehet (nörtit), jotka eivät naista saa, ovat koskaan raiskanneet yhtäkään naista. Ne, jotka naisia raiskaavat saavat pimppiä kyllä muutenkin. Väkivaltainen mies ei jää koskaan ilman!

Oma mielipiteeni: raiskaus on turhaa.
        Raiskaus on huonoa vastentahtoista seksiä, joka ei johda todelliseen nautintoon. On kahdenlaisia ääliöitä: niitä, jotka raiskaavat ja niitä, jotka eivät anna...

• Sani
        bmad-29 kirjoitti:

Muuten.

Millä lailla nykynainen on itsenäinen?
        Nykynainen nimenomaan etsii pitkää ja patriarkaalista miestä, joka pitää huolta yhteiskunnallisesta asemastaan ja "naisestaan". Ei siis mitään itsestään huolehtimista.

Toinen juttu. Tuskin ne lyhyet heiveröiset
        miehet (nörtit), jotka eivät naista saa, ovat koskaan raiskanneet yhtäkään naista. Ne, jotka naisia raiskaavat saavat pimppiä kyllä muutenkin. Väkivaltainen mies ei jää koskaan ilman!

Oma mielipiteeni: raiskaus on turhaa.
        Raiskaus on huonoa vastentahtoista seksiä, joka ei johda todelliseen nautintoon. On kahdenlaisia ääliöitä: niitä, jotka raiskaavat ja niitä, jotka eivät anna...

Minä ainakin olen itsenäinen, ja ystäväpiirini... koulutettuja, itsevarmoja nuoria naisia. Minä omistan oman ruumiini, päätän omaan ruumiiseeni kuuluvista asioista, hallitsen omaa seksuaalisuuttani. Minä huolehdin itsestäni, työstäni ja kodistani ( aina siihen kirjahyllyn kokoamiseen ja pintaremonttiin asti)

Ainakin tähän asti minulla on ollut korkeampi koulutus, palkkataso ja ekonomis-sosiaalinen status kuin miesystävilläni. Monille miehille tämä, itsevarmuuteni lisäksi on aivan liikaa. Kieltämättä pidän pitkistä, älykkäistä "patriarkaalisista" miehistä, mutta en etsi itselleni elättäjää, en hae kohotusta sosiaaliseen statukseeni miehen kautta.

Voi olla että minä ja lähimmät naispuoleiset ystäväni olemme vähemmistö, mutta omasta kokemuksestani "vahvan naisen malli" on itsestäänselvyys.

Kuten jo tuossa luolamiehelle- kirjoituksessani totesin niin minut on yritetty raiskata kaksi kertaa. Kummallakin kerralla- yllätysyllätys- kyseessä oli juuri lyhyt ja "heiveröinen" mies. Itseasiassa ensimmäinen oli puolituttuni ja taustaltaan aika nörtti, koulukiusattu. Asia meni poliisille. Toinen oli nuori mies jonka olin nähnyt erinäisiä kertoja aiemmin, aina yksin, muut nuorten huutelivat hänen peräänsä jne. Eli, ei todellakaaan mitään suosittuja naistenmiehiä kumpikaan. Tullut mieleen noita pohdittuani että kumpikin oli varmasti turhautunut ja pyrki pönkittämään omaa egoaan tekonsa ( yrityksen) kautta. Kumpaakaan näistä en ikinä pitänyt väkivaltaisena ennen tapahtuneita välikohtauksia.

Oli miehen tausta mikä tahansa, en hyväksy raiskausta, enkä omaan ruumiiseeni kohdituvaaa väkivaltaa ja loukkausta. Lopulta en kannata väkivaltaa, mutta puolustan itseäni. Ja toisekseen tuo sinun kuvauksesi kahdenlaisista ääliöistä on ymmärrettävissä niin, että on niitä jotka raiskaavat ja myös ne, jotka eivät anna raiskata itseään ovat äälilöitä?

• bmad-29
        Sani kirjoitti:

Minä ainakin olen itsenäinen, ja ystäväpiirini... koulutettuja, itsevarmoja nuoria naisia. Minä omistan oman ruumiini, päätän omaan ruumiiseeni kuuluvista asioista, hallitsen omaa seksuaalisuuttani. Minä huolehdin itsestäni, työstäni ja kodistani ( aina siihen kirjahyllyn kokoamiseen ja pintaremonttiin asti)

Ainakin tähän asti minulla on ollut korkeampi koulutus, palkkataso ja ekonomis-sosiaalinen status kuin miesystävilläni. Monille miehille tämä, itsevarmuuteni lisäksi on aivan liikaa. Kieltämättä pidän pitkistä, älykkäistä "patriarkaalisista" miehistä, mutta en etsi itselleni elättäjää, en hae kohotusta sosiaaliseen statukseeni miehen kautta.

Voi olla että minä ja lähimmät naispuoleiset ystäväni olemme vähemmistö, mutta omasta kokemuksestani "vahvan naisen malli" on itsestäänselvyys.

Kuten jo tuossa luolamiehelle- kirjoituksessani totesin niin minut on yritetty raiskata kaksi kertaa. Kummallakin kerralla- yllätysyllätys- kyseessä oli juuri lyhyt ja "heiveröinen" mies. Itseasiassa ensimmäinen oli puolituttuni ja taustaltaan aika nörtti, koulukiusattu. Asia meni poliisille. Toinen oli nuori mies jonka olin nähnyt erinäisiä kertoja aiemmin, aina yksin, muut nuorten huutelivat hänen peräänsä jne. Eli, ei todellakaaan mitään suosittuja naistenmiehiä kumpikaan. Tullut mieleen noita pohdittuani että kumpikin oli varmasti turhautunut ja pyrki pönkittämään omaa egoaan tekonsa ( yrityksen) kautta. Kumpaakaan näistä en ikinä pitänyt väkivaltaisena ennen tapahtuneita välikohtauksia.

Oli miehen tausta mikä tahansa, en hyväksy raiskausta, enkä omaan ruumiiseeni kohdituvaaa väkivaltaa ja loukkausta. Lopulta en kannata väkivaltaa, mutta puolustan itseäni. Ja toisekseen tuo sinun kuvauksesi kahdenlaisista ääliöistä on ymmärrettävissä niin, että on niitä jotka raiskaavat ja myös ne, jotka eivät anna raiskata itseään ovat äälilöitä?

Minulla ei ole vähäisiäkään intressejä
        raiskata ketään, rehellisesti sanoen ennemmin vaikka tappaisin jos kahdesta pitäisi valita. Saantia löytyy kivasti, vaikkei varmaan monen itsenäisen naisen mielestä ole järkevää minulle antaa, koska olen turhan omaperäinen, alle 183cm, epämuodikas sun muuta.

Asia on kuitenkin niin, että pidän
        henkilökohtaiselle tasolla raiskauksia ihan ymmärrettävinä. Naiset aiheuttavat hallaa sen verran miehille, että olen salaa mielessäni tyytyväinen aina kun luen jonkun miehen tappaneen tai pahoinpidelleen naisen. Tunne ei kestä kovin kauaa, sillä eihän siinä loppujen lopuksi ole mitään järkeä. Mielessäni olen kehitellyt sellaisenkin skenaarion, että osa miehistä voisi ihan elämäntapanaan raiskata naisia ja viettää koko elämänsä linnassa, uhkailla muita ja tulla uhatuksi, kokea ahdistusta jne.

Sinun itsenäiseen elämääsi en muuten usko
        pätkän vertaa. Onhan siellä toki itsenäisiä elementtejä, mutta loppujen lopuski olet kädetön, avuton uhri.

Hyvää jatkoa.

• Nikolai
        Sani kirjoitti:

Ajattelin vain sen takia huomioida, koska tyhmät ihmiset jättävät sen tekemättä. Ja onhan huomenna naistenpäiväkin..

• bmad-29
        Nikolai kirjoitti:

Ajattelin vain sen takia huomioida, koska tyhmät ihmiset jättävät sen tekemättä. Ja onhan huomenna naistenpäiväkin..

Sani on varmaan omasta mielestään älykäs
        ihminen. En mahda, enkä koe tarvettakaan voida sille mitään. Mielestäni hän on kuitenkin vähän liian yksipuolinen ollakseen älykäs. Ei sikäli, etteikö hän itsenäisestikin monia asioita hoitaisi pitäisi oman ajattelun osoittaa muutakin kun että opiskelee, käy töissä ja ajattelee pitkiä tyhmiä miehiä.

• Sani
        bmad-29 kirjoitti:

ihminen. En mahda, enkä koe tarvettakaan voida sille mitään. Mielestäni hän on kuitenkin vähän liian yksipuolinen ollakseen älykäs. Ei sikäli, etteikö hän itsenäisestikin monia asioita hoitaisi pitäisi oman ajattelun osoittaa muutakin kun että opiskelee, käy töissä ja ajattelee pitkiä tyhmiä miehiä.

Wau!

Korkea koulutus ei välttämättä ole osoitus poikkeavan korkeasta älykkyydestä. Pikemminkin se on osoitus ahkeruudesta, kunnianhimosta ja päämäärätietoisuudesta. Halusta kehittää itseään. Korkea koulutus ei välttämättä jaksa kiinnostaa huippuälykästä ihmistä, usko pois, tunnen sellaisia.

En ole missään väittänyt olevani älykäs. Enkä väitä nytkään. Mikäli kuvittelet ihmisen olevan älykäs sillä perusteella että hän ajattelee ja käyttää sivustyssanoja niin kannattaa ehkä miettiä omaa taustaansa ja vähän sitäkin, mitä kirjoittaa. Tyhmä voi kyllä olla fiksu.

Hieman otutoa sinulta sanoa, että sinun mielestäsi ajattlen hieman liian yksipuolisesti ollakseni sitä ja tätä. Ethän tunne minua todellisuudessa? Ja kun tällaisella palstalla tuodaan asiat esiin suhteellisen yksipuolisesti..

Mitä oman ajattelun pitäisi osoittaa? Opiskelu ja työ vievät jo suurimman osan valveillaoloajasta, se on tietysti minun valintani, mutta et voi tietää esim. millainen minun maailmankuvani on, mikä on minun poliittinen kantani, mitä harrastan. Yksinkertaisesti, et voi lopulta tietää mitä kaikkea minun päässäni liikkuu.

Pitkät tyhmät miehet? Mikäli ymmärsit aiemmin lukemasi päin vastoin kun se oli kirjoitettu niin ok. Olen todennut jo ette monikaan mies itsetuntonsa puolesta kestä korkeammin koulutettua ja paremmin tienaavaa naista, jolla on suhteita ja kunninahimoa.

Sinusta on nyt kirjoituksiesi puolesta saanut äkkiä yksipuolisen kuvan että olet tyhmänpuoleinen, erittäin katkera mies, joka syyttää omista epäonnisumisistaan naisia. Ja haaveilee salaa naisten tappamisesta kun ei pysty itse muuttamaan omaa elämäänsä... syyhän ei ole sinussa, vaan mieskuntaa vastaan suunnatussa naisten salaliitossa.

• bmad-29
        Sani kirjoitti:

Wau!

Korkea koulutus ei välttämättä ole osoitus poikkeavan korkeasta älykkyydestä. Pikemminkin se on osoitus ahkeruudesta, kunnianhimosta ja päämäärätietoisuudesta. Halusta kehittää itseään. Korkea koulutus ei välttämättä jaksa kiinnostaa huippuälykästä ihmistä, usko pois, tunnen sellaisia.

En ole missään väittänyt olevani älykäs. Enkä väitä nytkään. Mikäli kuvittelet ihmisen olevan älykäs sillä perusteella että hän ajattelee ja käyttää sivustyssanoja niin kannattaa ehkä miettiä omaa taustaansa ja vähän sitäkin, mitä kirjoittaa. Tyhmä voi kyllä olla fiksu.

Hieman otutoa sinulta sanoa, että sinun mielestäsi ajattlen hieman liian yksipuolisesti ollakseni sitä ja tätä. Ethän tunne minua todellisuudessa? Ja kun tällaisella palstalla tuodaan asiat esiin suhteellisen yksipuolisesti..

Mitä oman ajattelun pitäisi osoittaa? Opiskelu ja työ vievät jo suurimman osan valveillaoloajasta, se on tietysti minun valintani, mutta et voi tietää esim. millainen minun maailmankuvani on, mikä on minun poliittinen kantani, mitä harrastan. Yksinkertaisesti, et voi lopulta tietää mitä kaikkea minun päässäni liikkuu.

Pitkät tyhmät miehet? Mikäli ymmärsit aiemmin lukemasi päin vastoin kun se oli kirjoitettu niin ok. Olen todennut jo ette monikaan mies itsetuntonsa puolesta kestä korkeammin koulutettua ja paremmin tienaavaa naista, jolla on suhteita ja kunninahimoa.

Sinusta on nyt kirjoituksiesi puolesta saanut äkkiä yksipuolisen kuvan että olet tyhmänpuoleinen, erittäin katkera mies, joka syyttää omista epäonnisumisistaan naisia. Ja haaveilee salaa naisten tappamisesta kun ei pysty itse muuttamaan omaa elämäänsä... syyhän ei ole sinussa, vaan mieskuntaa vastaan suunnatussa naisten salaliitossa.

Totta. Haaveilen naisten ja miestenkin tappamisesta, kuten kaikki death metal tyyppistä musiikkia kuuntelevat tekevät unissaan. Se, että olen katkera ei ole omaa syytäni, sillä minä en ole tänne itseäni luonut. Olen siitä ylpeä, sillä oikeanlainen katkeruus mahdollistaa minulle sen että olen tyytyväinen elämääni. En haluaisi eroutua siitä katkeruudesta niin kauan kun siihen on aihetta. Tietääkseni en ole tehnyt mitään kovin huonoja valintoja, joiden perusteella vika olisi millään tavalla minussa.
        Tietysti minäkin olen virheitä tehnyt, mutta ei mitään itseesi verrattavaa.

Mitä paremmin tienaavaan ja korkeammin
        koulutettuun naiseen tulee ei tarvitse kovin kaukaa hakea. Asuu näet samassa huoneistossa. Ei siinä mitään vikaa ole, kunhan jalat pysyy maassa. Sinulla ne eivät maassa pysy, ei sitten millään. Toisaalta et ole myöskään onnellinen, enkä tarpeeksi katkera voidaksesi olla oma itsesi.

Olen hyvin yksinkertainen mies, mutta en
        tyhmä. Olen aina antanut naisen kävellä pois jos seura ei kiinnosta.

• Nikolai
        bmad-29 kirjoitti:

Oppiarvot on mulle ihan sama, johtopäätökset osuvat joka tapauksessa oikeaan. Olen nähnyt juuri sellaisia naisia, joista Sani puhuu.

• Nikolai
        bmad-29 kirjoitti:

Totta. Haaveilen naisten ja miestenkin tappamisesta, kuten kaikki death metal tyyppistä musiikkia kuuntelevat tekevät unissaan. Se, että olen katkera ei ole omaa syytäni, sillä minä en ole tänne itseäni luonut. Olen siitä ylpeä, sillä oikeanlainen katkeruus mahdollistaa minulle sen että olen tyytyväinen elämääni. En haluaisi eroutua siitä katkeruudesta niin kauan kun siihen on aihetta. Tietääkseni en ole tehnyt mitään kovin huonoja valintoja, joiden perusteella vika olisi millään tavalla minussa.

koulutettuun naiseen tulee ei tarvitse kovin kaukaa hakea. Asuu näet samassa huoneistossa. Ei siinä mitään vikaa ole, kunhan jalat pysyy maassa. Sinulla ne eivät maassa pysy, ei sitten millään. Toisaalta et ole myöskään onnellinen, enkä tarpeeksi katkera voidaksesi olla oma itsesi.

Miksi riitelette? Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä hyvä herrasväki.

Mua liikutti myös sinun tekstisi. Suurimman osan miehistä pää ei pysy pinnalla, mutta sinä olet päättänyt selviytyä, omalla tavallasi mikä on varmasti sinulle se paras.

• Sani
        bmad-29 kirjoitti:

Hmhh... meni tosiaan aika väittelyksi tämä. Oli tarkoitus lähinnä olla ironinen tuossa katkeruus- kommentissa, tyyliin "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan". Eli alkaa arvosteleen ihmisiä vaikkei niitä tunne. MInä en tunne sinua, etkä sinä minua.

Minä olen tehnyt paljon virheitä elämässäni, enkä ilman niitä olisi tässä tilanteessa. Ilman vastoinkäymisiä en ikinä olisi esimerkiksi opiskellut näin. Enkä ole aina ollut näin itsenäinen ja tietoinen oikeuksistani omaan ruumiiseni ym. Olen oppinut kantapään kautta liiankin monta asiaa. Jos olisin todella älykäs... olisinko ikinä elänyt sellaista elämää, epäilen. Sinä et varmasti tiedä minun virheistäni mitään... eikä virheitä ym. voi vertailla keskenään ihmisten välillä.

Minä olen elänyt niin katkerana vuosia elämästäni ja jollain oudolla tavalla päässyt siitä yli nyt. Tiedän mitä katkeruus voi olla... minulle se ei tuonut mitään hyvää elämääni, joten olen onnellinen ilman. Ja kyllä minulla jalat on maassa, usko pois, vaikka tiedostankin oikeuteni. Sinä et voi tietää minun onnestani etkä katkeruudestani mitään. Ei ihmisen tarvitse olla katkera iankaikkisesti, pystyäkseen olemaan oma itsensä tai onnellinen. Ehkä se toisilla vain kuuluu perusluonteeseen.

Olen iloinen että sinulla on elämässäsi älykäs nainen, jota voit rakastaa.

Mietin tuota aiempaa pohdintaas siitä, mitä kaikkea naiset ovat tehneet miehille, jotka esim. tappavat naisia. En hyväksy tappamista mutta ymmärrän kyllä pointin. Minun sydäntäni esimerkiksi kylmää kaikki ne naiset, jotka eivät anna isien tavata lapsiaan. Tiedän tapauksia, joissa lapsi ei tiedä isästään mitään ja mies silti haluaisi olla osa lapsensa elämää... kyllä lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, siinä kuin isällä oikeus olla osa lapsensa elämää. Monta muuta asiaa on samoin. Mutta siitä ei pääse mihinkään, että kyllä miehetkin kohtelevat naisia huonosti ( raiskaukset, parisuhdeväkivalta jne.), joten oikeus puolustautua, puolustaa itseään ja olla katkera kuulunee molemmille sukupuolille.

• bmad-29
        Nikolai kirjoitti:

Miksi riitelette? Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä hyvä herrasväki.

Mua liikutti myös sinun tekstisi. Suurimman osan miehistä pää ei pysy pinnalla, mutta sinä olet päättänyt selviytyä, omalla tavallasi mikä on varmasti sinulle se paras.

Tietyistä syistä. Olen kohdannut naisia,
        jotka ovat runsaan yhteiselon jälkeen kohdelleet minua huonosti pienten ärsykkeiden voimalla ja tätänykyä pysyvät pinnalla puhumalla itsenäisyydestä käymällä psykiatrilla, syömällä psyykelääkkeitä, mitä ei aiemmin tartvittukaan. Minulla ei ihan oikeasti ole mitään naisia vastaan, mutta jotain rajaa näille itsenäisyysjutuille kannattaa vetää. Vaikka en nykyisin ole ilman seuraa, kyllä tuollaiset idiootit vaikuttavat näkemyksiin.

• bmad-29
        Sani kirjoitti:

Hmhh... meni tosiaan aika väittelyksi tämä. Oli tarkoitus lähinnä olla ironinen tuossa katkeruus- kommentissa, tyyliin "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan". Eli alkaa arvosteleen ihmisiä vaikkei niitä tunne. MInä en tunne sinua, etkä sinä minua.

Minä olen tehnyt paljon virheitä elämässäni, enkä ilman niitä olisi tässä tilanteessa. Ilman vastoinkäymisiä en ikinä olisi esimerkiksi opiskellut näin. Enkä ole aina ollut näin itsenäinen ja tietoinen oikeuksistani omaan ruumiiseni ym. Olen oppinut kantapään kautta liiankin monta asiaa. Jos olisin todella älykäs... olisinko ikinä elänyt sellaista elämää, epäilen. Sinä et varmasti tiedä minun virheistäni mitään... eikä virheitä ym. voi vertailla keskenään ihmisten välillä.

Minä olen elänyt niin katkerana vuosia elämästäni ja jollain oudolla tavalla päässyt siitä yli nyt. Tiedän mitä katkeruus voi olla... minulle se ei tuonut mitään hyvää elämääni, joten olen onnellinen ilman. Ja kyllä minulla jalat on maassa, usko pois, vaikka tiedostankin oikeuteni. Sinä et voi tietää minun onnestani etkä katkeruudestani mitään. Ei ihmisen tarvitse olla katkera iankaikkisesti, pystyäkseen olemaan oma itsensä tai onnellinen. Ehkä se toisilla vain kuuluu perusluonteeseen.

Olen iloinen että sinulla on elämässäsi älykäs nainen, jota voit rakastaa.

Mietin tuota aiempaa pohdintaas siitä, mitä kaikkea naiset ovat tehneet miehille, jotka esim. tappavat naisia. En hyväksy tappamista mutta ymmärrän kyllä pointin. Minun sydäntäni esimerkiksi kylmää kaikki ne naiset, jotka eivät anna isien tavata lapsiaan. Tiedän tapauksia, joissa lapsi ei tiedä isästään mitään ja mies silti haluaisi olla osa lapsensa elämää... kyllä lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, siinä kuin isällä oikeus olla osa lapsensa elämää. Monta muuta asiaa on samoin. Mutta siitä ei pääse mihinkään, että kyllä miehetkin kohtelevat naisia huonosti ( raiskaukset, parisuhdeväkivalta jne.), joten oikeus puolustautua, puolustaa itseään ja olla katkera kuulunee molemmille sukupuolille.

Koen edelleen melkoista kaunaa sinua
        kohtaan Sani. Kirjoituksesi perusteella olet kylmäverinen robotti, joka kehuu itseään ja joka on aiheuttanut hallaa monille miehille. Minulta menee pikkuhiljaa jotenkin toivo näitä viestejäsi lukiessa.

Ole sitten itsenäinen. Minä olen katkera
        ja kenties vielä itsenäisempi.
        Eiköhän lopullinen astelema ole tämä, vaikka onhan elämässä paljon muutakin, kuin tällaiset asetelemat. Toivottavasti sinulla on käsiraudat ja iso piiska, joilla saat purettua paremmuuden tunnettasi mieheen oikealla tavalla.=)

• rah rah

Hymänisti (hymenisti) löpisee täällä omiaan. Kertoo parhain päin phantasiat ahahha totuus on toinen!

• hhhjhj

Normaali mies ei koskaan raiskaisi naista, raiskaaminen on aina henkisesti heikon, surkean ihmisolennon työtä. Raiskaajat kuriin ja heiltä vehkeet katki jotteivat käytä niitä uudestaan väärin!

• nnainen

Sinä miehenä tietysti luulet tietäväsi millaisia ovat naisten fantasiat. Ihmettelen, miten voit tietää koska et ole nainen.
        Mikä penisisti itse olet? No, totuus sattuu, kaikki me sen tiedämme, mutta elämä on.

• orm
        nnainen kirjoitti:

Sinä miehenä tietysti luulet tietäväsi millaisia ovat naisten fantasiat. Ihmettelen, miten voit tietää koska et ole nainen.
        Mikä penisisti itse olet? No, totuus sattuu, kaikki me sen tiedämme, mutta elämä on.

Ei raiskaus ole seksiä vaan väkivaltaa. Eikä alistamisfantasiat ole mikää naisten yksinoikeus. Täällä aletaan surutta yllyttää itsemurhaan ja nimitellään penisistiksi, jos haluaa osallistua keskusteluun. Eivät kaikki miehet ole samasta puusta. Minuakin kiihottaa ajatus siitä, että nainen ottaa ja käyttää miten tahtoo ilman että itsellään on kontrollia tilanteeseen. Toisaalta pidä äärimmileen viedystä pitkitetystä hellyydestä. Pikapano on henkinen raiskaus.

• nnainen

hyvä kirjoitus.

• nnainen

Totta on kuitenkin se että jokainen ihminen haluaa pitää tilanteen hallinnassa todellisessa elämässä, kukaan ei halua tulla raiskatuksi ja menettää kontrollia. Fantasiassa se onnistuu koska nainen on luonut itse sen ympäristön, luonut itse miehen, luonut kaiken itse. Päättää itse millaista se on, missä, millainen on mies. Kaiken.
        Todellisuudessa naisellahan ei raiskaustilanteessa ole mitään valtaa, raiskaus sattuu liikaa, raiskaaja on tuntematon kusipää. Kukaan nainen ei halua tulla tuntemattoman kusipään raiskaamaksi koiran ulkoiluttamisreissulla. Fantasiat on nainen itse luonut omassa päässään, se on naisen omaa kuvitelmaa ja siis ei mitään tekemistä todellisen raiskaustilanteen kanssa.

• mimmu
        nnainen kirjoitti:

Totta on kuitenkin se että jokainen ihminen haluaa pitää tilanteen hallinnassa todellisessa elämässä, kukaan ei halua tulla raiskatuksi ja menettää kontrollia. Fantasiassa se onnistuu koska nainen on luonut itse sen ympäristön, luonut itse miehen, luonut kaiken itse. Päättää itse millaista se on, missä, millainen on mies. Kaiken.
        Todellisuudessa naisellahan ei raiskaustilanteessa ole mitään valtaa, raiskaus sattuu liikaa, raiskaaja on tuntematon kusipää. Kukaan nainen ei halua tulla tuntemattoman kusipään raiskaamaksi koiran ulkoiluttamisreissulla. Fantasiat on nainen itse luonut omassa päässään, se on naisen omaa kuvitelmaa ja siis ei mitään tekemistä todellisen raiskaustilanteen kanssa.

Tiedän että hyökkäätte kaikki kimppuuni kun sanon tämän mutta haluaisin tulla erään ihastukseni raiskaamaksi. Olen onnellisesti naimisissa toisen miehen kanssa enkä voisi kuvitella aitoa syrjähyppyä ihastukseni kanssa mutta raiskatuksi tuleminen ei aiheuttaisi syyllisyyden tunnetta.

• kissa
        mimmu kirjoitti:

Tiedän että hyökkäätte kaikki kimppuuni kun sanon tämän mutta haluaisin tulla erään ihastukseni raiskaamaksi. Olen onnellisesti naimisissa toisen miehen kanssa enkä voisi kuvitella aitoa syrjähyppyä ihastukseni kanssa mutta raiskatuksi tuleminen ei aiheuttaisi syyllisyyden tunnetta.

Hetkinen ...

sinä siis haluat pettää miestäsi jonkun kanssa ja toivot, että tämä joku olisi senverran kovaotteinen, jotta voisit kuvitella kyseessä olleen raiskauksen, eikä sinun tarvitsisi kantaa syrjähypystäsi syyllisyyttä?

Siis MISSÄ tässä on se raiskaus?

Sinua ei varmaan ole kertaakaan oikeasti raiskattu. Sinulla on jotenkin perustavalaatuisesti koko käsite hukassa ... :/

• mimmu
        kissa kirjoitti:

Hetkinen ...

sinä siis haluat pettää miestäsi jonkun kanssa ja toivot, että tämä joku olisi senverran kovaotteinen, jotta voisit kuvitella kyseessä olleen raiskauksen, eikä sinun tarvitsisi kantaa syrjähypystäsi syyllisyyttä?

Siis MISSÄ tässä on se raiskaus?

Sinua ei varmaan ole kertaakaan oikeasti raiskattu. Sinulla on jotenkin perustavalaatuisesti koko käsite hukassa ... :/

Ei ole raiskattu ei, enkä koskaan haluaisikaan että joku tuntematon känniääliö tai muuten vaan sekaisin oleva miehenköriläs sitä yrittäisi.
        Kyse kohdallani taitaa olla enemmänkin fantasiasta josta vain käytän termiä raiskaus..

• kissa
        mimmu kirjoitti:

Ei ole raiskattu ei, enkä koskaan haluaisikaan että joku tuntematon känniääliö tai muuten vaan sekaisin oleva miehenköriläs sitä yrittäisi.
        Kyse kohdallani taitaa olla enemmänkin fantasiasta josta vain käytän termiä raiskaus..

Olen samaa mieltä,

raiskaus on jotain aivan muuta, kuin mitä fantasiaasi sisältyy. Toivon, että ymmärrät tämän ja löydät jonkun paremman termin :) Toivon myös, ettei raiskaus koskaan satu kohdallesi ja että suhteesi ihastukseesi kehittyy niinkuin parasta on - mitä se paras sitten on tilanteessasi :)

Ei fantasioissa ole mitään pahaa, mutta ymmärräthän, että se voi oikeasti raiskatusta tuntua jotenkin ikävältä, että hänen kokemansa loukkaus rinnastetaan sellaisiin mielikuvitustilanteisiin ja haaveisiin, joiden sisältö on aivan ratkaisevalla tavalla jotain täysin muuta.

• Nenna

hyvä, lohduttava kirjoitus. Täyttä asiaa. Muistaakseni Hite-raportissa kerrottiin raiskaus-fantasioista vähän samalla tavalla.

• saada mitä

haluaa...täydellinen seksuaalinen tyydytys - ja passiivisesti.
      Koko sana on väärä koska raiskauksesta ei ole kyse lainkaan, joka - kuten keskustelusta käy ilmi - on jotain aivan muuta ja karua, rumaa ja ihmisarvoa alentavaa.
      Ei siis pitäisi puhua ollenkaan raiskausfantasiasta vaan toiveesta saada hyvää seksiä ja olla täydellinen nainen.
      Itsetuntopsykologisesti kyse on narsistisesta ongelmasta, joko naisellisen itsetunnon kaipaamasta pöngityksestä tai suuriluuloisuudeksi paisuneesta halusta olla kaikkien miesten himoitsema kuningatar.

• Sani

Raiskausfantasia on itseasiassa aivan seksuaaliterapeuttien ja seksuaalista minää käsittelevän kirjallisuuden käyttämä termi. Hämmentävä sellainen, sen myönnän ja siksi varmasti sitä olenkin miettinyt...

Törmäsin siihen ensimmäisen kerran lukiessani Härkösen Häräntappoasetta, siis kaunokirjallisuutta. Siinä nuoret miehet miettivät saunassa asiaa. Että naiset haaveilevat tulevansa raiskatuksi.

Ehkä mielekkäämpää olisi juuri puhua asiasta jollain muulla termillä.

En usko että kyseessä AINA voi olla narsistinen häiriötila. Kyseessä voi olla yksinkertaisesti seksuaalinen turhautuminen, turhautuminen oman kumppanin arkipäiväisyyteen ja alistumiseen. Tai turhautuminen omiin estoihinsa.

Naisilla ( ihmisillä ylipäätään) on pakko kotrolloida arkea aina pankkiasioista siivoukseen. Normaalin seksin aikana voi olla mahdoton irrottautua oravanpyörästä... ja fantasia kuvastaa pikemminkin eskapismia arjen huolista.

Nykyäänhän tällainen toive päästä irti arjesta on hyvin ajankohtainen, ihmisillä ei ole taitoa eikä ehkä mahdollisuuttakaan irrottautua arjesta, joka on muuttunut yhä hektisemmäksi ja suorituskeskeisemmäksi. Fantasiahan perustuu siihen, että naiselta viedään vastuu... aktista, omasta ja toisen nautinnosta, aloitteen tekemisestä... arjesta.

Toinen voi tiestysti olla riitämättömyyden tunne, eli mediat tuottavat jatkuvasti kuvaa täydellisestä, hyväksyttävästä ja himoittavasta naiseudesta. Sama koskee myös miehiä. Fantasiassa nainen saa olla ja on upea, täydellinen ja haluttava... toisin kuin arjessa hän ei tunnista mainosten ja pornon tuottamaa kuvaa naiseudesta. Hän ei voi olla sellainen ( ei ehkä haluakkaan) eikä hänestä voi tulla sellaista. Kysymys on varmasti usein itsetunnostakin.

Mutta, kuten aiemminkin, fantasia ei ole todellisuutta. Fantasiassa nainen voi olla vaikka joku muu, toisessa ruumiissa, toisessa todellisuudessa. Suuriluuloisuudeksi paisunut halu olla kaikkien miesten himoitsema kuningatar ei ehkä ole kovin korrekti kuvaus fantasiasta, joka ei ole totta. Mikäli usemmille syy näihin fantasioihin on oma ( koettu) ulkoinen riittämättömyys,kyseessä on pikemminkin todellisuuden yliselkeytynyt kuva kuin suuriluuloisuus. Useinkin fatasioissa on yksi mies, sama kohde voi pysyä fantasioissa vuosia, eli ehkä kysymyksessä ei ole myöskään toive olla kaikkien miesten himoitsema. Ja vielä sekin, että nämä ovat selkeästä alistumisfantasioita, eli pikemminkin orja, lemmikki, kohde ja väline kuin kuningatar. Kuningatarhan on sitten se joka hallitsee ja alistaa... eli kantaa vastuuta, kontrolloin... juuri sitä, mistä fantasialla pyritään eroon.

Nyt olen etupäässä kirjoittanut asiasta naisten näkökulmasta. Sama tarve irrottautua arjesta, vastuusta jne. on varmasti monilla miehillä, ja medioiden luomat kuvat miehuudesta ja maskuliinisuudesta eivät välttämättä sovi yhtään sen paremmin miesten kuin naistenkaan kohdalle.

• fsasgasggs

hankkikaa elämä, raiskatkaa kaikki . vitun pervot saatana

• Käsittääkseni

"tulla raiskatuksi fantasioissa" käsittää lähinnä miehen, jota haluat ja joka ottaisi sinut vähän rajummin?

Jos joku toisaan haluaa raiskausta niin siitä sitten vain pururadan varteen.

Käy kuitenkin ensin psykiatrilla.

• miesraiskausfantasia

Jostain syystä raiskausfantasioista puhutaan niin kuin vain naiset fantasioisivat siitä. Kyllä minä miehenä ainakin fantasioin raiskaamisesta hyvinkin usein. Puolisoni taas fantasioi raiskatuksi tulemisesta, joten yhdessä voimme turvallisesti leikkiä ja toteuttaa fantasioitamme ilman, että hänen tarvitsee kärsiä tai minun satuttaa ketään.

Ehkä fantasiamme ovat luonnottomia, mutta nautimme siitä yhdessä, enkä suostu kantamaan syyllisyyttä siitä, että fantasioin raiskaamisesta. Todellisuudessa en tahtoisi tehdä sitä kenellekään. Osaan erottaa mielikuvituksen ja todellisuuden toisistaan.

• Janne78.

"Saantia löytyy kivasti, vaikkei varmaan monen itsenäisen naisen mielestä ole järkevää minulle antaa, koska olen turhan omaperäinen, alle 183cm, epämuodikas sun muuta. "

Täh? Mistä he sen tietävät, että sinä olet omaperäinen? No, ehkä jos pukeudut tietoisesti täysin eri tavoin mitä muut ihmiset.
      Ja mitä väliä on sillä että olet alle 183cm ? Kaikki ovat eripituisia.

"Sinä miehenä tietysti luulet tietäväsi millaisia ovat naisten fantasiat. Ihmettelen, miten voit tietää koska et ole nainen. "

Ei niitä ole vaikea miehenkään hakea. Eikä tarvitse olla homo oivaltaakseen niitä. Eräät naiset tuntee seksuaalista kiihotusta kuvitellessaan tulevansa raiskatuksi, jännitys laukaisee seksuaalisen himon asiaan, mutta todellisuudessa se ei kuitenkaan toimi, se on vain nautintoa heille mielikuvituksessaan. Ette te niin vaikeasti ymmärrettäviä ole vaikka niin luulettekin.

"Olen iloinen että sinulla on elämässäsi älykäs nainen, jota voit rakastaa"

Ja miten tämä älykkyys tulee ilmi? Siitäkö että nainen on korkeasti koulutettu? :) Juupajuu.. Älykkyydellä ei tee aina ihmeitä, viisaudella pääsee pitkälle.
      Ja oikeasti älykäs ihminen oivaltaa, että se sana älykkyys kätkee sisälleen aika laajan piirin eri asioita. Jos on tyhmä, niin luulee, että esim. mensan testi kertoo sen, oletko vai etkö ole :)
      Kulkekaa vaan massan mukana, älkääkö ajatelko laajemmin... :)
      Jos saisin itse mensan testissä paskan tuloksen, niin en syyttäisi älykkyyttäni, jota minulla on... ja joka on vain sana... Mielestäni ihminen on liian yksinkertainen olento tajutakseen kaikkea.. tai sitten minä pidän itseäni liian näppäränä..

"En ole missään väittänyt olevani älykäs. Enkä väitä nytkään. Mikäli kuvittelet ihmisen olevan älykäs sillä perusteella että hän ajattelee ja käyttää sivustyssanoja niin kannattaa ehkä miettiä omaa taustaansa ja vähän sitäkin, mitä kirjoittaa. Tyhmä voi kyllä olla fiksu."

Ei sillä ole neitopieni mitään merkitystä, että oletko sinä älykäs vai et... se on pelkkä sana. Ei se sinua miksikään muuta :) Jos puhutaan asioiden oivaltamisesta ja nopeudesta kehittää erilaisiin pulmiin nerokkaita ratkaisuja, niin mitä siitä hyödymme? Saman henkilön aivotoiminta ei siltikään välttämättä täytä kaikkea sitä, mitä jostakusta toisesta yksilöstä saa irti eri tavalla, eri asioissa...
      Tiede on semmoista hupia, että sitä kannattaa kyllä maallikonkin kyseenalaistaa. Olen myös huomannut, että naisille älykkyys on hirveän tärkeä asia ja sitä vaaditaan mieheltä..
      Naisten mielestä miehen korkea koulutus, hyvä työpaikka jne. kertoo älykkyydestä... Ei se aina niin mene :)
      Ja nimenomaan mitä puhuit sivistyssanoista, niin niiden käyttäminen ei ole tarpeellista, mutta tiedätte kyllä miksi niitä käytetään näissäkin keskusteluissa niin paljon :)

• erkko

oho, tuli pieru :(

• Anonyymi

Vaimo kertoi useamman kerran että raiskaus kiehtoo ajatuksena sen jälkeen on kiihkeää panoa. Sovin kolmen miehen kanssa että raiskaa vaimon metsässä.

Käveltiin rinkkojen kanssa pitkälle metsään, sanoin autolle jäi lääkkeet. Vaimo jäi odottelemaan katsoin vaimoa ennen kuin lähdin tiukat housut saa kohta kyytiä ja liivittömät rinnat kokee jotain uutta, siirryin katsomaan otin kameran ja pitkän objektiivin odottelin polkua pitkin tuli kolme miestä istuivat vaimon viereen Kirsi nauroi miesten juttuille, kohta yksi tarttui paitaan ja veti pois kaksi miestä oli rintojen kimpussa vaimo huusi jotain miehet painoi sammaletta vasten vaimo rimpuili oikeasti kasi piti jaloista yksi nuoli pillua vaimo kääntyili oikeasti pikku hiljaa väsyi miehet nuoli vuorotellen kalut alkoi olla esillä vaimo pakotettiin runkkaamaan kahta kalua yhtä työnnettiin suuhun vaimon kädet irtaantu kaluista ja alkoi runkkaamaan suussa olevaa vaimo käännettiin kontalleen ja sai paksua kalua sisään enää ei rimpuillut vaan antoi suosiolla kun sai spermat sisään tuli toinen tilalle kun kolmas sai laskettua sisään miehet lähti.
      Vaimo katseli ympärilleen ja keräili kamppeensa ja istui odottamaan huutelin missä olet ja menin viereen kysyin kuluiko aika nauroi erinomaisesti, illalla laitettiin teltta vaimo kävi pesulla kylmässä lammessa käveli alasti telttaan peiton alle sanoin noin kuljet joku voi raiskata vaimo veti päälleen ja kuiskas raiskaa kuiskin miehet tulee olet yksin miten ne voi raiskat nopeaan vaimo työnsi pois ja kääntyi näin voi tehdä nopeaan pillu lotisi tosi kovaa vaimo kiljahteli rasikaisko ne monesti kuiskasin jokainen kahdeti ainakin vaimo laskeutui patjaa vasten panisko ne sammalikossa ja ulisi pylly hyppi ja hyppi sanoin nyt saat vierasta spermaa laskin ulisevaan naiseen.

En ole kertonut että kaikki on filmillä joskus hehkuttelen yksin eikä vaimo ole yrittänytkään kertoa että on raiskattu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2222
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2089
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1425
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1079
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      58
      1005
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      403
      973
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      868
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      140
      836
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      829
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      805
    Aihe