pitä alkaa mattoo vaihtaan :)
pistäkääs vähän vinkkiä näin ensikertalaiselle et miten homma etenee??
kelkka siis cobra -93.
matto muuttuu samalla 307 pitkäksi, eli liukukiskosta nappaan sen 4cm pois.
lähinnä kiinnostaa se et mitä kaikkee pitää vetopäästä purkaa/moottoritilasta,jotta saan telaston irti??
lynx cobran maton vaihto
1
1863
Vastaukset
- lynx ultra
1. pura telasto helppohomma mulla oli 4kpl pultteja
2. irrota veto akselin laakeri variaattorin alta
3. pura ketjukotelon kansi (laske ensin öljytpois)
4. irroita laakeri pesä ketjukotelosta (mulla oli kuusiokolo)
5. irroita myös ketjukotelon kiinitys siis kaiki ruuvit irti.
6.vedä ketjukotelo ulos päin ja vetopyörää toiseen suuntaan pitäs lähtee
7. ja sitten uusi matto tilalle ja kokoat samassa järjestyksessä.
Sitten, mulla oli myös edessä lyhennys mutta se meni kin säätövaraan vakio 320 uusi 307
siinä pitivaan siirtää takojousituksen kiinitystä 30mm eteen päin ettei se pukki ota kääntöpyöriin. liukua ei siis tarvinnu lyhentää vaan siirtää takimmaista kiinitysta eteen päin. se kannattaa tarkintaa kun painaa jouset pohjaan ottaako se siihen pyörään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112788- 282424
- 421837
- 511669
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101428- 411401
- 81355
- 521273
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115