takalanaan pyörät

mutta mistä

tee itse mistä ootte tehny.

15

4908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB-320s

Varaosa liikkeissä myydään valmiita napoja . Niistä saa hitsaustaitoinen ihan hyvän :)

• tarvikenavoista

sellaiset et pulttijako sama kuin esim.
        pikkumaasturin tai isomman henkilöauton pyörissä ,niin saat romulasta halvalla .....

• ne tarvikenavat
        tarvikenavoista kirjoitti:

sellaiset et pulttijako sama kuin esim.
        pikkumaasturin tai isomman henkilöauton pyörissä ,niin saat romulasta halvalla .....

jonkin auton jaolla?

• HHH
        ne tarvikenavat kirjoitti:

jonkin auton jaolla?

Ooppelin tai Fiiatin jaolla olevia napoja.

Mulla on fältin tukipyöränä Karetin vanne varaosaliikkeestä ostetuulla navalla.

• Sakke
        HHH kirjoitti:

Ooppelin tai Fiiatin jaolla olevia napoja.

Mulla on fältin tukipyöränä Karetin vanne varaosaliikkeestä ostetuulla navalla.

...on Fiiussa 4x98 ja Ooppelissa 4x100. Likimain kaikki valmisnavat taitaa olla jommalla kummalla jaolla, monista löytyy jopa molemmat. 4x100 jakoset vanteet on melkosen yleisiä, löytyy Ooppelin lisäksi ainakin Volkkareista, Bemarista, puukenkäVolvosta ja jostaan japsistakin. 4x98:a ei taida olla kun noissa fiiuperäsissä, eli Ladassa ja Seatissa.

Ittelle on tuohon pihalle kulkeutunut valmis lanan akselisto, jossa jon 4x98 jaolla olevat navat ja Ladan vanteet, tainneet olla halvimmat uudet vanteet valmistajalle...

• autopurkaamosta

jonkun takavetoisen auton etunavat renkaineen, tai etuvetoisen takanavat.

• kierrätystä

jep, näin se on kyllä edullisinta tehdä... mutta ehkä jostain naapurista löytynee ihan ilmainenkin autonraato josta saat navat

• voi katella

• ukko ponteva

Hiasen etunavoista olen värkännyt kannatinpyöriä. Silppurissa, takalanassa ja auroissa on samalla jaolla olevat pyörät. Navat ovat kestänee hyvin maatalouskäyttöä.

• olis...

valmiit värki, kuhan löytäs vanhan varstan kelasilppurin renkaat napoineen

• Maanilveilijä
        olis... kirjoitti:

valmiit värki, kuhan löytäs vanhan varstan kelasilppurin renkaat napoineen

Varstan navat on okei ja vanteetkin mutta se rengas maksaa hunajaa kun näissä silppuriromuissa ei tahdo olla hyviä renkaita joten ne joutuu ostamaan.Itse ratkaisin siten,kun näitä 13" vanteita on helposti saatavilla,samoin käyt. renkaita että otin käytetyt opelixin vanteet.Pulttijako sopi mutta keskiöreikää
        jouduttiin suurentamaan sorvissa.Varstasta tuli paljon vakaampi vietävä.

• kiitosta

vaan, paljo on tullu asiallisia kommentteja.

• Pultti Bois

Mitä olisi asuntovaunun ns. nokkapyörä?
        Veivillä korkeussäätö. Umpikumirenkaalla?
        Ei puhkea. IKH:sta vaikka?

• jalakset

Miksi lanassa on oltava pyörät, kun omassanikin on raudasta taivutetut jakset.
      ei maksa juuri mitään ja on helppo valmistaa.

• auraa

Kurvissa jalakset tekee ojaa, mutta kääntyvä pyörä kääntyy oikeeseen suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe