tee itse mistä ootte tehny.
takalanaan pyörät
15
4891
Vastaukset
- MB-320s
Varaosa liikkeissä myydään valmiita napoja . Niistä saa hitsaustaitoinen ihan hyvän :)
- tarvikenavoista
sellaiset et pulttijako sama kuin esim.
pikkumaasturin tai isomman henkilöauton pyörissä ,niin saat romulasta halvalla ..... - ne tarvikenavat
tarvikenavoista kirjoitti:
sellaiset et pulttijako sama kuin esim.
pikkumaasturin tai isomman henkilöauton pyörissä ,niin saat romulasta halvalla .....jonkin auton jaolla?
- HHH
ne tarvikenavat kirjoitti:
jonkin auton jaolla?
Ooppelin tai Fiiatin jaolla olevia napoja.
Mulla on fältin tukipyöränä Karetin vanne varaosaliikkeestä ostetuulla navalla. - Sakke
HHH kirjoitti:
Ooppelin tai Fiiatin jaolla olevia napoja.
Mulla on fältin tukipyöränä Karetin vanne varaosaliikkeestä ostetuulla navalla....on Fiiussa 4x98 ja Ooppelissa 4x100. Likimain kaikki valmisnavat taitaa olla jommalla kummalla jaolla, monista löytyy jopa molemmat. 4x100 jakoset vanteet on melkosen yleisiä, löytyy Ooppelin lisäksi ainakin Volkkareista, Bemarista, puukenkäVolvosta ja jostaan japsistakin. 4x98:a ei taida olla kun noissa fiiuperäsissä, eli Ladassa ja Seatissa.
Ittelle on tuohon pihalle kulkeutunut valmis lanan akselisto, jossa jon 4x98 jaolla olevat navat ja Ladan vanteet, tainneet olla halvimmat uudet vanteet valmistajalle...
- autopurkaamosta
jonkun takavetoisen auton etunavat renkaineen, tai etuvetoisen takanavat.
- kierrätystä
jep, näin se on kyllä edullisinta tehdä... mutta ehkä jostain naapurista löytynee ihan ilmainenkin autonraato josta saat navat
- voi katella
kierrätystä kirjoitti:
jep, näin se on kyllä edullisinta tehdä... mutta ehkä jostain naapurista löytynee ihan ilmainenkin autonraato josta saat navat
miten yksinkertaista ja helppoo se on kun osaa...
http://www.murtola.com/galleria/displayimage.php?album=63&pos=18
- ukko ponteva
Hiasen etunavoista olen värkännyt kannatinpyöriä. Silppurissa, takalanassa ja auroissa on samalla jaolla olevat pyörät. Navat ovat kestänee hyvin maatalouskäyttöä.
- olis...
valmiit värki, kuhan löytäs vanhan varstan kelasilppurin renkaat napoineen
- Maanilveilijä
olis... kirjoitti:
valmiit värki, kuhan löytäs vanhan varstan kelasilppurin renkaat napoineen
Varstan navat on okei ja vanteetkin mutta se rengas maksaa hunajaa kun näissä silppuriromuissa ei tahdo olla hyviä renkaita joten ne joutuu ostamaan.Itse ratkaisin siten,kun näitä 13" vanteita on helposti saatavilla,samoin käyt. renkaita että otin käytetyt opelixin vanteet.Pulttijako sopi mutta keskiöreikää
jouduttiin suurentamaan sorvissa.Varstasta tuli paljon vakaampi vietävä.
- kiitosta
vaan, paljo on tullu asiallisia kommentteja.
- Pultti Bois
Mitä olisi asuntovaunun ns. nokkapyörä?
Veivillä korkeussäätö. Umpikumirenkaalla?
Ei puhkea. IKH:sta vaikka?
- jalakset
Miksi lanassa on oltava pyörät, kun omassanikin on raudasta taivutetut jakset.
ei maksa juuri mitään ja on helppo valmistaa.- auraa
Kurvissa jalakset tekee ojaa, mutta kääntyvä pyörä kääntyy oikeeseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy451081Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?41942Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760