Kovasti yritin Fiestan 1.1 vm.1981 koneen venttiilejä säädellä, mutta keinuvivun päässä oleva säätöruuvi ei inahtanutkaan vaikka kuinka väänsi.
Otin avuksi isompaa lenkkiä, mutta tuntui että keinuvipu menee poikki ennen kuin ruuvi heltyy pyörimään.
Oliskos kellään kokemusta noista välyksien säätämisestä ts. siitä kuinka helkutissa nuo säätöruuvit saa pyörimään rikkomatta keinuvipuja.
Eli kyseessä on tollainen yksinkertanen venttiilikoneisto joissa keinuvivussa venttiilin puoleisessa päässä on tuommoset läpirei-itetyt pultit joilla välystä säädetään.
venttiilien säätö -81
jeps
3
463
Vastaukset
- tarvii...
Ei ne lenkkiavaimella liikukaan.
Säätöruuveissa on kierre tehty erittäin tiukaksi, kierre toimii samalla lukituksena.
Käytä kuusikulmaista hylsyä, niin teen itsekin ja hyvin toimii.- jeps
Juu oli mulla kyllä yhdessä vaiheessa hylsyavainkin kädessä, mutta aattelin jättää sikseen.
Uskaltaakos sitä ihan tosissaan vääntää tosta vaan vai ootko ite tukenu sitä venttiilinvartta jollain?
- diplinssi
Kyllä sen pitäis hylsyavaimella kääntyä, jos ei oo ollyt ilman öljyä ja ruostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087