7.6. syntyneitä?

Lucy37

Niin, halusin vaan tietää, onko muita jotka syntyneet samana päivänä kuin minä......

15

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoako

      Heips...

      Olen syntynyt todellakin 7.6.nainen, mutta olen vanhempi kuin sie, kirjoita jos haluat kirjoitella...

      • pim

        niin on se paras päivä syntyä ei voisi ihanampaa ihmistä olla kuin kaksonen


      • lion
        pim kirjoitti:

        niin on se paras päivä syntyä ei voisi ihanampaa ihmistä olla kuin kaksonen

        ...kaksos mies on puhumaton joka ei koskaan kysy mitä nainen haluaa (paitsi sitä)ei löhde mihkään, ei osta naiselle mitään, sehän asuu miehen talossa ja se saa riitää. Valehtelee vaikka 30 vuotta,mut jää kuitenkin valheistaan kiinni. Sitte vielä pettää vaikka vanhoilla päivillään. Ei pyydä kunnolla anteeksi. Ikinä en halua nähdäkkään koko tupla petturia. Oksettaa.


    • kaisa

      Olen myös 7.6.syntynyt, tuolla jossain aikaisemmissa keskusteluissa on myös muutamia.

    • syntynyt

      ...

    • ........

      Olen vaan 1990 luvulla,mutta päivä sama.

    • nisu

      myös minä olen syntynyt 7.6.81 tupla juhlat aina tuolloin kun sattuu ninipäiväki samaan päivään.

      • ollaan...

        ...olen kyllä syntynyt jo viiskytluvulla - nainen


    • jappe

      Kyllä varmaan tuhansia, mutta Hämeessä on ainakin yksi, joka viestisi näki.

      • chriistina

        olen virolainen ja myös syntynyt 07.06.68 riina jones.ihan huvikseni kirjoitin.


      • Hulda

        Täällä Etelä-Karjalassa synnytty myös samana päivänä ja vuotena :)


      • jappe
        Hulda kirjoitti:

        Täällä Etelä-Karjalassa synnytty myös samana päivänä ja vuotena :)

        Asustan siis nykyisin Hämeessä, mutta synnyin Pohjois-Karjalassa. En kuitenkaan koe olevani mitenkään erityisen iloinen karjalainen. Kaksosen pitäisi(?) kai olla myös avoin ja seurallinen, niitäkään piirteitä en itsestäni löydä, vai liekö hämäläinen hitaus ja jurous tarttunut 15 v aikana... :)


    • Suzie

      Olen syntynyt 7.6.-72.

      • Jakke

        Mä oon syntyny 7.6.67


      • Suvetar72

        Samoin minä, Suzie, sama pvm ja vuosi. Mahdatkohan olla kirjekaverini vuosien takaa? Nimimerkkisi viittaa hänen nimeensä. Onhan tuosta viestistäsi jo aikaa, mutta ties vaikka tavoittaisin vielä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe