Olen sanaton ja vieläkin hiukan järkyttynyt viimeisimmästä.
http://kadotus.org/~ow/havainnot/2/
Uskomatonta kuvaa Oulun taivaalta
5
1222
Vastaukset
- tvd234ebug.log
ihan hyviä pätkiä mutta liian lyhyitä. pitääpä tallentaa avit ja tutkia asiaa.
:) - pimeä puoli
Kehoittaisin sinua hakeutumaan vastaanotolle. Tietävätkö läheisesi, että olet sekoamassa?
Vienkö kameranikin vastaanotolle? Entäpä lääkärisedän joka näkee tallennuksesta syyn pilipalihoitoon? :>
- romsku
Joo onhan nuita ufoja nähty. Minäkin kun satun oulussa asumaan ja oon täällä kerran bongannut ufon, eli tunnistamattoman lentävän esineen. Tapahtui toissa syksynä ja kyseessä oli valo pallo joka "leijaili" kerrostalojen yläpuolella. Myöhemmin illalla näin saman valopallon teatterin katolla. Sieltä se sitten hävisi.
Kaveri on myöskin nähnyt oulussa ufon. Muut omat havaintoni keskittyvätkin sitten tuonnne pudasjärvelle, suomen suurimpaan ufo kaupunkiin.Mutta Oulussahan on nähty kuulemma tällaisia valoilmiöitä jo kauan sekä paljon - niiden totuusperäisyyttä kuitenkaan sen enempää pohtimatta. Kuulostaa oikein mielenkiintoiselta, olisipa ollut tallennin mukanasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663