Cadillac BLS farmari, Saabin tehtailta... tod.näköisesti vielä diisselinä, huh ;)
Ei kovin upea
10
2410
Vastaukset
- Sentään jotain positiivista
Cadillac näistä premium-vessoista kuten MB, Audi, BMW, Jaguar jne siinä mielessä,että keskimäärin Cadillacin moottori on edelleen sen nyrkkisääntönä puolet suurempi kuin noilla eurokinnerivalmistajilla ;)
- Alfa
Mielestäni tuon BLS:n muotoilu on niin tavis-tasoa, että se lähentelee jo tojotaa. Jaguar X-type on mielestäni ulkopuolelta varsin tyylikäs, vaikka en kyseistä autoa hankkisikaan. Katsokaapa muuten uutta Alfa Romeo 159:siä! Siinä vasta hienosti muotoiltu auto.
- €uro-V8
Ehkäpä caddyn laatu vihdoin nousisi hyväksyttävälle tasolle eurooppalaisten valmistamana.
Ruotsalaisilla varmaan hävettää koota niin surkeita autoja, varsinkin ajettavuushan on aivan hirveää niissä huonosti suunnitelluissa jenkeissä. - Diesel
Maailma muuttuu. Ja hyvään suuntaan. Cadillacissa on 1.9-litrainen diesel. Kuka ikinä tarvitsee enempää (auton huiput on kahdessasadassa, mutta harvalla tiellä koko maapallolla saa ajaa yli kahdeksaakymppiä...)!
- ja turhaa
koko BLS. Kaikki vaatimaton on köyhää ja siksi niin rumaa. Ennustan autosta floppia. Kuka hullu tuollaisen ostaa??
- Lexus
ja turhaa kirjoitti:
koko BLS. Kaikki vaatimaton on köyhää ja siksi niin rumaa. Ennustan autosta floppia. Kuka hullu tuollaisen ostaa??
myös kaupaksi,
vaikka on valepukuinen Toyota. - setae
ja turhaa kirjoitti:
Ennustan että kyseessä on 99% Saab mutta maskia ja sisustaa marginaalisesti uudistettu, ja hieman paremmilla varusteilla. Tämä "badge engineering" on aina ollut GM:n perisynti.
Tosin jos hinnat ovat 9-3 Saabin tasolla niin miksei menisi kaupaksi, onhan tuo nyt sitä paremman näköinen vehje ;)
- se BLS
=Bullshit...
- Lukija x
Tekniikan Maailmassa oli tuollainen ruotsalais-Caddy tyypitettävänä. Varsin hyvät arviothan tuo sai. Arveltiin, että yhteistyö Euroopan kanssa tekee ja on jo tehnyt hyvää niin ominaisuuksille kuin laadullekin.
- blackmagictiger
ONKS SEMMONEN TULOSSA JA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468