Hirviö-kortit

oululainen ?+?

Tietääkö joku firman nimen/osoitteen mistä voi tilata hirviökortteja. Kotiin tuli mainos, mutta se on nyt hukkunut jonnekin mappi-ö paikkaan.

27

12940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoitteen

      eli www.impnordic.fi olin myöskin hukannu mainokset ja yritin katsella joka paikasta mut hyvä keino googlettaa niin löytyy kaikki..

      • hirviöille säännöt

        Hirviökorttien mukana tulee pelikortteja. Poika haluaisi pelata niillä mutta mitään ohjeita ei ole. Kovasti puhutaan loitsuista, elinpisteistä ym korteissa mutta eipä paljoa säännöistä.


    • avulias poika

      mene osoiteeseen www.impnordic.fi

      • kyselevä mies

        Mä meni ei löydy mitää onko se mahd tilata enää hirviö kortteja enää


    • !!!

      mä oon saanu 8 pakkausta niintä ja makso yhteensä noin 240e heh 20e per pakkaus pakkaus

      • joku vaan

        mulla on jotain 52 semmosta korttia.heh ja tais olla se taistelu taso 4.onkos kenelläkään muulla kahta suistokrokotiili korttia? no mulla on.heh


      • pelle
        joku vaan kirjoitti:

        mulla on jotain 52 semmosta korttia.heh ja tais olla se taistelu taso 4.onkos kenelläkään muulla kahta suistokrokotiili korttia? no mulla on.heh

        mullapa on niitä kolme laatikkoa ja niitä on pieniä noin155 isoja 145 ja suisto kortteja 6kpl revi siitä


      • GGhirvikorttikeräilijä

        Joo mulla on 351 pieniä kortteja ja 405 isoo korttia


    • tilattu

      ON TULLUT KORTTEJA PARI KUUKAUTTA JOS ET OLE SAANUT TIETOJA VOIN ANTAA NE SINULLE

      • Idiootten

        OStin läjän hirviökortteja. Olen 43vuotias mies!
        Olen kehiITYSVAmmainen.


    • fdfff

      Mulla onkin ne kaikki isot ja pelikortit

    • Reikäinen juusto

      Niitä ei enää myydä

    • rtjrdjjdsjr

      eikö niitä enää myydä!?!?!?!?!?!

    • pelle

      ne on jo lopuneet

    • gdsergerd

      mä en löytäny mitään mistä vois tilata näitä hirviö korteja.

    • kortteja
    • kortteja

      Moi mulla on myynnissä hirviö kortteja 4 e pakka katso linkki jos kiinnostaa.
      Olisi kiva päässä eroon korteista mutta jos en pääse kortit joutuvat roskiin. Katso tämä linkki jos kiinnostaa : http://www.huuto.net/kohteet/hirvio-kortteja/212420800?published

      Toivottavasti ees jotakin kiinnostais :)

    • kortteja

      Ja yhessä pakassa on 57 pelikorttia ja jokaiselle pelikortille on oma tietokortti.

      Ja tosiaan yksi pakka maksaa 4 e.

    • monsteri 1

      mulla on kaikki hirviö kortit maan päällä ja vähänn yliki! ja mä oon parempi ku te!

      • ...

        Mullakin olisi noita isoja päälle 700 :)


    • MirkoNuoleeHomonPall

      EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! MUN JÄTTIKALMARI JA EDMONTON!!!!!!! NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • oikki

      voi voi. hellalumili senttää! hellanettas pojat pellaa kortteilla. mie oon kotosin citystä ja ossaan käsitellä landepaukkuja

    • Ewokki105

      mä haluu hirviöt kortteja lisää

    • pöhelö

      saaks niit enää mistään

    • uyuityity

      Hirviökortteja voi tilata osoitteesta

      Ullamaija Kivikuru
      Professori emerita
      Helsingin yliopisto

    • Olisin kiinnostunut jos jollain on iso tieto kortteja

    • Anonyymi

      Mulla iso läjä kortteja jos kiinnostaa vie

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe