Tietääkö joku firman nimen/osoitteen mistä voi tilata hirviökortteja. Kotiin tuli mainos, mutta se on nyt hukkunut jonnekin mappi-ö paikkaan.
Hirviö-kortit
27
13540
Vastaukset
- osoitteen
eli www.impnordic.fi olin myöskin hukannu mainokset ja yritin katsella joka paikasta mut hyvä keino googlettaa niin löytyy kaikki..
- hirviöille säännöt
Hirviökorttien mukana tulee pelikortteja. Poika haluaisi pelata niillä mutta mitään ohjeita ei ole. Kovasti puhutaan loitsuista, elinpisteistä ym korteissa mutta eipä paljoa säännöistä.
- avulias poika
mene osoiteeseen www.impnordic.fi
- kyselevä mies
Mä meni ei löydy mitää onko se mahd tilata enää hirviö kortteja enää
- !!!
mä oon saanu 8 pakkausta niintä ja makso yhteensä noin 240e heh 20e per pakkaus pakkaus
- joku vaan
mulla on jotain 52 semmosta korttia.heh ja tais olla se taistelu taso 4.onkos kenelläkään muulla kahta suistokrokotiili korttia? no mulla on.heh
- pelle
joku vaan kirjoitti:
mulla on jotain 52 semmosta korttia.heh ja tais olla se taistelu taso 4.onkos kenelläkään muulla kahta suistokrokotiili korttia? no mulla on.heh
mullapa on niitä kolme laatikkoa ja niitä on pieniä noin155 isoja 145 ja suisto kortteja 6kpl revi siitä
- GGhirvikorttikeräilijä
Joo mulla on 351 pieniä kortteja ja 405 isoo korttia
- tilattu
ON TULLUT KORTTEJA PARI KUUKAUTTA JOS ET OLE SAANUT TIETOJA VOIN ANTAA NE SINULLE
- Idiootten
OStin läjän hirviökortteja. Olen 43vuotias mies!
Olen kehiITYSVAmmainen.
- fdfff
Mulla onkin ne kaikki isot ja pelikortit
- Reikäinen juusto
Niitä ei enää myydä
- rtjrdjjdsjr
eikö niitä enää myydä!?!?!?!?!?!
- pelle
ne on jo lopuneet
- gdsergerd
mä en löytäny mitään mistä vois tilata näitä hirviö korteja.
- kortteja
moi! Mulla on hirviö kortteja paljon ja myyn 5 e pakka. Jos joku haluaa ostaa mene tälle sivustolle http://www.huuto.net/kohteet/hirvio-kortteja-1-pakka-5e/211962832
Sanokaa jos olette kiinnostuneita. - kortteja
Moi mulla on myynnissä hirviö kortteja 4 e pakka katso linkki jos kiinnostaa.
Olisi kiva päässä eroon korteista mutta jos en pääse kortit joutuvat roskiin. Katso tämä linkki jos kiinnostaa : http://www.huuto.net/kohteet/hirvio-kortteja/212420800?published
Toivottavasti ees jotakin kiinnostais :) - kortteja
Ja yhessä pakassa on 57 pelikorttia ja jokaiselle pelikortille on oma tietokortti.
Ja tosiaan yksi pakka maksaa 4 e. - monsteri 1
mulla on kaikki hirviö kortit maan päällä ja vähänn yliki! ja mä oon parempi ku te!
- ...
Mullakin olisi noita isoja päälle 700 :)
- MirkoNuoleeHomonPall
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! MUN JÄTTIKALMARI JA EDMONTON!!!!!!! NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- oikki
voi voi. hellalumili senttää! hellanettas pojat pellaa kortteilla. mie oon kotosin citystä ja ossaan käsitellä landepaukkuja
- Ewokki105
mä haluu hirviöt kortteja lisää
- pöhelö
saaks niit enää mistään
- uyuityity
Hirviökortteja voi tilata osoitteesta
Ullamaija Kivikuru
Professori emerita
Helsingin yliopisto Olisin kiinnostunut jos jollain on iso tieto kortteja
- Anonyymi
Mulla iso läjä kortteja jos kiinnostaa vie
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750