GALLUP!

VASTATKAA!

Vastatkaa kaikki jotka lukee porvoon palstaa! Kuinka moni täällä käy?

Kerro ikäsi ja asuinpaikkasi! Muuta ei tarvii.

Olisin kiitollinen jos ei tulisi mitään kamppula/sinappi/hurri-viestejä!

26

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''''''''

      Ruotsalaiset miehet toisistaa ?



      Vast : Rautakanki
      BÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH

    • TOTCFUARTD

      Kuten huomasit ensimmäisestä "vastauksesta", ei tälle palstalle kannata postittaa ns. vakavia aiheita - ellei sitten aivan välttämättä halua lukea rekisteröitymättömien [lisää haluamasi negatiivinen nimitys tähän]... viisauksia.

      Mitä tulee minuun, ikää on liikaa ja asuinpaikka on se eniten soimattu kaupunginosa.

    • kuuskymppinen

      Minä käyn lukemassa tätä palstaa. Olen 60 ja asun Näsissä.

    • cccccccc

      Kevarilainen 50-kymppinen naaras.

    • kyllä käyn tällä sivulla

      kevätkummusta 46v. nainen

    • lukija...

      Velkala, 22v N.

    • TheTimpo

      Mies, Kevätkumpu 3, ikä; 22 (kohta 23) Käyn lukemassa juttuja täältä, jos ei ole mitään muutakaan tekemistä.

    • Borgåbisin

      Kevari 3 ja ikä 41 ja muutaman kerran viikossa käyn katsomassa juttuja täällä.

    • luen tätä palstaa

      Keskusta, 41v. nainen.

    • N30+

      ***

    • Miina

      Neiti 29. Toisiksi haukutuin kaupunginosa...

    • asun Gammelbacka nimisessä kaupungin osassa, asunut 25 vuotta ja viihtynyt....

      • maailmaa

        muutit sinne? Ja miksi?


      • utelet?
        maailmaa kirjoitti:

        muutit sinne? Ja miksi?

        Sitä ei kysytty!


      • alkuperäine
        maailmaa kirjoitti:

        muutit sinne? Ja miksi?

        lopettakaa noi kyselyt ennen ku aloitatte


      • lienee
        utelet? kirjoitti:

        Sitä ei kysytty!

        keskustelupalsta, jolla voi kysellä ja sanoa mitä mieleen juolahtaa...


      • exborgåboende
        lienee kirjoitti:

        keskustelupalsta, jolla voi kysellä ja sanoa mitä mieleen juolahtaa...

        Mies, 34, Oulu.


    • tomppa

      44-vuotias mies Näsistä.

    • juu

      keskusta, nainen 23v

    • säännöllisesti

      22v nainen

      • ylemmän

        "luentätäpalstaa" tädin poika,Keskusta,11wee.


    • Suikkkari

      ...asun Näsissä, N22.

      Lueskelen vaan ja olen sitä mieltä, että olette älytöntä porukkaa.

      • hyvänkin

        näkönen? olisikos sähköpostia tai puhelinnumeroa?


    • rainbow

      Jos kiinnostaa,niin laita itse sähköpostisi.

    • porvoosta

      Keskusta, mies 30-vuotta.

    • gertrude

      reilut 30 ja ex-kamppulalainen, still loving it..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe