Mikä on paras peli

kaupunkijakeluun?

Kriteerit:
-Automaattivaihteet.
-Helppo nousta ja poistua kuljettajan paikalta.
-Riittävän tilava kuljettajan paikka.
-Hallinta laitteiden järkeä sijoittelu.
-Kuljettajan penkki:
Lyhysti -hyvä ajoergonomia-.
Sellainen että se sopii vielä eurooppalaisen mittapuun mukaisellekkin ihmisille, tarkoitan että kun penkin nostaa sopivalle korkeudelle niin pää ei ole katossa. Penkistä vielä että myös sellainen että kun se penkki on ylhäällä niin ratti ei jäisi reisien korkeudelle, kokeilkaa ajaa autoa niin että ratti olisi polvilumpioiden korkeudelle.. perseestä.

Jääkö muuta vaihtoehtoa että sen pitää olla silloin pakettiauton pohjalle tehty kevytkuorma-auto jossa kontti takana? Pakettiautot on sentään vähän edes panostettu ajamiseenkin.

5

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu ihan siitä minkä kokoluokan auto sen pitäs olla, jos pullakaappi (paku jossa kontti) jo toi automaatti välttämätön, ni ei oo Mersun voittanutta, jos joku isompi ni sit en tiedä.
      Jos tomaatti ei oo välttämättömyys, ni sitte on paljon vaihtoehtoja.

      • kantavuus?

        Kevyt kuorma-auto sprinter, kontilla ja liftillä.


    • pakettiautoon

      jos olet vakavissasi kriteereissä ja vähänkin isokokoinen niin pitää olla kuorma-auto ohjaamo, esim väh 7,5 ton MAN,Mersu,Iceco....

    • stycke

      Jos ihan vähän potkulaudasta rajumpaa peliä hakee, niin Sprinteriä ainakin saa jonkin asteisella tomaatilla eikä se koppi aivan toivottoman ahdas ole. Pykälää isommassa kokoluokassa Ategoon mahtuu jo, ja Telligentin saa. MANin TGL on ohjaamoltaan ja ajettavuudeltaan kuin märkä uni, Tippmaticin saatavuudesta mulla ei ole tietoa, oli kovasti ainakin tulossa mallin esittelyn aikaan. 206-heppainen "tuplaturbo"nelikko vie 12-tonnistakin ihan mukavasti. Volvo FL on ihan kiva ajaa ja ergonomiakin ajanmukainen huolimatta siitä että itse ohjaamo on 80-luvun peruja, saanee perinteisellä automaatilla, jolla on etunsa silläkin. Muista en osaa sanoa mittään. Jos itse valitsisin, niin pelkästään autoa ajatellen se olisi MAN, auto huolto-organisaatio kääntäisi ehkä valinnan Mersuun.

      • mahdun loistavasti

        Sehän on tilava kuin mikä, helppoa penkille nousu ja siitä poistuminen. Mukavuus istuin tai mikä se onkaan niin on erittäin hyvä. Tuli kokeiltua sprinteriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe