Olis asekaapin osto edessä.
Kannattaako ostaa kunnon hyväksytty/luokiteltu kaappi, vai pärjääkö rautakauppojen ja halpahallien kaupittelemilla huomattavasti halvemmilla malleilla. Aika tukevan tuntuisia nekin tuntuivat olevan.
Onko laissa määrätty jotain tai onko ehkä tulossa jotain määräyksiä esim aseiden määrään liittyen? Minulla on neljä pitkää ja yksi käsiase (toinen tulossa), joita olen säilyttänyt puisessa lukittavasa kaapissa.
Erva-aseista tai keräilystä en ole kiinnostunut.
Asekaapin osto
4
2907
Vastaukset
- Katos linkkejä
http://www.poliisi.fi/poliisi/discuss.nsf/vwThreads/3E7CD188E142566DC2256FBD00442F46
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1998/19980001?search[type]=pika&search[pika]=ase
(sieltä pykälä 106) - mie.
kaikki hyväksytyt asekaapit ovat käyttötarkoitukseensa passeleita myös halpahallien tuotteet ja niitä voi itse parannella esim:pehmusteita sisään ja puuta pintaan.hyväksytyn asekaapin täytyy täyttää eräitä vaatimuksia mutta kyllä sen itsekin saa tehdä.
- asekaappi
Jos sinulla on tarkoitukseen sopiva lukittava tila, niin ei tuollainen peltikaappi mitään lisäarvoa tuo. Pääasia, että on lukittava. Murtovarmaa kaappia tarvitaan vasta suuremmilla asemäärillä (enemmän kuin 5 pistoolia tai itselataavaa). Jos taas välttämättä haluat kaapin ostaa, niin osta standardin mukainen. Saahan sinne turvaan muitakin kodin arvoesineitä.
- ASEKAAPPINA
niin. Miksei voisi asua asekaapissa, kun ulkopuolista suojattu. Ei Ikkunoita. Metrin paksuisesta betonista tehty jne. Varmin tapa merkitä
varkaalle kohde on laittaa arvotavara jykevännäköiseen kaappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317