Niin,Mistä löytyy hyviä eläitarhoja euroopasta?
Onko kenelläkään kokemuksia mistään maasta?
Aion keväällä/kesällä lähteä johonkin eläntarhaan tutustumaan ihan viikonloppureissuna.
Eläintarhat euroopassa
7
1908
Vastaukset
- ...
missä olen käynyt ovat Hampurin eläintarha Hagenbeck ja Münchenin Hellabrunn. Antwerpenissä on myös ihan Ok ja kuulemma Lontoonkin on hyvä. Niin ja Berliinin eläintarha on myös todella hyvä.
- eläintarhat
itse asiassa Berliinissä on kaksi eläintarhaa.
Tunnetumpi Zoo:lla mutta toinen käymisen arvoinen ex.Itä-Berliinin puolella (u-tiergarten). - tietää!
eläintarhat kirjoitti:
itse asiassa Berliinissä on kaksi eläintarhaa.
Tunnetumpi Zoo:lla mutta toinen käymisen arvoinen ex.Itä-Berliinin puolella (u-tiergarten).Joo itse tosiaan en ollut kuullut, että Berliinissä on kaksi eläintarhaa. Ajattelin lisätä mitä tossa ensimmäisenä vastaaja kirjoitin, että Berliinin ja muistaakseni Lontoon eläintarhat ovat Euroopassa ainoat joissa on pandoja. Kannattaa netistä etsiä noiden nettisivuja ja käydä katsastamassa.
- yksinkertaiset
tietää! kirjoitti:
Joo itse tosiaan en ollut kuullut, että Berliinissä on kaksi eläintarhaa. Ajattelin lisätä mitä tossa ensimmäisenä vastaaja kirjoitin, että Berliinin ja muistaakseni Lontoon eläintarhat ovat Euroopassa ainoat joissa on pandoja. Kannattaa netistä etsiä noiden nettisivuja ja käydä katsastamassa.
kaikille "tietämättönmille": nmitenkä olisi Madridin tai Barcelonan zoot?
- ellu
Fuengirolan zoo on saanut runsaasti kiitosta ja kansainvälisiä palkintoja viime vuosina. On lajissaan maailman parhaita käytyään läpi täydellisen remontin. Suosittelen!
http://www.zoofuengirola.com - ftryyt
erittäin hyvä, tiikerit ym. hienosti näkyvillä
lasiseinien takaa, myös köpiksen on hyvä, samoin
tietty San Diego zoo, mutta se onkin jo sitten
pois Euroopasta. Suosittelen tosiaan tuota Wieniä
kyllä!Budapestin eläintarha on ainakin mielestäni käymisen arvoinen paikka. Tuli vierailtua siellä viime kesänä ja suosittelen paikkaa kaikille Budapestin matkailijoille. Nähtävillä on monia Afrikasta tuttuja villieläimiä ja mielenkiintoisia lintuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059