olisko kellään soitinta myynnis??
pioneer deh-p9000r,9100r tai 9300r
jomppe87
9
556
Vastaukset
- kal.....
mulla ois 9100R.
- jomppe87
minkälaista hintaa oot ajatellu??:)
- kal...
jomppe87 kirjoitti:
minkälaista hintaa oot ajatellu??:)
jaa a mitä tarjoat?
- jomppe87
kal... kirjoitti:
jaa a mitä tarjoat?
saat 100€???
- kal...
jomppe87 kirjoitti:
saat 100€???
ei maha raskii niin halvalla.
- jomppe87
kal... kirjoitti:
ei maha raskii niin halvalla.
laitappa mulle sellanen hinta mistä voidaan neuvotella!!:)
- kal...
jomppe87 kirjoitti:
laitappa mulle sellanen hinta mistä voidaan neuvotella!!:)
150e on jo tarjottu tosta. mailaile [email protected]
- Kärkikynä
Mulla olis 9300r myynnissä
Kärkikynä kirjoitti:
Mulla olis 9300r myynnissä
hei, olisin kiinnostunut, laitteletko mulle viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475139- 783486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212128Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2821152