Hierojat

ouluun takas

Olen muuttamassa Ouluun ja kyselisin,mistä löytyy Oulun parhaat hierojat?Tai jäsenkorjaaja?Niska aina jumissa,vaikka olen kokeillut sauvakävelyä,ei auta.Oisko vinkkejä....,joka ei olisi kovin kalliskaan...

41

34549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruoto suoraksi

Oulussa naprapaatit ja vastaavat ovat kalliimpia kuin Helsingin keskustassa. Heinäpäässä oli yks mies, joka haukkui kaikki muut alan ihmiset ja kehui itseään. Käsittely oli kuitenkin todella huono ja hintaakin otti yli 60 euroa!!!

Itse en ole käynyt, mutta olen kuullut useiden kehuvan jotain naispuolista kiropraktikkoa. Nimeä en muista. Enkä tiedä hintaa.

Olisiko Oulussa hierojakoulua? Siellä luulisi olevan edullisempaa ja perushieronta varmasti ihan hyvää.

• jousimies 79

Tälle Heinäpäässä olevalle Naprapaatille ei kannata mennä, ylihintainen, huono hoito, myöskin haukkui kaikki fysioterapeutit, ja hierojat. Ja Kiero kuin korkkiruuvi.

• löysätnivelet
        jousimies 79 kirjoitti:

Tälle Heinäpäässä olevalle Naprapaatille ei kannata mennä, ylihintainen, huono hoito, myöskin haukkui kaikki fysioterapeutit, ja hierojat. Ja Kiero kuin korkkiruuvi.

ikäväkseni kävin myös tällä naprapaatilla hinta 75 euroa , hoitaa ehti ehkä n. 20 min. loppuaika meni siihen kun kehui itseään ja hoitojaan.

Koskaan missään muualla en ole saanut näin huonoa hoitoa jonka jälkeen sain hartiaan kivun, jota ei mennessä ollut sekä molempien lonkkien bursat ärsyyntyivät ,joihin jouduin hakemaan kortisoni-piikit. Menin sinne siis hoidattamaan nilkkaa josta viime hetkellä kun sanoin että nilkkaan ei ole koskettukaan hoidon aikana kävi vetämään niin ,että ilmeisesti tästä lonkat ärsyyntyivät . Olen n. 10-vuoden ajan käyttänyt erinäisiä osteopaatin, kiropraktikon, naprapaatin yms. palveluja ja aina niistä jokin hyöty on ollut vain tällä kerralla haitta oli todella suuri ja hinta aivan pöyristyttävä

• Elinikäinen vamma.
        löysätnivelet kirjoitti:

ikäväkseni kävin myös tällä naprapaatilla hinta 75 euroa , hoitaa ehti ehkä n. 20 min. loppuaika meni siihen kun kehui itseään ja hoitojaan.

Koskaan missään muualla en ole saanut näin huonoa hoitoa jonka jälkeen sain hartiaan kivun, jota ei mennessä ollut sekä molempien lonkkien bursat ärsyyntyivät ,joihin jouduin hakemaan kortisoni-piikit. Menin sinne siis hoidattamaan nilkkaa josta viime hetkellä kun sanoin että nilkkaan ei ole koskettukaan hoidon aikana kävi vetämään niin ,että ilmeisesti tästä lonkat ärsyyntyivät . Olen n. 10-vuoden ajan käyttänyt erinäisiä osteopaatin, kiropraktikon, naprapaatin yms. palveluja ja aina niistä jokin hyöty on ollut vain tällä kerralla haitta oli todella suuri ja hinta aivan pöyristyttävä

Kävin itsekkin heinäpään kiropraktikolla aikoinaan enkä voi sitä suositella kenellekkään. Alkää vaan menkö sinne!.

Tarinani tulee tässä.

Tunsin hiukan lapaluiden välissä jumia ja ajattelin mennä vain varalta tuolle hoidattamaan selkääni. Tilasin ajan na menin sinne ja heti alkoi tuo itsekehuminen. Sitten käsittelun keskivaiheilla kymiltään lähdettiin istualtaan kädet niskan takana avustettuna vetämään eteenpäin ja sitten se tapahtui.

Tunsin kuinka niskan ja ylähartian kohdilta revähti ja särkyi jotain. Sanoinkin tästä samantien että nyt kyllä meni jokin rikki. Tyyppi tuumasi että ei se mitään ole ja hommaa jatkettiin. Olen urheilija ja käynyt monilla urheiluhierojilla ja kansanparanatajahierojilla niin kokemusta löytyy siitä mikä tuntuu oikealle.

Käsittelyn jälkeen maksoin tuon törkeän 60e ja sainoin vielä lähtiessä että jokin hajos ja varmaan joudun tulemaan ehkä uudestaa. Kävelin kotiin ja illalla sekä yöllä se alkoi. Niska ja takaolkapäät tulivat kipeiksi ja hermosärky levisi sitten ojentajista kumpaankin käsiin. Vedin buranaa koko yön ja aamulla olin puoleksi halvaantunut. Käsiä ei voinut käyttää. Pääsin bussilla töihin ja puolipäivää pysty olemaan ja sitten kotiin. Soitin uudestaan tälle parantajalle ja sanoin että jotain siellä meni rikki niin kuin sanoin ja nyt sille pitää tehdä jotain. Ehdotin että tulen käymään uudestaan korjaavalle kerralle ja tietenkin halvalla koska alunperin ei ollut mitään hartia tai niskan ongelmaa. Tyyppi vaan tuumasi että se on vanha vika ja tyyny ollut huonosti. MIkä vale ja vastruunsiirto!! Sitten sitä taas käsiteltiin ja tyyppi ei myöntänyt mitään, ja veloitti vielä täyden hinnan tästä kerrasta!! En siinä puoleksi halvaantuneena ja pillerihumalassa pystynyt sanomaan edes vastaan.

Kotona hermosärky paheni. Makoilin 3 päivää kotona ja lopulta soitin luottamalleni urheiluhierojalle ja selitin sille asian ja sovin sille ajan. Kävin normaalissa hieronnassa ja sitten se auttoi niin että päivän päästä pystyin taas käyttämään käsiäni.

Nyt monen vuoden jälkeen tuo rikottu niska oireilee aina vieläkin urheillessa ja työssä. Monesti hermosärky pakottaa tulehduskipulääkitykselle kun se pahaksi menee. Eli siitä jäi elinikäinen vamma, jonka kanssa pitää nyt vaan elää. En olisi ikinä mennyt tuonne käsittelyyn jos oisin tiennyt miten tässä kävi.

Joten menkää johonkin muuhun kuin kiropraktikolle kylmiltään väänneltäväksi. Sinne pöydälle oikeasti halvaantuu joka vuosi joku potilas!

Eli älkää vaan ihmeessä menkö tuonne kukaan, en voi suositella.

• ei höynäytettävä
        Elinikäinen vamma. kirjoitti:

Kävin itsekkin heinäpään kiropraktikolla aikoinaan enkä voi sitä suositella kenellekkään. Alkää vaan menkö sinne!.

Tarinani tulee tässä.

Tunsin hiukan lapaluiden välissä jumia ja ajattelin mennä vain varalta tuolle hoidattamaan selkääni. Tilasin ajan na menin sinne ja heti alkoi tuo itsekehuminen. Sitten käsittelun keskivaiheilla kymiltään lähdettiin istualtaan kädet niskan takana avustettuna vetämään eteenpäin ja sitten se tapahtui.

Tunsin kuinka niskan ja ylähartian kohdilta revähti ja särkyi jotain. Sanoinkin tästä samantien että nyt kyllä meni jokin rikki. Tyyppi tuumasi että ei se mitään ole ja hommaa jatkettiin. Olen urheilija ja käynyt monilla urheiluhierojilla ja kansanparanatajahierojilla niin kokemusta löytyy siitä mikä tuntuu oikealle.

Käsittelyn jälkeen maksoin tuon törkeän 60e ja sainoin vielä lähtiessä että jokin hajos ja varmaan joudun tulemaan ehkä uudestaa. Kävelin kotiin ja illalla sekä yöllä se alkoi. Niska ja takaolkapäät tulivat kipeiksi ja hermosärky levisi sitten ojentajista kumpaankin käsiin. Vedin buranaa koko yön ja aamulla olin puoleksi halvaantunut. Käsiä ei voinut käyttää. Pääsin bussilla töihin ja puolipäivää pysty olemaan ja sitten kotiin. Soitin uudestaan tälle parantajalle ja sanoin että jotain siellä meni rikki niin kuin sanoin ja nyt sille pitää tehdä jotain. Ehdotin että tulen käymään uudestaan korjaavalle kerralle ja tietenkin halvalla koska alunperin ei ollut mitään hartia tai niskan ongelmaa. Tyyppi vaan tuumasi että se on vanha vika ja tyyny ollut huonosti. MIkä vale ja vastruunsiirto!! Sitten sitä taas käsiteltiin ja tyyppi ei myöntänyt mitään, ja veloitti vielä täyden hinnan tästä kerrasta!! En siinä puoleksi halvaantuneena ja pillerihumalassa pystynyt sanomaan edes vastaan.

Kotona hermosärky paheni. Makoilin 3 päivää kotona ja lopulta soitin luottamalleni urheiluhierojalle ja selitin sille asian ja sovin sille ajan. Kävin normaalissa hieronnassa ja sitten se auttoi niin että päivän päästä pystyin taas käyttämään käsiäni.

Nyt monen vuoden jälkeen tuo rikottu niska oireilee aina vieläkin urheillessa ja työssä. Monesti hermosärky pakottaa tulehduskipulääkitykselle kun se pahaksi menee. Eli siitä jäi elinikäinen vamma, jonka kanssa pitää nyt vaan elää. En olisi ikinä mennyt tuonne käsittelyyn jos oisin tiennyt miten tässä kävi.

Joten menkää johonkin muuhun kuin kiropraktikolle kylmiltään väänneltäväksi. Sinne pöydälle oikeasti halvaantuu joka vuosi joku potilas!

Eli älkää vaan ihmeessä menkö tuonne kukaan, en voi suositella.

Hahaa voiko ihminen olla oikeasti noin tyhmä? sulla hajos paikat virheellisen hoidon takia ja menit uudelleen hoitoon samalle puoskarille! no tyhmästä päästä kärsii koko kroppa,tai siis niska :(

• Toppilassa

Kuorimokadulla Toppilassa toimii Kipulihakset. Hierojana on Rauno Saukko, entinen Kärppien hieroja. Hyväksi havaittu.

• mikko77

Käy hallituskadulla Virkkusen Jounin tykönä osaa laittaa ropan kuntoon!

• Kävin aamulla Saukon hierottavana ja voin kyllä todeta, että oli paras hieronta, jonka oon tähän mennessä saanu. Jos hemmottelua ja silittelyä kaipaa, niin ei ehkä sitte oo oikea paikka, mutta jos lihakset on oikeesti jumissa ja kipeet niin suosittelen.

Monikaan ei uskalla käyttää voimaa tarpeeksi, vaikka kuinka kerjäis ja mun hartiat on siinä kunnossa, että niitä ei ihan pienellä saa auki. Saukko osasi käyttää voimaa hyvin, mutta ei liikaa ja hieronta oli tosi tehokas. Ku lähin sieltä vastaanotolta, niin nenä vuosi ja tuntu ihan ku olisin ollu kännissä :D.

Menen kyllä toistekki...

• Jemix kirjoitti:

Kävin aamulla Saukon hierottavana ja voin kyllä todeta, että oli paras hieronta, jonka oon tähän mennessä saanu. Jos hemmottelua ja silittelyä kaipaa, niin ei ehkä sitte oo oikea paikka, mutta jos lihakset on oikeesti jumissa ja kipeet niin suosittelen.

Monikaan ei uskalla käyttää voimaa tarpeeksi, vaikka kuinka kerjäis ja mun hartiat on siinä kunnossa, että niitä ei ihan pienellä saa auki. Saukko osasi käyttää voimaa hyvin, mutta ei liikaa ja hieronta oli tosi tehokas. Ku lähin sieltä vastaanotolta, niin nenä vuosi ja tuntu ihan ku olisin ollu kännissä :D.

Menen kyllä toistekki...

Tuosta viestistä on nyt melkein pari vuotta ja edelleen olen kipulihasten asiakas. Paikka on tosin laajentunut valtavasti ja hierojia on tullut lisää. Suurin osa niistä on mun mielestä hyviä (ihan kaikkia en oo kokeillu ja yks heikkokin on tullut vastaan), mutta Mika Pietilä ja Rauno Saukko eritoten...

• Kentturainen

Ja runnovat paikat mustelmille. Selitys että meillä ei silitellä jotain järkeä tuommosille tyypeille.

• ittemöttönen

Näissä paikoissa opetetaan hierojia. Kysy, tarttevatko harjoitusmateriaalia. Seijasta omaa hyvää kokemusta.

Oulun aikuiskoulutuskeskus*    www.oakk.fi
      [email protected]
      Kotkantie 49
      90120 Oulu
      puh. 0447037770
      Kari Tirkkonen

Oulun seudun ammattiopisto*
      Kontinkankaan yksikkö    www.amko.osakk.fi
      [email protected]
      Kiviharjuntie 5
      90220 Oulu
      puh.08 3127164
      Seija Kujala-Przeliorz

• jos oot huomannu

Alennuskuponkeja pääasiassa tavalliseen hierontaan löytyy kaupunki-infosta ja puhelinluettelon takasivuilta.

• Kokeilin yhtä noista kupongeista eikä oikeen napannut. En muista hierojan nimeä, mutta se paikka oli Rotuaarilla Saaristonkadun päässä. Hieroja oli keski-ikäinen ynseän oloinen nainen, jolla oli kylmät kädet ja aika heikko ote. Se oli sellanen kaks kertaa-hinta, joten kävin siellä toisenkin kerran ja tulos oli yhtä heikko.

• hierontaan
      • SSS

kannatanu katsoa Mot ohjelma.Niin ei kannata mennä ainakaan nikaman niksauttajalle,oli käynyt kaverille kurjasti kun halvaantui.

• tuleva urheiluhieroja
        SSS kirjoitti:

kannatanu katsoa Mot ohjelma.Niin ei kannata mennä ainakaan nikaman niksauttajalle,oli käynyt kaverille kurjasti kun halvaantui.

joo se ei ole hyvä sun nikamille ja jos niitä niksauttaa vääräst kohtaa/paikasta tosiaanki voit halvaantua,. itse en suosi missään tilanteessa nikamien niksauttelua... hierontakin auttaa... plus muut fysikaaliset hoidot :)

• Joku vaan

Mä kävin just itse Fysioteekissä ja oli hyvä paikka. Suosittelen jatkossa sitä myös muille - palvelu pelas ja fysioterapeutti osas hommansa. Ihan halvimmasta päästä paikka ole, mutta henk.kohtaisesti olen ainakin valmis maksamaan laadusta ja siitä kun tietää mitä saa. Isompien yritysten keskitasoa hinnaltaan.

• anni

Tietäisikö kukaan ketään hyvää hierojaa, joka kävisi kotona hieromassa? Aikaisempi hyvä hieroja lopetti kun tuli selkävaivaiseksi. Haen hierojaa isälleni, joka on laitoksessa. Laitos on antanut luvan, joten siltä puolelta ei tule ongelmia.

• Kokeillut
    • milmilli

toppilassa asui yksi nuori nainen joka hieroi todella hyvin ja voimaa kyllä riitti mutta taisi muuttaa vähän syrjemmäksi. bussilla toki pääsee mutta jatkan uuden etsimistä lähempää.

• Avun saanut

Oulu-lehdessä tai forum lehdessä näyttää olevan hieroja ilmoituksia, vilkase.

• Käynyt tyytyväinen

vilkaseppa. hierojakarsikas.nettisivu.org
      Oli mukava hieronta/hieroja

• tyytyväinen

"rutiseva kylkiluu: Oulusa ei juuri hyvää ja halpaa löydy.
      Pitää mennä hieman pohjoiseen ja apua tulee ja varsin edullisesti."

En ole samaa mieltä. On kyllä totta että hinnat Oulussa ovat aika kalliit, mutta jos jaksaa pitää korvat ja silmät auki niitäkin löytyy.

Hyvä ja edullinen löytyy mielestäni tästä www.jyrkitiainen.fi

• Samaa mieltä

Myöskisn Kaakkurissa useita vuosia käyneenä voin kehua kyseistä hierojaa. Hintatasokin sopiva suhteessa keskustan vastaaviin.

• janne 111

Olen käynyt kempeleessä Korpelan Juhan hierotettavana nyt puoli vuotta.
      ehdottomasti paras hieroja missä oon käynyt.
      Osaa hieroa sopivalla voimakkuudella lihaksen tilan mukkaan.
      Aiemmat hierotettavat on usein painanu liian lujaa tai vain sipsutellu.
      Tämä vaan hidastaa palautumista. Hintakin kukkarolle sopiva.

Tästä sivusta näytti löytyvän lisätietoja www.sportkorpela.fi

• Kallelleko

Millainen on jäsenkorjaaja Mestari Kalle Erkoma Oulusta?

• Meikä vaan

Ainakin yks hyvä ja mukava hieroja on Mira, kipulihakset.net ja toimipaikka 1

Muutaman kerran käyny ja runnoo kyllä kunnolla, mutta kyllä se aina helpottaakin!! Ei oo mikkään rentoutus läpsyttelijä.

• Niksautettu

Kokemuksia kenelläkään Jäsenkorjaaja Ari Huhtiniemestä Puokkarilta?

• Työläinen 44

Kävin Kempeleessä Koulutetulla hierojalla, jolla oli myös jotain erikoisopintoja eri käsittelyille. Jo lähti kivut ja tunnottomuus käsistä heti eka käynnillä!!! Enkä aio enää itseoppineille tai jäsenkorjaajille mennä kun vuosia kävin enkä mitään apua saanut.
      Suosittelen Pia Junnilaa ja yritys taisi olla Hyvinvointihoitola Balanse

• jani_12345

• T.Ohtori

Vanha viesti, mutta googlessä kärkituloksena.
      Jos joku tähän törmää niin kätevästi löydät hierojia ja muita terveyspalveluita ajanvaraussivulta: www.tohtorille.fi

• uuuups

Tohtori huijaa! Ei sieltä löydy hierojia!

• Rdsawrunnn

Rajakylässä akviitikuntoutussieltä saa hyvää ,hoitoa ja hierontaa. Olen käynnyt monia vuosia. Ja aina apu tullut. Elikkä suosittelen jos on vaivoija. Vasetit ym...

• FasettiLukko

Fasetti... eikä mikään vasetti

• Tyytyväinen_Elli

www.triceps.fi
      Ja olihan muuten pätevä mies hommassa, ei tarvitse enää ettiä hierojaa.

• Asiakas

Osaavat otteet eikä mitään turhanpäiväistä hipsuttelua. Täältä myöskin suositus tricepsille👍

• AlapaanHierontaa

Peppers Isokatu Oulu

• MunTartteeTietääPrkl

sanokee ny stana suoraan tarkootatteko Karjalaisen Jussia notta oisi huono?

• HeikinharjunHierojat

kysy Heikinharjusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe