Eiks Salossa mikään laki koske näitä venäläisiä nuoria? Saavat näköjään kaikessa rauhassa ajella ollikkalassa kortitta ja kilvettömillä autoilla poliisin siihen mitenkään puuttumatta. Ja tämä samainen ilmiö on jatkunut jo vuosia.
Kortittomat ja
5
1104
Vastaukset
- Timo Hoskari
EI Venäjällä ja Vietnamissa tartte korttii :)
kyl siel poliisit liikkuu useestikkin mut ne venäjäläiset ja muut ei oo vaan sattunu oleman samaan aikaan likeentessä silloin!
ikävä kyllä- vaan
poliisikouluun ja pyydät päästä valvomaan ollikkalaa kaikilta roistoilta ja lain rikkojilta....eikös se ole niitten ongelma jos sattuvat jäämään kiinni??
- kuule____
vähän kaikkien ongelma, jotka siellä asuvat/liikkuvat. Muutaman kerran on ollut hyvin lähellä etteivät lapset ole jääneet näiden kyseisten kuskien auton alle. Puhumattakaan autoista jotka ovat parkkipaikalla kun nämä sankarit harjoittelevat käsijarru käännöksiään.
Et mieti vähän ennen kuin alat huutelemaan älyttömyyksiä.
- antiruskii
Ilman korttia, katsastamattomalla autolla ja ilman valoja. Joskus 1990 kävin Neuvostoliitossa ja siellä matkan opas sanoi että se on tapa että ajetaan ilman valoja. Ollikkalassa 99% varmuudella kokonaan valoton tai pelkillä parkeilla ajava auto on venäläisohjus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614