ajelin exc 400 sellani ja se työnsi jostain öljyt pihalle. yritin etsiä paikkaa mistä öljyt tulivat mutta kone oli niin öljyinen ettei selvää paikkaa löytynyt. laskin loput öljyt pois ja laitoin uudet ja toimii täysillä. ei vuoda mistään, ainut että öljyn tarkastus ikkunassa näkyy huurretta. olikohan huohotinputki ym... jäässä?
Vastaukset 2
- Koskaan vaihtanut
Oletko käyttäni sylinteriä joskus pois, vanhemmissa kotareissa on kannenpultit kiriviä, eli ne kannattaisi vaihtaa uusiin rempan jälkeen. Itsellä on menny pultti poikki tulpan vierestä ja öljyt pihalle.
- Exc400kans
Jos huohotinputki jäätyy, niin se puskee öljyt pihalle koneesta, esim. vesipumpun juuressa olevasta "juorureiästä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680