en jaksa tätä

tyttö muurin keskellä

Pilaan AINA kaiken tällä kirotulla ujoudellani, en yksinkertaisesti jaksa enää. En mitään muuta tässä maailmassa tarvitsisi kuin ihmisen joka oikeasti ja aidosti välittäisi minusta tällaisena kuin olen, mutta ei se vain yksinkertaisesti onnistu, koska en pysty näyttämään sisintäni. Tarina menee aina samalla tavalla: Aluksi mies kiinnostuu minusta ulkonäön takia, pyytää treffeille, huomaa pikkuhiljaa että minusta ei saa mitään irti vaikka neulalla tökkäisi. Alussa oleva lämmin, ihaileva ja kiinnostunut katse alkaa pikkuhiljaa muuttumaan kylmäksi ja kyllästyneeksi; "Kaunis tyttö mutta ihan outo tuppisuu!"(=sanoja, joita en ole koskaan kuullut, mutta jotka kyllä pystyy lukemaan katseesta) Ja sitten tapahtuu joskus se, mikä kaikkein eniten saa minut rikki. (Tässä kohdassa minä yleensä olen jo ihastunut mieheen.) Kun tulee hetki, jolloin pitäisi ryhtyä sänkypuuhiin olen niin peloissani siitä, että menetän miehen ujouteni vuoksi, ja sen takia suostun seksiin vaikka oikeasti en todellakaan olisi siihen vielä valmis. Kuinka helvetin typerä voinkaan olla!! Kärjistetysti siis suostun seksiin vain sen takia, että haluan miellyttää toista. Ajattelen, että jos annan miehelle mitä hän haluaa niin ehkä silloin hän myös jaksaa katsella minua tällaisena ujona kuin olen, haen siis hyväksyntää. KUKAAN ei jaksa ottaa selville mitä mun päässä oikeasti liikkuu, alapään sisältö sen sijaan kiinnostaa vaikkei muuten kiinnostaisi ollenkaan. Itse olen kai niin hemmetin naiivi, koska liitän tunteet seksiin, ja yleensä ajattelen että ihminen vähän myös välittäisi jos haluaa harrastaa seksiä (pois lukien yhden yön jutut). Näin ei oikeassa elämässä kuitenkaan ole. Toisaalta ehkä kuitenkin ymmärrän miehiä. Ei kai kukaan yksinkertaisesti pysty olemaan kiinnostunut tytöstä, josta YKSINKERTAISESTI EI SAA MITÄÄN IRTI! Ehken minäkään olisi! Pelkkä kauneus ei riitä pitämään ketään kiinnostuneena. Taaskin minusta oli kiinnostunut eräs tosi hauska, mukava ja komeakin mies, josta olin tosi kiinnostunut, mutta yllättäen hänkin kyllästyi minuun. Mitä enemmän minua joku mies kiinnostaa, sitä sulkeutuneempi minusta tämän miehen seurassa tulee. En jaksa tätä enää! En tiedä miksi tämänkin viestin kirjoitin, omaa typeryyttä kaikki. Mutta no, ehkä joskus joku jaksaa rikkoa muurin mun ympäriltä, alkaa olemaan aika yksinäistä täällä..Naiivi kun olen, niin vieläkin jaksan toivoa.

21

3031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Suhteen eivät ujouden takia onnistu millään, vaikka muuten kaikki seikat pitäisi olla kunnossa. Jotkut naiset alussa kiinnostuvat, mutta myöhemmin huomaavat ettei minusta saa yhtään mitään irti ja sitten kiinnostus pikku hiljaa hiippuu siihen. Söpöksi ja fiksuksikin haukuttu, mutta aina ujous on esteenä suhteen onnistumiselle. Pikku hiljaa on alkanut ahdistaa, mut minkäs teet. Ei omalle ujoudelleen oikeen voi mitään.

Jos haluat tutustua samanlaiseen kummajaiseen, niin voit kirjoittaa minulle meiliä. Olisi kiva jutella lisää. Meili on [email protected]

• "Miehet antavat rakkautta saadakseen seksiä, naiset antavat seksiä saadakseen rakkautta..."

Vika ehkä on siinä, ettet ole tavannut oikeanlaista miestä. Uskon, että kun sen tapaat, olet valmis ennen kuin mies ehtii kyllästyä odottelemaan.

Ainahan ne huonot kokemukset jotenkin vaikuttavat, helposti joutuu kierteeseen: epäonnistumisista usko omaan itseensä heikkenee ja seurauksena entistä pahempi epäonnistuminen. Anna itsellesi aikaa ja yritä etsiä elämääsi sisältöä. Ujous kyllä vähenee ajan myötä, vaikka täysin siitä ei varmaankaan koskaan pääse eroon...

• ällöttävä tylsimys

Ymmärrän miehiä myös. Olen itse niin harmaa ja tylsä että olisi aivan käsittämätön ihme jos joku mies jaksaisi tutustua minuun kunnolla. En vain osaa olla luontevasti vieraassa seurassa ja etenkään jos tiedän että joku on minusta kiinnostunut! Minusta kiinnostutaan (harvoin, mutta inakin joskus) kaiketi sen takia, että olen tavallisen näköinen, perussöpö ja saatan vaikuttaa juuri sellaiselta "unelmien tytöltä." Hiljainen, nöyrä ja söpö.

Mutta minun tutustumiseeni menee niin helvetin kauan aikaa kun jännitän vieraassa seurassa. Enkä minä ole mikään "ihana" vaan tylsä, jännitän ja olen jäykkis, en osaa ottaa rennosti.

• tupu1771
        ällöttävä tylsimys kirjoitti:

Ymmärrän miehiä myös. Olen itse niin harmaa ja tylsä että olisi aivan käsittämätön ihme jos joku mies jaksaisi tutustua minuun kunnolla. En vain osaa olla luontevasti vieraassa seurassa ja etenkään jos tiedän että joku on minusta kiinnostunut! Minusta kiinnostutaan (harvoin, mutta inakin joskus) kaiketi sen takia, että olen tavallisen näköinen, perussöpö ja saatan vaikuttaa juuri sellaiselta "unelmien tytöltä." Hiljainen, nöyrä ja söpö.

Mutta minun tutustumiseeni menee niin helvetin kauan aikaa kun jännitän vieraassa seurassa. Enkä minä ole mikään "ihana" vaan tylsä, jännitän ja olen jäykkis, en osaa ottaa rennosti.

Mistäs tiedät vaikka olisit useamman miehen päiväuni?

• Minä vaan

Anteeksi, mutta saako kysyä neidon ikää?

• tyttö muurin keskellä

Tottakai saa kysyä, eli olen siis 22..

• Minä vaan
        tyttö muurin keskellä kirjoitti:

Tottakai saa kysyä, eli olen siis 22..

Ok :) (itse olen 19).. Mä en ihan täysin osaa sanoa miksi, mutta jostain syystä tekis mieli tutustua suhun paremmin :) Ehkä tunnistin tossa tekstissäsi vähän itseäni..

• tyttö muurin keskellä
        Minä vaan kirjoitti:

Ok :) (itse olen 19).. Mä en ihan täysin osaa sanoa miksi, mutta jostain syystä tekis mieli tutustua suhun paremmin :) Ehkä tunnistin tossa tekstissäsi vähän itseäni..

Kyllä jos joku haluaa laittaa mulle postia niin se sopii.. :) Osoite on [email protected]

• mietteliäsmies

Kuulostaa hyvin tutulta ja minusta taidetaan ajatella hyvin samalla tavalla kuin sinusta vaikka nyt en ihan noin ujo olekkaan:) Mutta ymmärrän hyvin tunteesi. Tuntuu välillä erittäin turhauttavalta.. varsinkin kun tietää mitä kaikkea voisin olla! Jos haluut niin olisi mukava kirjoitella. Hyvä etten oo ainoo jota nää asiat vaivaa.

• shysunshine

sinä olet ainakin uskaltautunut treffeille saakka ja yrittänyt. Minulla kaikki kaatuu jo tutustumis vaihees. Jos huomaan et joku on kiinnostunut musta sulkeudun automaattisesti kuoreeni koska en halua tulla siihen vaiheeseen että olisin suhteessa tai deittaillisin ja sitten vähän ajan päästä kundi toteaisi et ootpas´tylsä , ei sust oo mihinkää. Itsevarmuuta ku ei löydy ja tavallaan on vaikea uskoa et löytyisi joku joka oikeasti ymmärtäisi minua.
      Olen muuten 19-vuotta. mutta jo nyt pelottaa että jään yksin. Ja tällä menolla jäänkin vaikka ikää on viel jäljel ..
      On muuten niin helppo päästää fyysisesti joku lähelle mutta kun henkisesti pitäisi se tuntuu täysin mahdottomalle.

tsemii kaikille ujoille.. ilmoittelen jos sattuisin vahingossa löytämään jonkun kumppanin, koska sitten tietäisin ettei kukaan ole toivoton tapaus.. sitä odotellessa

• ja ahdistunut

Mulla ihan sama juttu kuin sulla. jos joku kiinnostuu niin torjun sen automaattisesti, sillä tunnen itseni niin hyvin, että jos suostusin, niin menisin kuitenkin ihan lukkoon. Ja mies saisi kuvan musta tosi mitäänsanomattomana ja kuivana ihmisenä, ja ehkä sitä vähän olenkin,mutta en ainakaan niin pahasti kuin voisi luulla. Ystävien kanssa olen oikeasti ihan puhelias ja mukava tyttö, mutta puolituttujen kanssa on tosi vaikeaa kun ei pysty rentoutumaan, varsinkaan silloin jos tosiaan joku on kiinnostunut musta.

mutta toisaalta, en oo pahemmin halunnutkaan sanoa kyllä. no, joskus on jälkeenpäin harmittanut kun ei lipsahtaa suusta yleensä ennen kuin ehdin ajatella edes asiaa, mutta usein lähestymisyritykset tulee niin äkkiä tai en edes tunne ihmistä, että jo alussa on vaivaantunut olo, niin miksipä se siitä muuksi muuttuisi. Ahdistun tosi helposti miesten suhteen, ja vihaan sitä itsessäni, kun tuntuu että kaikki muut kaverit pystyvät luontevasti olemaan ja ennen kaikkea haluavat flirttailla yms. Saatan olla niin kauan kiinnostunut kun on pientä säpinää ja ollaan turvallisesti muiden ihmisten seurassa, mutta sitten kun joutuu liian nopeasti kahdestaan niin iskee jumalaton ahdistus:( Kai se johtuu kokemuksen puutteesta. Mutta kun en ole enää mikään 15-vuotias teinityttö jolle hämmennys ja jännitys ihmissuhteiden kanssa on ihan luonnollista, niin sekin pistää ahdistamaan. ikää vaan tulee koko ajan lisää ja saman ikäiset kaverit on jo melkein kihloissa tai sitten viettävät villiä sinkkuelämää, mutta minä vain pysyn paikoillani ja pelkään. Hirvittää että 10 vuoden päästä olen tasan samassa pisteessä kuin nytkin. Ja toisaalta tympäsee tää paine, että pitäisi seurustella tai ainakin olla miesjuttuja. Yritän lohduttautua sillä et sit se tuntuu hyvältä kun se on se "oikea", mutta en tiiä onko sellasta olemassakaan mun kohdalla:(

Ja sen ahdistuksen ja jännityksen kanssa pitäisi vielä kyetä juttelemaan luontevasti.. ei onnistu multa:(

• tupu1771
        ja ahdistunut kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu kuin sulla. jos joku kiinnostuu niin torjun sen automaattisesti, sillä tunnen itseni niin hyvin, että jos suostusin, niin menisin kuitenkin ihan lukkoon. Ja mies saisi kuvan musta tosi mitäänsanomattomana ja kuivana ihmisenä, ja ehkä sitä vähän olenkin,mutta en ainakaan niin pahasti kuin voisi luulla. Ystävien kanssa olen oikeasti ihan puhelias ja mukava tyttö, mutta puolituttujen kanssa on tosi vaikeaa kun ei pysty rentoutumaan, varsinkaan silloin jos tosiaan joku on kiinnostunut musta.

mutta toisaalta, en oo pahemmin halunnutkaan sanoa kyllä. no, joskus on jälkeenpäin harmittanut kun ei lipsahtaa suusta yleensä ennen kuin ehdin ajatella edes asiaa, mutta usein lähestymisyritykset tulee niin äkkiä tai en edes tunne ihmistä, että jo alussa on vaivaantunut olo, niin miksipä se siitä muuksi muuttuisi. Ahdistun tosi helposti miesten suhteen, ja vihaan sitä itsessäni, kun tuntuu että kaikki muut kaverit pystyvät luontevasti olemaan ja ennen kaikkea haluavat flirttailla yms. Saatan olla niin kauan kiinnostunut kun on pientä säpinää ja ollaan turvallisesti muiden ihmisten seurassa, mutta sitten kun joutuu liian nopeasti kahdestaan niin iskee jumalaton ahdistus:( Kai se johtuu kokemuksen puutteesta. Mutta kun en ole enää mikään 15-vuotias teinityttö jolle hämmennys ja jännitys ihmissuhteiden kanssa on ihan luonnollista, niin sekin pistää ahdistamaan. ikää vaan tulee koko ajan lisää ja saman ikäiset kaverit on jo melkein kihloissa tai sitten viettävät villiä sinkkuelämää, mutta minä vain pysyn paikoillani ja pelkään. Hirvittää että 10 vuoden päästä olen tasan samassa pisteessä kuin nytkin. Ja toisaalta tympäsee tää paine, että pitäisi seurustella tai ainakin olla miesjuttuja. Yritän lohduttautua sillä et sit se tuntuu hyvältä kun se on se "oikea", mutta en tiiä onko sellasta olemassakaan mun kohdalla:(

Ja sen ahdistuksen ja jännityksen kanssa pitäisi vielä kyetä juttelemaan luontevasti.. ei onnistu multa:(

Että sellainen mies joka tekee ensitapaamisella tuollaiset päätelmät ei taida mielestäni olla toisen tapaamisen arvoinen. Tää nyt ihan vaan näin tietämättömän miehen mielipiteenä. Jos löydät sen oikean ottaa hän sinun sisimpäsi selville vaikka se aikaa veisikin.

• tupu1771 kirjoitti:

Että sellainen mies joka tekee ensitapaamisella tuollaiset päätelmät ei taida mielestäni olla toisen tapaamisen arvoinen. Tää nyt ihan vaan näin tietämättömän miehen mielipiteenä. Jos löydät sen oikean ottaa hän sinun sisimpäsi selville vaikka se aikaa veisikin.

Ujona ja arkana miehenä on tosi hankala tutustua naisiin. Mieluiten haluaisin ujon naisen, mutta livenä sellaiseen tutustuminen on ujolle miehelle todella hankalaa.
        Toisaalta kahdella ujolla saattaa olla enemmän ymmärrystä toista kohtaan.

Seksistä minulla ei ole kokemuksia ja kynnys sen harrastamiseen on todella suuri, pitäisi tuntea ihminen todella hyvin ennen kuin voisin edes harkita.
        Läheisyyttä kuitenkin kaipaan kovasti.. toivottavasti jonain päivänä löytyisi oma rakas.

• strange people
        ceons kirjoitti:

Ujona ja arkana miehenä on tosi hankala tutustua naisiin. Mieluiten haluaisin ujon naisen, mutta livenä sellaiseen tutustuminen on ujolle miehelle todella hankalaa.

Seksistä minulla ei ole kokemuksia ja kynnys sen harrastamiseen on todella suuri, pitäisi tuntea ihminen todella hyvin ennen kuin voisin edes harkita.
        Läheisyyttä kuitenkin kaipaan kovasti.. toivottavasti jonain päivänä löytyisi oma rakas.

Onhan tuo ollut rohkea veto laittaa oma kuvansakin tuohon profiiliin, niin ei se tapaaminen nyt sen kummempi asia voi olla.

Itselläni ei olisi varmaankaan kovin suuri kynnys harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta naisella voisi olla minun kanssani (?).

• strange people

Kukaan ei ole toivoton tapaus. Tämän voin kokemuksesta sanoa. Ongelma on vain siinä, että löytyykö oikeanlainen henkilö.

Monille tyypeille suurempi ongelma on se, ettei tule sitä fyysistä läheisyyttä, henkisestä puhumattakaan.

• naikkonen100
        ceons kirjoitti:

ujoja tyhmiä ja nuoria tyttöjä sänkyyn? Aika törkeä taktiikka. Itse olen sua vuoden vanhempi enkä usko et kellään meijän ikäsellä vois olla tilanne et ei ole vielkään kokemusta seksistä!

Varsinki ku olet ihan hyvän näkönen. Joten ujot tytöt älkää antako ton pojun huijata teitä...

• naikkonen100 kirjoitti:

ujoja tyhmiä ja nuoria tyttöjä sänkyyn? Aika törkeä taktiikka. Itse olen sua vuoden vanhempi enkä usko et kellään meijän ikäsellä vois olla tilanne et ei ole vielkään kokemusta seksistä!

Varsinki ku olet ihan hyvän näkönen. Joten ujot tytöt älkää antako ton pojun huijata teitä...

Autat minua pysymään jatkossakin yksinäisenä. Todella piristävää ja toivoa antavaa.

• Asdff
        naikkonen100 kirjoitti:

Onko sinusta ujo ja arka mies seksuaalisesti kiihottava? Tietääkseni naiset haluavat miehen joka on itsevarma, jos mies on ujo ja arka niin tuskin se on kovin itsevarmakaan. Kyllä - mies voi todellakin olla ujo ja arka, eikä pelkästään mikään panosonni miten sinä näytät ajattelevan.

Herkkyys ei ole naisten yksinoikeus.

• ikuinen-ujo
        naikkonen100 kirjoitti:

Sinä "naikkonen100" et usko. Entä sitten? Minä olen lähes 40 ja tiedän muitakin kolmen- ja neljänkymmenen välillä olevia, joilla ei ole LAINKAAN kokemusta seksistä. Sekä miehiä, että naisia.
        Ujous ja itseluottamuksen puute tuntuu olevan se yhdistävä tekijä ja iän myötä kaikki vain vaikeutuu. Lisäksi oman lusikkansa soppaansa tuovat "naikkonen100"-tapaiset vähättelijät, jotka heittävät uskottavuus-pelikortin ilmaan heti kun kohtaavat jonkun, joka on oikeasti liian ujo, arka tai "ruma" (ainakin omasta mielestään).

Se, että joidenkin jääminen joko kokonaan ilman seksiä tai ensikokemusten saaminen hyvinkin vanhana on julkisuudelta piilossa kaiken "hyvin menee hyvännäkösillä ja kaikilla on seksiä. Luusereilla vasta 15 vuotiaana, muilla viimeistään 13 vuotiaana" -hysterian alla, ei tee siitä mitenkään epätotta.

Varsinkin kun "ceons" näyttäisi olevan vasta 25v.

Koen lähinnä loukkauksena syytöksesi. Itseänikin kohtaan kun olen sitä ikää ettet voisi varmasti edes käsittää.

• naikkonen100 kirjoitti:

"Itse olen sua vuoden vanhempi enkä usko et kellään meijän ikäsellä vois olla tilanne et ei ole vielkään kokemusta seksistä!"

Huomaa kyllä ettet kuulu tälle palstalle. Minua ei ainakaan epäilytä etteikö "ceons" ole juuri sellainen kuin väittää olevansa. Sattumalta tiedän että se on mahdollista :).

Mielestäsi varmaan ujot miehet joutaisi sulkea jollekin keskitysleirille häiritsemästä mielerauhaasi..? On varmasti vakava paikka, jos joku ujo tulee sinulle sanomaan jotain.

• jukenukem
        naikkonen100 kirjoitti:

Itsekkin väitän kyllä olevani aika hyvännäköinen, mutta en ihan noin vanha kylläkään. Ja kyllä se vaan niin on että tuo ujous saa todella kiusallisia asioita aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe