hämmästyin

teinimelli

Olinpa Karin, jälleen kerran, hienossa konsertissa Järvenpää-talolla 25.2.06! Hämmästelin Karin saamaa suosiota nuorten keskuudessa, sillä aika paljon nuoria -tyttöjä ja poikia oli yleisön ( loppuunmyydyn ) joukossa. Vaikka ei sen puoleen, oli ilo seurata Karin ammattimaista osaamista, yleisön ottamista - ja ihan omana itsenään! Maestro oli hyvällä tuulella, hyvin pukeutuneena, charmanttina..ja se ääni..yes!

13

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

      Kerroppa lisää konsertista.
      Kari on sekä nuoren että vanhemman fanin suosiossa sen minäkin olen huomannut.

      • teinimelli

        Kari oli loistavalla tuulella, tumma puku paita kengät yllään. Sali täysi ja yleisö mukavasti mukana ( tosin kaksi keski-ikäistä fania yliampui innostuksessaan, eivät meinanneet pysyä penkeissään valokuvatessaa Karia, mikä häiritsi muita - liekö olleet vähän ottaneet juomista baarin puolelta liikaa... ). Kari totesikin, että on ilo laulaa teille. Tauko meinasi venähtää pojilla ylipitkäksi, tulivat yleisön taputtaessa paikalle n. 20 min. myöhässä. Korvasivat kuitenkin sen upealla esiintymisellä.Joku yleisöstä, vanhempi mies, kehui Karin ääntä ääneen...Kari yllätti yleisön ja meikätytön ainakin, laulamalla ihna viimeiseksi laulun Valsi menneiltä ajoilta..Yleisö kuunteli sen hiiskumatta paikoillaan, mutta sen loputtua intoutui antamaan raikuvat ablodit...Konserin jälkeen tämä charmantti solisti sitten jakoi nimmareita. Itse vein hänelle ruusun ja sain halauksen ja nimmarin ties monennko kerran. Tästä kulttuuriannista jäi sellainen lämmin mieli taas pitkäksi aikaa...ainakin siihen seuraavaan kertaan...muutamien viikojen päähän...Ei voi lopuksi todeta, että tällä maestrolla on kyllä se sydän mukana lauluissaan - ihan idosti...hyvää keväätä sinulle, Kari fani!


      • Kari fani
        teinimelli kirjoitti:

        Kari oli loistavalla tuulella, tumma puku paita kengät yllään. Sali täysi ja yleisö mukavasti mukana ( tosin kaksi keski-ikäistä fania yliampui innostuksessaan, eivät meinanneet pysyä penkeissään valokuvatessaa Karia, mikä häiritsi muita - liekö olleet vähän ottaneet juomista baarin puolelta liikaa... ). Kari totesikin, että on ilo laulaa teille. Tauko meinasi venähtää pojilla ylipitkäksi, tulivat yleisön taputtaessa paikalle n. 20 min. myöhässä. Korvasivat kuitenkin sen upealla esiintymisellä.Joku yleisöstä, vanhempi mies, kehui Karin ääntä ääneen...Kari yllätti yleisön ja meikätytön ainakin, laulamalla ihna viimeiseksi laulun Valsi menneiltä ajoilta..Yleisö kuunteli sen hiiskumatta paikoillaan, mutta sen loputtua intoutui antamaan raikuvat ablodit...Konserin jälkeen tämä charmantti solisti sitten jakoi nimmareita. Itse vein hänelle ruusun ja sain halauksen ja nimmarin ties monennko kerran. Tästä kulttuuriannista jäi sellainen lämmin mieli taas pitkäksi aikaa...ainakin siihen seuraavaan kertaan...muutamien viikojen päähän...Ei voi lopuksi todeta, että tällä maestrolla on kyllä se sydän mukana lauluissaan - ihan idosti...hyvää keväätä sinulle, Kari fani!

        Moikka vaan ja kiitokset terveisistä.
        Oli puku ja kaikki mutta ei kravattia koska Kari ei tykkää kravatista.
        Otitko kuvia???
        Mitä Kari muuta lauloi kun tuon valssin menneiltä ajoilta? (on muuten kaunis kappale)
        Minne olet menossa Karii kuunteleen ...muutamien viikkojen päähän.....????
        Mä meen torstaina Treelle Iskelmäravintola Komeettaan.
        Kari tosiaan elää koko sydämellään kun laulaa.
        Ai veit ruusun niin minäkin olen vienyt ruusun ja paljon kaikkee muutakin.
        Oletko kauan ollut Kari fani???


    • teinimelli

      Kari lauloi aika paljon samoja lauluja kuin Hartwallin juhlakonsertissa. Paalupaikasta Tulivuoreen, Yesterdayn ja Viisitoista kesää.Innostui tanssimaan ripaskaa Juna kulkee-laulun alussa, kun tuli vähän myöhässä tauon jälkeen esiintymään..siinäpä meille "lohdutusta"... En ottanut valokuvia, kun se mielestäni häiritsee konsertin tunnelmaa. Tanssikeikat on sitten ihan eri juttu. Seuraava keikka kohdallani taitaa siis mennä näillä näkymin toukokuulle, kun hän vierailee Tallinnan vesillä. Karin keikoilla olen käynyt n. neljäkymmentä kertaa liki kymmenen vuoden ajan. On ehkä oppinut jo tuntemaankin, kun nytkin tervehti heti hakiesani nimmaria kotitekoiseen julisteeseen. Kerropa Järvenpään tytöiltä terveisiä, jos ja kun juttelet Karin kanssa...vaikka tässä nyt enää ihan tyttösiä olla - keski-ikäisiä naisihmisiä. Mukavaa keäänjatkoa sinulle, Kari fani!

      • Kari fani

        Kiva kuulla kuulumisia Karin konserteista ja keikoilta.
        Tallinnan vesillä meinaatko lähtee 9-10.5.06 reissuun???
        Joo kyllä Kari muistaa varmasti ihmiset jotka ovat tosi faneja, minullekkin hän aina moikkaa ja ollan juteltu ym ym....
        Millainen kotitekoinen juliste sulla oli???
        Mulla on ollut kans julisteita ja valokuvia ja levyjen kansia joihin olen pyytänyt nimmareita ja
        olen tehnyt Karille sellaisen julisteen kun hänet valittiin VUODEN RETEIMMÄKSI ja siitä hän oli otettu.
        Karin näköisen patsaan, reinot, ruusuja, suklaata, pyjaman jne....


      • teinimelli
        Kari fani kirjoitti:

        Kiva kuulla kuulumisia Karin konserteista ja keikoilta.
        Tallinnan vesillä meinaatko lähtee 9-10.5.06 reissuun???
        Joo kyllä Kari muistaa varmasti ihmiset jotka ovat tosi faneja, minullekkin hän aina moikkaa ja ollan juteltu ym ym....
        Millainen kotitekoinen juliste sulla oli???
        Mulla on ollut kans julisteita ja valokuvia ja levyjen kansia joihin olen pyytänyt nimmareita ja
        olen tehnyt Karille sellaisen julisteen kun hänet valittiin VUODEN RETEIMMÄKSI ja siitä hän oli otettu.
        Karin näköisen patsaan, reinot, ruusuja, suklaata, pyjaman jne....

        Kotitekoisen julisteen olin jälleen kerran tehnyt printtaamalla netistä otetun uusimman ( suurennetun ) kuvan paperille ja tulostamalla sen rakkaan työpaikkani väritulostimella. Sitäpä Tallinnan keikkaa tarkoitan. Toivotaan, ettei tyypillinen kevätflunssa iske silloin. Liekö Karillakin ollut alkukuun flunssaa vielä jäljellä, kun konsertin loppupuolella joutui vähän vedättämään lauluja vähän, niin upeesti kuin ne esittikin. Se on aina ilo kuunnella ammattimaista, sydämellä tehtyä ohjelmaa. Kauanko itse olet ollut fanina...meikäläisellä kolahti joskus Myrskyn jälkeen levyn aikoihin, ehkä jo aikaisemminkin, mutta silloin varsinaisesti...ja "myrsky" ei ota laantuakseen,eikä sen tarvitsekaan..hyvä näin. Yhtä lailla aina sydän läpättää, kun Karin kohtaa...me kun ollaan Karin kanssa "kohtalotovereita" tuon infarktinkin suhteen...palaillaan, kari fani...


      • teinimelli
        teinimelli kirjoitti:

        Kotitekoisen julisteen olin jälleen kerran tehnyt printtaamalla netistä otetun uusimman ( suurennetun ) kuvan paperille ja tulostamalla sen rakkaan työpaikkani väritulostimella. Sitäpä Tallinnan keikkaa tarkoitan. Toivotaan, ettei tyypillinen kevätflunssa iske silloin. Liekö Karillakin ollut alkukuun flunssaa vielä jäljellä, kun konsertin loppupuolella joutui vähän vedättämään lauluja vähän, niin upeesti kuin ne esittikin. Se on aina ilo kuunnella ammattimaista, sydämellä tehtyä ohjelmaa. Kauanko itse olet ollut fanina...meikäläisellä kolahti joskus Myrskyn jälkeen levyn aikoihin, ehkä jo aikaisemminkin, mutta silloin varsinaisesti...ja "myrsky" ei ota laantuakseen,eikä sen tarvitsekaan..hyvä näin. Yhtä lailla aina sydän läpättää, kun Karin kohtaa...me kun ollaan Karin kanssa "kohtalotovereita" tuon infarktinkin suhteen...palaillaan, kari fani...

        Saanko kysyä, kari fani, asutko mahd. josain Tamperen seutuvilla, kun menet Klabbia Treelle katsomaan? Itse asun pääkaupunkiseudulla, joten täytyy aina aviosiippani kanssa katsoa vähän matkoja, missä maestro esiintyy. Molemmat kun pidämme hänestä. Oletko saanut Karin julistetta mistään? Itselläni on myös pari lahjaksi ( ystäväni toimii tällä alalla) saatua T-paitaa Klabbin kuvalla (maalauksella) varustettuna. Toiseen olen saanut nimmarin. Palaillaan tass, kari fani


      • Kari fani
        teinimelli kirjoitti:

        Saanko kysyä, kari fani, asutko mahd. josain Tamperen seutuvilla, kun menet Klabbia Treelle katsomaan? Itse asun pääkaupunkiseudulla, joten täytyy aina aviosiippani kanssa katsoa vähän matkoja, missä maestro esiintyy. Molemmat kun pidämme hänestä. Oletko saanut Karin julistetta mistään? Itselläni on myös pari lahjaksi ( ystäväni toimii tällä alalla) saatua T-paitaa Klabbin kuvalla (maalauksella) varustettuna. Toiseen olen saanut nimmarin. Palaillaan tass, kari fani

        Asun ja olen kyllä ollut kauempanakin kuuntelemassa Karia jopa Hangan lavalla viime kesänä.
        On minulla montakin julistetta.
        Mistä tuollaisen T-paidan olet saanut???
        Olisko mahdollista munkin saada??Olen just aatellut että jos joku osaisi piirtää niin minulla olis Karista tosi hyvä kuva.
        Hei onko sulla sähköpostii???Laitatko tänne niin kirjoitan sulle sinne.


      • teinimelli
        Kari fani kirjoitti:

        Asun ja olen kyllä ollut kauempanakin kuuntelemassa Karia jopa Hangan lavalla viime kesänä.
        On minulla montakin julistetta.
        Mistä tuollaisen T-paidan olet saanut???
        Olisko mahdollista munkin saada??Olen just aatellut että jos joku osaisi piirtää niin minulla olis Karista tosi hyvä kuva.
        Hei onko sulla sähköpostii???Laitatko tänne niin kirjoitan sulle sinne.

        Harmillista, mutta totta, että sähköpostiosoite mulla on vain työpaikan kautta ja sen saa antaa vain työasioiden puitteissa, joten en uskalla ryhtyä "lainvastaisuuksiin" työpaikkani turvaamiseksi. Paidan sain aikanaan synttärilahjaksi ystäväni pojalta, joka opiskeli mainosalalle, muttei tietääkseni piirrä nyt näitä, kun on jo muuttanut asumaan muualle. Siksi paita on mulle rakas. Oman T-paidan saamiseksi kannattaa painattaa se esim. isommassa valokuvausliikkeessä. Sellainenkin mulla on - levyn päälikannesta tehty...ihan ok-kuva tuli valkealle pohjalle..Yritäpä!Mutta palaillaan taas asiaan joskus,kari fani ja annetaan tilaa muillekin kirjoittajille, etteivät hermostu meidän postivaihdosta!


      • Kari fani
        teinimelli kirjoitti:

        Harmillista, mutta totta, että sähköpostiosoite mulla on vain työpaikan kautta ja sen saa antaa vain työasioiden puitteissa, joten en uskalla ryhtyä "lainvastaisuuksiin" työpaikkani turvaamiseksi. Paidan sain aikanaan synttärilahjaksi ystäväni pojalta, joka opiskeli mainosalalle, muttei tietääkseni piirrä nyt näitä, kun on jo muuttanut asumaan muualle. Siksi paita on mulle rakas. Oman T-paidan saamiseksi kannattaa painattaa se esim. isommassa valokuvausliikkeessä. Sellainenkin mulla on - levyn päälikannesta tehty...ihan ok-kuva tuli valkealle pohjalle..Yritäpä!Mutta palaillaan taas asiaan joskus,kari fani ja annetaan tilaa muillekin kirjoittajille, etteivät hermostu meidän postivaihdosta!

        Olin eilen Komeetassa kuuntelemassa Kari Tapiota
        ja hiukka petyin kun ilmoitettiin että Kari tulee 24.00 myöhässä.
        Upeesti Kari kyllä lauloi mutta oli aivan selvästi flunssainen äänestä huomasin.
        No viikonloppuna jännätään saako Kari pystejä
        Emma-gaala meinaan tv.2 klo 19.00-20.00

        Simo Silmu muuten seikkaili Komeetassa aikas tuiskeessa saa nähdä onko tänään kunnossa kun esiintyy itse siellä.


    • lapsiparkki

      Vaikka pidänkin lapsista ( itsellänikin on, tosin jo aikuisia)en ihan oikein ymmärrä, että pienet lapset tuodaan tällaiseen konserttin, kuten Järvenpäässäkin. Lapset väsyivät ilmeisesti ja kiukuttelivat ohjelmiston loppupuolella. Eikä musiikin kuuntelu varmaan tällaisella volyyhmiilla ole lapsen korvillekaan terveellistä. En halua millään muotoa olla ahdasmielinen, mutta mielestäni artistia voi ihailla muutenkin kuin tuomalla pikkulapset, kuitenkin aikuisille suunnattuun konserttiin. Vaikka Kari ihan ymmärtäväisesti suhtautui tämän yhden lapsen itkuun, ei se meille muulle yleisölle välttämättä ihan tervetullutta ollut.

    • tupakoitsijalla

      ...nuo flunssavaivat vähän sitkeempiä kuin sauhuttelemattomalla...Karilla oli flunssaa jo helmikuun alkupuolella, kun oli laivalla esiintymässä...Osaisi nyt poika säästellä ääntään, että siitä olis iloa vielä kesälläkin ja pitkäksi aikaa sen jälkeen...Hyvin tuo Järvenpää-talon keikan hoiti (olin paikalla ), mutta ehkä konserin loppupuolella vaistosi äänessä pienen pientä, sanoisko väsymystä - sellasta alkamssa olevasta flunssasta johtuvaa...No, toivotaan paranemista...!

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe