Kertokaa.

Mullekin.

Mikä tämä savolaisjuttu on,kun olen ihan
pihalla.ihmettelen vaan kun se mainitaan
joka keskustelussa.

11

1160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savvoolainen

savolaiset ovat suomen alkuperäiskansaa jotka asustavat suomen itäosissa ja jaksavat kirjoitella tänne palstalle

• Rotukansoo

Iha oot oekeessa!Tänne on nii mukavata kirjottoo,tulloopahan savolaesettii kaekille tutuks.Myö ollaa mukavata porukkoo kaek ja kyl myö ahkerast seurattaa tätä palstoo ja jaksetaa myö kirjotellakkii.

• huono soomi
        Rotukansoo kirjoitti:

Iha oot oekeessa!Tänne on nii mukavata kirjottoo,tulloopahan savolaesettii kaekille tutuks.Myö ollaa mukavata porukkoo kaek ja kyl myö ahkerast seurattaa tätä palstoo ja jaksetaa myö kirjotellakkii.

poho sinä vaan hoono soomi me e hjummartaa sinu kieli. Tule ottooo voeeta leipös pualle

• savolaaene
        Rotukansoo kirjoitti:

Mukavatahan tää on kattoa mitä paskoo työ täällä jauhatte!Myö otetaa kaekki vaa lupsakasti vastaan.

• oikean unelman:

savolaiset, jotka asustaisivat maamme itäosissa. Vain siellä.

• Suomi kun asutettiin aikoinaan, uralintakaa tulivat. Laiskin porukka, ne karjalaiset jäivät siihen itärajalle. Tuli vastaan tien viitta ja siinä luki: Savo, niinpä kaikki lukutaitoiset sinne kääntyivät......

• Passoo tulla!
        huono soomi kirjoitti:

poho sinä vaan hoono soomi me e hjummartaa sinu kieli. Tule ottooo voeeta leipös pualle

Siulta ei oo kysytty mittää!Tuu siä käppänä tänne savvoon,ni otatkii sit turpaas ja oekee sakin hivutuksella.Suatat suaha siä sitä leipöö ja voetakkii jos ossoot oekee meitä mielistellä.

• kalakukko.
        Passoo tulla! kirjoitti:

Siulta ei oo kysytty mittää!Tuu siä käppänä tänne savvoon,ni otatkii sit turpaas ja oekee sakin hivutuksella.Suatat suaha siä sitä leipöö ja voetakkii jos ossoot oekee meitä mielistellä.

Tietänneekö tuo pullamössökansa miltä se voe ja leipä ees maistuu??Sakin hivutuksella vua rohkeesti kokkeilemmaa!Taekka väkisi työnnettää kalakukkova kituksii!

• ................

Muutama rivi alaspäin aihe frysari ja palvelu...,vastaus löytyy kyllä.

• Varaa oma nimimerkki

Soku Savolainen nainen yritti ostaa Frysarilla Kamppulan itselleen. Porvoolaiset ei kuitenkaan halua luopua gamppulasta, tästäkös tämä neiti sitten kimpaantui..

• Hoh

Soku Savolainen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe