inhottavia miehiä baareissa

sinisilmäinenkö?

Miksi te naimisissa olevat miehet valehtelette ja valehtelette. Ottakaa ero jos kerran haluatte aina vierasta!

Oli jo kolmas kerta kun baarista löytämäni mies esittää vapaata ja vasta aamulla kertoo olevansa naimisissa! Jo on perkele kumma että sinkkunainen ei uskalla enää edes yhden yön juttuja harrastaa kun ei voi luottaa että mies olisi vapaa. EN HALUA TEITÄ VARATTUJA MIEHIÄ! EN ! Periaatteeni ja moraalikäsitykseni ovat sellaisia että en halua sotkea kenenkään välejä, enkä aiheuttaa mielipahaa kanssasisarilleni kun mies tulee yöjalasta, ja vaimoparka aavistaa mitä on tapahtunut. Tämä viimeinen mies vielä vinkui ja vonkui puhelinnumeroani, ja olisi halunnut vielä samana iltana tulla luokseni mutta kieltäydyin ehdottomasti.

Älkää naiset antako miehillenne anteeksi näitä yöjuoksuja, ja älkää myöskään aina syyttäkö meitä "toisia" naisia, koska minä, ja moni muukaan nainen ei suostuisi lähtemään varatun miehen mukaa. Siksipä juuri nämä kieroakin kierommat retaleet valehtelevat olevansa eronneita tms, kunnes ovat saaneet haluamansa. Vievät samalla mahdollisuudet vapailta miehiltä, koska minä ainakaan en enää ikinä lähde baarista miehen matkaan, koska ei ole takeita onko hän vapaa vai ei : (

17

2630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aapeli.

nykyaikaan. Pahoittelen tätä maailmaa, mutta karua ja tunteetonta se toisinaan on.

Ei se vika miehessä ole, jos nainen ottaa mukaan valehtelija-vonkaajan, vaan sinisilmäisessä naisessa, jolla alapää ohjaa enemmän kuin yläpää.

• miten on

Aloituksesta tuli mieleen usein ihmettelemäni juttu, että mitä nainen saa yhdenillan jutuista? Itse en voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn jonkun miehen kanssa, jonka olen tavannut vasta samana iltana. Eikä tämä johdu mistään moraalikysymyksestä. Minusta sänkyyn meneminen on niin intiimi asia, ettei sellaista vain voi kenenkään tuntemattoman kanssa tehdä. Sellaisen tunnesiteen ja luottamuksen saavuttaminen, joka mahdollistaa tyydyttävän seksin, ei synny yhdessä illassa.

• .....

Ensiksikään en minäkään pystyisi enkä ole harrastanut yhden yön juttuja. Mutta ei mulla tarpeen parjata naisia tai miehiä, jotka niin tekevät. Näistäkin vastauksista näki, että mies saa pettää mutta sinkkunainen ei saisi yhden yön juttuja harrastaa toisten sinkkumiesten kanssa. Mikään ei hyvä; oli miten päin tahansa niin sinkkunainenhan on itse saatana. Että osaa ärsyttää, kun sinkkunainen ei saisi muka seksiä harrastaa tai haluta harrastaa.

Alkuperäinen puhui vain täyttä asiaa ja hänen yhden yön juttunsa ei kuulu muuta kuin hänelle ja sille sinkkumiehelle, jonka kanssa sellainen sattuisi ehkä olemaan. Pakkoko niiden varattujen on sitä seuraa tulla vonkaamaan ja sitten vielä ihmetellä miten joku pystyy tai miten on niin typerä vaikka itse herrajumala ei yhteen henkilöön osaa kerralla tyytyä!

• miten on
        ..... kirjoitti:

Ensiksikään en minäkään pystyisi enkä ole harrastanut yhden yön juttuja. Mutta ei mulla tarpeen parjata naisia tai miehiä, jotka niin tekevät. Näistäkin vastauksista näki, että mies saa pettää mutta sinkkunainen ei saisi yhden yön juttuja harrastaa toisten sinkkumiesten kanssa. Mikään ei hyvä; oli miten päin tahansa niin sinkkunainenhan on itse saatana. Että osaa ärsyttää, kun sinkkunainen ei saisi muka seksiä harrastaa tai haluta harrastaa.

Alkuperäinen puhui vain täyttä asiaa ja hänen yhden yön juttunsa ei kuulu muuta kuin hänelle ja sille sinkkumiehelle, jonka kanssa sellainen sattuisi ehkä olemaan. Pakkoko niiden varattujen on sitä seuraa tulla vonkaamaan ja sitten vielä ihmetellä miten joku pystyy tai miten on niin typerä vaikka itse herrajumala ei yhteen henkilöön osaa kerralla tyytyä!

En parjannut, vaan kysyin. Haluaisin rehellisesti tietää, mitä nainen saa yhdenillan jutusta. En pysty kuvittelemaan, että nainen saisi yhdenillan jutusta tyydyttävää seksiä. Miehet siihen kyllä pystyvät. Heille ilmeisesti tyydyttävä seksi ei edellytä tunteita partneria kohtaan. En pysty naisena kuvittelemaan tyydyttävää seksiä ilman tunteita.

• minä joka aloitin

En halua olla ilkeä mutta mielestäni kaltaisesi ihmiset eivät tunne itseään fyysisesti/kykene täysipainoiseen fyysiseen aktiin. Ja juuri kaltaistesi naisten miehet kaipaavat minun kaltaisteni naisten sänkyyn. Minä, kuten moni muukin nainen kykenee todellakin tuntemaan fyysistä nautintoa vaikka ei olisi tuntenut miestä kuin muutaman tunnin ajan. Tämä toki edellyttää että mies on juuri minun tyyppiäni, ja ns. ihastuminen olisi mahdollista vakavammassakin mielessä.

Kaikille ei ikävä kyllä suoda sitä suurta onnea että saisi kokea vastavuoroista rakkautta, joka on terveen parisuhteen perusta. Täytyykö tällaisten yksinäisten/sinkkujen sitten olla hautaan asti täysin yksin, sen vuoksi että ainoa hyväksyttävissä oleva tapa harjoittaa seksiä on parisuhde ?! Jos suhdetta ei omasta halusta ja vakavasta etsinnästä huolimatta löydy, ja kaipaa toista ihmistä fyysisesti, ja henkisestikin lähelleen, niin miksi ei saisi harrastaa yhden yön juttuja ??

Aika moni varattu mies on ainakin minun seurassani lämmin, hellä, haliva ja intohimoisesti suuteleva. Useinhan väitetään että huoraa ei suudella, tai jos kyseessä on pelkkä pano, mies ei ole hellä ?? Mitä nämä miehet sitten toiselta naiselta hakevat, kun ovat lämpimiä ja helliä, ja haluavat tavata uudestaan? Tällaisen miehen vaimo saa kyllä katsoa peiliin. Ja minulle ainakin on jäänyt todella paha mieli tällaisen miehen kanssa vietetyn yön jälkeen, kun tiedän että mies kaipaa samoja asioita kuin minä. En silti rupea suhteeseen varatun kanssa.

Pakko kysyä vielä, että kuka ja miten määritellään se, milloin tunneside on niin vahva että seksi on rakastelemista eikä panoa ?? Jolloinka se olisi jotakin muut kuin tunteeton yhden yön juttu, josta nainen ei muka saisi mitään ??! Rakkaus syntyy ja kasvaa vasta noin vuoden- kahden vuoden kuluttua suhteen alkamisesta. Ensin on ns. ihastumisvaihe, jonka synnyttävät elimistön kemialliset aineet. Vasta kun tuo vaihe on ohitettu, suhde joko syvenee rakkaudeksi tai lopahtaa. Onko siin aito tunnepitoinen seksi mahdollista vasta reilun vuoden päästä, jos suhde syvenee rakkaudeksi ?? Ja mitä sanotaan niille ihmisille, jotka ovat rakastuneet ensi silmäyksellä, ja suhde on kestänyt vuosia - kymmeniä vuosia ?? Entä ne ihmiset, jotka ihastuvat ensi silmäyksellä tulenpalavasti, ja tuo tunne kestää vähintäänkin tuon vuoden ajan, ja syvenee sitten rakkaudeksi, tai ei syvene ?

Kuka voi määritellä sen, milloin tunneside on niin vahva että on "lupa" mennä sänkyyn ! ? Ihmiset ovat erilaisia, ja suhtautuvat myös seksiin eri tavoin.

• hälytys
        minä joka aloitin kirjoitti:

En halua olla ilkeä mutta mielestäni kaltaisesi ihmiset eivät tunne itseään fyysisesti/kykene täysipainoiseen fyysiseen aktiin. Ja juuri kaltaistesi naisten miehet kaipaavat minun kaltaisteni naisten sänkyyn. Minä, kuten moni muukin nainen kykenee todellakin tuntemaan fyysistä nautintoa vaikka ei olisi tuntenut miestä kuin muutaman tunnin ajan. Tämä toki edellyttää että mies on juuri minun tyyppiäni, ja ns. ihastuminen olisi mahdollista vakavammassakin mielessä.

Kaikille ei ikävä kyllä suoda sitä suurta onnea että saisi kokea vastavuoroista rakkautta, joka on terveen parisuhteen perusta. Täytyykö tällaisten yksinäisten/sinkkujen sitten olla hautaan asti täysin yksin, sen vuoksi että ainoa hyväksyttävissä oleva tapa harjoittaa seksiä on parisuhde ?! Jos suhdetta ei omasta halusta ja vakavasta etsinnästä huolimatta löydy, ja kaipaa toista ihmistä fyysisesti, ja henkisestikin lähelleen, niin miksi ei saisi harrastaa yhden yön juttuja ??

Aika moni varattu mies on ainakin minun seurassani lämmin, hellä, haliva ja intohimoisesti suuteleva. Useinhan väitetään että huoraa ei suudella, tai jos kyseessä on pelkkä pano, mies ei ole hellä ?? Mitä nämä miehet sitten toiselta naiselta hakevat, kun ovat lämpimiä ja helliä, ja haluavat tavata uudestaan? Tällaisen miehen vaimo saa kyllä katsoa peiliin. Ja minulle ainakin on jäänyt todella paha mieli tällaisen miehen kanssa vietetyn yön jälkeen, kun tiedän että mies kaipaa samoja asioita kuin minä. En silti rupea suhteeseen varatun kanssa.

Pakko kysyä vielä, että kuka ja miten määritellään se, milloin tunneside on niin vahva että seksi on rakastelemista eikä panoa ?? Jolloinka se olisi jotakin muut kuin tunteeton yhden yön juttu, josta nainen ei muka saisi mitään ??! Rakkaus syntyy ja kasvaa vasta noin vuoden- kahden vuoden kuluttua suhteen alkamisesta. Ensin on ns. ihastumisvaihe, jonka synnyttävät elimistön kemialliset aineet. Vasta kun tuo vaihe on ohitettu, suhde joko syvenee rakkaudeksi tai lopahtaa. Onko siin aito tunnepitoinen seksi mahdollista vasta reilun vuoden päästä, jos suhde syvenee rakkaudeksi ?? Ja mitä sanotaan niille ihmisille, jotka ovat rakastuneet ensi silmäyksellä, ja suhde on kestänyt vuosia - kymmeniä vuosia ?? Entä ne ihmiset, jotka ihastuvat ensi silmäyksellä tulenpalavasti, ja tuo tunne kestää vähintäänkin tuon vuoden ajan, ja syvenee sitten rakkaudeksi, tai ei syvene ?

Kuka voi määritellä sen, milloin tunneside on niin vahva että on "lupa" mennä sänkyyn ! ? Ihmiset ovat erilaisia, ja suhtautuvat myös seksiin eri tavoin.

mutta läheisriippuvuuskin on vamma. Ei yhden illan perusteella olla toiselle kaikkea antamssa. Se on ihastuttavaa ken sen saa kokea.. mutta kannaltasi tuhoista.

• On siellä sellaisia inhottavia naisiakin, jotka yrittävät väen vängällä houkutelle varattuja ukkomiehiä koteihinsa.

Itseäni ihmetyttää nämä miehet, joiden pitää valehdella saadakseen. Yleensä nämä samat miehet valehtelevat myös saaneensa, joten ihan sama annatko heille vai et.

• en suosittele kellekkään

ole lopulta niin kauheaa kun olla seksisuhteessa pitemmän aikaa varattuun.Mielummin vaikka yhden illan suhde.

• loppp

juku juku miehet ja naiset vain ilmi miksi tommosia suojella

• VapaaM.

Olen suhteellisen vapaamielinen mies, mutta en sentään makaa ensimmäisenä iltana. Tuskin toisenakaan, vaan vasta sitten, kun tunnen ihmisen, ja oletan, että suhteella on todella mahdollisuus jatkuakin.
      Tunnen mielipahaa kevytmielisyytesi takia. Varmaan moni nainenkin paheksuu, että pilaat naisten mainetta?
      Pettäjät saisi kuohia afrikkalaiseen tapaan. Sukupuolesta riippumatta.
      Kenellä voi olla niin kiire sänkyyn, että raahaa sinne jonkun kännisen tuntemattoman?
      Sänkyhommiin ehtii satoja kertoja vuodessa, vaikka pari päivää tuhlaa tutustumiseen.
      Ja jos niin kiire on, saa varautua siihen, että vastapuolelta ei löydy moraalia.

• tekopyhä äijä

itse menisit pukille, jos vain joku huolisi. Se tavara ei kuule siitä kulu ja se on jokaisen oma asia harrastaako yhden yön juttuja. Itse kukin siinä riskin ottaa taudeista yms. Minä en harrasta, mutta täytyy näin sinkkunaisena sanoa et monesti on tullu mieleen lähteä baarin iskemään joku ihan vaan sen vuoksi ku naitattaa niin hirveästi. Mut tähän mennessä on jäänyt lähtemättä. Pääasia tuossa aloituksessa taisi olla se, että miksi ukkomiehet esittää vapaata!!!!

• VapaaM.
        tekopyhä äijä kirjoitti:

itse menisit pukille, jos vain joku huolisi. Se tavara ei kuule siitä kulu ja se on jokaisen oma asia harrastaako yhden yön juttuja. Itse kukin siinä riskin ottaa taudeista yms. Minä en harrasta, mutta täytyy näin sinkkunaisena sanoa et monesti on tullu mieleen lähteä baarin iskemään joku ihan vaan sen vuoksi ku naitattaa niin hirveästi. Mut tähän mennessä on jäänyt lähtemättä. Pääasia tuossa aloituksessa taisi olla se, että miksi ukkomiehet esittää vapaata!!!!

Pukilla olenkin lähes päivittäin. Ei kummankaan tavara siitä kulu, mutta irtosuhteissa taudin vaara on ilmeinen. Voi mennä henkikin.
        Minua todellakin surettaa, että ihmiset ovat niin löyhämoraalisia. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Vain pelkkää pahaa, kuten alkuperäisellekin.
        Kai olen hirveän vanhanaikainen, kun haluan muutaman päivän tutustua, ja toivon suhteen aina olevan se viimeinen, ja pysyvä.
        Minua muuten ovat lähestyneet naimisissa olevat naiset. Eivät hekään ole sitä mainostaneet.

• ....

Pettäminen on paljon pahempaa kuin vapaan ihmisen yhden yön juttu. Itselleni riittää moraalissa se, etten itse niitä harrasta... Mutta en silti ala nokkaani nyrpistelemään jos joku henkilö niitä harrastaa. Pettäminen on tuhat kertaa pahempaa kuin rehellinen yhden yön juttu.

• hyvään kysymykseen

Alkuperäinen kirjoittaja otti esille hyvän aiheen, mutta vastauksissa moitittiin yhdenillanjuttujen harrastamista. Haloo, kyse ei ole nyt siitä, miksi ks.hlö näitä harrastaa, vaan siitä, miksi varatut miehet tekeytyvät vapaiksi??

Miksi pitää valehdella toiselle? Turhaan te tätä naista moralisoitte. Suurin osa "siskoistanne" ei välitä pätkääkään, vaikka veisi teidän miehenne.

• päästäkseen pukille

Se on selvä vastaus. Valehdella pitää, jotta pääsisi "pukille". Alkuperäinen itse vastasi kysymykseensä. Hän ei olisi lähtenyt miesten mukaan/sekstailemaan, mikäli olisi tiennyt miesten olleen varattuja.
        Vastaus on siinä.

Näinhän tekevät sitten myöhemmin usein nämä "yhden yön" ja "oma asia" liikkeen kannattajat. Meinaan valehtelevat päästäkseen suhteeseen.

Mikä ero sitten siinä on? Molemmat ovat vain ihmisiä "varatut" ja "sinkut". Eikö sekin ole "varatunkin" "oma asia"? Huomennahan ei "vanhoja" muistella, joten mitä teet nyt on huomenna "vanha" ("oma asia").... ??

• mietitääs
        päästäkseen pukille kirjoitti:

Se on selvä vastaus. Valehdella pitää, jotta pääsisi "pukille". Alkuperäinen itse vastasi kysymykseensä. Hän ei olisi lähtenyt miesten mukaan/sekstailemaan, mikäli olisi tiennyt miesten olleen varattuja.
        Vastaus on siinä.

Näinhän tekevät sitten myöhemmin usein nämä "yhden yön" ja "oma asia" liikkeen kannattajat. Meinaan valehtelevat päästäkseen suhteeseen.

Mikä ero sitten siinä on? Molemmat ovat vain ihmisiä "varatut" ja "sinkut". Eikö sekin ole "varatunkin" "oma asia"? Huomennahan ei "vanhoja" muistella, joten mitä teet nyt on huomenna "vanha" ("oma asia").... ??

Hmmm....varattu, sinkku.....sinkku, varattu..... Hmmm... Olisikohan puoliso?! Jonka kanssa on yleensä sovittu olla uskollisia toisilleen. Eli pettäjä valehtelee paljon rankemmin - niin puolisolleen kuin sille sinkulle.

Eikös sen pitänyt mennä niin, että kaikki toiset vapaat naiset haluaa ehdottomasti varattua joten mitäs sitä peittelemään?

• ja jatkoa

Miksi tälläiset moittijat ylipäänsä lukevat tätä palstaa...
        Itelleni on käyny joskus niinkin, että varattu mies oli ottanut sormuksenkin pois sormesta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe