Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Anonyymi-ap

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut.
Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuuden jota peittelet.
Se että joku muu tyytyisi siihen mitä esität, sillä ei ole mitään merkitystä ja tiedät sen itsekin.
Ne ovat vain samaa sanojen helinää, joilla ei ole pohjaa eikä totuutta itsessään.
Valheessa eläminen ei johda mihinkään vaan pitää paikoillaan ja se rakentaa yhä enemmän valheita ja harhaa ympärilleen.
Totuus vapauttaa ja se on ainoa asia joka merkitsee, sillä se on todellista.
Vain totuus perustana voi tehdä kaikesta muustakin aitoa.

:/

135

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kirjoitat siis ittelles?

• Anonyymi
        UUSI

En kirjoita itselleni.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi epäilet tämän äijän kirjoittavan itselleena oletko niin epätoivoinen että maalailun aiheet hupenee tälle tasolle? T naiselta. Taidat olla niitä kuuppajumeja jotka jää ikäänkuin joka emojin ja tunnisteeseen koukkuun. Toivottavasti hankit viimein elämän

• Anonyymi
        UUSI

E.v.v.k

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi epäilet tämän äijän kirjoittavan itselleena oletko niin epätoivoinen että maalailun aiheet hupenee tälle tasolle? T naiselta. Taidat olla niitä kuuppajumeja jotka jää ikäänkuin joka emojin ja tunnisteeseen koukkuun. Toivottavasti hankit viimein elämän

Jes kiitos Trollitar ku palatsit palstaa paimentaa
        Pistä toi mieheksi tai gubeksi luujija
        joka näkee selvästi myös yksinkirjoittelioita kuriin .
        Sullon voimaa siihen ...
        Joku sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä olet kuin se tuhlaajatyttö, joka oli lähtenyt vieraille teille vaeltamaan.
      Siellä se aluksi luuli, että asiat ovat hyvin, mutta hänellä oli sisällään se tyhjä tunne, että kaikki ei ole hyvin.
      Jotain puuttuu, jotain jota ei löydy eikä voi tavoittaa.
      Asiat eivät saa kylläisiksi eikä sitä janoa sammumaan, koska sitä ei voi korvata.
      Vaikka uskottelisi, että seisoo vakaalla pohjalla niin se ei tuo sitä tunnetta mukanaan jonka se vankka pohja toisi.

Kun kulissit alkoivat maailmassa sortumaan, ehkä huomasit sen, ettei kaikki ollutkaan niin kuin olit uskonut asioiden olleen.
      Se vapaus jota tarjottiin, olikin kahle jolla sinut sidottiin.
      Se totuus jota tarjottiin, olikin harha jolla sinua ohjattiin.
      Siellä sinä olet ja tiedät, että se ei ole sinun paikkasi.

• Anonyymi
        UUSI

Älä sä istuta sanoja toisen päähän ja yritä elää toisen elämää. Vain vainoaja tekee noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sä istuta sanoja toisen päähän ja yritä elää toisen elämää. Vain vainoaja tekee noin.

Vain eksynyt ajattelee noin kuin sinä.
        Kuin turvamekanismi kun omistaja puhuu: tämä on minun vanki, älä tule lähemmäs.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö töissä? Kun sulla on aikaa turhaan skeidaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En käy töissä, entä sinä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En käy töissä, entä sinä?

Käyn, olen lomalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn, olen lomalla.

Niin minäkin olen "sairaslomalla".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn, olen lomalla.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, oma henkinen prinsessa johtaa monet traumojen maailmaan ja sieltä ulos pääsy ei tule olemaan helppoa 😪 hyväksikäytetty uskoo omalla kohdalla aina liian hyvään ja se usko unelmien prinssin kohtaamiseen karahtaa karille, kun prinssi huomaa toisen heikkouden.

Prinssi käyttää heitä vain omaksi hyödykseen, naisen arvostus on silloin esineen luokkaa. Harmillisia kohtaloita joutunut kohtaamaan ja katkeroitunut ja koston haluinen nainen ei ole hyvä juttu kenellekään myöhemmin. Enempi haitta. Koska harvemmin itse ymmärtävät kokemaansa, oikealla tavalla.

Ikävä todeta, että naiset eivät tätä kykene ymmärtämään muuten kuin huonona kokemuksena. Kapeakatseisuutta minusta. Tällä en halua myrkyttää mieliä vaan enemmän toivon todellisuuden avaavan silmiä asialle. Koska järki auttaa näissä, pohtikaa, miettikää. Aloituksessa on paljon järkeä. -sivusta-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä näistä palstaäijän psy koottisista novelleista, tuskin kukaan normaali näitä noteeraa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaako tämä yötä päivää tuubaa eetteriin tuuttaava palstaäijä siltä, että sillä on muka jotain muuta puuhaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Pikkulimppu yrittää niin kovasti spinnata taas palstasedän keskustelua, älä edes yritä kun ei sinun kapasiteetti piisaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä näistä palstaäijän psy koottisista novelleista, tuskin kukaan normaali näitä noteeraa

ainoastaan se yksi naisen sanan väkisin sovittaja mitä vähemmän se istuu kerrontaan, yksärinkertainen sekä Hölinäkeiju. Ehkä se yksi polpoottelukilvoittelija myös

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sä olet hönö heluna aivan tampio

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun "vanki" ? Oot kyllä tosi sekasin. Pitäskö tehä jo huoli ilmotusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, oma henkinen prinsessa johtaa monet traumojen maailmaan ja sieltä ulos pääsy ei tule olemaan helppoa 😪 hyväksikäytetty uskoo omalla kohdalla aina liian hyvään ja se usko unelmien prinssin kohtaamiseen karahtaa karille, kun prinssi huomaa toisen heikkouden.

Prinssi käyttää heitä vain omaksi hyödykseen, naisen arvostus on silloin esineen luokkaa. Harmillisia kohtaloita joutunut kohtaamaan ja katkeroitunut ja koston haluinen nainen ei ole hyvä juttu kenellekään myöhemmin. Enempi haitta. Koska harvemmin itse ymmärtävät kokemaansa, oikealla tavalla.

Ikävä todeta, että naiset eivät tätä kykene ymmärtämään muuten kuin huonona kokemuksena. Kapeakatseisuutta minusta. Tällä en halua myrkyttää mieliä vaan enemmän toivon todellisuuden avaavan silmiä asialle. Koska järki auttaa näissä, pohtikaa, miettikää. Aloituksessa on paljon järkeä. -sivusta-

Toivon että sinulle käy samalla tavalla. Toivon että kohtaat elämäsi "suuren rakkauden" joka vetää maton jalkojesi alta!! Voidaan sitten tulla ilkkumaan parannellessasi päätäsi. Ja sydäntäsi. ONNEA TULEVAAN😊👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon että sinulle käy samalla tavalla. Toivon että kohtaat elämäsi "suuren rakkauden" joka vetää maton jalkojesi alta!! Voidaan sitten tulla ilkkumaan parannellessasi päätäsi. Ja sydäntäsi. ONNEA TULEVAAN😊👍

Toivon sulle sitä samaa x 10 000 se olkoon sinun tulevaisuutesi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sokeana olet pimeyden vanki ja eksyksissä.
        Jos joku sinua kutsuisi, et näkisi etkä ymmärtäisi vaan verhoutuisit yhä syvemmälle harhaan joka kuiskaisi: älä mene älä vastaa, se on vihollinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä merkitys tällä on kaikkeen ulosantiin? Minusta vapaa aika voi synnyttää enemmän järjellistä ajattelua, luovuutta ja kykyä katsoa ja nähdä laajemmin asioita. Vastoinkäymiset opettaa näkemään asioita monelta kantilta.

Monet työttömät ovat paljon sosiaalisempia ja luovempia näkemään asioita kuin stressaavassa työympäristössä toimivat, jotka ovat enemmän pakotettuja toimimaan tietyllä tavalla arjessaan.

Siksi minusta huonoa arvostella toisen mielipiteitä sillä, onko työelämässä vai työtön. Enempi miettisin syitä sille, miksi toinen haluaa kokea toisen mielipiteen (arvotettuna) ehkä jopa negatiivisena? Oma mutu tällainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä merkitys tällä on kaikkeen ulosantiin? Minusta vapaa aika voi synnyttää enemmän järjellistä ajattelua, luovuutta ja kykyä katsoa ja nähdä laajemmin asioita. Vastoinkäymiset opettaa näkemään asioita monelta kantilta.

Monet työttömät ovat paljon sosiaalisempia ja luovempia näkemään asioita kuin stressaavassa työympäristössä toimivat, jotka ovat enemmän pakotettuja toimimaan tietyllä tavalla arjessaan.

Siksi minusta huonoa arvostella toisen mielipiteitä sillä, onko työelämässä vai työtön. Enempi miettisin syitä sille, miksi toinen haluaa kokea toisen mielipiteen (arvotettuna) ehkä jopa negatiivisena? Oma mutu tällainen.

Joo voi olla mutta tän tyypin jutut on sairaita. Kirjoitellut samalla vinonaama tunnisteella juttuja lasten hakkaamisesta metsässä. Sitten anelee ja kirjoittaa synninpäästöstä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo voi olla mutta tän tyypin jutut on sairaita. Kirjoitellut samalla vinonaama tunnisteella juttuja lasten hakkaamisesta metsässä. Sitten anelee ja kirjoittaa synninpäästöstä.

Ehkä hän on jonkun mittapuun mukaan tällainen syvästi tunteva mies. Aloittaja kun on sellainen, oisko sulla sille ymmärtävää sylihalia? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon sulle sitä samaa x 10 000 se olkoon sinun tulevaisuutesi

Kenelle sinä kuvittelet täällä loitsuavasi tällaista tulevaisuutta jonka vahvistat tällaisella omahyväisellä loppukaneetilla? Tämä palstasetä jonka kanssa teutaroidessa nolaat itseäsi ei tuolla jankuttamisella muutu toiseksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se räpätäti joka yrittää henkilöidä tätä palstasetää banaalin lapsenomaisen kateutensa kohteeksi ja marssittaa huolipuolta tämän asiansa taakse spämmäämällä niille esim kuvakaappauksia anonyymilta palstalta? Ja pollareile samaa? Se voi näyttää erittäin huonolta omalta kannalta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä en itse tiedä mitään, sairasta jos pitää paikkansa? Otsikko minusta turhan määräilevä oloinen ja ei hyvän kuuloinen, muuten oli asiapitoinen minusta? Itse ajattelin hänestä, että olisi joku mahdollisesti teologi ainakin mieleltään? Voin olla väärässäkin, kaukana täydellisestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se räpätäti joka yrittää henkilöidä tätä palstasetää banaalin lapsenomaisen kateutensa kohteeksi ja marssittaa huolipuolta tämän asiansa taakse spämmäämällä niille esim kuvakaappauksia anonyymilta palstalta? Ja pollareile samaa? Se voi näyttää erittäin huonolta omalta kannalta

Ps saitko oikein sen pikku-ipanan mandaatillaan mikä oli ja meni operoimaan/nuijimaan tätä hankettan eteenpäin sinne nk huolipuolelle? Tuskin tehnyt sen isompaa vaikutusta, vaan enemmän herännyt kysymyksiä että mikä juttu tämä on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän on jonkun mittapuun mukaan tällainen syvästi tunteva mies. Aloittaja kun on sellainen, oisko sulla sille ymmärtävää sylihalia? T naiselta

Kuinkas hyvin sinä T nainen tämän aloittajan tunnet? Tämähän on sanonut ettei tunne ketään täältä eikä kukaan täältä tunne häntä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tulen ja haen sinut 😈

• Anonyymi
      UUSI

Ei sinua luotu sitä elämää varten jota nyt elät, vaan siihen sinut ohjattiin ja vieteltiin.
      Oma elämäsi on hukassa edelleen, etkä ole sitä löytänyt.
      Se elämä on se yltäkylläinen elämä ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät, sillä harvat sitä etsivät.
      He ovat niin kiireisiä maailman murheiden keskellä ja kaiken turhan ympäröimänä, ettei heillä ole aikaa pysähtyä ja aikaa itselleen.
      Itsensä sijasta he elättävät sitä, joka heihin on istutettu.
      Todellista itseään he eivät tunne, mutta he kuulevat ja tuntevat sen sisällää, kun se suree ja kaipaa sitä jotain, joka puuttuu.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs elämää itse elät? Et ole kovin hyvä sanomaan, koska olet istuttanut itsesi ihan väärään metsään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs elämää itse elät? Et ole kovin hyvä sanomaan, koska olet istuttanut itsesi ihan väärään metsään.

Elän yltäkylläistä elämää kaiken puutteenkin keskellä.
        Olen juuri siellä missä minun tuleekin olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No elä ihan rauhassa keskenäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, miks ikävä palstalla muuten roikkuisit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin elänkin rauhassa ja palvelijoideni läheisessä seurassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen täällä päättänyt roikkua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin taidat olla aivan ryteikössä tämän palstaäijän kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se eunukki joka inisee tälle palstasedälle omasta pikku palstatodellisuudestaan käsin ja yrittää vimmaisesti kuvitella sen naiseksi? Kyllä olet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset yksäri nimeä itseäsi ylpeästi tämän älykkään dialogisi suhteen mitä tämän palstaäijän vinohymiötunnisteen kanssa käyt? Tarkoitan juurikin sitä lapsellista taikaponiemojia millä yrität luoda kuvaa, että olet täällä alustamassa ”kiinnostavia” aiheita, etkä suinkaan henkilöimässä mielipuolisesti tiettyä henkilöä tai räyhäämässä kaikkien palstasedän susi-profiilien perässä sitä niinikään maalittamaksesi henkilöksi kuvitellen ja väittäen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep! Jäbä istuu himassa ja vahtii tätä palstaa 24/7 antaa oppituntejaan. Vaikee arvata kuka täältä lähti ovet paukkuen

• Anonyymi
      UUSI

No pysy sinä vaan kaukana musta.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki jotka ovat minusta kaukana, ovat menossa kadotukseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pehmeitä puhut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pehmeitä puhut

Totuus on totuus ja siltä tieltä eksynyt menee kadotukseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on totuus ja siltä tieltä eksynyt menee kadotukseen.

Älä puutu muiden totuuksiin. Miksi tuhlaat energiaasi muihin, kun kerran elät yltäkylläisyydessä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu muiden totuuksiin. Miksi tuhlaat energiaasi muihin, kun kerran elät yltäkylläisyydessä?

Ei ole kuin yksi totuus, muut ovat valhetta ja harhaa joita totuutena julistetaan.
        Koska minulla on mistä ammentaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pehmeitä puhut

Älä nyt minä ajattelin että tämä palstasedän ylikarismaattinen kuohunta vois olla just sun mieleen😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😅😄😄😄😄😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😅😄😄😄😄😄

Yritätkö edelleen spinnata wannabe-anarkista tämän palstaäijän aloituksen mieleiseksesi? Lue niitä aatteellisia opuksias ja viisastele niistä tiskillä ylzin

• Anonyymi
      UUSI

Aina sanotaan: asiat voisivat olla huonomminkin.
      Ja niin sinun tulisi tyytyä siihen mitä sinulla on.
      Mutta se mitä sinulla on, ei ole sinun ja mitä sinulle tarjotaan, ei ole sinun.
      Ne tulevat ulkopuolelta ja sinulle tarjotaan valintoja, mutta ne ovat jonkun toisen sinulle antamia ja tarjoamia asioita.
      Voit siis vaihtaa kahleesta toiseen kahleeseen, isännästä toiseen isäntään.
      Mutta milloinkaan et pääse kotiin joka kodilta tuntuu.

• Anonyymi
        UUSI

Voi voi. Sinä et ainakaan ole se koti. Sairas stalkkeri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin puhuu eksytyksen henki joka sinussa asuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin puhuu eksytyksen henki joka sinussa asuu.

Sinä oikeasti vainoat ja seuraat toisen elämää ja se ei ole tervettä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En vainoa enkä seuraa.
        Olen kuin profeetta erämaassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää tästä palstasedästä, vai oliko sinulla vihamarsu joku vaihtoehtoinen tulkinta todellisuuden sosiaalisesta rakentumasta? Mitäs jos kirjoittelisit kissalan pojille niitä erikoisia rilmojasi taas, niin voivat höhöttää siellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä läskäri, että mihin tämä näkemyksesi perustuu mistä tälle palstaäijälle avaudutaan ihan tähän keskustelupalstatodellisuuteen vai ihan irl-havaintoihin? Esim kulman s-marketissa piipahtaminen ei aivan riitä, jotain perätöntä siihen olisi hyvä lisätä, kuten palotikkaat ja esim seitsemännestä kerroksesta kuikuilu. Olet pateettinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En vainoa enkä seuraa.
        Olen kuin profeetta erämaassa.

Toi on totuus tosta gubesta!stalkkeri vainoaja seuraaja on!miks toi saa kulkee täällä vapaasti?

• Anonyymi
        UUSI

~•~•~•

"Aina sanotaan: asiat voisivat olla huonomminkin.
        Ja niin sinun tulisi tyytyä siihen mitä sinulla on."

°~°~°~

Voin sanoa rehellisesti,
        et mikään ei vois olla huonommin kun nyt....

Eikä ole enää jäljellä yhtään mitään,
        mihin tässä pitäis tai vois tyytyä.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on totuus tosta gubesta!stalkkeri vainoaja seuraaja on!miks toi saa kulkee täällä vapaasti?

Nyt menee jo aloittajasetä ns voimaantumismainostamisen puolelle. Töhöt ei osaa erotella vieläkään ja yrittää näillä värssyillä mitätöidä puheen palstasedästä ylipäätään. Erittäin psykedeelinen aihe minkä suhteen olla ”oikeassa”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

~•~•~•

"Aina sanotaan: asiat voisivat olla huonomminkin.
        Ja niin sinun tulisi tyytyä siihen mitä sinulla on."

°~°~°~

Voin sanoa rehellisesti,
        et mikään ei vois olla huonommin kun nyt....

Eikä ole enää jäljellä yhtään mitään,
        mihin tässä pitäis tai vois tyytyä.....

"Mutta se mitä sinulla on, ei ole sinun ja mitä sinulle tarjotaan, ei ole sinun."
        Vasta kun on pohjalla, on jotain jalkojen alla josta voi ponnistaa.
        Ja siellä yleensä on aikaa miettiä rauhassa asioita, mikä sinne johti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta se mitä sinulla on, ei ole sinun ja mitä sinulle tarjotaan, ei ole sinun."

Älä jaksa.

Etkö sä oo ymmärtänyt jo että menetin jo kaiken.
        Kodin, läheiset, ja kaiken muunkin.

Mulla ei ole enää mitään.
        Eikä muksuillakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tosiaankaan oo aikaa miettiä mitään enää.
        Enkä mä ole tehnyt mitään väärää että joku teki mulle mitä tekikään.

Mun virheeni oli vissiin se että välitän susta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tosiaankaan oo aikaa miettiä mitään enää.
        Enkä mä ole tehnyt mitään väärää että joku teki mulle mitä tekikään.

Mun virheeni oli vissiin se että välitän susta.

Aikaa on miettiä.

Sun täytyy välittää itsestäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa on miettiä.

Mitä kohtaa sä et oo ymmärtänyt.
        Mulla ei ole aikaa.

Ja mähän välitän itsestäni,
        sekä myös lapsistani ja sustakin.

Mut se ei tuo mitään lisä aikaa mihinkään,
        vaikka kuinka väitätkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kohtaa sä et oo ymmärtänyt.
        Mulla ei ole aikaa.

Ja mähän välitän itsestäni,
        sekä myös lapsistani ja sustakin.

Mut se ei tuo mitään lisä aikaa mihinkään,
        vaikka kuinka väitätkin.

Milloin se aika sitten loppuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa on miettiä.

Voin mä alkaa itsekkääksi ja mennä leikkimään Maija Poppasta.

Eipä se haittais kyllä ketään.
        Helpottais vaan.
        En ois taakkana kellekään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voin mä alkaa itsekkääksi ja mennä leikkimään Maija Poppasta.

Eipä se haittais kyllä ketään.
        Helpottais vaan.
        En ois taakkana kellekään.

Sun tarttis hakea sitä apua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa on miettiä.

Mä en ees tiiä mitä mun muka pitäis miettiä.
        Miten joku miettiminen auttaa pakkaamaan kamat, saamaan asiat ees sillei et vois elää.
        Mulla ei oo voimia enää jäljellä.
        Jatkuvasti vaan mietin uskaltaako ees
        kävellä vessaan vai kopsahtaako lattialle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ees tiiä mitä mun muka pitäis miettiä.
        Miten joku miettiminen auttaa pakkaamaan kamat, saamaan asiat ees sillei et vois elää.
        Mulla ei oo voimia enää jäljellä.
        Jatkuvasti vaan mietin uskaltaako ees
        kävellä vessaan vai kopsahtaako lattialle.

No eikö silloin olisi aika hakea sitä apua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin se aika sitten loppuu?

Käytännössä aika tulevaisuuden suhteen loppui jo.

En mä voi tänne sanoo mitään enempää niistä.
        En kyllä kellekään voi sanoa enää mitään.
        En kellekään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kellekään.

Noni, sitten onkin pelkkää aikaa jäljellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tarttis hakea sitä apua.

Jep jep.

Viimeinenkin tapa yrittää sanoo mille tuntuu,
        tai ylipäätään puhua kellekään mitään oli tässä.

Että Kiitti vaan tuesta kun koitin sitä saada.

(apuahan mä olen hakenutkin mut en sitä saanut mistään.... )

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep.

Viimeinenkin tapa yrittää sanoo mille tuntuu,
        tai ylipäätään puhua kellekään mitään oli tässä.

Että Kiitti vaan tuesta kun koitin sitä saada.

(apuahan mä olen hakenutkin mut en sitä saanut mistään.... )

Kävitkö juttelemassa lääkärille ongelmistasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kellekään.

Oon kotona vielä, en ehkä enää kauaa. Tää ei toimi ja haluan kokeilla jotakin ja jotakuta uutta. Kotoa pois muutto pelottaa ja tuntuu lopulliselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kotona vielä, en ehkä enää kauaa. Tää ei toimi ja haluan kokeilla jotakin ja jotakuta uutta. Kotoa pois muutto pelottaa ja tuntuu lopulliselta.

Ei liity muhun mitenkään.

• Anonyymi
      UUSI

Teet kaikille naisille samaa pakkomielteisesti ja olet naimisissa itse.

• Anonyymi
        UUSI

Että ketähän sä itse narutat? Itseäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Et sinä aloittajasetä taida kyllä olla minkäänlaisessa liitossa, mutta rakennahan sinä ahkerasti ideaalitodellisuutta siinä missä nämä kiintiöhörhöt ja piinatut sialut

• Anonyymi
      UUSI

En tottele!!!

• Anonyymi
        UUSI

Lopulta jokainen tottelee.

• Anonyymi
      UUSI

enpä tyydy, eikä tarvitse 🙂 ja kyllä hyvä kuunnella muita mutta omat ratkaisut, ja ne vievät tästäkin pahasta ja huonosta pois. Intuitio ja tietämys itsestä ja muka on ja mitä itselle kuuluu ja mitä voi tehdä omana itsenä ja kaikki on silloim sallittua eikä ole rajoja, muuta kuin pykälät ja moraali tulee omasta tietoisuudesta 😍🥰😘

• Anonyymi
        UUSI

Mutta ellet tunne itseäsi, et voi olla oma itsesi.
        Se on yksinkertainen totuus.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja. Sun kirjoitukset on tosi pelottavia ja ahdistavia, vaikka tarkoitat hyvää. Tai luulet tarkoittavasi ainakin.
      Silti on outoa, että kirjoitat tänne sen sijaan että keskustelet aidosti tuolla oikeassa elämässä sen naisen kanssa. Miksi et tee niin?

• Anonyymi
        UUSI

Herran pelko on viisauden alku.
        Koska jos tekisin niin, silloin monet eivät löytäisi tietä perille.
        Ja se oikeakin näkee ja kuuntelee.

• Anonyymi
        UUSI

Koska kukaan ei halua keskustella kanssasi, aloittajasetä. Toisekseen mitä hyvää tässä sinun psykedeelisessä länkytyksessä muka oli? T naiselta vinonaamahymiöön addiktoituneille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herran pelko on viisauden alku.
        Koska jos tekisin niin, silloin monet eivät löytäisi tietä perille.
        Ja se oikeakin näkee ja kuuntelee.

En silti oikeasti oo uskova

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En silti oikeasti oo uskova

En minäkään.
        Aluksi uskotaan ja lopuksi kuljetaan yhteydessä ja se usko muuttuu tiedoksi.

• Anonyymi
      UUSI

Kenelle sinä kirjoitat?
      Minä kuuntelen ja tottelen miestä, jos niin sovitaan. Silloin olisi hyvä olla. Tuntisin oloni turvalliseksi. Voisin luottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Naiselle.
        Tuossa ajattelussa on pieni virhe.
        Sopia voi väärästäkin, joten sopimisen sijasta "jos se on hyväksi".
        Silloin olisi hyvä olla ja tuntisit olosi turvalliseksi, silloin voisit luottaa.
        Älä hae sopimuksia vaan kuuntele ja tottele jos se on hyväksi.

• Anonyymi
        UUSI

Ammu monologisetä jo ittes T punainen feministi keu keu

• Anonyymi
      UUSI

se on ihmisten tapa toimia, millä voi saada eri asioita. toiset hakkaa kun haluaa, toiset lisää työtahtia, laajentaa mahdollisuuksia etsii keinoja ja on silti hyvä vanhempi eikä suostu olemaan hiljaa ja tyytymään muiden näyttämään paikkaan jos on oikeassa ja on muuhun mahdollisuuksia. on niitä väärin hakataan, takaisin saa tehdä ja jos ei ole väärin toimittu ja o hakattu, takaisin saa antaa, ja niin kovaa ja kunnolla kuin ansaitsevat mikäli elämä ei ensin ehdi. se erottaa eri vahvuudet, persoonat tahtotilat ja menestyjät. ei se mitä muut haluaa. lopulta näin.

• Anonyymi
        UUSI

Missä se tämä palstaäijä tällä hetkellä lymyää?olen varma,että sillä on sairas pakkomielle naapureiden asioihin, luulee kuuluvansa ja omistavansa heidän omaisuuttaan,ei muuta ku pakkohoitoon tollaselle stalkkaajalle ta kuula kalloon!palstasetä ei mielestäni vainoa,eikä pahemmin stalkkaa,ainakaan yleisissä paikoissa,on siinä suhteessa normi käytöksinen!on kyllä suorasanainen....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se tämä palstaäijä tällä hetkellä lymyää?olen varma,että sillä on sairas pakkomielle naapureiden asioihin, luulee kuuluvansa ja omistavansa heidän omaisuuttaan,ei muuta ku pakkohoitoon tollaselle stalkkaajalle ta kuula kalloon!palstasetä ei mielestäni vainoa,eikä pahemmin stalkkaa,ainakaan yleisissä paikoissa,on siinä suhteessa normi käytöksinen!on kyllä suorasanainen....

Taitaa toi gubbe ärsyttää tyhjää,mutta tuollekin pitää sanoa kovasti,jos ei muuten mene jakeluun!kuljettaa mukana noita pahanteko välineitä,on sen sortin skitso!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa toi gubbe ärsyttää tyhjää,mutta tuollekin pitää sanoa kovasti,jos ei muuten mene jakeluun!kuljettaa mukana noita pahanteko välineitä,on sen sortin skitso!

Ja milllaisella astalolla sinä palstasetä mummoja ja muksuja pelottelet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se in tullut milloin ketäkin naapuriin mirjaa esittävä palstasetä, eli aapee selväksi että sinulle muodostuu aina pakkomielle naapureihin mikä vaihtuu pakokauhuun ja rappukäytävässä luikkimiseen. Ei tarvitse olla mikään einstein oikolukeakseen näitä länkytyksiä. Objektiivinen mieli voi nääs auttaa tässä selvitystyössä

• Anonyymi
      UUSI

Oletko pahasti traumaattinen? Haukut täällä ensin ja sitten kirjoittelet näitä..

• Anonyymi
        UUSI

Eikö tämä palstaäijän aloitus ole aika traumaattinen ja väkisin väännetty luonnos ilman erillistä äimistelyä? Miten minusta tuntuu että yrität edelleen pieraista kivuliaasti varren kanssa näistä sovituksen mitä ei ole todellisuudessa? T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

En ole tottelijaluonne. Vanhempia ja virkavaltaa totellaan. Ei muita.

• Anonyymi
        UUSI

Olehan kiltisti ja lakkaa isottelemasta.

• Anonyymi
      UUSI

Olet kylmän viileä kuin psykopaatit.
      Oikeutat kamalat tekosi ”hyvän nimissä” kuin psykopaatti.
      Olet kykenemätön astettumaan toisen osaan niin kuin psykopaatit ovat kykenemättömiä.
      Oikeutat ”omistussuhteen”, holhoamisen ja vainoamisen, hallitsemisen kunnioittamatta toisen vapaata tahtoa, tarvetta ja yksityisyyttä kuten psykopaatit tekee.
      Maalailet uhristasi keksittyä synkkää tai vaarallista kuvaa oikeuttaaksesi tekosi muille jotta toimintaasi ei puututtaisi, niin kuin psykopaateilla on tapana eristää uhri ja kääntää muut uhria vastaan.
      Olet obsessiivinen uhristasi ja et anna hänen elää elämäänsä ilman kontrolliasi, niin kuin psykopaateilla on tapana toimia.
      Pidät uhria jonkunlaisena tutkimuskohteena jota tarkkailet ja analysoit, niin kuin psykopaateilla tapana on tehdä.
      Kontrolloit hänen kaikkea tietoliikennettään ja esiinnyt väärillä identiteeteillä ihmisille jotka ovat yhteydessä uhriin rikkoaksesi hänen ihmissuhteitaan ja pitääksesi häntä kontrollissa ja kerätäksesi tietoa hänestä, kuten psykopaatit voivat tehdä jos osaamista on.
      Olet paljastunut!

• Anonyymi
        UUSI

Metsään meni, mutta tee ilmoitus asiasta jonnekin niin saat mielenrauhan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mullei sit oo hajuakaan kuka noita juttuja nyt kirjoittelee että toivottavasti et mulle niistä kiukuttele.

Noitten takia mä haluaisin muunmuassa jutella sun kans suoraan.
        Nyt vielä saisit yhteyden muhun.
        Koht ei oo enää mitään aiemmista olemassa.

Eikä myöskään kellään perheen ulkopuolisella uusia yhteystietoja eikä sijaintitietojakaan.

Sulle haluisin ne kyllä kertoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt metsään. Nuo käyttäytymismallisi ovat todennettavissa kirjoituksistasi ja verrattavissa piirteistöön.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt metsään. Nuo käyttäytymismallisi ovat todennettavissa kirjoituksistasi ja verrattavissa piirteistöön.

Höpö höpö, metsässä kyllä olet ja ihan eksyksissä.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti aloittaja et oleta ja luule että nuo
      "T naisen" kommentit olisivat teeltä.

• Anonyymi
      UUSI

Jollain on tarve saarnata paatoksella.
      Tavoittaako ketään.
      Kaikilla on omat arvonsa ja toiveensa.
      Niillä eletään, paasaapa kuka mitä vain.
      Emme peseytyä aivoja pesulassasi.

• Anonyymi
        UUSI

Höpöjä kirjoitat kuten muutkin totuudesta eksyneet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöjä kirjoitat kuten muutkin totuudesta eksyneet.

Johda sinä meitä, pllis☀️

• Anonyymi
      UUSI

Sä tahallasi haluat vaan loukata lisää.
      Voisit kyllä nyt ihan kertoa syynkin.
      Ja ihan niiku irl.
      Tee vaikka joku säpo sitä varten taikka hommaa uus prepaid ja laita viesti.

• Anonyymi
      UUSI

Vain avaamalla sydämensä ja näyttämään heikkoutensa rehellisesti ja avoimesti, voi saavuttaa jotain aitoa ja kantavaa elämässä. Vaatii rohkeutta näyttää todellinen minä. Epärehellisyys ja peittely luo oravanpyörän josta ei pääse pois kuin käymällä tarpeeksi pohjalla.

• Anonyymi
        UUSI

Olen erimieltä.
        Liika sinisilmäisyys juuri kostautuu ja vie usein sinne pohjalle.
        Salansa ja sulonsa on jokaisen oma asia ja niitä tulee varjella.
        Ne aukeavat itsestään ajan ja luottamuksen kautta sille oikealle, ei periaatteen takia eikä kelle tahansa.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sä satuit lukemaan niitä viestejä
      mitä olin laittanut niin mikään nega niistä
      EI ollut tosiaan tarkoitettu sulle.
      90% vissiin oli vaan talteen otettua,
      ja muistiin tarkoitettua.

Mä EN sun luottamusta oo rikkonut.

• Anonyymi
      UUSI

En pidä sinusta.

• Anonyymi
        UUSI

Se pitää sinut kaukana totuudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitää sinut kaukana totuudesta.

Luulet itsestäsi liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet itsestäsi liikaa.

Tai sitten tunnen itseni ja sinä olet se joka luulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten tunnen itseni ja sinä olet se joka luulee.

Todellakin luulet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin luulet.

Mä tiedän ja tunnen itseni ja sun luulottelut ei auta.

• Anonyymi
      UUSI

Opettele vaikka hymyilemään, hymiö-naamoja vaihteeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Anna mulle syy hymyillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mulle syy hymyillä.

Miten sä ansaitset syyn hymyyn?
        Autoitko kun sulta pyydettiin apua?
        Tuitko ihmistä joka pyysi tukea?
        Mahtoiko se olla ihminen joka on sua tukenut vaikka kuinka paljon ja silti et tue.

Ehkä tukemalla ja auttamalla sullekin olis se syy hymyyn, kun olit itsekin se syy toisen hymyyn.

Ehkä sä saat sen syyn hymyyn sitten sillä miten tapahtuu kohta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä ansaitset syyn hymyyn?
        Autoitko kun sulta pyydettiin apua?
        Tuitko ihmistä joka pyysi tukea?
        Mahtoiko se olla ihminen joka on sua tukenut vaikka kuinka paljon ja silti et tue.

Ehkä tukemalla ja auttamalla sullekin olis se syy hymyyn, kun olit itsekin se syy toisen hymyyn.

Ehkä sä saat sen syyn hymyyn sitten sillä miten tapahtuu kohta.

Miten kukaan ansaitsee yhtään mitään?

Uskolliset antavat syyn hymyillä.
        Uskolliset auttavat tarvittaessa.
        Uskolliset tukevat tarvittaessa.

Ja uskottomat hyydyttävät sen hymyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kukaan ansaitsee yhtään mitään?

Uskolliset antavat syyn hymyillä.
        Uskolliset auttavat tarvittaessa.
        Uskolliset tukevat tarvittaessa.

Ja uskottomat hyydyttävät sen hymyn.

Mä olin täysin rehellinen sulle aina!
        Mä en pettänyt sun luottamusta.
        Mä olen myös uskollinen.
        Mä en ole uskoton.

• Anonyymi
      UUSI

Juu ei kiitos, et ole vaihtoehto vaikka tämä yksi jäisikin pois junasta. Onnekas olin kun en palannutkaan luoksesi.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mun luo voi palata ellei ole mun luota lähtenyt.

• Anonyymi
      UUSI

Jahas, ja sinä taidat olla käskyttävä sovinisti, jota jokaisen järkevän naisen tulisi välttää.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Soot mun löytötavaraa.
      Soot mun järjenääni.

Hiton pahvi.

• Anonyymi
      UUSI

Ai nii mun piti huutaa sua...

Vtun hymiö!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Pitääkö vielä haistatella?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2673
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      891
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      865
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      837
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      817
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      64
      777
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      714
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe