Teleperformance finland(tampere)

utelias

Onko kenelläkään tietoa tai lähinnä kokemuksia kyseisestä firmasta,minkälainen työpaikkana,onko rankkaa hommaa?millaiset vaatimukset esim.myyntiprojekteissa?Minkälaisia ne koulutukset on joita järjestetään ja jaksaako tuolla oikeesti olla enemmän kun pari viikkoo...?

11

7321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::

      Olen ollut kyseisessä paikassa töissä 2000-luvun alussa. Työntekijöiden vaihtuvuus on todella suurta. Työilmapiiri ei mielestäni kovin hyvä ollut silloin, eikä ole kuulemani mukaan tälläkään hetkellä.
      Vaatimuksia myyntiprojekteissa toki on, mutta takuupalkanhan (alan tes) saat ilman tuloksiakin. Koulutkset on ihan ok.
      Kuulemani mukaan parempi tämänalan firma Tampereella olisi UpperLine, johon myöskin haetaan jatkuvasti uusia työntekijöitä. Sinne on teleperformancestakin siirtynyt moni.

    • yksi vain

      "Työntekijöiden vaihtuvuus on todella suurta"

      "Työilmapiiri ei mielestäni kovin hyvä ollut silloin, eikä ole kuulemani mukaan tälläkään hetkellä."

      Samaa olen kuullut että siellä mättää eniten fiiliksessä mm koko johto firmassa vaihtunut pari vuoden aikana pariin kertaan.

      Muuten tosiaan noudattavat sääntöjä ja maksavat tes -mukaisesti kk bonusta.

    • Alalla ollut.

      Kyllä call center -yritykset pääosin seuraavat tesiä, ja TP on sen verran iso firma, joten tiedän, että he ovat siinä kyllä tarkkoja. Tosin, johdon portaat eivät tänä päivänä ole kovin tietoisia siitä, mitä voi tesin puitteissa vaatia, ja siksi on tärkeä, että työpaikalla työntekijät järjestäytyy.

      Tosin call center -työ on raskasta ja uuvuttavaa, olen itse ollut alalla 5,5 vuotta, mutta se on aina täysin riippuvaista mitä työtä teet. Inbound (asiakkaat soittavat sinulle) on aina helpompi, kun outbound (sinä soitat). Mutta nuorelle ehdotan, että kannattaa kokeilla. Miksei myös ulkomailla, jos sinne tekee mieli lähteä.

    • Kokemustaon

      Älä hae kyseiseen yritykseen!! Huono palkka, paskat esimiehet, kuormittava työ, lopputiliä ei makseta ajallaan, TES:iä ei noudateta, edes luottamusmies el voi auttaa asioissa, koska johto ei kuuntele ketään, palkoissa jatkuvasti virheitä jne jne. PYSY KAUKANA kyseisestä paskafirmasta, joka yleisesti tunnetaan Telepaskana!!

      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • tptre

      En suosittelisi kyseistä yritystä pahimalle vihollisellenikaan.

      Kaikki asiat ovat aivan päin persettä. Palkoista saa huomauttaa joka kuussa. Työvuorot tehdään miten sattuun. Esimiehillä ei minkäänlaista kokemusta (ovat tehneet vuoden samaa hommaa muiden kanssa, päässeet silloisten esimiesten suosioon ja saaneet itse paikan). Polttavat nyt yhdessä röökiä pihalla ja jauhavat paskaa pienessä kaveripiirissään.

      Mikään asia ei mene maalaisjärjellä. Työntekijää kytätään ja kohdellaan kaiken aikaa kuin rikollista. Työterveys on tästä myös hyvin tietoinen.

    • Ihmettelevä

      Tampereelta loppuu kohta työntekijät jos vaihtuvuus tuota luokkaa, hyvin valitettavaa jos tuo on totuus. Hakevat kuitenkin koko ajan työntekijöitä, siis koko ajan rekryt päällä, vai johtuuko juuri näsitä syistä joista aiemmin luin, että siellä ei ihmiset vain viihdy?

    • Anonyymi

      En suosittele. Paikka on täynnä työntekijöiden kiusaamista. Jos teet virheen, saat huudot, siis ihan oikeasti pää punaisena esimiehet huutaa, vaikka ei odottaisi aikuisten ihmisten niin tekevän.. Paikassa olisi potentiaalia ja työ voisi olla joissain tiimeissä antoisaakin, mutta paska johtajuus pilaa koko paikan ja firman maineen

    • Anonyymi

      En voi suositella. Palkka ok. Esimiehet ei

      • Anonyymi

        Näinhän se on tässä paikassa.


    • Anonyymi

      Huippu paikka varmasti alan parhaita suomessa, esimiehet on reiluja ja osaavat työnsä, apuja saa heti tarvittaessa ja ovat koko ajan työntekijän puolella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe