Erikoismalli Scénic Latitude

Renault1

Onko kokemuksia vielä kellään tuosta mallista tai mitään sanottavaa ?

6

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kun on kokemusta

      Omaani odottelen - pitäisi tulla heti huhtikuun alkuun - kerron kyllä sitten kokemuksista.

      Muuta ei osaa nyt sanoa kuin että "hienohan se on" :)

      • Kommentteja

        Onkos kellään havaintoa aiheuttaako tuo lasikatto ylimääräisiä kitinöitä? Muistaakseni ainakin avattavan lasikaton omistajat ovat täällä aiemmin valittaneet talvella esiintyvistä kitinöistä katossa.

        Luulisi, ettei kiinteässä katossa ole moista ongelmaa?


      • mja
        Kommentteja kirjoitti:

        Onkos kellään havaintoa aiheuttaako tuo lasikatto ylimääräisiä kitinöitä? Muistaakseni ainakin avattavan lasikaton omistajat ovat täällä aiemmin valittaneet talvella esiintyvistä kitinöistä katossa.

        Luulisi, ettei kiinteässä katossa ole moista ongelmaa?

        Avattavassakin lasissa on taaempi kiinteä. Se on kiinni samalla tavoin kuin etuluukkukin, eli ulkopuolella ei ole kumilistaa, vaan lasin reuna on katolla näkyvissä. Nitinät pääsee kyllä väliin kiinteässäkin, joskin näppituntumalla taaempi kitisee vähemmän.

        Mutta voi tsiisus kun katolta jonkun kerran kuukaudessa kuuluu motarilla "NAPS", niin huh! En vieläkään tiedä tuleeko kivistä (nastasta) vai irtoaako lasista vaan joku jää, yleensä nämä tulevat vain talvella. Kyllä tuntuu kuin ajelisi lasiautolla kun koko auto vyötärölinjasta ylöspäin on pelkkää lasia (yhteensä liki 3 m2 !). Yhtään kiveniskemää ei onneksi ole lasissa näkynyt, mutta taas kuului eilen katolta NAPS motarilla ja tuli mieleen, että mitkä yhtiöt ne taas myyvätkään lasivakuutusta?

        Ei sovi lasikatto talviautoiluun, sanokoot muut mitä vaan. Hyvä puoli on että ei ole paljon vahattavaa. Ja Renaultille tunnustus siitä, että ainakaan vielä ei ole tullut mistään vettä sisälle (eikä oviin, eikä lattialokeroihin, kuten Megane-ryhmässä).


    • skenifani

      Mulla on ollut lasikatto sähköillä jo puoli vuotta. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Se on vaan yksinkertaisesti niin HIENO ja ylellinen. Vähän on ollut pakkasilla kitinää mutta kun jaksaisi laittaa hieman silikonia niin eiköhän se vähäkin loppuisi... Valon määrä on niin iso ajaessa että kaamoskaan ei juuri tuntunut miltään. Onnittelen valinnastasi. Teit hyvin kun valitsit skenikin. Itselläni jo toinen enkä muuta tee kuin nautin ajamisesta!! Nyt lasikatto. Aina lasikatto!

      • Eki

        GS Latitude tulossa kuun vaihteessa Suomeen. Sitten Bilian varustelu, reilu viikko.

        Nythän se odotus- ja autokuume vasta onkin noussut....

        Minulle tuo lasikatto oli nimeomaan "se juttu" joka sai minut lopulta kiinnostumaan Scenistä niin paljon, että en kohta enää huomannut muita vaihtoehtoja olevankaan. Ja tokis sitten kolme koeajoa vakuutti.
        Lasikatto on "just bueno" lisä - jotka ei kaikilla ole - sekin vielä. (Eli minä kyllä olen niin lapsellinen, että haen aina auton, jossa on "se jokin"; jotain erikoista, tai poikkeava, onnistunut ulkonäkö tms...)

        Ja tottahan on sekin, että takapenkkiläiset ovat lasikatosta aivan tohkeissaan! :)


      • natinalatitude
        Eki kirjoitti:

        GS Latitude tulossa kuun vaihteessa Suomeen. Sitten Bilian varustelu, reilu viikko.

        Nythän se odotus- ja autokuume vasta onkin noussut....

        Minulle tuo lasikatto oli nimeomaan "se juttu" joka sai minut lopulta kiinnostumaan Scenistä niin paljon, että en kohta enää huomannut muita vaihtoehtoja olevankaan. Ja tokis sitten kolme koeajoa vakuutti.
        Lasikatto on "just bueno" lisä - jotka ei kaikilla ole - sekin vielä. (Eli minä kyllä olen niin lapsellinen, että haen aina auton, jossa on "se jokin"; jotain erikoista, tai poikkeava, onnistunut ulkonäkö tms...)

        Ja tottahan on sekin, että takapenkkiläiset ovat lasikatosta aivan tohkeissaan! :)

        Kyllä se Senicin kiinteä lasikatto nitisee Lapin ensipakkasissa. En ole kokeillu silikonia enkä vielä muutakaan. Onko kellään kokemuksia nitinöiden torjunnasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe