Curlingareena

Newporvoo

Nyt olis mahdollista tehdä Porvoosta Curling city. Eikun Fortum sponsoroisi tonne jäähallin jatkeeksi curlingradat. Saataisiin edes jossain lajissa tää Porvoo edes vähän näkyviin Suomen kartalle. Ai niin kylhän tääl on Akilles jääpallos ja Tarmo koripallos ...... Butchers hmmmm yks pieni laji sopis tälle pienelle kaupungille hyvinkin lisää.Ja Fortum sais vähän positiivista imagoa myös. Ja ei kai se olis hassumpaa jos työporukat sais hieman curlingratoja käyttää.... Ei tulis niin hiki eikä paikat hajois kun olis tuollainen fiksumpi laji.

12

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä?

fortum?

• se entinen nimi.

Siis se joka on liian vaikea, ihan kuten Chemicals ja Borealis. Ja Sköldvik. Lötviikki, voi hitto...

• mielest
        se entinen nimi. kirjoitti:

Siis se joka on liian vaikea, ihan kuten Chemicals ja Borealis. Ja Sköldvik. Lötviikki, voi hitto...

se vorttumi on vaikeempi sanoo ku neste oil!

mielest kirjoitti:

se vorttumi on vaikeempi sanoo ku neste oil!

Tämä ei voi olla enää totta!

• nuo on
        ****** kirjoitti:

Tämä ei voi olla enää totta!

Vorttumi, Kemikaalssi, Poreaalis, Estpakka, Lötviikki, Näsin rouvi, Kammelpakka pupi, Ruuneperi, Alpert Eeteveltti, Lata...

• ehdotustasi. Curling sopisi yhtähyvin porvooseen, ku hyvinkäällekin.
      Ja mun mielestä firmojen nimien lausuminen(oikein tai väärin) ei kuulu tähän keskusteluun.

• myös...

Kannatan, lähtisin pojan kanssa heittämään, jos vaan olisi curling-rata.

• messiin
        myös... kirjoitti:

Kannatan, lähtisin pojan kanssa heittämään, jos vaan olisi curling-rata.

ja suuntaa Oulunkylään. Runsas ½ tuntia ja olet Suomen parhaalla curling-radalla.

• kukaa

ole nimien lausumisesta valittanu. Ihan eri firma toi Fortum ja Neste oil

• Tiede lehteen vakituisesti ...
        kukaa kirjoitti:

ole nimien lausumisesta valittanu. Ihan eri firma toi Fortum ja Neste oil

Borealis on parempi kuin Neste Oil. On Styrochemki ihan kiva.

• newporvoo

juupa juu kun jotain kirjoittaa takerrutaan joihinkin firman nimiin..OK onhan Nesteen soutajatkin ollu iän ja ajan....
      vaan kun en haluaisi että kaupunki rasittuisi tällaisen harrastusmahdollisuuden saamiseksi ni miks ei . Olkoon sit Borealis Nesteoil tai mikä .
      Firma kiinnostuis varmaan jos sille tulis mukana työntekijöille vuoro päivässä ja ilmaiseksi kun kerran sponssais. ja hullua olis kyl lähteä jonnekin Olulunkylään ajelemaan... Kun kerran tääl on asumus ni miks ei harrastus???? Kysyn vaan siksi että kyl tonne Hesaan menee päivittäin noit työntekijöitä täältä ni eiks olis sentään mukava että ei tarvis illalla viel lähtee ajelemaan???? Vai taitaa bensa olla liian halpaa vieläkin???

• on halpaa joo...

Kumminkin kyrsii, kun nuo isot firmat vaihtelevat nimiään aina kun edellinen nimi on jo kulunut ja liian tahriintunut kaikenmaailman vaihinkojen ja päästöjen sekä lukuisten vuotojen johdosta. Ei meinaa perässä pysyä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe