moi olisi ajokoneenkuljettajan paikka auki ,,, pikaisia yhteyksiä mailitse osoitteella [email protected]
Vastaukset 6
- itse olen
satakunnan ja E-Pohjanmaan rajalta olisko pitkät työmatkat
- ajokuskia vailla
moi no työmaat sijaitsee noin ,, merikarvia siipyy siikainen honkajoki ehkä kankaanpää ympyröissä
- vähän
ajokuskia vailla kirjoitti:
moi no työmaat sijaitsee noin ,, merikarvia siipyy siikainen honkajoki ehkä kankaanpää ympyröissä
kaukana, tulee n.100 km sivu
- kiinostaa
niin et missä päin on hommia ?
- ajokone hommat
- kari kuussalmi
kyllä kiinnostaa, just valmistun valtimolta. ikää on 46, asun tällä hetkellä nilsiässä, matkat ei haittaa. aikasemmin olen ollut rakennuksilla viimeksi 7vuotta tiilikatto hommissa. puh.num 0466227820 kari kuussalmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402536
- 52986
- 66901
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53797Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227753T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10674- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️56605- 65603