moi olisi ajokoneenkuljettajan paikka auki ,,, pikaisia yhteyksiä mailitse osoitteella [email protected]
Vastaukset 6
- itse olen
satakunnan ja E-Pohjanmaan rajalta olisko pitkät työmatkat
- ajokuskia vailla
moi no työmaat sijaitsee noin ,, merikarvia siipyy siikainen honkajoki ehkä kankaanpää ympyröissä
- vähän
ajokuskia vailla kirjoitti:
moi no työmaat sijaitsee noin ,, merikarvia siipyy siikainen honkajoki ehkä kankaanpää ympyröissä
kaukana, tulee n.100 km sivu
- kiinostaa
niin et missä päin on hommia ?
- ajokone hommat
- kari kuussalmi
kyllä kiinnostaa, just valmistun valtimolta. ikää on 46, asun tällä hetkellä nilsiässä, matkat ei haittaa. aikasemmin olen ollut rakennuksilla viimeksi 7vuotta tiilikatto hommissa. puh.num 0466227820 kari kuussalmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3671616- 1141246
- 1291171
- 1391000
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh24912- 111842
- 42535
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112517- 18500
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.113488