moro!eli mikäs se Selänteen jahti siellä Kirkkonummen lahdessa kesäisin on?Princess?mikä sen nimi on?kiidos.
Selänteen vene?
8
9942
Vastaukset
- historiantuntija
Tätä teemuveneilyä käsiteltiin satamat osiossa aiheena jääkiekkoilijat jakomäessä.
- RichDealer
on Azimutti eikä mikään Princess.
- amis
Véne on Princess 56 eikä mikään azimut! olen ollut veneessä kymmeniä kertoja!
- Silminnäkijä
Selänteen jahdin joitakin vuosia sitten. Sindbadin laiturissa, Helsingin Lauttasaaressa. S/Y Kwaheri oli paatin nimi. Komea matkapursi. Ilmeisen merikelpoinenkin, koskapa Selänne on kipparoinut sillä ainakin Välimerelle saakka!
Ainakin minun arvostukseni ansaitseva veneilijä/purjehtija muutenkin, tuo Selänne! Kirjoittanut mm. VENE-lehteen lukuisia ansiokkaita juttuja avustajan ominaisuudessa.
Kwaherin kippari Ilmari Selänne on jääkiekkotähti Teemu Selänteen isä.- eläkeellä
Ilmari oli Vene-lehden päätoimittaja muutaman vuoden, kolmekymmentä vuotta sitten, ennen jouluna eläkkeelle siirtynyttä M.Murtoa.
- element1
princess 53 on teemun vene nimeä en muista vaikka viikon loppuna siellä käymässä olin mutta hyvät bileet siellä oli ja itse teemukin paikalla oli ;)
- Hifk on se oikea
Huhujen mukaan Viivi A on saanut Kaivopuiston rannassa hyvät kyydit "Teemulta" pari kesää sitten.
- Ammatti Kuvaaja
Bongasin Naantalissa Princess 56 veneen.. On kuviakin. Enkä ole ihan 100% varma onko teemu. Mikä mahtaa olla veneen rekisterinumero? Siitä se varmistuisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659