Pupu-mukit

Pupu-tyttönen

Tietääkö kukaan montako Heljä Liukko- Sundströmin kuvittamaa pupu- mukia Arabia on valmistanut? Itselläni mukeja on kymmenen, mutta haluaisin ostaa kaikki puuttuvat, jos niitä on. Olen käynyt Arabian sivuilla, mutta mukeista ei ole mainintaa. Niiden valmistus on kuulemma lopetettu aikoja sitten.

24

6930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi_tietää
      • pmk

        ei lähellekkään kaikki tuossa. Itselläni on haluussa hyvin harvinainen liukon pupu muki... toista samanlaista en ole ikinä nähnyt...


      • J
        pmk kirjoitti:

        ei lähellekkään kaikki tuossa. Itselläni on haluussa hyvin harvinainen liukon pupu muki... toista samanlaista en ole ikinä nähnyt...

        Minkä näköinen pupumuki mahtaa olla kyseessä?


    • Mukikeräilijä

      Ei ole Arabian luettelossa kuin murto-osa. Omaan kokoelmaani olen löytänyt jo yli 20 kpl erilaista pupumukia, mutta olisi kyllä itsekin kiva tietää montako on valmistettu.

      • rabbit2

        LÖYTYYKÖ MUKIA MISSÄ PUPUT KASSAJONOSSA


      • Siwa kassa
        rabbit2 kirjoitti:

        LÖYTYYKÖ MUKIA MISSÄ PUPUT KASSAJONOSSA

        Minulla olisi,,voisin myydäkin,kun ei ole muutakaan keräilyjuttuja.


      • pitsa

        minulla on puput kassajonossa muki .. mutta jotenkin erilainen koska siinä ei lue heljä-liukkonen- sundrröm nimikirjoitusta kyljessä mutta pohjassa on merkinnät 2.4.2001 ja sit kpu 1200 astetta sekä joku onko yks numero .... täys kummallisuus muki .
        poikeaa kaikista siwva mukeista,... mutta kuvat pupuineen on täysin sama...
        osaako joku kerto ja soittas ... 0451454747


    • kerääjä

      25 kpl Teeman pohjalle, lisäksi 2 lasten astiastoa ja kuppileikki -niminen kuppipari

      • J

        Löytyy enemmän...


    • EdithLyydia
    • kassanhoitaja 1

      Puput kassajonossa on varmaan aika harvinainen,tehty 20 vuotta sitten Siwa-henkilökunnalle lahjaksi.Omistan yhden ja voisin kyllä myydäkin.

      • keräilijä

        Paljonko pyydät mukista?


      • unski49

        Hei olisin kiinostunut Siwamukista laita yhteys tiedot


      • -tiia-

        Mullekkin sais tarjota siwa pupu mukia :)


    • S-puput

      Minulla on 4 kpl siwan henkilökunnalle valmistettuja mukeja, Paljonko tarjotaan?

      • pupupoika

        Moi! Onko nuo 4kpl mukeja kaikki samanlaisia,eli kaikissa on pupuja ja ostoskärryjä ja mukien pohjassa kaikissa siwa-logo?
        Missäpäin Suomea mukisi ovat?


      • pupt-s
        pupupoika kirjoitti:

        Moi! Onko nuo 4kpl mukeja kaikki samanlaisia,eli kaikissa on pupuja ja ostoskärryjä ja mukien pohjassa kaikissa siwa-logo?
        Missäpäin Suomea mukisi ovat?

        Seinäjoella asun ja yhden voisin myydä jos hinta kohdillaan. Jokaisessa lukee siwa, Nuo tuli minulle, kun oma työpaikka lopetettiin.


      • Sarppa101
        pupt-s kirjoitti:

        Seinäjoella asun ja yhden voisin myydä jos hinta kohdillaan. Jokaisessa lukee siwa, Nuo tuli minulle, kun oma työpaikka lopetettiin.

        Moikka,
        Mikä on hinta kohdillaan : )?


      • s-puput 2

        150 euroa sisältää postikulut


    • marjaanita

      mulla on yksi siva muki myytävänä,hinta 170e plus 7.60 postari

    • Puput kassajonossako

      NOPEIN VIE! Omistan myös kyseisen mukin (Puput Kassajonossa,Siwa - heljä liukko sundström) tuotantoa. ei ihan ole summat niissä lukemissa kun toivoin :/ mutta nyt on luovuttava esineestä rahapulan takia. JOTEN 120€ ensimmäisenä maksavalle lähtee kyseinen muki joka on virheetön ja hyvin säilötty alusta asti kaapissa koskemattomana. ikävä kyllä tarra puuttuu mut silti! Nopea kauppa on paras! kyselyt vois laittaa vaikka sähköpostilla [email protected] ku en tiiä rohkeeko numeroa laittaa. mut päivittäin luen postit. eli 120€ arabia - Puput Kassajonossa muki. ja jos ostaja löytyy 24h tän laittamisesta niin luovutaan 100€:lla kunhan kauppa tapahtuu välittömästi ;) -kiitos- ja kuulemiin :P

    • s-pupu 3

      hei!

      Minulla edelleen kaksi mukia puput kassalla. kysellä voi os [email protected]

      Käytössähän nuo kaikki mukit ovat kaupoissa olleet joten harvassa kai tarra. hinta edelleen 150 postikulut

    • pupu3

      Hei minullakin olisi kyseinen Siwan Puput kassajonossa muki. Mukissa ei tarraa enään mutta sitä ei ole kuin kerran tai kaksi käytetty. Voisin myydä kyseisen mukin hintaan 150€ postikulut. ota yhteys s.postiin [email protected]

    • MinullaOisYksi

      Vieläkö siwa pupu muki kiinnostaa ostajia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe