Pupu-mukit

Pupu-tyttönen

Tietääkö kukaan montako Heljä Liukko- Sundströmin kuvittamaa pupu- mukia Arabia on valmistanut? Itselläni mukeja on kymmenen, mutta haluaisin ostaa kaikki puuttuvat, jos niitä on. Olen käynyt Arabian sivuilla, mutta mukeista ei ole mainintaa. Niiden valmistus on kuulemma lopetettu aikoja sitten.

24

7737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi_tietää
      • pmk

ei lähellekkään kaikki tuossa. Itselläni on haluussa hyvin harvinainen liukon pupu muki... toista samanlaista en ole ikinä nähnyt...

• J
        pmk kirjoitti:

ei lähellekkään kaikki tuossa. Itselläni on haluussa hyvin harvinainen liukon pupu muki... toista samanlaista en ole ikinä nähnyt...

Minkä näköinen pupumuki mahtaa olla kyseessä?

• Mukikeräilijä

Ei ole Arabian luettelossa kuin murto-osa. Omaan kokoelmaani olen löytänyt jo yli 20 kpl erilaista pupumukia, mutta olisi kyllä itsekin kiva tietää montako on valmistettu.

• rabbit2

LÖYTYYKÖ MUKIA MISSÄ PUPUT KASSAJONOSSA

• Siwa kassa
        rabbit2 kirjoitti:

LÖYTYYKÖ MUKIA MISSÄ PUPUT KASSAJONOSSA

Minulla olisi,,voisin myydäkin,kun ei ole muutakaan keräilyjuttuja.

• pitsa

minulla on puput kassajonossa muki .. mutta jotenkin erilainen koska siinä ei lue heljä-liukkonen- sundrröm nimikirjoitusta kyljessä mutta pohjassa on merkinnät 2.4.2001 ja sit kpu 1200 astetta sekä joku onko yks numero .... täys kummallisuus muki .
        poikeaa kaikista siwva mukeista,... mutta kuvat pupuineen on täysin sama...
        osaako joku kerto ja soittas ... 0451454747

• kerääjä

25 kpl Teeman pohjalle, lisäksi 2 lasten astiastoa ja kuppileikki -niminen kuppipari

• J

Löytyy enemmän...

• EdithLyydia
    • kassanhoitaja 1

Puput kassajonossa on varmaan aika harvinainen,tehty 20 vuotta sitten Siwa-henkilökunnalle lahjaksi.Omistan yhden ja voisin kyllä myydäkin.

• keräilijä

Paljonko pyydät mukista?

• unski49

Hei olisin kiinostunut Siwamukista laita yhteys tiedot

• -tiia-

Mullekkin sais tarjota siwa pupu mukia :)

• S-puput

Minulla on 4 kpl siwan henkilökunnalle valmistettuja mukeja, Paljonko tarjotaan?

• pupupoika

Moi! Onko nuo 4kpl mukeja kaikki samanlaisia,eli kaikissa on pupuja ja ostoskärryjä ja mukien pohjassa kaikissa siwa-logo?
        Missäpäin Suomea mukisi ovat?

• pupt-s
        pupupoika kirjoitti:

Moi! Onko nuo 4kpl mukeja kaikki samanlaisia,eli kaikissa on pupuja ja ostoskärryjä ja mukien pohjassa kaikissa siwa-logo?
        Missäpäin Suomea mukisi ovat?

Seinäjoella asun ja yhden voisin myydä jos hinta kohdillaan. Jokaisessa lukee siwa, Nuo tuli minulle, kun oma työpaikka lopetettiin.

• Sarppa101
        pupt-s kirjoitti:

Seinäjoella asun ja yhden voisin myydä jos hinta kohdillaan. Jokaisessa lukee siwa, Nuo tuli minulle, kun oma työpaikka lopetettiin.

Moikka,
        Mikä on hinta kohdillaan : )?

• s-puput 2

150 euroa sisältää postikulut

• marjaanita

mulla on yksi siva muki myytävänä,hinta 170e plus 7.60 postari

• Puput kassajonossako

NOPEIN VIE! Omistan myös kyseisen mukin (Puput Kassajonossa,Siwa - heljä liukko sundström) tuotantoa. ei ihan ole summat niissä lukemissa kun toivoin :/ mutta nyt on luovuttava esineestä rahapulan takia. JOTEN 120€ ensimmäisenä maksavalle lähtee kyseinen muki joka on virheetön ja hyvin säilötty alusta asti kaapissa koskemattomana. ikävä kyllä tarra puuttuu mut silti! Nopea kauppa on paras! kyselyt vois laittaa vaikka sähköpostilla [email protected] ku en tiiä rohkeeko numeroa laittaa. mut päivittäin luen postit. eli 120€ arabia - Puput Kassajonossa muki. ja jos ostaja löytyy 24h tän laittamisesta niin luovutaan 100€:lla kunhan kauppa tapahtuu välittömästi ;) -kiitos- ja kuulemiin :P

• s-pupu 3

hei!

Minulla edelleen kaksi mukia puput kassalla. kysellä voi os [email protected]

Käytössähän nuo kaikki mukit ovat kaupoissa olleet joten harvassa kai tarra. hinta edelleen 150 postikulut

• pupu3

Hei minullakin olisi kyseinen Siwan Puput kassajonossa muki. Mukissa ei tarraa enään mutta sitä ei ole kuin kerran tai kaksi käytetty. Voisin myydä kyseisen mukin hintaan 150€ postikulut. ota yhteys s.postiin [email protected]

• MinullaOisYksi

Vieläkö siwa pupu muki kiinnostaa ostajia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      214
      4312
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      53
      2797
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      122
      2417
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      100
      2055
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      223
      1952
    6. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      35
      1666
    7. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      33
      1508
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      106
      1428
    9. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      49
      1350
    10. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      56
      1049
    Aihe