jomotus alapäässä...

rv 24

Heips... Onko muilla samalaista vaivaa eli nyt on alkanut esiintyä jomotusta/kipua alapäässä...sitä on vaikea kuvailla. Menee kyllä välillä ohi, mutta ajoittain kipu on aika inhottavaakin. Lisäksi tuntuu kuin alamahassa vetäisi suonta...Mun mielestä ne ei ole kuitenkaan supistuksia.
Saattaa olla ihan normaalia, mutta ajattelin tiedustella jos jollain on samaa vaivaa ja mistä voisi johtua.

2

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MArikki

Mulla on jotain kans, mitä en osaa selittää, sellaista "painon tunnetta" ihan kohdun suun tienoilla tai siellä ihan alhaalla siis. Ja monenlaisia ihme kiristelyjä on ollut. Mulla kesti myös aikaa, ennenkuin tunnistin, mikä on supistus. Ekan kerran tunnistin sen joskus rv27. Nyt olen siis rv29. Kai jomotukset ja kiristelyt on normaaleja, mut on muakin huolestuttanut, ja välillä valvottanut yölläkin ne, et et ole ainut!

• täällä

olin tänään lääkärineuvolassa ja otin asian puheeksi, ikävältä tuntuva jomotus usein päivän aikana alapäässä ja suonenvedon tapainen tunne. Minulla itsellä jo kolme raskautta takana joten kohdun ja kudosten venymisestä johtuu tämä kipu ja painon tunne alapäässä. Voi myös tulla suonikohjuja ja suonen pullistumia häpyyn, aiheuttavat samanlaista ikävää jomotusta ja kipua. Lepoasento useita kertoja päivän aikana auttaa ja helpottaa paineentuntua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe