Heips... Onko muilla samalaista vaivaa eli nyt on alkanut esiintyä jomotusta/kipua alapäässä...sitä on vaikea kuvailla. Menee kyllä välillä ohi, mutta ajoittain kipu on aika inhottavaakin. Lisäksi tuntuu kuin alamahassa vetäisi suonta...Mun mielestä ne ei ole kuitenkaan supistuksia.
Saattaa olla ihan normaalia, mutta ajattelin tiedustella jos jollain on samaa vaivaa ja mistä voisi johtua.
jomotus alapäässä...
2
1140
Vastaukset
- MArikki
Mulla on jotain kans, mitä en osaa selittää, sellaista "painon tunnetta" ihan kohdun suun tienoilla tai siellä ihan alhaalla siis. Ja monenlaisia ihme kiristelyjä on ollut. Mulla kesti myös aikaa, ennenkuin tunnistin, mikä on supistus. Ekan kerran tunnistin sen joskus rv27. Nyt olen siis rv29. Kai jomotukset ja kiristelyt on normaaleja, mut on muakin huolestuttanut, ja välillä valvottanut yölläkin ne, et et ole ainut!
- täällä
olin tänään lääkärineuvolassa ja otin asian puheeksi, ikävältä tuntuva jomotus usein päivän aikana alapäässä ja suonenvedon tapainen tunne. Minulla itsellä jo kolme raskautta takana joten kohdun ja kudosten venymisestä johtuu tämä kipu ja painon tunne alapäässä. Voi myös tulla suonikohjuja ja suonen pullistumia häpyyn, aiheuttavat samanlaista ikävää jomotusta ja kipua. Lepoasento useita kertoja päivän aikana auttaa ja helpottaa paineentuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638