Harrastaako täälä kukaan ruoskimista tai muuta fyysisiä kipujuttuja seksinautinnon terästämiseks? Jotain kokemuksia ois kiva kuulla. Miten kandee alottaa ja millasilla välineillä. Haluisin, että perse punottais kunnolla käsittelyn jälkeen.
Ruoskintaa?
16
4599
Vastaukset
- subboy
Kyllä me vaimon kanssa noita juttuja ollaan harrastettu jo noin 20 vuotta,ja muuttuu vain rajummaksi.Minä subina ja vaimo dominana.Kerran kuussa kunnon Piiskaussessio pitää suhteen "kunnossa".Tavaraa alkaa olla jo laidasta laitaan.Ei muuta kuin Köysikauppaan köyttä ostamaan,pitäähän ukko olla kiinnisidottuna session aikana ja Nahkavyöllä pääsee hyvin alkuun(kyllä punottaa).Ei heti tarvi laittaa euroja likoon tavaroihin.Pyykkipoikia vielä mukaan leikkiin,niitä vähän joka paikkaan,hyvin toimii.Ei muuta kuin kokeilemaan!
- KokeMustaOn
Nimittäin, kun kunnolla saa selkäänsä. Mun vaimo on mua muutaman kerran kurittanut oikein olan takaa. Väline on tarvinnut itse valmistaa; ei meillä sellaiseen euroja tuhlata. Koivusta vaan sopivia oksia puolen tusinaa kpl ja niistä lehdet ja silmut pois ja sitten teipillä yhdeksi nipuksi; siinä on meidän väline.Ja vaimo katselee vierestä ja pitää samalla "rippikoulua" mulle, ja mun on sitä pakko kuunnella ihan hiljaa. Sitten vaan kledjut kaikki pois, siis nakuksi ja kamarin sohvalle selkänojan päälle vatsalleen. Vaimo sitoo kädet selän taakse; yleensä hän käyttää tähän vanhoja sukkahousujaan. Samoin jalat sidotaan nilkoista sohvan jalkoihin, niin, että siitä ei mihinkään pääse. Eikä meillä leikitä sen risukimpun kanssa; se on totisinta totta 10-15 minuuttia.Ja jos ulvot kivusta, sitä kovemmin ja pitempään risukimpusta saat. Joskus hän on jopa tunkenut pesusienen suuhuni, kun en ole pystynyt olemaan huutamatta. Takamus ja reidet kyllä punottaa kuin keitetty rapu. Ja joskus etupuolikin. Sen kyllä muistaa monta viikkoa, että on saanut kunnolla selkäänsä. Varsinkin, kun selkäsaunan jälkeen on oltava eteisen nurkassa häpeämässä 2-4 tuntia;vain kusella voi käydä välillä.
Kaikki vaimot ei siis niin lempeitä ole eikä kaikkea kärsi ja paina villaisella! - subboy
KokeMustaOn kirjoitti:
Nimittäin, kun kunnolla saa selkäänsä. Mun vaimo on mua muutaman kerran kurittanut oikein olan takaa. Väline on tarvinnut itse valmistaa; ei meillä sellaiseen euroja tuhlata. Koivusta vaan sopivia oksia puolen tusinaa kpl ja niistä lehdet ja silmut pois ja sitten teipillä yhdeksi nipuksi; siinä on meidän väline.Ja vaimo katselee vierestä ja pitää samalla "rippikoulua" mulle, ja mun on sitä pakko kuunnella ihan hiljaa. Sitten vaan kledjut kaikki pois, siis nakuksi ja kamarin sohvalle selkänojan päälle vatsalleen. Vaimo sitoo kädet selän taakse; yleensä hän käyttää tähän vanhoja sukkahousujaan. Samoin jalat sidotaan nilkoista sohvan jalkoihin, niin, että siitä ei mihinkään pääse. Eikä meillä leikitä sen risukimpun kanssa; se on totisinta totta 10-15 minuuttia.Ja jos ulvot kivusta, sitä kovemmin ja pitempään risukimpusta saat. Joskus hän on jopa tunkenut pesusienen suuhuni, kun en ole pystynyt olemaan huutamatta. Takamus ja reidet kyllä punottaa kuin keitetty rapu. Ja joskus etupuolikin. Sen kyllä muistaa monta viikkoa, että on saanut kunnolla selkäänsä. Varsinkin, kun selkäsaunan jälkeen on oltava eteisen nurkassa häpeämässä 2-4 tuntia;vain kusella voi käydä välillä.
Kaikki vaimot ei siis niin lempeitä ole eikä kaikkea kärsi ja paina villaisella!Eihän se aina sitä olekkaan,mutta sitähän aina vaan haluaa!Vaimosta on vielä tullut tosi säälimätön "vanhoilla"päivillä,piiskasta tulee niin että ei tarvi heti lähipäivinä lisää.Saa mitä tilaa,ei tarvi maksaa "ammattilaisille"(sikakallista)kerran ollut.Mitä nyt siitä pesusienestä,vaimo työntää heti alkkarinsa tai sukkikset suuhuni,siinä sitä sitten ollaan hiljaa ja "nautitaan"käsittelystä!Vaimon kun pitää hyvänä niin hänkin pitää"hyvänä"Myös hän nauttii roolistaan.
- Nimetön
KokeMustaOn kirjoitti:
Kaikki vaimot ei siis niin lempeitä ole eikä kaikkea kärsi ja paina villaisella!Joo me kuuskytlukulaiset halutaan kunnon selkäsauna kuin ennen vanhaan. Minusta nahkavyötä ei voita mikään. Odottaminen on parasta Naisen tulee olla oikeasti ankara. Vaatteet pois ja sohvalle rukousasentoon 1 tunnin odotus ja sitten vyö puhuu!!! Niin että perse punainen ja etupulelta suihin välillä. Käsittely voitaa perinteisen yhdynnän tullen mennen.
- pyllylle
Nimetön kirjoitti:
Joo me kuuskytlukulaiset halutaan kunnon selkäsauna kuin ennen vanhaan. Minusta nahkavyötä ei voita mikään. Odottaminen on parasta Naisen tulee olla oikeasti ankara. Vaatteet pois ja sohvalle rukousasentoon 1 tunnin odotus ja sitten vyö puhuu!!! Niin että perse punainen ja etupulelta suihin välillä. Käsittely voitaa perinteisen yhdynnän tullen mennen.
Minä olen 50v miesmasokisti ja haluan saada piiskaa pyllylle ja reidelle.
- Anonyymi
Olen 68v mies haluan aina joskus
Kunnon ruoskinnan .on itsellä 70cm pitkä monisäikeinen nahkaruoska sillä kun joku nainen vetelee täysillä pitkin levällään olevaa persettäni,sivaltaa pitkin vakoa ja palleja.Se on nautintoa. Minä en koskaan saanut maista ruoska!Se olisi mukava kokeilla se mitä ero se on saada piiskaa pajuvitsa eli muuta keppejä!Minun pajunvitsat näyttä samanlaisia kuin tuo Englantilais rottinkkikeppejä!
- RuoskittuMies
Itse pidän erityisesti kun sidotaan x asentoon ja ruoskitaan edestä ja takaa. Ja ne nipistimet vielä mukaan niin avot !!!! Ja siitä sainkin nauttia 4 vuoden ajan. Tosin ei enään, kun erottu jo 2 vuotta sitten eikä sopivaa partneria vieläkään ole löytynyt....
- Anonyymi
Haluisin saada ankaran naisen.R ruoskimaan perseeni munia säästämättä.Tuntuu tosi hyvältä kun iskut tulee täysillä pitkin vakoa m.68v.
- Anonyymi
Piiskausta yleensä, mutta joskus ruoskimista. Ruoskiminen on vähän työläämpää kun tapana on ollut sitoa kädet ja vetää ne ylös etteivät ole tiellä. Ruoskimisessa on kohteena koko kroppa niin edestä kuin takaa ja sivuilta ja se vaatii enemmän tilaa ympärille. Rajua.
- Anonyymi
Jälkiä jättämättä.
Minusta teräksinen paistinlasta on paras. Varovainen aloitus ja hiljalleen samaan kohtaan lätkien, ensin voimakkuutta lisäten ja sitten vaihdellen pystyy tuottamaan sietämätöntä kipua ilman pitempään säilyviä jälkiä. Punoitus katoaa puolessa vuorokaudessa.
Loppukäsittelyssä sidon mieheni pikalukollisilla tekstiilihihnoilla ja köysillä.
Hän rimpuilee aikansa ja sitten kun ukko lamautuu, niin tiedän, että hän on kypsä tekemään mitä tahansa.
RaRa Harrastan kyllä niin kuin nimimerkkikin jo kertoo. Piiskaan ja ruoskin mielluummin naisia, mutta kyllä tyttöpoikakin menettelee.
- Anonyymi
olen 67v pikkusen alistuva bottom tv pukeudun tytöksi. piiskaa voin antaa kovaankin imen ja otan pyllyyn
- Anonyymi
Otan vastaan ruoskaniskuja,silloin kun saan niitä Kovaotteiselta alastomalta,sadisti naiselta,myös korkkareila annettuja potkuja.perään.
- Anonyymi
Ei vielä kun on vasta kokeiluasteella. Kirpparilta ostin huvikseni noin parimetrisen punotun nahkaruoskan. Varsinkin kädensija on hienosti punottu. Jostakin pitäisi löytyä sen verran tilaa, että voisi läiskytellä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107227- 475066
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562851Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101358Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1871281Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai286958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?187870