Mitäs mieltä ootte perniöläisistä? Tietääkö joku kuka oli se ketä sai turpaas joku aika sitte..siit oli lehdes juttuu..
Perniöläisistä..
7
2231
Vastaukset
- yöhh
Ettekö voisi elää niinkuin kunnon ihmiset ja välttää tappeluita naapurikylän asukkaiden kanssa, vai mistä tässä on kyse.
Ei kai Salossa ole niin peräkylämäistä toimintaa? kuinka paljon siitä on aikaa ja missä tarkemmin tapahtus voi olla et tiedän ketä anto turpaan jos se on vaan sama paikka ollu mitä tarkotat!
- oma palsta
By the way, milloin Perniö saa oman palstan? Raisiolaisilla ja kaarinalaisillakin on jo omansa..
- hohhoijaa1
Kerros ensin mikä se perniö onkaan? Kaarina ja Raisio on sentään nopeasti kasvavia kaupunkeja. Ei sinne nyt joka kylää voi laittaa!
- jii
Voi sissus kiesus, ei kai perniöläiset ole mikään ryhmä, josta voi kokonaisuutena olla jotain mieltä. Kysyjän ikä taitaa olla just ja just kymmenen vuotta vai?
Kyllä meitä perniöläisiä on ihan kaikenlaisia. - jejeee
perniöläiset rok, ei mittä vikkaa.. tai no ehkä joissain on.:) ketä sai turpaa..--> kyl tääl on voinu moniki saada..:D
- takkutukka88
kuka se tyyppi oli joka sai turpaansa jos se pahoinpitely oli rappulassa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519