jousimies vihaisena?

ophiuc

Yleisestihän jousimiestä pidetään melko huolettomana ja ehkä kevytkenkäisenäkin merkkinä, mutta miten tämä mahtaa käyttäytyä vihaisena? onko loukattu tai muuten vain vihaiseksi saatu jousimies kostonhimoinen, laskelmoiva, murjottava vai sovinnonhaluinen?

Oman kokemuksen mukaan jousimies saattaa olla yllättävän herkkänahkainen, muttei kuitenkaan -onneksi- kovin pitkävihainen. usein jousimiehet kestävät hyvin suoraa puhetta ja arvostavat sitä, mutta jotkin kommentit tai suorat sanat vain saavat tämän merkin välittömästi sulkeutumaan omaan tulenmyrskyiseen mieleensä. Sovinto tulee aikanaan, mutta vain omilla ehdoilla.

kertokaa kokemuksianne niin mies kuin nais jouskareista.

17

7532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen

      En murjota, enkä hermostu kun loukkaannun syvästi, kostonhimoinen sen sijaan olen, ja takaisin tulee kun vähiten osaa odottaa ja korkojen kanssa.

      • ansku

        ite olen myöskin jousimies en helposti suutu mutta kun suutun repeää pala taivasta..tarpeen tullen tulee nyrkkikin silmään on se sen verran temppera horoskooppi merkki:)


    • -jouskari-

      Harvoin suutun, mutta jos kuumenen, sanon suoraan mikä tilanteessa mättää. 15 minuutissa tilanne on minun osalta ohi, enkä muistele menneitä. Ystävyyssuhteita on mennyt tämän takia poikki, osa tähtitaivaan merkeistä on uskomattoman pitkävihaista laatua............

      • marine

        Jos puhut tosiasioita niin jousimies voi loukkaantua, mutta se ei ole pitkäkestoista. Mutta jos todella petät luottamuksen niin sitä on vaikea saada takaisin.


      • leij-mies

        vaimona jousimies ,velvollisuuden tuntoinen ,ymmärtäväinen ,huolehtivainen ,ei suutu jos ei ole kunnon syytä.ei hyväksy kieroilua eikä muutoinkaan epäreiluutta .hyvä ja luotettava kumppani.


    • jouskarinainen

      suuttuu...niin siinä nuolet lentelevät suuntaan jos toiseenkin...eivätkä ne ole lemmennuolia. Itse ainakin suutun harvoin, mutta kun räjähdän niin leiskuu... Kun tuuli on kerran puhaltanut, niin hetken päästä jo ihmettelen kuinkas sitä nyt noin.. ;))) Pitkävihainen olen toisaalta jos syvältä sisältäni olen loukkaantunut...enkä voi koskaan unohtaa...

    • tosi harvoin

      Jousimies suuttuu todella harvoin.Mutta kun näin käy hänellä on todella hyvä syy ja sillon tunteen aiheuttaja ei sanoilta säästy. Jousimiehen kohdalta tilanne on ohi hetkessä, kunhan on saanut sanoa sanottavansa. Kaunaa ei kanneta, koko asia unohtuu.. Mutta jos hänen luottamuksen petät ei hyvä heilu, sitä luultavasti et ikinä takaisin saa, vaikka päälläsi seisoisit seuraavan vuoden.

      • jousimies

        Olin pienenä aika herkkä suuttunen mut sit kun mä kasvoin en suuttunu melkein mistään mutta kyl mä joistakin asioista loukkaannuin en vaan aina näyttäny sitä.


      • Jouskarinainen

        Minä ainakin tulistun ja suutun helposti, mutta myös lepyn yhtä helposti.
        Jos luottamus menee johonkin ihmiseen, sitä on aika epätodennäköistä saada takaisin. Vaikka antaisi anteeksi, ei kuitenkaan unohda.


    • anesthesi

      Riippuu vähän. Jos hermostun, kerään paineita ja sitten räjähdän. Manaan, murisen ja ärisen, poltan kuin korsteeni ja kiroan kaiken. Tätä kestää muutaman hassun minuutin ja sitten rauhoitun. Jos taas suutun, olen melko vaitonainen ja patoan raivoa sisääni kunnes on pakko päästä koko tilanteesta pois. Ellen pääse, niin jotain menee melko varmasti rikki. Räjähdyksen jälkeen seuraa kyllä aina, tilanteesta riippumatta, melko nopea rauhoittuminen. Ainoa tapaus kun en rähjää enkä rauhoitu nopeasti on se kun koen itseni epävarmaksi / riittämättömäksi / ahdistetuksi. Silloin paha olo kestää kauemman ja lievenee yleensä itsestään. Nämä kokemukset siis jousimiesnaisen kannalta.

    • Jouskarinainen

      Kun minä suutun, salamoita lentää, mutta joskus voin suuttua ihan pikku aisoitakin, ja silloin murjotan esim. pari tuntia. Mutta yleensä joku tulee siihen aina naurattamaan ja viha unohtuu..:D

      • jousimies

        kun mä suutuun meen jonnekkin yksikseni murjottaan.


      • TheDragonLord
        jousimies kirjoitti:

        kun mä suutuun meen jonnekkin yksikseni murjottaan.

        niin muu maailma pysähtyy, riippuen kuin minua loukkaa...Loukkaamalla pahasti saat kyllä tuntea sen nahoissas etkä koskaan anteeksi saa...

        Kosto on raaka ja tulinen.


    • Tuliheppa

      Siirry peräänny peruuta. Älä heitä vettä kiukaalle. Anna tulivuoren purkautua rauhassa kohta se on ohi ja asia on käsitelty loppuun.

    • NesSsu

      minua ei saa helposti suuttumaan mutta jos suutun niin suutun kunnolla..tai riippuu miten pahasti mua loukataan. huonopuoli jousimiehissä on se että anteeksi annetaan liian helpolla..en ainakaan itse ole pitkävihainen ja siksi minua sanotaankin liian kiltiksi.

    • jousimies(n)

      Allekirjoitan muiden kommentit,kostonhimoa tunnen monesti ja sit vasta olen tyytyväinen kun saan antaa samalla mitalla takas,nuorenpana olin aika agressiivinenkin,tulistuin tosi nopeasti mut yhtä nopeasti lepyin.

      • nipsu

        joo nopea olen minäkin leppymään mutta sisällä ky´tee pitkään kun oikein mut ärsytetään seinää vasten ja kun aika on oikea eikä toinen osaa odottaa mitään niin silloin annan tulla oikein kunnolla... kostan kaiken ja kovalla kädellä.. jousimies naista ei KANNATA ärsyttää voipi olla varma että takas tulee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3213
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2043
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1502
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1385
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      8
      1066
    10. 22
      1047
    Aihe