Mitä mieltä olette siitä jos puoliso (nainen) herättää teidät keskellä yötä harrastamaan seksiä?
Mitä mieltä miehet ovat
21
2026
Vastaukset
- kiva kokeilla
Mistä sen tietää, heräisikö tarpeeksi.
- ap:ltä
Entäs kun herää siihen, niin tuntuuko jälkikäteen inhottavalta että nainen herätti kesken yöunien, ja itse oli puolinukuksissa? Ja seksiä siis harrastettiin - loukkaako jos sitä ei mies edes kunnolla muista?
- muistaisi?
ap:ltä kirjoitti:
Entäs kun herää siihen, niin tuntuuko jälkikäteen inhottavalta että nainen herätti kesken yöunien, ja itse oli puolinukuksissa? Ja seksiä siis harrastettiin - loukkaako jos sitä ei mies edes kunnolla muista?
missä pointti?
- ap.
muistaisi? kirjoitti:
missä pointti?
No ei kai sitä välttämättä muista kaikkea mitä unissaan tekee (tai joku toinen tekee)...
- käynyt'
Näin on käynyt ja se on ollut nautinnollista. Sama onko uninen vai ei, aina tuntuu hyvältä!
- ap.
Kiva kuulla. Eihän se tietenkään varmaan kaikkien miesten mielestä ole mukavaa, mutta jotain "yleistystä" kaipasin. Itse kun tulee harrastettua sitä miehen herättelyä useinkin, niin rupesi mietityttämään asia. Kaipa sitten hän olisi kertonut jos ei pidä siitä! Ei vaan aina oikein ymmärrä noita miesten aivoituksia. Kysymällä kun ei välttämättä aina rehellistä vastausta tule (vai tuleeko?)
- sdw.
Miksi hemmetissä pitää herättää kesken parhaiden unien hoitelemaan tukka pystyssä olevaa ja meikitöntä harakkaa? Kyllä niitä on muitakin ajankohtia harrastaa sitä, kuin yö. Sitä voisi ajatella niitä naapureitakin. Tuskin kukaan haluaa aamuyöllä herätä ämmän ulinaan. Joten älä herätä ketään, vaan nuku sinäkin.
- haukotus
nyt tuskin kukaan sänkyynsä huoliskaan. Vaikutat sen verran vastenmieliseltä.
- sdw.
haukotus kirjoitti:
nyt tuskin kukaan sänkyynsä huoliskaan. Vaikutat sen verran vastenmieliseltä.
Nainen kyllä löytyy. Joten ole sinä siinä hiljaa vaan! Tämä nainen vaan tajuaa illan, yön ja päivän eron. Yöllä nukutaan, kerran kummankin täytyy herätä aamulla aikaisin töihin.
- tekstiä
yhdyn sinuun..
Ei voisi vähempää kiinnostaa kesken syvimpien unien.
- valmis.
Itse asiassa kiihkein kokemus on tällaisesta herätyksesä. Yleisestikin naisen aktiivisuus seksin suhteen on ihanaa. Itse en uskaltaisi enää hirveästi herätellä toista :(.
- himo
Tänäänkin yritin "herätellä"miestä kömpimällä viereen,ei mitään hellyyttä,pyysin et silittäis,hierois selkää.Tunsin kuinka vastenmielisesti hän sen teki,ei mitään tunnetta mukana ja mä en voi ymmärtää että joku inhoaa silittelyä ja toisen hieromista.Mut hän on just sellainen.Odotin et tulee ilta ja voisin jatkaa läheisyyttä,sinne painu sänkyyn ja alkoi kuorsaamaan.Ja mun oli tultava taas tänne netin ääreen-yksin.
- enää
himo kirjoitti:
Tänäänkin yritin "herätellä"miestä kömpimällä viereen,ei mitään hellyyttä,pyysin et silittäis,hierois selkää.Tunsin kuinka vastenmielisesti hän sen teki,ei mitään tunnetta mukana ja mä en voi ymmärtää että joku inhoaa silittelyä ja toisen hieromista.Mut hän on just sellainen.Odotin et tulee ilta ja voisin jatkaa läheisyyttä,sinne painu sänkyyn ja alkoi kuorsaamaan.Ja mun oli tultava taas tänne netin ääreen-yksin.
mies haluaisi jo vaihtaa sut, tai sitten on päivällä ollu jo tarpeeksi mielenkiintoista jossain muualla.
- nainen___
Siis KEHTAAT herättää MIEHES?? KUINKA kehtaa stna häiritä toisen unia?? Pientä rajaa! Etkä ajattele KUIN ITSEÄSI? Millainen nainen oikein olet? Eiköhän se pitäis ihan järjellä ajateltuna olla selvä että UNI on tärkeempää kuin seksi!
Pöyristyttäviä juttuja täällä...- ap.
Itse asiassa ajattelen miestäni enemmän kuin itseäni (tai ainakin saman verran!) Itse tykkäisin jos minut herätettäisiin seksiin, joten tottakai olen ajatellut että toinenkin tykkää. Ja tykkäähän se... (kai?)
- nainen___
ap. kirjoitti:
Itse asiassa ajattelen miestäni enemmän kuin itseäni (tai ainakin saman verran!) Itse tykkäisin jos minut herätettäisiin seksiin, joten tottakai olen ajatellut että toinenkin tykkää. Ja tykkäähän se... (kai?)
No, jos sulla on jokin kauhea fetissi siihen, että mies pitää herättää aamuyöllä sitä varten että sä satut heräämään ja pillu sykkii kiimasta, niin tee se edes viikonloppuna, tai kun mies on lomalla, ettei hän ole sitten päivällä töissä tai koulussa ihan zombina, kun on täytynyt se muija väkisin tyydyttää.
- ap.
nainen___ kirjoitti:
No, jos sulla on jokin kauhea fetissi siihen, että mies pitää herättää aamuyöllä sitä varten että sä satut heräämään ja pillu sykkii kiimasta, niin tee se edes viikonloppuna, tai kun mies on lomalla, ettei hän ole sitten päivällä töissä tai koulussa ihan zombina, kun on täytynyt se muija väkisin tyydyttää.
Minulla ei ole fetissiä (ja oletinkin että se oli jonkinlainen - kyseenalainen sellainen tosin - vitsi). Toisekseen siinä samallahan se mieskin, tietääkseni(?) tyydyttyy, en ainoastaan minä... Ja, kyllä pyrinkin, ainakin yleensä (joskus tietysti pääsee lipsumaan), keskittämään yöherättelyt viikonlopuille kun ei ole töihin lähtöä aamulla!
- nou seks
mun mies ei ainakaan tykkää, tai periaatteessa joo, mutta hän haluaa keskittyä yöllä nukkumiseen ettei aamulla väsytä (ongelmia ainaisen väsymisen takia). Muuteski se on niin unenpöppörössä jos sen herättää, että tuskin edes seisoisi :D
Aamulla hän kyllä saattaa tökkiä mua hereille jos panettaa...tää on kyllä käymässä yhä harvinaisemmaksi, aamupanetus siis. Ei kolmikymppisenä kuulemma enää jaksa silleen ku nuorempana :) höh... Joskus se on ihan yes. Keskellä viikkoa haluan kyllä nukkua yöni kunnolla, mutta viikonloppuna kelpaa herätellä.
Pienenä vinkkinä:
Suihinotto on mukavin tapa herätä :)- unijukka
Tosi tyhmää herättää kesken unien. Minä ainakin tarvitsen kunnon yöunet jotta jaksan . Suosin seksiä kun molemmat ovat jo valmiiksi hereillä.
- ap:ltä
Kuka mitenkin tykkää... Itse alkuperäisenä herättelin mieheni tuossa taasen edellisenä yönä ja niin makoisaa seksiä, ja HUOM. kummankin mielestä! Tosin seuraavana päivänä kyllä vähän väsytti, mutta kerrankos tuota (tosin on taidettu ottaa jo tavaksi nämä "herättelyt"). Yöllinen sekstailu on kivaa!!! PS. Kokeilkaa! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671