Piksämäen paras hiusmuotoilija

valinnan vaikeus

siis kenelle veisi päänsä kynittäväksi ja siinä sivussa rahansa? Eli kuka taitaa sakset ja osaa valita sopivan/nuorekkaan mallin?

34

8541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

      Tullu vielä yhtäkään kampaajaa vastaan täällä, joka osais leikata mulle riittävän hyvännäköset ja trendikkäät hiukset. Useita kertoja oon saanu pettyä rankasti ja joutunu lähtee kotia itkemään, kun kampaaja on ollu kuuro mun toiveille!

      • saksniekka

        Älä täällä marise... mene kampaajalle kertomaan.

        Tuppaa vaan olemaan niin,että kun kampaaja leikkaustyyliä kysyy ..niin saa vastaukseksi ...en mä tiiä..
        leikkaa siinä sitten sopivaa...


      • Jerku
        saksniekka kirjoitti:

        Älä täällä marise... mene kampaajalle kertomaan.

        Tuppaa vaan olemaan niin,että kun kampaaja leikkaustyyliä kysyy ..niin saa vastaukseksi ...en mä tiiä..
        leikkaa siinä sitten sopivaa...

        Näin on. Ensin katsellaan TV;stä jotain ihme muuttumisleikkiä ja luullaan, että joku kampaaja olisi tähdentekijä. Näin kauas on tämä kauneusteollisuus edennyt.


      • tytsy
        Jerku kirjoitti:

        Näin on. Ensin katsellaan TV;stä jotain ihme muuttumisleikkiä ja luullaan, että joku kampaaja olisi tähdentekijä. Näin kauas on tämä kauneusteollisuus edennyt.

        Mä en kuule edes uskaltais ryhtyä mihinkään muuttumisleikkiin, kun muutenkin saa jatkuvasti pelätä, että mitähän se kampaaja nyt tekee. Vaikka sanon, että haluan säilyttää entisen mallin, eikä pituutta saa lähteä puolta senttiä enempää, ei se painu kampaajan päähän vaan sepä leikkaa oman mielensä mukaan ja kynii vieläpä parin millin siilin! Aina saa lähtee kampaajalta ihan itku kurkussa ja depression valtaamana, kun hiukset meni taas kerran pilalle. Usein leikkuujälkikään ei ole ollut kovin hääppöinen esim. toiselta puolelta ovat pitemmät ja harottaa jotain epämääräsiä tupsuja. Siis mikä kumma siinä on, ettei kampaaja osaa leikata symmetristä ja siistiä mallia?! Taitaapi olla rutkasti ammattitaidon puutetta ja väärällä alalla.. Omituista kuitenkin, että monilla muilla naisilla näkee täällä katukuvassa ym. tosi trendikkäät ja taitavasti leikatut hiukset. Varmaan pitää mennä suoraan kysymään, millä kampaajalla noi ihmiset käy..


    • gaa

      vaimoni aikoinaan asu pieksämäellä, kävi siihen aikaan sirkka seppäsellä, ja käy edelleenkin.
      Nyt asumme lähellä jyväskylää, täältä kuitenkin on noin 100 km.

      Nimi on seppänen tai sepponen, näit tyttöi babistaa kauneuskilpailuihin ym.

      • just joo

        !!!!käy sillä ulkolaisella naisella,nimeä en mainitse.Leikkaa hyvin.


      • Tuisku
        just joo kirjoitti:

        !!!!käy sillä ulkolaisella naisella,nimeä en mainitse.Leikkaa hyvin.

        Ed--. Tosi hyvä työ.


      • Paris on paras

        Sirkka on paras, eikä kampaamo Paris edes pidä korkeita hintoja, (toisin kuin jotku muut, joilta ei kuitenkaan niin paljon ammattitaitoa löydy).


      • tyttö
        Tuisku kirjoitti:

        Ed--. Tosi hyvä työ.

        P-K Edna


      • anonymi
        tyttö kirjoitti:

        P-K Edna

        ... on myös erittäin hyvä leikkaamaan hiuksia ja ottaa vastaan samassa kampaamossa Torikadulla.
        Suosittelen. Ovat molemmat tosi miellyttäviä asiakaspalvelijoita.


      • ei enää valiteta
        Tuisku kirjoitti:

        Ed--. Tosi hyvä työ.

        Kampaamo Edna on hyvä paikka ja se kampaaja niin suloinen ihmisenä sekä niin mallikelpoinen kaikella tavalla,joutunut koko ikänsä olemaan ahkerana ja työtä tekemään, muutakin kuin kampaajan hommia,käsitt maatalouslomittajanakin ollut,ottakaapa siskot oppia ,,,,,


    • hiltsu

      mee rosetteen ja siellä vielä eijalle kohtuuhinnat ja laatu on taattu

    • tyttö

      sinne kannattaa mennä leikkauttaa hiuksensa Maaritille! ei tarvitse itkien sieltä ainakaan kotia lähteä...monen vuoden kokemuksella!

    • ikävä kokemus

      mene torin laidalla olevaan...järkkyä!

      • tarkotat

        torin laidalla???


      • Nimetön
        tarkotat kirjoitti:

        torin laidalla???

        Punaparta tai Sirkka Seppänen..


      • ikävä kokemus
        Nimetön kirjoitti:

        Punaparta tai Sirkka Seppänen..

        punaparta, R-kioskin vieressä.
        Huonoa työtä, mutta rahat vievät.
        Omalla vastuulla, en suosittele.....


      • asiakas
        ikävä kokemus kirjoitti:

        punaparta, R-kioskin vieressä.
        Huonoa työtä, mutta rahat vievät.
        Omalla vastuulla, en suosittele.....

        minä ole ollut tyytyväinen tähän kampaamoon, vuosia ollut asiakkaana eikä ole koskaan tarvinnut itkien pois lähteä. sitä on saanut mitä on tilannut!


      • asiakas
        asiakas kirjoitti:

        minä ole ollut tyytyväinen tähän kampaamoon, vuosia ollut asiakkaana eikä ole koskaan tarvinnut itkien pois lähteä. sitä on saanut mitä on tilannut!

        Onhan näissä valinnan varaa, kuka tykkää käydä missäkin ja löytää itselleen sopivan paikan.Myös minä käytän ko. kampaamon palveluja, enkä aio vaihtaa enää toiseen.Palvelu on ystävällistä ja jälki työstä tosi hyvää. Eikä ole kallein paikka käydä.


      • kokemusta
        ikävä kokemus kirjoitti:

        punaparta, R-kioskin vieressä.
        Huonoa työtä, mutta rahat vievät.
        Omalla vastuulla, en suosittele.....

        Oon käyny siellä muutaman kerran ja ainoostaan yhdellä kerralla osas niistä yks nainen leikata, mutta kun mulla oli lyhyemmät hiukset niin kylläpä tuli karmeeta jälkee. Muutenkin tuntuu, ettei täällä Pmäen kampaajilla ole oikein ammattitaitoa leikata nuoren naisen lyhyitä hiuksia hyvännäköisiksi vaan aina ne yrittää väkertää samaa mallia kuin esim. keski-ikäisille naisille. Aika naurettavan näköstä, jos on ulkonäöltä muuten teinin näkönen, mutta hiukset on jotain leidi-tyyliä =/


      • kipa70
        kokemusta kirjoitti:

        Oon käyny siellä muutaman kerran ja ainoostaan yhdellä kerralla osas niistä yks nainen leikata, mutta kun mulla oli lyhyemmät hiukset niin kylläpä tuli karmeeta jälkee. Muutenkin tuntuu, ettei täällä Pmäen kampaajilla ole oikein ammattitaitoa leikata nuoren naisen lyhyitä hiuksia hyvännäköisiksi vaan aina ne yrittää väkertää samaa mallia kuin esim. keski-ikäisille naisille. Aika naurettavan näköstä, jos on ulkonäöltä muuten teinin näkönen, mutta hiukset on jotain leidi-tyyliä =/

        Blondeen ja nimenomaan Saaralle...ja kyllä tulee trendikästä ja hinnat kohdillaan!!=)


      • tanjanfani
        kipa70 kirjoitti:

        Blondeen ja nimenomaan Saaralle...ja kyllä tulee trendikästä ja hinnat kohdillaan!!=)

        sinne... siin on mukava ihminen ja osaava kampaaja.voittanut kisoissakin...

        aivan lutunen tyttö:)


      • Leidi D
        tanjanfani kirjoitti:

        sinne... siin on mukava ihminen ja osaava kampaaja.voittanut kisoissakin...

        aivan lutunen tyttö:)

        Terkkuja varkaudesta jos tunnetaan!!??


    • Vain Parasta

      Itse käyn Lepikältä asti Punaparrassa ihan sen takia että siellä on parhaat ja ammattitaitoisimmat likat töissä.
      Omistaja on myös persoona !!!

    • pppppppp

      Lupaan leikata kaiken, en jätä mitään sattuman varaan. Olen parturipentti per.....tä. Jätä karvasi huolekseni ja olet tyytyväinen. Otan vastaan missä milloinkin ja leikkaan silloinkin .......laskuta en olenkaan, mutta tilisi tyhjennän hahhahhaaaaa

    • golden retriever

      Kävin eilen torin laidalla siinä R-kioskin vieressä, oisko se sitten tuo punaparta? , omistaja hoiteli minut, todellakin persoona, räväkkä suustaan, temperamenttinen, kertoili avoimesti elämästään ja hällä oli setteri (koira), laittoi mulle muutamat raidat, pesi ja teki kampauksen, ei leikannut, koko hoito shamppoopullon kanssa 84 ecua, oli kyllä aika kallis.

    • tyytyväinen asiakas

      danny ja lucy on todella hyvä... ihanaa asiakaspalvelua ja hyvää kädenjälkeä ja kohtuu hinnat ,kannattaa kokeilla

      • 1 + 1

        En menisi kehumaan. Lisäksi tulee vähän kiusaantunut olo, kun kampaaja pui siviiliasioitaan ohikulkevien tuttaviensa kanssa yrittäen puhua niin hiljaa ettei asiakas kuule. Minä en mene enää sinne keskustelua häiritsemään.


    • Jeeppis

      Minä kävin joku aika sitten Danny&Lucyssa Tanjan käsittelyssä. Jälki oli hyvää ja palvelu tosi mukavaa! :) Aiemmin kävin siellä jollain toisella nuoremmalla ja ei sanonut koko aikana sanaakaan - oli aika jäätävä tunnelma. En tykänny ja kalliskin oli ku mikä! :/ Onneksi kävin toisen kerran, jotta sain mukavan kokemuksen.

      Minä suuntaan hiusasioissa yleensä Varkauteen, koska siellä tiedän saavani juuri sellaisen lopputuloksen kuin haluankin kohtuuhintaan. Kantapaikkani on Studio Elegance - Noora paras, Marikin tosi jees! :)

    • Anonyymi

      Historian havinaa vanhaan blogiketjuun:
      Sirkka Seppänen on edelleen samassa paikassa kampaamoa pitämässä, paras stailaaja koko kaupungissa ja edullisimmasta päästä.

      • Anonyymi

        Paras hius muotoilija parturi on se joka kahdella taikasormen näpsäytyksellä saa peräkylän poliisin stondaamaan aikakin 20 sekuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras hius muotoilija parturi on se joka kahdella taikasormen näpsäytyksellä saa peräkylän poliisin stondaamaan aikakin 20 sekuntia.

        Tuossa käenkujalla oli hyvä hius taiteilija missä luki Thai Hieronta.


    • Anonyymi

      Kyllä nää on semmosia vänkyröitä että mä leikkaan ite.

      • Anonyymi

        Paras hius muotoilija oli 80 luvulla suurosen MANU ylä asteella ,se nappas niska villoista kiinni vei käytävälle ja loput onkin kaikkien tiedossa.Tuli tuperros tai tukka pystyyn monesti ohentu oppilaan hiukset kauden päätyttyä.Ei maksanut pikku vittuilulla pääs muotoiluun ja pää hierontaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe