monta potkupukua, bodeja, potkuhousuja, paitoja, olen pessyt ne nyt muutaman kerran ja yksi haalaripuku on saumasta ratki, kaikki muut puvut ovat nyppyä täynnä, kuin ne olisivat olleet käytössä, jo monella lapsella.
Hinta oli korkea, siis alkuhinta, itse ostin ne kaikki alesta, mutta lähtöhinta tosi korkea, olisin saanut sillä alkuhinnalla, kolme pukua muualta.
Olen aina ollut ko, merkin kannattaja, nyt kyllä entinen, harmittaa vaan, kun satsasin ison määärän laatuun, kun kerran halvalla sai.
Pukuni olivat niitä pallollisia ja raidallisia.
Onko muilla vastaavanlaista kokemusta?
Ostin vauvalle TUTTA-tuotteita
9
1940
Vastaukset
- eppulainen
ei siinä muu auta.
- b.b
Laatu on selvästi kärsinyt kun niitä ei enää tehdä kotimaassa..
Palautetta vaan reilusti valmistajalle!!!
- Kaksosten äiti
saman olen minäkin merkille pistänyt!
Huono on laatu.. - Pettynyt äiti
Minä kanssa ostin Tutan ihania pallopotkupukuja, ja ihan muutamassa pesussa kuosi haalistui ja värit lähtivät! Kyllä muut vauvanvaattet ovat kestäneet vähän kauemmin.
- kyllä sanoa että
kaikki Tutan vaatteet, joita minä olen ostanut, ovat olleet hyviä. Noista pallokuoseista ei tosin ole kokemusta. Palautetta vaan eteenpäin =)! T. toinen kaksosten äiti
- tarja2
haukkunut miesystävänsä pesukoneen,että se vioittaa vauvan vaatteet...ilmeisesti kuitenkin kyse on vaatteiden huonosta laadusta:)
- entinen tutan käyttäjä
Samaa ihmettelin minä. Yli kymmenen vuotta sitten, kun ensimäinen oli vauva luotin Tutta merkkiin ja todella laadukkaitahan ne vaatteet oli, mutta nyt...ei voi puhua enään samana päivänä. Ihmettelinkin kun tyttäreni, nyt pari vuotias, vaatteita pesin ja nämä Tutta-merkkiset haalistui ja nyppääntyi, että enkö enään osaa pyykkiä pestä..nyt sitten ostan vaateita merkkiin katsomatta, kun näyttää tuo halpa ja ns."huono" olevan monasti parempi, kuin Tutta-merkkiä kantava vaatekappale.
- yli 20-vuotta sitten
ostettuja, säästössä olevia Nanson vaatteita ja ne ovat kyllä olleet hintansa väärttejä, mutta nyt ei mene, kuin muutama pesu, niin värit haalistuu ja nyplääntyy.
Voisiko joku kertoa missä syy.
- äitee+4
kannattaa soittaa sinne tai katsoa netistä tehtaan sivuja. Palautin reiman haalarin ja eikös samaa firmaa? Lähetin vioittuneen vaatteen postissa tehtaan laskuun eli siellä oli Reiman nimellä kaikki jutut selvillä ja parin viikon kuluttua tuli uusi puku tilalle.
Tutan laatu on huonontunut kyllä entisistä ajoista, mutta hinnatkin on alentuneet liki puoleen oman esikoisen syntymästä. Jostain se kate on otettava..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658